Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva nå?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Havis

Knøttespiller
Ble medlem: 21 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 24 mai 09, 20:22

Som det påpekes er det ikke mange lyspunkter om dagen. Allikevel er det viktig å fokusere på hva som må endres for å snu dette.

Hva er årsaken til den dårlige formen?

Taktiske feil? Er det på tide med trenerbytte? Endre formasjon?

Er spillerstallen for dårlig? Hvilke ledd er isåfall for svake? Hvilke spillere på markedet ville passet inn (sportslig og økonomisk)?


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 mai 09, 20:33

Det tilnærmet lik den spillerstallen som tok sølv i fjor. Greit, nok vi har ikke Ørlund, ikke Tarik, men betydde de virkelig så mye ? Har Grønnhagen trent de dårlige i vinter ? Han kjørte jo knallharde kondistreninger og da kom skadene i fleng. Vi spilte jo med nærmest b-lag de første kampene i år..

---------------------------

Adecco neste sesong ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 mai 09, 20:47

Tror man skal se litt på hvordan laget har trent og hvordan det trener. Er det sunt å ha en trener som uttaler at han ikke vil ha trening med ball på vinteren fordi det kan påføre spillerne skader? Se heller på Odd, som har trent fotball i hele vinter med høy intensitet under spilløvelsene...

Når laget er så tannløse på den siste tredjedelen av banen som de er kan man spørre seg om laget har trent oppspillsvarianter og noe annet enn løping og småspill i firkanter kan man spørre seg om treningsopplegget er det riktige..

Så kan man se på hvordan treneren er som person. Er han omgjengelig, går han godt sammen med spillerne og de andre i klubben?

Så kan man se på spillerne. De må gå i seg selv og skjerpe seg. Nesten alle sammen!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 24 mai 09, 20:52
Endret: 24 mai 09, 20:53
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Lemmy

Tror man skal se litt på hvordan laget har trent og hvordan det trener. Er det sunt å ha en trener som uttaler at han ikke vil ha trening med ball på vinteren fordi det kan påføre spillerne skader?

Det utsagnet er faktisk det mest hårreisende utsagnet jeg har hørt fra en fotballtrener noensinne...

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 mai 09, 21:01

Jeg har hørt at Andreas Torkildsen ikke skal trene på å kaste, bare løpe. Kastinga kan gi strekk i skuldra.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 24 mai 09, 21:18
Endret: 24 mai 09, 21:18
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Lemmy

Tror man skal se litt på hvordan laget har trent og hvordan det trener. Er det sunt å ha en trener som uttaler at han ikke vil ha trening med ball på vinteren fordi det kan påføre spillerne skader?

Det utsagnet er faktisk det mest hårreisende utsagnet jeg har hørt fra en fotballtrener noensinne...

Som en liten kuriositet kan jeg nevne at i brasilianske fotball som jeg nå etterhvert har lært å kjenne, har de  veldig liten tid uten fellestreninger med ball. Oppkjøring som vi kaller det her, har de faktisk ikke.
I offseason spiller Serie A, B, C lag i regionale cuper.  hmm lurer hvorfor de er så ballsikkre


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 mai 09, 21:34

Kan denne mannen snu trenden tro ?

---------------------------

Adecco neste sesong ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5401

Lagt til: 24 mai 09, 21:38

Nei, Jørn Andersen kan ikke snu trenden av den enkle årsaken at han aldri vil stikke fra en klubb som skal spille Bundesliga neste år

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 mai 09, 21:42

Opprinnelig postet av Bob Page

Kan denne mannen snu trenden tro ?

Du er ikke seriøs nå?


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 mai 09, 21:53

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Bob Page

Kan denne mannen snu trenden tro ?

Du er ikke seriøs nå?

Egentlig ikke Wink

---------------------------

Adecco neste sesong ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 24 mai 09, 22:05

Jeg hadde ikke hatt noe i mot at Jørn Andersen hadde tatt over, men jeg tror ikke at det er veldig sannsynlig. At mannen er arrogant driter jeg i. Han har vist seg som en dyktig trener og med en fin fotballfilosofi helt i tråd med FFKs egen filosofi. Han er dessuten lokal (jeg synes argumentet om at han valgte enga en gang i tiden ikke kan holdes mot ham) og liker klubben vår. Jeg synes ikke vi skal være snurte på han fordi de også har opplevd mye bra med Vif. FFK rykket ned, mens Andersen var ambisiøs og ville opp og frem. 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 mai 09, 22:14

Følg med på fotballXtra.. Gashi i strupen på FFK dirrektøren sier dem... ups

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 mai 09, 22:15

Sikkert sytting pga kontrakt..... Kan jo også være misnøye med Grønnis....

---------------------------

Adecco neste sesong ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 mai 09, 22:18

Opprinnelig postet av keiko99

Følg med på fotballXtra.. Gashi i strupen på FFK dirrektøren sier dem... ups

Er vel ikke noe nytt at det blir overskrifter rundt sutrekjerringa Gashi.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 24 mai 09, 22:22

Jeg kan ikke forstå at et lag som var meget underholdene å se på ifjor med et lekent morsomt spill bli forvandlet til et lag uten samhandling og konstruktivt spill i år og dette uten at det har blitt foretatt store utskifninger i spillerstallen ?????

Jeg forstår ikke hvor har det blitt av evnen/viljen til å vinne ?? Laget er til og med forsterket med bl.a Askar og Celso som begge  gjør det meget bra.

Alle kamper vi har spilt i år har vært jevne (bortsett fra 1.omgang mot RBK) og alikevel ligger vi i bunnen av serien...

Jeg måtte bare  få det ut Cool

 


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 24 mai 09, 22:27

Opprinnelig postet av hasse33

Jeg kan ikke forstå at et lag som var meget underholdene å se på ifjor med et lekent morsomt spill bli forvandlet til et lag uten samhandling og konstruktivt spill i år og dette uten at det har blitt foretatt store utskifninger i spillerstallen ?????

Jeg forstår ikke hvor har det blitt av evnen/viljen til å vinne ?? Laget er til og med forsterket med bl.a Askar og Celso som begge  gjør det meget bra.

Alle kamper vi har spilt i år har vært jevne (bortsett fra 1.omgang mot RBK) og alikevel ligger vi i bunnen av serien...

Jeg måtte bare  få det ut Cool

 

Wørd, spekulerer på om dette er etterdønningene av alt bråket som har vært i klubben de siste månedene.

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 24 mai 09, 22:53

Med Knut Torbjørn Eggen tilbake igjen nå så hadde sirkuset blitt komplett. Det er nesten at jeg ønsker det.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 24 mai 09, 23:16
Endret: 24 mai 09, 23:17
Endret av: FFK pra sempre

Ett kraftig oppvaskmøte er i alle fall det første som må skje.
Lurer på hvilken sportsdirektør som hadde funnet seg i denne misnøyen i spillergruppa, og hva har Grønis tenker om det samme.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 25 mai 09, 08:07

Opprinnelig postet av hasse33

 

Alle kamper vi har spilt i år har vært jevne (bortsett fra 1.omgang mot RBK) og alikevel ligger vi i bunnen av serien...

 

 

allikevel er det ikke tilfeldig....  Grønis må vekk! Fort

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 25 mai 09, 14:05
Endret: 25 mai 09, 14:22
Endret av: Lemmy

Kjør følgende lagsammensetning i de neste kampene:

Lasse Staw - Amin A. - Piroja - Vidar M. - Schvwarcek

Kvisvik - Gashi - Borges - Barsom

Everton - Gardar

La disse spillerne starte hvergang i de neste 5 kampene slik at vi kan sette et lag. La gutta pumpe seg tomme, og så fyller vi på i 2. omgang med friske bein:

Trulsen for Everton, Hansi for en av midtbanerollene. Når Wallace er klar igjen så får man vurdere hans potensiale opp mot det bestående. Mitt tips - 5 kamper nå og 10 poeng.

Det var dårlig det som ble levert igår, men hadde egentlig ikke forventet poeng i Skien. Når man ikke har flyt hverken med seg selv eller dommere så kan det ikke bli så mye å hente ut av det. Hvis Grønis gjennomfører vesentlig kjappere bytter fremover og Gashi holder kjeft så går dette bra. Men vi publikummere må også tåle dette selv om det ikke er moro. Litt ryggrad fra alle så er vi litt over midt på tabellen. Noen som tør vedde i mot !

Mod(Lemmy): Flyttet til denne allerede eksisterende tråden. Begynner å bli en del "krisetråder" nå, får prøve å holde dem så godt som mulig sammen.

 

 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340