Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva nå?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 26 mai 09, 21:36

Ja, la oss bare satse på unge talenter som LSK og Henning Berg. Jeg skjønner ikke hva erfarne spillere med et klokt fotballhode gjør i en fotballklubb? Selg dem alle sammen! Sånn at vi kan gjøre det like bra som LSK!!

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 26 mai 09, 23:12

Tja, nå er vel Lillestrøm på gang, så det kan vise seg at de har gjort smart i å la unggutta få spilletid? Det er tross alt eneste veien å få utviklet spillere....


thh

Knøttespiller
Ble medlem: 07 mai 08
Innlegg: 46

Lagt til: 27 mai 09, 00:33

Hvorfor er LIllestrøm nå på gang sa du?

Det er jo for at de eldre, erfarene nå er tilbake etter skader.

Tror dere er altfor opptatt av dette med  å satse på flere yngere spillere som noen løsning for FFK idag. 

Dersom planen til TKK hadde blitt gjenomført i FFK ville vi i år garantert havnet i adecco.

Godt at Grønnis sa ifra i tide.

 

---------------------------

theiv


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 27 mai 09, 01:09

Ingen kan spå fremtiden thh. Lyn tok sølv med et lag som hadde en gj.snitt alder på 21,5 år. Dette er enda vanskeligere å forutsi enn å beskrive hva som evt er galt med administrasjonen til FFK (som du påpekte i en annen tråd).


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 27 mai 09, 07:53

Ja, men et så ungt mannskap har enda til gode å vise at de duger over tid. At Lyn fikk sølvplass en gang er en enkeltprestasjon. Man må jo tenke langsiktig også! Ikke bare en og en sesong

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 27 mai 09, 08:46

Opprinnelig postet av schpa84

Ja, men et så ungt mannskap har enda til gode å vise at de duger over tid. At Lyn fikk sølvplass en gang er en enkeltprestasjon. Man må jo tenke langsiktig også! Ikke bare en og en sesong

Ganske selvmotsigende påstand..!!  Laughing

Du tenker ikke langsiktig hvis du satser på yngre spillere, er det hva du mener ?

Og hvis du kjører med eldre spillere på 1 års kontrakter, så tenker du ikke bare en og en sesong ?

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

---------------------------

You`ll never walk alone...


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 27 mai 09, 10:33

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Ganske selvmotsigende påstand..!!  Laughing

Du tenker ikke langsiktig hvis du satser på yngre spillere, er det hva du mener ?

Og hvis du kjører med eldre spillere på 1 års kontrakter, så tenker du ikke bare en og en sesong ?

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

For en elendig bruk av hersketeknikk!


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 27 mai 09, 14:14

Opprinnelig postet av JipJap

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Ganske selvmotsigende påstand..!!  Laughing

Du tenker ikke langsiktig hvis du satser på yngre spillere, er det hva du mener ?

Og hvis du kjører med eldre spillere på 1 års kontrakter, så tenker du ikke bare en og en sesong ?

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

For en elendig bruk av hersketeknikk!

Que..?

---------------------------

You`ll never walk alone...


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 27 mai 09, 16:43

Siden du sier det er en selvmotsigende påstand, så får jeg utdype hva jeg mener.

 

Jeg mener at et komplett lag bør bestå av både unge talenter og erfarne spillere med et klokt fotballhode. Et lag bestående av bare unge talenter eller erfarne spillere blir ganske ensporet. Erfarne spillere er ikke bare viktig spillmessig, men også for spillergruppen som forbilder for de yngre spillerne. Erfarne spillere lærer ofte de yngre noe, slik at de er bedre rustet når de eldre3 forsvinner.

 

Eller lærer du helt av deg selv? Så i den forstand er det ikke å tenke langsiktig å kvitte seg med gamle spillere

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 27 mai 09, 17:17
Endret: 27 mai 09, 17:26
Endret av: tgtgtgtg

Opprinnelig postet av Husgutt

Åge Hareide hadde vært genialt!

Hareide hadde vært konge.    Med bedriten fotball så hadde det blitt artig å se på

Det kunne kanskje ha fungert.   Men jeg vil heller ha et fintspillende FFK midt på tabellen en et møkkalag som er i toppen

PS kansje tenke nytt og la Grønhagen bli.

Eventuelt når den tid kommer se etter en trener i de sørligere landene.  Hva med en relativt god trener fra et land hvor fotballen er basert på spille fotball og ikke å bare å ødelegge for motstanderen som i Norge

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 27 mai 09, 18:09

Dessuten siktet jeg til at du må se på flere èn en av Lyns sesonger, for å bevise at det går bra med et lag som nesten bare består av talenter.

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 mai 09, 18:13

@ tgtgtgtg: Syns du RBK spilte ræva under Hareide?

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 27 mai 09, 18:20

Bare tenkte å tilegge noe siden du er så opptatt av trenere som gjør det bra over tid. Hareide var vel ikke ansatt i RBK så veldig lenge, før han sa ja til jobben som landslagstrener. Han har vært en god klubbtrener, men synes ikke at han har overbevist da han aldri trent en klubb for en lang periode. Kan hende jeg tar feil, men tror ikke han er så god som trener lenger. Han virker veldig negativt innstillt til det meste

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 27 mai 09, 19:22
Endret: 27 mai 09, 19:24
Endret av: Holters

Akkurat det er jeg egentlig enig i. Hareide har en veldig, veldig god CV som klubbtrener, men er han motivert lenger?

Synes han virker både sliten og lei - spesielt mot slutten av karrieren som landslagstrener - og tror ikke det er mye som tyder på at han skulle være topp motivert for en jobb i FFK. Ett aber ved hans CV er at han stort sett har kommet til dekket bord i de klubbene han har tatt seriegull, klubber med et uforløst potensial, og som allerede var i toppkampen.

En motivert Hareide tror jeg kunne ha vært en god trener - uansett hvilken klubb det måtte være i - men er motivasjonen til stedet?

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


bazel

Juniorspiller
Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 82

Lagt til: 28 mai 09, 08:07

Skal nok ikke se bort ifra at han kunne vært motivert til dette..
Noe av grunnen til at han virket sliten og lei som landslagstrener vil jeg tro muligens var fordi landslaget ikke gjorde det så bra som han hadde trodd, og håpet på.. Men hva vet vel jeg, hadde vært morro og la han prøve om Grønis tar sekken og går...


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 28 mai 09, 09:04

Grunnen til at landslaget ikke har gjort det bra, er vel nettopp at Hareide var en dårlig trener. Synes han fremsto ofte som sliten, kjeftete og ikke engasjerende. Tror ikke det er noe FFK trenger nå

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3