Husk meg
Brukernavn
Passord

Borges på landslaget!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 04 jun 09, 17:39

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article141105.ece Bolanos på banen da Costa Rica vant

Liten notis om borgesmålet

Den artikkelen er vel skrevet av fædrelandsvennen, og da er det jo forsåvidt forståelig at fokuset er på Bolanos.........


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 04 jun 09, 21:54

Ja, men når den ligger på adressa er det uansett morsomt. Det er ikke forbudt å endre overskrift eller å endre litt på artikkelen

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 07 jun 09, 02:10

Borges scoret 2 mot trinidad og tobago i natt! :-)

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 07 jun 09, 08:34

har scora flere mål inatt. nesten sikker.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 07 jun 09, 09:56
Endret: 07 jun 09, 09:57
Endret av: thorsen

Konge! 3 mål på 2 kamper... Spørs hvor lenge han blir i FFK om han fortsetter slik. Skrur opp markedsverdien kraftig iallefall!

Høydepunkter
Celso 1-2
Celso 2-3


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 07 jun 09, 10:08

Én ting er sikkert: vi må få den mannen oftere inn i motstanderens 16-meter enn vi gjør nå!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 07 jun 09, 10:24

Sier jo sjøl han er en boks til boks spiller. Virker som at han har rett i det, scorer jo stadig på landslaget.

Men det kommer nok etterhvert hos oss også..


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 07 jun 09, 10:26

Tipper at Borges allerede har utviklet seg noe som spiller allerede ved å komme til en mer fysisk Liga. Tenker på duell spill, løpskraft og tempo. Så kampen han spilte mot Mexico før han kom. Da jogget han stort sett mellom 20 meter fra eget og motstanderens mål og gjorde det meste riktig med ballen, men var sjeldent inne i boksen, og lite aggresiv i duellspillet.

   Vi sitter på gull. Skulle gjerne hatt han i dem neste 15 år i FFK, men det er nok veldig urealistisk. Uansett så ser det vel ut som om Costa Rica skal komme seg til VM. Om vi trenger aldri så mye penger, må vi for all del ikke la oss friste til å selge før etter VM neste år. Da tipper jeg Borges er mer enn klar for langt større utfordringer, og at vi virkelig kan få gode penger.....


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 07 jun 09, 10:39

Veldig godt poeng Bedreviteren. Ett godt VM av han øker verdien noe sinnsykt. Her gjelder det å ha is i magan.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 jun 09, 11:05

bare ett spørsmål.. stort sett alle spillere ønsker seg til england og Premier League. tror dere det er en sånnen klubb som kommer ?

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Hompachaka

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 11

Lagt til: 07 jun 09, 11:13

Opprinnelig postet av keiko99

bare ett spørsmål.. stort sett alle spillere ønsker seg til england og Premier League. tror dere det er en sånnen klubb som kommer ?

 

Hvis han storspiller i VM slik han har gjort for Costa Rica de to siste kampene nå, så kan det hende at en PL klubb vil ta kontakt. Men jeg tipper at de fleste ser på TL som såpass dårlig, så at det skjer det samme med Borges som med John Obi Mikel tviler jeg på....
Tipper det vil komme en god klubb fra Tyskland eller noe og kjøpe han.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 07 jun 09, 11:16

Eguren spiller spiller fast på en av Europas bedre lag, ser overhodet ingen grunn til at han skal nå minst like langt. Forøvrig har jeg såpass tro på den gutten der at jeg tror han kan klare seg hvor som helst om ett par år. Men Spania er vel ikke noe dårlig tips. Men først skal han utvikles videre i FFK... 


Havis

Knøttespiller
Ble medlem: 21 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 07 jun 09, 11:31

Er det ikke litt tidlig å tenke på hvor mye penger man kan få for Borges...  
At han blir god vil si at han kan vinne kamper for Fredrikstad, og det er vel tross alt det viktigste?!

For å etablere et godt lag må man beholde de spillerne som gjør laget godtWink


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 jun 09, 11:34
Endret: 07 jun 09, 11:36
Endret av: FFK1903

Italia bør jo også være et greit sted for Borges. Han sliter litt med tempoet og dermed er neppe Premier League stedet. I Serie A derimot er det mer rykk og napp. I store perioder er det lite tempo og lagene for bygge opp angrepene sine i omtrent fredelige omgivelser. Har kan Borges vise sine kvaliteter uten at alt blir avslørt av tempoet. Så får han heller prøve å bidra som best han kan når tempoet brått øker betraktelig i små perioder.

Liker spillere som tar steg for steg, det er som regel de som blir skikkelig gode. Spillere som Bolanos som kommer ut fra intet og tar Tippeligaen med storm er ofte døgnfluer hvor alt klaffer til å begynne med. Om fem år vil få snakke om Bolanos, alle vil snakke om Borges. Det er i hvert fall mitt tips!

Men om han likevel skulle bli aktuell for Premier League en dag, så ville jo en budrunde med Chelsea og Manchester City vært selve drømmen ;) En russisk oljemilliardær mot en sheik med enda mer penger!


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 07 jun 09, 13:19

Opprinnelig postet av Hompachaka

Opprinnelig postet av keiko99

bare ett spørsmål.. stort sett alle spillere ønsker seg til england og Premier League. tror dere det er en sånnen klubb som kommer ?

 

Hvis han storspiller i VM slik han har gjort for Costa Rica de to siste kampene nå, så kan det hende at en PL klubb vil ta kontakt. Men jeg tipper at de fleste ser på TL som såpass dårlig, så at det skjer det samme med Borges som med John Obi Mikel tviler jeg på....
Tipper det vil komme en god klubb fra Tyskland eller noe og kjøpe han.

Det hele kommer vel litt an på hvordan fortsettelsen blir. Det skal være et veldig høyt og jevnt nivå før det blir PL

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


plænken

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 04
Innlegg: 36

Lagt til: 07 jun 09, 14:47

Gratulerer Celso!

Morsomt at Borges gjør det så bra om dagen. Endelig en spiller som klarer å omstille seg relativt raskt. Mange har prøvd før han. Er helt overbevist om at Borges kommer til å bli en av de beste kjøpene FFK har gjort gjenom tidene. Tror også turen han nå har med landslaget kan være med på at han blomstrer ytterligere. Sikkert veldig deilig for han å treffe litt gamle kamerater igjen. Hybeltilværelsen på Sellebakk er sikkert en stor kontrast til livet på Costa Rica. Hehe. Gleder meg til Celso magi på stadion fremover.

---------------------------

plænken


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 09 jun 09, 08:31

Hvis Borges blir tatt ut til Gold Cup, så kan han bli borte hele juli......Yell

Da bør klubben stå imot, vi trenger han selv...det får være bra nok med WM-kvalifisering..!!

---------------------------

You`ll never walk alone...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 jun 09, 08:50

jeg må spørre mer jeg. på tv2 sa dem at selv om norge ikke går til vm for vi en spiller dit og da snakket dem varmt om borges.. bra det, men hva meg Bolanos ?

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 jun 09, 09:22

Har Bolanos utmerket seg på landslaget til Costa Rica da ? Desuten tror jeg at TV2 har glemt at Borges er FFK-spiller.. Tongue out

---------------------------

Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 09 jun 09, 09:22

Bolanos sitter på benken og er ikke fast på laget slik Borges er. Derfor de sa at vi får minst en spiller i VM



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24