Husk meg
Brukernavn
Passord

Borges på landslaget!

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 11 okt 09, 14:04

Raijo var vel suspendert, så han hadde ikke spilt uansett..


Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 11 okt 09, 18:44

Er det den nye treneren som ikke finner Celso god nok for laget, eller er det andre naturlige forklaringer?  Han har jo langt på vei vært fast på midten så langt, så ut av troppen er jo voldsomt drastisk..  Også jeg som har spådd hans store gjennombrudd i Sør Afrika til sommeren, med plass på All star team, med påfølgende 100mill bud fra AC Milan. Æsj, da bør han karre seg inn på laget igjen!

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 11 okt 09, 18:46
Endret: 11 okt 09, 18:46
Endret av: Plankekæll

Borges er skada. Ble skada mot Stabæk nå sist.


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 11 okt 09, 18:49

Opprinnelig postet av Plaskesak

Er det den nye treneren som ikke finner Celso god nok for laget, eller er det andre naturlige forklaringer?

Borges er vel kaptein og den som har spilt flest minutter i kvaliken for Costa Rica + at han har scora 5 mål, så han er nok selvskreven på laget så lenge han er frisk.


Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 15 okt 09, 07:20

Ser ut som Borges har tatt med seg uflyten fra FFK, for jammen var det nære at de kvalifiserte seg direkte til VM i natt!  Honduras putta sitt viktige 1-0 mål midt i 2.omgang, mens CR holdt 2-0 til pause. Men har du noe som helst med FFK å gjøre, så må man regne med mål imot på overtid..  2-2!!  Og direkte kval mot Uruguay. Ikke lett, ikke lett..

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 15 okt 09, 08:12

Makan til uflaks å gå på trynet 5 min på overtid, det hadde vært gøy å få se Borges i VM, men nå ser det sygt ut ja. Mener å huske at de også tapte en annen kamp på overtid. Sykt bittert for Costa Rica. Det skal mye til for å slå ut Uruguay, men alt er jo mulig.


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 14 nov 09, 22:55

Noen som vet når Costa Rica - Uruguay starter og hvor jeg kan se den på web-tv?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 nov 09, 23:41

Mener det er klokken 3, eller 4 i natt.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 14 nov 09, 23:43

Opprinnelig postet av eliot

Noen som vet når Costa Rica - Uruguay starter og hvor jeg kan se den på web-tv?

03.00


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 nov 09, 23:45
Endret: 14 nov 09, 23:48
Endret av: Patrioten

Unibet sender kampen.

https://no.unibet.com/

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 nov 09, 00:38

Opprinnelig postet av eliot

Noen som vet når Costa Rica - Uruguay starter og hvor jeg kan se den på web-tv?

du kan se den her også

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 15 nov 09, 01:45

Opprinnelig postet av keiko99

Opprinnelig postet av eliot

Noen som vet når Costa Rica - Uruguay starter og hvor jeg kan se den på web-tv?

du kan se den her også

   Her også fant jeg ut. http://atdhe.net/


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 nov 09, 07:45

Costa Rica tapte 1-0 og kommer nok ikke til VM


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 15 nov 09, 15:15

Opprinnelig postet av ffkmufc

Costa Rica tapte 1-0 og kommer nok ikke til VM

Uruguay scora på en corner halveis ut i 1 omgang, og det var vel egentlig det eneste de skapte. Costa Rica førte kampen, og skapte en del sjanser uten å få uttelling. Når de i tillegg blir redusert til 10 mann etter 50 min, så var det vel klart at dette kommer til å bli vanskelig. Uansett var det imponerende å tørre å legge om til 3 mann bak, med en mann mindre på banen når det var 30 min igjen av kampen. Hadde Costa Rica vært like sterke defensivt som de er offensivt tror jeg de kunne hatt en sjanse, men jeg tror de skal få det tøft i Montevideo. Men man skal aldri si aldri, det Uruguay presterte var ikke akkurat imponerende.


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 19 nov 09, 02:07
Endret: 19 nov 09, 02:29
Endret av: Gonzales

"Los Ticos" klarte bare 1-1 borte mot Uruguay i natt, og Uruguay går til VM med 2-1 seier sammenlagt. Dermed har Costa Rica klart å  rote bort noe som tidlig i sommer så ut som en sikker plass i VM sluttpillet. Celso Borges ble bytta ut etter ca. 60 min.


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 19 nov 09, 08:53

Føler med Borges nå, mannen har virkelig fått oppleve at det går opp og ned i fotballverden. Fra å storspille i FFK og på landslaget, til å prestere vesentlig dårligere begge steder, rykkke ned med FFK og miste noe som så ut som en relativt sikker VM-plass! Nå håper jeg bare at han ikke trøster seg med wienerbrød, har hørt fra en av byens bakerier at han er veldig glad i det og croissanter, ikke akkurat toppidretskost! Undecided

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 nov 09, 09:06

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

 Nå håper jeg bare at han ikke trøster seg med wienerbrød, har hørt fra en av byens bakerier at han er veldig glad i det og croissanter, ikke akkurat toppidretskost! Undecided

Så du mener at man ikke kan være toppidrettsutøver selv om man skulle finne på å spise f.eks. 3 croissanter og 2 wienerbrød hver dag?  Har vi ikke nok negativt å tenke på rundt klubben om ikke vi skal klare å lage noe ut av dette også?

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 nov 09, 09:12

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

 Nå håper jeg bare at han ikke trøster seg med wienerbrød, har hørt fra en av byens bakerier at han er veldig glad i det og croissanter, ikke akkurat toppidretskost! Undecided

Så du mener at man ikke kan være toppidrettsutøver selv om man skulle finne på å spise f.eks. 3 croissanter og 2 wienerbrød hver dag?  Har vi ikke nok negativt å tenke på rundt klubben om ikke vi skal klare å lage noe ut av dette også?

 

Ja enig i det. Hadde vært bedre om det hadde vært Nordlie som hadde spist litt feil, da skulle jeg hivi meg på og mobba han ut av byen..


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 19 nov 09, 09:49
Endret: 19 nov 09, 10:10
Endret av: Snæbbuss-aristokrat #78

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

 Nå håper jeg bare at han ikke trøster seg med wienerbrød, har hørt fra en av byens bakerier at han er veldig glad i det og croissanter, ikke akkurat toppidretskost! Undecided

Så du mener at man ikke kan være toppidrettsutøver selv om man skulle finne på å spise f.eks. 3 croissanter og 2 wienerbrød hver dag?  Har vi ikke nok negativt å tenke på rundt klubben om ikke vi skal klare å lage noe ut av dette også?

 

Hehe, var jo ikke akkurat seriøst ment da, men kanskje ingen morsom spøk. Smiley'n var egentlig ment å være blunkesmil da, kanskje det som ble misvisende. Ser uansett ingen grunn til at du skal gjøre det til at jeg her skaper en negativ ting rundt klubben, virker jo nesten som du da leter etter noe å sette fingeren på. Nå er jeg stort sett alltid positiv i innlegga mine og skriver hvertfall ikke unødvendig dritt om klubben, så føles rimelige malplassert for meg den meldinga di der. Poenget med innlegget var jo at jeg føler med Borges etter de enorme nedturene han har opplevd den siste tida, så slenger jeg altså på en håper ikke han trøstespiser wienerbrød fleip og det er hva du klarer å dra ut av innlegget, vet ikke helt hvem som har feil fokus jeg?

Vet ikke om du ønsket noe svar på spørmålet ditt, men vil vel tørre å påstå at å spise 3 croissanter og 2 wienerbrød daglig er en dårlig idè om man ønsker å prestere maks ja, uten noe sammenligning til Borges her. Dessuten regner jeg med at klubben har grei styring på at spillerne spiser nogenlunde riktig.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 nov 09, 22:10

Enig med deg Snæbbus. Du er vel en av de mest positive her inne, ikke skjønner jeg åssen du får det til.

Denialsander, ta deg en bolle eller et wienerbrød om du vil. Wink



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f