Husk meg
Brukernavn
Passord

Borges på landslaget!

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 16 jun 09, 14:19

Opprinnelig postet av keiko99

Borges er nok mye viktigere   for dem, men håper det går vår vei

Hva er det du presterer å skrive..!!  Surprised

---------------------------

You`ll never walk alone...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 16 jun 09, 14:27

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Opprinnelig postet av keiko99

Borges er nok mye viktigere   for dem, men håper det går vår vei

Hva er det du presterer å skrive..!!  Surprised

Han mener vel at Borges er viktigere enn Bolaños for landslaget til Costa Rica. Og at han håper at Borges blir i Norge for å spille for FFK.

Det kan jeg være enig i siden Borges er en nøkkelspiller, mens Bolaños ikke er fast på laget.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jun 09, 16:03

Sender en takk til plankekæll som skrev det jeg ikke skrev eller som skjønte meg og jeg bør her bare si: Nå må du ta deg sammen keiko.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 18 jun 09, 14:02

Borges uaktuell i 2-3 kamper

 

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 18 jun 09, 14:19

Det er litt lettere å leve med...Smile

---------------------------

You`ll never walk alone...


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 18 jun 09, 14:34

Opprinnelig postet av keiko99

Sender en takk til plankekæll som skrev det jeg ikke skrev eller som skjønte meg og jeg bør her bare si: Nå må du ta deg sammen keiko.

Hehe, selv når du skal forklare forklaringen så klarer du forklare det på en slik måte at forklaringen må forklares i hodene våre, ja opptil flere forklaringer må til før vi skjønner at du har forklart forklaringen på en forklaring vi ikke skjønte.

Ja Keiko, nå må du ta deg sammen :)


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 06 sep 09, 09:04

Borges med sitt Costa Rica tapte i natt 0-3 for Mexico på hjemmebane og er nå nummer fire i gruppa.

De tre beste går til sluttspill i Sør-Afrika, mens lag nummer fire spiller avgjørende kamp mot lag nummer 5 i Sør-Amerika sin gruppe.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 10 sep 09, 10:45

Nytt tap for Borges og Costa Rica. En sikker VM-plass ser ut til å ryke. Akkurat nå ser det ut til at de må ut i playoff mot Argentina(!) for å sikre den siste plassen fra Amerika (se innlegget over).


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 10 sep 09, 16:26

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Nytt tap for Borges og Costa Rica. En sikker VM-plass ser ut til å ryke. Akkurat nå ser det ut til at de må ut i playoff mot Argentina(!) for å sikre den siste plassen fra Amerika (se innlegget over).

Det skal vel fortsatt en del til for at begge disse lagene havner på 5 plass. Begge lagene har vel 1 eller 2 poeng opp til sikker plass med to kamper igjen. Men Costa Rica kan fort ende på 5 plass nå. Argentina tror jeg klarer en 4 plass eller bedre.

Men dette kan være en aldri så liten "krise" for FFK! VM vil jo være det perfekte utstillingsvindu for Borges. Prisen kam fort stie med flere 10 talls millioner, så la oss håpe dem kommer til VM!


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 10 sep 09, 17:01

Opprinnelig postet av Gardarson

Det skal vel fortsatt en del til for at begge disse lagene havner på 5 plass. Begge lagene har vel 1 eller 2 poeng opp til sikker plass med to kamper igjen. Men Costa Rica kan fort ende på 5 plass nå. Argentina tror jeg klarer en 4 plass eller bedre.

Men dette kan være en aldri så liten "krise" for FFK! VM vil jo være det perfekte utstillingsvindu for Borges. Prisen kam fort stie med flere 10 talls millioner, så la oss håpe dem kommer til VM!

Ja enig i at det er positivt for salgsummen, men jeg hadde håpet å ha Celso her i 2-3 år jeg, gutten lærer seg norsk om dagen og greier jo.

Men stakkars Maradona og Argentina om de ikke kvalifiserer seg. Det er som om Norge ikke hadde fått delta i Ski VM, nærmest utenkelig.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 sep 09, 17:17

Å ansette Maradona som landslagssjef i Argentina blir nesten som å ansette Arild Stavrum som norsk landslagssjef. Begge deler er helt på trynet. Maradona gjør sikkert så godt han kan, men jeg må innrømme at jeg ville ha godtet meg ganske bra hvis Argentina skulle bli utslått.

Først da ser vel det argentinske forbundet at dette "stuntet" med Maradona var totalt feilslått. Laughing


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 sep 09, 08:24

http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=594564

Costa Ricas sjef har fått sparken. Får håpe ny sjef får døm til VM


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 11 okt 09, 10:58

Borges verken på banen eller benken i nattens kamp. De vant forresten 4-0 og ligger på den siste sikre plassen før siste runde som forresten spilles natt til torsdag. http://www.fifa.com/worldcup/preliminaries/nccamerica/matches/round=252675/match=300073722/report.html

 

 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 11 okt 09, 11:05

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Borges verken på banen eller benken i nattens kamp. De vant forresten 4-0 og ligger på den siste sikre plassen før siste runde som forresten spilles natt til torsdag. http://www.fifa.com/worldcup/preliminaries/nccamerica/matches/round=252675/match=300073722/report.html

 

 

Da trenger dem minst uavgjort i den siste viktige kampen mot Honduras. Håper virkelig dem klarer det. Taper dem, får dem vel en kval sjanse til hvis jeg husker rett?


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 11 okt 09, 11:09

de har usa borte i siste kamp. ikke en enkel oppgave.

fixtures

---------------------------

med ffk til champions league!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 okt 09, 11:15

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Taper dem, får dem vel en kval sjanse til hvis jeg husker rett?

Laget som kommer på fjerdeplass i kvalifiseringen spiller hjemme/borte mot laget som kommer nr 5 i den søramerikanske kvalikken. Det kom fort bli Argentina det. Argentina ligger på fjerdeplass nå, men har Uruguay borte i siste som ligger på femteplass.

De kan også møte Ecuador.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 11 okt 09, 11:18

Ok, da så det plutselig tøft ut, selvom dem dog kan gå til VM med tap i siste kampen...


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 11 okt 09, 11:20
Endret: 11 okt 09, 11:20
Endret av: Nugattistjerna

USA er klare for Sør-Afrika allerede, får håpe de tar det rolig denne kampen da.

Costa Rica er forøvrig sikret minst omspill mot lag 5 i den Sør-Amerikanske kvalifiseringen. I dag ligger det an til å bli Uruguay. Forøvrig er den gruppen også spennende da Uruguay møter Argentina hjemme i siste kamp. Taper Argentina denne kampen møter de lag 4 i Costa Rica sin gruppe, som da kan bli, nettopp, Costa Rica.

 Edit: Dæven der var jeg for sen gitt.......


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 11 okt 09, 11:25
Endret: 11 okt 09, 11:26
Endret av: Bedreviteren

Håper også Argentina kommer til VM. Dæven, med all respekt for sommer og vinter OL, men ingenting er som ett fotball VM. Kjente plutselig at jeg ser fram til sommeren, med FFK i Tippeligaen og Leeds opp ett hakk...

  Men er du Leeds og FFK supporter går jo ingenting på skinner...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 okt 09, 13:45

Edit fra tråden. Tom Nordlie var irritert om Raio skulle spille i går, siden skaden hanes ikke er helt leget ennå.Raio spilte ikke i går, så da får vi håpe på at skaden hans har blitt bedre siden han ikke spilte..



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f