Husk meg
Brukernavn
Passord

Borges på landslaget!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 09 jun 09, 10:30

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Hvis Borges blir tatt ut til Gold Cup, så kan han bli borte hele juli......Yell

Da bør klubben stå imot, vi trenger han selv...det får være bra nok med WM-kvalifisering..!!

han er vel kjøpt for å selges, så jeg tror nok ledelsen ser på gold cup som utelukkende positivt.

---------------------------

med ffk til champions league!


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 09 jun 09, 11:03

Opprinnelig postet av knut

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Hvis Borges blir tatt ut til Gold Cup, så kan han bli borte hele juli......Yell

Da bør klubben stå imot, vi trenger han selv...det får være bra nok med WM-kvalifisering..!!

han er vel kjøpt for å selges, så jeg tror nok ledelsen ser på gold cup som utelukkende positivt.

Tror du..?

---------------------------

You`ll never walk alone...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 jun 09, 11:33
Endret: 09 jun 09, 11:33
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Bob Page
Har Bolanos utmerket seg på landslaget til Costa Rica da ? Desuten tror jeg at TV2 har glemt at Borges er FFK-spiller..

Viste da målene til Borges i går på TV2 som Keiko sier, og nevnte vel ikke Bolanos med et ord tror jeg. Synd de ikke viste det flotteste målet han scoret!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 11 jun 09, 19:31

Nå åpner Grønis for Borges som offangsiv midtbane. Kansje han blir spissWink

http://f-b.no/section/VIDEO/&id=738&vcat=-1

Dette kan bli bra. jeg er helt sikker på at han kommer til og gjøre det bra som mer offangsiv. Mere mål og ikke minst servere de andre. 

 

---------------------------

Heia FFK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 jun 09, 19:35

tror borges ville bli en bra spiss jeg..

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 11 jun 09, 19:40

Da er vi vel tilbake til den "flotte" 4-2-3-1 formasjonen igjen da kanskje?

12. Lasse Staw

2. Pål André Czwartek    -    4. Vidar Martinsen    -    9. Raio Piiroja    -    15. Joachim Thomassen

6. Hans Erik Ramberg    -    21. Ardian Gashi

18. Amin Askar        -                    22. Celso Borges             -     14. Raymond Kvisvik

27. Garðar Jóhannsson

Det ser jo unektelig veldig bra ut på papiret men...


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 11 jun 09, 19:46

Dette ser egentlig meget bra ut som du sier. Merker jeg begynner å glede meg jeg Laughing

---------------------------

Heia FFK


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 11 jun 09, 19:49
Endret: 11 jun 09, 19:49
Endret av: Supreme NTM

4-2-3-1 pleier ofte å se bedre ut på papiret. Men det er ingen dårlig oppstilling.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 11 jun 09, 19:51

Opprinnelig postet av Plankekæll

Da er vi vel tilbake til den "flotte" 4-2-3-1 formasjonen igjen da kanskje?

12. Lasse Staw

2. Pål André Czwartek    -    4. Vidar Martinsen    -    9. Raio Piiroja    -    15. Joachim Thomassen

6. Hans Erik Ramberg    -    21. Ardian Gashi

18. Amin Askar        -                    22. Celso Borges             -     14. Raymond Kvisvik

27. Garðar Jóhannsson

Det ser jo unektelig veldig bra ut på papiret men...

Føler meg trygg på at Everton er førstevalg som spiss

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 11 jun 09, 21:50

Everton bør komme inn for gardar om han ikke får det til, men Gardar starter om han ikke blir skada. det tør jeg sette penger på.

---------------------------

Heia FFK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 jun 09, 00:23

Opprinnelig postet av Plankekæll
Da er vi vel tilbake til den "flotte" 4-2-3-1 formasjonen igjen da kanskje?

Det hadde vært greit og kanksje det vil bli enda bedre med en borges. samt at vi blir mere gjerrige på og slippe inn mål..

fotball spillere sier ofte: det er bare en tall kombinasjon... vell sier jeg Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 12 jun 09, 08:39

formasjonen ser bra ut, men jeg er ikke sikker på at de fire offensive spillerne komplementerer hverandre godt nok. det er mye pasningskvalitet, men lite bevegelse, hurtighet og løpskraft.

borges har derimot gode forutsetninger til å bli en god spiller til å ligge å lure mellom forsvar- og midtbaneleddet til motstanderen.

---------------------------

med ffk til champions league!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 12 jun 09, 09:45

Hvis Borges dyttes frem som offensiv midtbane, vil jeg heller ha Kasey inn istedetfor Gashi som defensiv midtbane. Gashi er for offensiv i legning til å kunne fungere som defensivt anker.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 12 jun 09, 11:04
Endret: 12 jun 09, 21:31
Endret av: Per Egil

Say what? Gashi offensiv midtbane? En oppfatning ganske mange har, men som jeg personlig syns er helt feil. Etter min mening er Gashi bedre defensivt enn offensivt.

Gashi har ikke noe bra skudd. Skuddfoten hans er svært oppskrytt, syns nå jeg.. Han har ikke noe bra overblikk(tråkle-tråkle-med-øynene-ned-på-ballen) og en helt grei pasningsfot.

Defensivt derimot, er han god. Han er god til å skjønne når han skal presse, og er bra på å fullføre press. Han er en terrier som ofte vinner ballen. Langt bedre på press høyt i banen enn lavt.

Og jeg vil for all del ikke se den 4-2-3-1 formasjonen! FFK etter min mening ha to spisser. Kjør gjerne på med 4-4-2 hvor Borges ligger offensivt, for min del. Men om Borges skal nyttiggjøre seg som offensiv midtbanespiller må vi være langt flinkere til å komme rundt på kantene og slå innlegg. Han er god på hodet, men også smart i posisjoneringa si og flink til å time innløpene sine. Også god på å skape ettertrøkk og å vinne 2.baller, etter det lille jeg har sett av landslagsspillet hans..

 

MOD (Per Egil): Jeg slettet noen gneldreinnlegg som ikke førte noen vei. Fint om dere holder dere til trådens tema.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 14 jun 09, 10:38

Opprinnelig postet av aavdst

Hvis Borges dyttes frem som offensiv midtbane, vil jeg heller ha Kasey inn istedetfor Gashi som defensiv midtbane. Gashi er for offensiv i legning til å kunne fungere som defensivt anker.

Har du sett Kasey denne sesongen? Ja Kasey i toppform så. Men en Kasey 2009 modell er ikke verdig en plass på 2 laget en gang. Fysj og fy...

---------------------------

Heia FFK


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 15 jun 09, 00:00

Nettavisen skriver nå at Borges kan miste 8(åtte!) kamper for FFK i sommer pga Gold Cup og VM kval.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 15 jun 09, 00:06

Da sier jeg bare FYTTI HÆLVETE!!

Det samme gjelder vel for Start med Bolaños også, men det hjelper jo ikke oss... Det er nå de nest beste må vise hva som bor i dem.

Det er dette som er litt av aberet med å ha landslagsspillere fra andre verdensdeler. Kampdatoene er helt på trynet i forhold til europeiske kampdatoer. Men men, moro for Celso hvertall.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 16 jun 09, 13:50

Bolanos har sagt nei takk til landslagsoppholdet pga familiære årsaker, sikker ikke så gøy når man sitter på benken uansett.
Men det er tragisk hvis vi skal miste han i 8 kamper, men det er prisen vi må betale for å ha spillere fra andre siden, og ett ligaspillet i Norge som er ute av sync med resten av europa.
Håper FFK finner frem til ett kompromiss med Costa Rica.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 16 jun 09, 13:51

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Bolanos har sagt nei takk til landslagsoppholdet pga familiære årsaker, sikker ikke så gøy når man sitter på benken uansett.
Men det er tragisk hvis vi skal miste han i 8 kamper, men det er prisen vi må betale for å ha spillere fra andre siden, og ett ligaspillet i Norge som er ute av sync med resten av europa.
Håper FFK finner frem til ett kompromiss med Costa Rica.

Her er linken

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2648145.ece

 

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jun 09, 13:57

Borges er nok mye viktigere   for dem, men håper det går vår vei

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f