Husk meg
Brukernavn
Passord

Tribunelivet etter den nye ordningen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Elge

Bedriftsspiller
Ble medlem: 25 mar 09
Innlegg: 3

Lagt til: 21 mai 09, 23:33
Endret: 21 mai 09, 23:34
Endret av: Holters

Regner med at det blir en ny tråd uansett hvem som skriver den, så bare legger den ut her jeg.

Hvordan var tribunelivet med det nye ordningen? Var det noen forbedringer? Fungerte Brigaden og Plankheugen sammen? Var det noe positivt å hente ut fra Brann kampen i forhold til resten av årets sesong?


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 21 mai 09, 23:55

Fra min side (BRH-medlem) så synes jeg den nye plassen funka ganske greit, ble litt trangt inni der men, hehe. Mye lettere å dra i gang sanger fra midten av tribunen i grunn.

1 omgang var stemningen veldig bra, mye bra deltagelse på feltet men stort sett bare fra midten og opp. Siste  30min var det helt håpløst, selfølgelig hadde det mye med resultatet å gjøre også. Veldig bra trykk til tdier hvertfall.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 22 mai 09, 07:41

Fra min plass på hovedtribunen så var det klart årsbeste i 1. omgang, og godkjent mtp kampforløpet i 2. omgang.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 22 mai 09, 10:49

Jeg synes vi hadde veldig bra trykk i 1 omgang og det er som du sier fra midten og bakover. Men det er de som står foran som alltid bare "står og henger", så det er her det må gjøres en jobb for å få med resten.

Ellers vil jeg rose brh igår! Veldig bra innsats og samarbeid med forsangeren. Synes stort sett dere dro igang og det var bra sanger dere dro igang på rette tidspunkt! Åsså ros til "forsangeren" deres for at han stoppet alkohol og kvinner snagen med en gang den ble startet! Fortsetter vi sånn kan vi hvertfall nærme oss gammelt nivå!


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 22 mai 09, 16:27

Synd resultatet uteble, hvis ikke hadde dette helt klart blitt årsbeste! Greit trykk idag, men vi har fortsatt mye å gå på alle mann !

---------------------------

ULTRASFREDRIKSTAD!


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 22 mai 09, 16:36

En ting til folkens. I blant har vi i BRH kjørt såkalt "ryggdans". Med armene rundt skuldrene til personen ved siden av mens vi hopper sidelengs, noen ganger med trynet vendt mot banen og andre ganger med ryggen mot banen.

I går var det for første gang flere rundt oss som ble med på hoppinga sidelengs. Neste gang håper jeg det blir enda fler. Det blir mye mer "kameratskap" og folk blir litt mer "tvunget" til å være med på hoppinga når vi kjører det sånn. Det ser sykt bra ut.

Youtube-eksempel:
http://www.youtube.com/watch?v=WPrTK_5f5Xk - Fra 3:10 til 3:50


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 22 mai 09, 16:51

Kampforløpet skal da ikke ha noen verdens ting å si - vi skal støtte laget UANSETT!! Og det er når de sliter at de mest av alt trenger støtte. Bidrar man ikke når de sliter, har man faen ikke noe rett til å kritisere laget heller.

Bortsett fra det synes jeg 1 omgangen i går til tider var bedre enn på lenge :)

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 22 mai 09, 17:28

Veldig bra igår, spesielt første omgang.

Naturlig nok med kamputviklinga så synker også stemninga på tribunen. Det er en helt naturlig reaksjon i folk, mister rett og slett piffen når laget går fra årsbeste til årsverste i løpet av pausen..

Hadde brann snudd kampen over en lengere tids periode (ikke 2 mål på 2 minutter) så tror jeg stemninga hadde vært bedre også, blir ikke like stort "sjokk" for publikum.

 

Helt enig i at man skal støtte uansett, men skjønner også de som mister "orken" når det gikk som det gikk i går.

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 22 mai 09, 18:21

Opprinnelig postet av Biscuitman88

Kampforløpet skal da ikke ha noen verdens ting å si - vi skal støtte laget UANSETT!! Og det er når de sliter at de mest av alt trenger støtte. Bidrar man ikke når de sliter, har man faen ikke noe rett til å kritisere laget heller.

Bortsett fra det synes jeg 1 omgangen i går til tider var bedre enn på lenge :)

Er enig i at kampførløpet ikke BØR ha noe å si, MEN det har det, bare å finne seg i med en gang. Skal man irritere seg over at kampforløp og andre hendelser påvirker tribunelivet tror jeg man kommer til å bli gammel og gretten etterhvert.  Dessuten så er det ikke alltid spillerne fortjener full støtte heller, når spillerne dasser rundt og bare ser late ut så kan man vel ikke kreve at publikum sliter seg ut heller, eller? Det er vel sånn du vil ha det siden du mener man skal holde kjeft hvis man ikke "bidrar", for dette går vel begge veier, er  helt uenig i at man ikke kan klage hvis man ikke synger heletiden, forbeholder meg retten til å klage når jeg er misfornøyd med kamp/spill, uavhenging av hvor mye jeg har stått på selv. ( sitter seff ikke å klager høylytt ut mot spillerne )

Er forøvrig enig i at førsteomgangen igår var bra. :)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 mai 09, 18:37

Opprinnelig postet av danan

En ting til folkens. I blant har vi i BRH kjørt såkalt "ryggdans". Med armene rundt skuldrene til personen ved siden av mens vi hopper sidelengs, noen ganger med trynet vendt mot banen og andre ganger med ryggen mot banen.

I går var det for første gang flere rundt oss som ble med på hoppinga sidelengs. Neste gang håper jeg det blir enda fler. Det blir mye mer "kameratskap" og folk blir litt mer "tvunget" til å være med på hoppinga når vi kjører det sånn. Det ser sykt bra ut.

Youtube-eksempel:
http://www.youtube.com/watch?v=WPrTK_5f5Xk - Fra 3:10 til 3:50

 

Det er noe ihvertfall jeg har savnet i hele min tid i PH. Ser sinsykt kult ut på TV ihvertfall... Var desverre forhindret i går pga jobben, men det er noe jeg syns vi skal prøve å få til på hele PH-tribunen.. En annen ting jeg har savnet siden 06-sesongen er på yellow submarine-sangen er at alle (og da mener jeg alle) på feltet vifter med skjerfet under "refrenget". Gjerne hopper samtidig, men det tror jeg ikke vi får til med alle og da er det like greit å bare vifte med skjerfet.  Så hjemmekampen mot Brann i 2006 på Tvn (fysj skam, men da viste jeg ikke bedre Cool) og det var j*velig fett da alle veivet med skjerfa samtidig..

---------------------------

Få igang angreps-spillet, ellers blir det Adecco neste sesong....
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


Freeshen

Knøttespiller

Ble medlem: 14 mai 09
Innlegg: 27

Lagt til: 22 mai 09, 19:33

Ja, veldig posiivt at folk slenger seg med i ryggdansen! Jeg var selv med på det og det skaper god stemning. Var kjempetrøkk i 1.omgang.(ros til ph og brh) 

Synd at forsvaret streiket i 2.omg. Slippe inn 4 mål på 45 min er helt bedretent.

Men VELDIG bra stemning i 1.omg. Så ut til at møtet på 1903 hjalp:-)Tror det var bedre å ha BRH i midten. De lager utrolig bra stemning, fortsett!

Er utrolig fornøyd med trøkket og stemninga på stadion(hvertfall 1.omg), håper vi kan ta med oss dette vidre til neste kamp, stå på:-)

 

---------------------------

Tro til vårt lag!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 mai 09, 20:04

jeg støtter dette... utrolig bra.. bare og forsette nå..

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 22 mai 09, 20:13

Opprinnelig postet av danan

En ting til folkens. I blant har vi i BRH kjørt såkalt "ryggdans". Med armene rundt skuldrene til personen ved siden av mens vi hopper sidelengs, noen ganger med trynet vendt mot banen og andre ganger med ryggen mot banen.

I går var det for første gang flere rundt oss som ble med på hoppinga sidelengs. Neste gang håper jeg det blir enda fler. Det blir mye mer "kameratskap" og folk blir litt mer "tvunget" til å være med på hoppinga når vi kjører det sånn. Det ser sykt bra ut.

Youtube-eksempel:
http://www.youtube.com/watch?v=WPrTK_5f5Xk - Fra 3:10 til 3:50

Det tror jeg er en direkte konsekvens av at dere nå har flyttet dere fremover. Folk bak ser faktisk hva som skjer forran seg, og har mulighet til å hive seg med i "dansen". Tror det kunne blitt enda bedre om dere stod enda litt lenger fremme. Ikke nødvendigvis helt i front.


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 22 mai 09, 22:48

Absolutt ikke! ikke lenger fram enn vi er nå! skal vi stå ett sted så blir det enten bakerst eller der vi sto igår

---------------------------

ULTRASFREDRIKSTAD!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 mai 09, 23:03

Opprinnelig postet av Norip

Absolutt ikke! ikke lenger fram enn vi er nå! skal vi stå ett sted så blir det enten bakerst eller der vi sto igår

støtter deg der... stå der dere sto.. detta var stor frem gang

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 22 mai 09, 23:10

Opprinnelig postet av Norip

Absolutt ikke! ikke lenger fram enn vi er nå! skal vi stå ett sted så blir det enten bakerst eller der vi sto igår

Hvorfor kan dere ikke flytte ennå lengre frem?

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 22 mai 09, 23:45

vi har flyttet oss EN gang nå etter samtale med styret i PH og det får holde... hvorfor skal vi stå lenger fram?
forsangeren sto lenger ned enn oss og han kan vell dra igang de som står foran oss igjen?

jeg personlig syns at plasseringen funket veldig bra akkurat der vi sto

---------------------------

ULTRASFREDRIKSTAD!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 22 mai 09, 23:50

Tror nok det er greit å stå midt på. Da har mann sentrert de som skal være aktive så vil de forhåpentligvis spre seg utover. Man må jo gi det noen kamper stemningen eksplodere ikke med en gang, det tar tid å få tilbake den possitive gløden som var på tribunen. Så prøv i alle fall denne possisjonen frem til høsten en gang så kan man ta en ny evaluering da og se om det er noe vits å flytte igjen.


Freeshen

Knøttespiller

Ble medlem: 14 mai 09
Innlegg: 27

Lagt til: 23 mai 09, 00:41

Synes det var veldig bra på midten jeg!

Årsbeste i 1.omg som sagt. :-)

---------------------------

Tro til vårt lag!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 mai 09, 08:33

Forsangeren var god til å dra i gang de foran og de på sidene, men han ble ofte møtt med smil og ikke så mye sang. Men han prøvde å få med alle, det var meget bra.

Viktig at forsangeren fortsetter å dra i gang de rundt. Det er ikke farlig å kjfte litt på de som ikke synger.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24