Husk meg
Brukernavn
Passord

Ønskedrøm: Grønhagen gikk av i dag 20:05

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 22 mai 09, 00:12

Dessuten er det en stor myte at Lyn var ett så veldig ungt lag, de hadde alltid en stamme med eldre.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 mai 09, 00:22

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Dessuten er det en stor myte at Lyn var ett så veldig ungt lag, de hadde alltid en stamme med eldre.

De hadde vel den laveste snittalder i ligaen, så noen myte var det vel ikke akkurat...

Det er ingen motsetning mellom å ha en helhetlig tankegang rundt talentutvikling og samtidig ha noen rutinerte, kontinuitetsbærere i sentrallinja. Talentsatsning betyr på ingen måte at man skal løpe rundt med elleve 19-åringer på banen samtidig. Det kan være mer destruerende enn utviklende. Men en positiv holdning til talentutvikling, fokus og satsning på dette bør gjennomsyre hele organisasjonen på alle plan, og det gjør det ikke i Fredrikstad per dags dato.

Og jeg tenker ikke isolert sett på startelleveren, men også i de yngre rekker.

Dog veldig positivt at man har innsets at kullene som normalt ville ha vært siste- og nest sisteårsjuniorer i år var svak kull, og dermed heller har valgt å innlemme vesentlig yngre spillere i stallen, slik at de tidligere får smake på nivået. Even Juliussen virker også å være et scoop av FFK. En meget dyktig trener som jeg håper og tror FFK vil få mye glede av fremover. Men for å holde på slike treneremner, så må man vise at man er villige til å satse på dette området.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 mai 09, 00:22

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Berg startet vel med en norsk tenåring idag. Innleide Nordtvedt eller hva han heter fra Arsenal. Ett par av utlendingene vet jeg ikke alderen på, ellers ingen fra egen stall. Berg har nærmest vært tvunget til å bruke dem ungguttene han har gjort hitill pga skader spesielt i forsvaret. Tipper FFK i kampene fremover vil ha fler i startoppstillingen u 21 enn LSK.

LSK har ikke hatt noen tradisjon for å satse på unggutter og/eller talentutvikling. Det tar tid å vende om en ukultur og bygge opp en ny, men Berg/Bjarmann har tatt grep. Floskelen "Rom ble ikke bygget på en dag" holder vann i denne sammenheng.

Fredrikstad har mye, mye forbedringspotensial på dette området. Dette vet alle som følger klubben med litt innsikt, og det er de enige om innad i FFK også.

Når man i tillegg vet at FFK selge spillere hvert eneste år for at økonomien skal gå rundt, så må man satse på talentutvikling - både lokale og innhentede talenter. Det et dét folk ennå ikke har forstått utad.

Økonomien er katastrofal!

Nei helt enig i Rom ikke ble bygget på en dag, men vil absolutt si at det skjer ting også i FFK på den fronten, og det vil nok få ett ennå tydeligere preg i løpet av Sommeren eller Høsten, når vi vet at noen av dem etablerte helt sikkert forsvinner. Ett lag, da bestående av Staw, Shabani, Askar, Wallace, Thomassen, Borges, Adi. Trulsen og Elvestad ett knepp opp på benken, og kanskje med Rafn og Becken luktende på benken vil jeg si har en betydelig og bra ungdomsprofil


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 mai 09, 00:27

Opprinnelig postet av Bedreviteren
men vil absolutt si at det skjer ting også i FFK på den fronten

Det er jeg enig i. Klubben tar stadig steg i riktig retning. Og de har også fått på plass en hospiteringsordning.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 22 mai 09, 00:34

Opprinnelig postet av Gardarson

Hehe, ikke uventet er det som alltid mange som mener at en trener aldri har noe skyld når nor går galt, men at det er hans fortjeneste når noe går bra! 

MIN frustrasjon går ikke kun på det som skjedde idag, bare en bitteliten del!

- Grønhagen er ræva på å bruke unge spillere! Se på Elvestad, se på Trulsen, Dominic før han fikk sjansen idag +++
Det går hvertfall an å slippe til ungutta litt innimellom, og særlig når ikke de andre presterer. Så mange sjanser Kasey fikk før han ble benka, så kan det ikke være kult å være ung lokal spiller uten å få sjansen? Samme med spissene.

- Treningene har ifølge mange av spillerne vært altfor ensformig og for lite spill med ball, dette er ikke bare "rykter"

- Enkelte spillere har altfor mange "wildcards"! Merkelig hvor fort man glemmer, er ikke mange dagene siden det var et hylekor fordi Kasey alltid fikk starte.... Han er ikke det eneste eksemplet på dette! Ramberg har til tider også fått altfor mange sjanser når han er i elendig form.

- Bytter under kampene er ganske viktig enten man leder eller ligger under. JEG synes ofte svensken er altfor treg til å bytte, han skal gjerne la det gå 70 minutter, Det er ikke lett for noen å komme inn og dominere en kamp på 10-15 minutter.

- Innsats under kamper: Jeg er sikker på at en trener har en viss innflytelse under kamper. Med mindre Grønhagen har telepatiske evner er det ikke mye han får formidlet der han stort sett sitter trygt plassert inni boksen! Jeg savner engasjement både før, særlig under og etter kamp!

- Den elendige 4-4-1-1 formasjonen med spillere som ikke hører hjemme i slike formasjoner! Når ble Everton en type som kan spille ensom spiss? Når ble Ramberg hengende spiss?

Du som lurte på når han burde bytta idag, JEG mener han hvertfall skulle bytta med en gang på 3-1! Om ikke annet for å vise at her er man ikke sikker på å spille om man ikke presterer! Ja, vi ledet etter første omgang, ja vi spilte en god omgang, men det er da man får se hva som bor i laget og trenern! Han må fortelle gutta at nå må vi gå skjerpa ut og ri unna den stormen Brann garantert vil komme med. Det gjorde dem langt ifra idag.

Hvor hadde Tarik vært idag hadde det ikke vært for at Eggen lot han få sjanse etter sjanse. Ser mange likheter med Everton og da hjelper det ikke om man brått er helt ute i kulda. Jeg er sikker på at han og Gardar kan bli et meget godt spisspar, men da må de jo få spille sammen mer enn 20 minutter!

He he, ikke uventet så er det medgangssupportere rundt alle lag. De som hyller suksess og framstår som ekspert på hvem og hvordan og soler seg på stadion i suksess,og  opptrer som selvutnevnte eksperter på opp til flere fora, skal sparke treneren og selge halve laget når det går dårlig. Du vet han som skriver dritt om egne spillere, og skriker på blod en stund. Og som forsvinner fra forum og stadio om suksessen uteblir over tid. Men som sikkert dukker opp igjen viss ting begynner å gå bra.

Du mener det er nok å være ung og helst lokal for å få spille? Og samtidig skal treneren oppnå resultater eller så er han klar for sparken? Var det for få unge spillere som gjorde at vi tapte idag?

Skal si litt til om bytter. Har skrevet en del om det idag, og får ikke noen svar på hvem som kunne reddet oss idag. Å tro at en innbytter skal komme inn å dominere en kamp slik du skriver er vel i overkant. Veldig ofte er det vel slik at en innbytter er nettopp innbytter fordi han ikke er vurdert som god nok for startelveren. Du tro da ikke en som treneren tror kan dominere en kamp sitter på benken? Noen ganger skjer det riktignok, men det er unntak... Når han burde byttet ser jeg du har en mening om. Greit det, men Grønhagen viste vel at han hadde tro på det opprinnelige mannskapet? Så kom byttene når noen ble slitne på slutten.Du vet sikkert også hvem som skulle byttet ut/inn også da for å vinne kampen..?

Tarik hadde vært omtrent der han er idag tenker jeg. Det er ingen med det talentet i FFK idag (bortsett fra Boges muligens). Hadde det vært det så hadde han fått masse spilletid under Grønhagen. Det er ikke nok å være ung... Everton har et visst potensiale og har fått masse spilletid, men når resultatene uteblir så forstår jeg at en mann som lever av resultater vil prøve andre løsninger. Nå satte han jo på en som vel bare er 19 idag da, istedet for Everton. Ikke lett å gjøre alle glad når du er trener i FFK. Gardar hadde sikkert også fått masse pepper idag, og Grønhagen det samme om han ikke hadde puttet 2 mål. Syns jeg ser dritten om Grønhagens bruk av en rusten Gardar om han ikke hadde satt de 2 måla....


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 22 mai 09, 00:38
Endret: 22 mai 09, 00:39
Endret av: FFK pra sempre

Ja Lyn har fått mye skryt, og ikke helt ufortjent men dette er sakses fra nettavisen i fjor.

Rosenborg er den klubben med lavest gjennomsnittsalder på de 15 spillerne som har spilt mest for klubben i år. En gjennomsnitts RBK-spiller er 25,6 år. I motsatt ende av skalaen finner man Strømsgodset (29,7) og Brann (29,5), som begge er tett oppunder 30-tallet.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 22 mai 09, 01:18
Endret: 22 mai 09, 01:32
Endret av: morten

Opprinnelig postet av HotDream
Du mener det er nok å være ung og helst lokal for å få spille? Og samtidig skal treneren oppnå resultater eller så er han klar for sparken? Var det for få unge spillere som gjorde at vi tapte idag?

Skal si litt til om bytter. Har skrevet en del om det idag, og får ikke noen svar på hvem som kunne reddet oss idag. Å tro at en innbytter skal komme inn å dominere en kamp slik du skriver er vel i overkant. Veldig ofte er det vel slik at en innbytter er nettopp innbytter fordi han ikke er vurdert som god nok for startelveren. Du tro da ikke en som treneren tror kan dominere en kamp sitter på benken? Noen ganger skjer det riktignok, men det er unntak... Når han burde byttet ser jeg du har en mening om. Greit det, men Grønhagen viste vel at han hadde tro på det opprinnelige mannskapet? Så kom byttene når noen ble slitne på slutten.Du vet sikkert også hvem som skulle byttet ut/inn også da for å vinne kampen..?



Selvfølgelig ikke nok å være ung og lokal, men når Elvestad presterte som han gjorde i noen av treningskampene må det være ganske demotiverende å være laangt ute i kulda igjen... Slikt gjør ikke at spillere ønsker å bli i klubben, og vi trenger å beholde lokale unge talenter!

Jeg synes f.eks Kasey eller Ramberg kunne erstattet en Gashi som jeg synes falt gjennom alt for mye i 2 omgang! Ellers burde som jeg har sagt før Everton kommet inn for Dominic. Du sier de beste starter, hvem er best av Dominic og Everton? Grønhagen mener jo tydeligvis Everton om man skal følge ressonementet ditt utifra mest spilletid... Når han har vært god nok til å starte de flrste kampene er han vel god nok til å komme inn for en svak Dominic? Noe burde blitt gjort for å hvertfall forsøke!
Å ingen kan si at Everton ikke skaper liv og røre når han er utpå der med innsatsviljen sin! Den så ikke jeg hos Dominic idag hvertfall....

Det er ikke dermed sagt vi hadde kommet tilbake i kampen, men da hadde vi hvertfall prøvd!

Jeg kommer med mange grunner til at jeg synes Grønhagen gjør en slett jobb, men jeg ser ikke en grunn til at du/dere synes har gjør en bra jobb for FFK! Å kom ikke drassende med at vi tok jo sølv ifjol....

Mod (morten): Var noe rart med innlegget, så bare rettet opp i formateringen.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 22 mai 09, 08:17
Endret: 22 mai 09, 08:29
Endret av: dracula

Er også uenig med byttene i går. Har også vært det tidligere, men da har det i ettertid vist seg som vellykka, spesielt skjedde dette i fjor.

Skal ikke snakke om sneen som falt i fjor, men for meg ligger årsaken til årets "svake" innsats hos spilllerne.

Gjentar meg sjøl, det virker faktisk som flere mangler "arbeidsmoral".  Hva skyldes det?

Er årsaken:

1: At spillerne ikke liker treneren.

2: At spillerne har fått "griller" om egen fotballferdighet.

3: At treneren gjør en dårlig jobb.

For å ta pkt 3 først, jeg velger å tro at Grønhagen ikke har endret seg å mye over vinteren, prinsippa er nok hovedsaklig de samme.

Tror derimot at flere spillere har fått "Wehrman" griller, pga 2.plassen ifjor har de begynt å tro de er "stjerner". kanskje ikke så rart pga den "stjernestatusen" mange spesielt medgangssupporterne har gitt de.

Så det som etter min mening virkelig er betenkelig at noen kaster fram  som argument. Er det virkelig slik at fordi om jeg ikke personlig liker trener (eller for den sak synd sjefen på jobb) så gidder jeg ikke gjøre jobben min. Det vitner bare om at man iallefall ikke kan kalle seg profesjonell. Det å være trener ( eller annen form for arbeidsleder) handler ikke om en populæritetskonkuranse, men om effektivitet og få spillergruppa til å yte maksimalt. Dette kan medføre, som det gjør i FFK, at enkelt personer må revidere sin egen oppfatning av seg sjøl.

Det beste eksemplet for meg at det ikke er Grønhagen som har feil holdninger er den innsatsen som Raymond legger for dagen. Nettopp pga de krav som Grønhagen satte til han om trening osv har fått Raymond til i år å stå fram som ett arbeidsjern, sammenlignet med tidligere år. Tror faktisk at dersom noen hadde klart å få han til å virkelig forstå nytten av trening tidligere, hadde Raymond Kvisvik virkelig vært en fotballlegende.

Dette betyr ikke at Grønhagen i mine øyne er feilfri, som sagt synes jeg enkelte ganger at både laguttak og spillebytter kan være merkelige. Noen ganger har det vist seg at mannen har gjort rett, andre ganger har han feilet. Det er å være menneskelig.

Ps. Synes faktisk at vi nå er tilbake til KTE/Drillo tlstander når det gjelder innsatsen på fotballbanen. Husk at også andre lag har styrket spillerstallen de siste 3-5 åra.

Ps2. Likeveø må vi også la en annen tanke slippe til, hvor mange fler poeng hadde FFK hatt i dag med Øhrlund mellom stengene 2-5, hade vi da klaget?

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 mai 09, 10:20
Endret: 22 mai 09, 10:39
Endret av: Lemmy

Må bare berømme Grönhagens spåkunster! Disse må vi vel kunne dra nytte av i fremtiden? At han allerede onsdag 20.05 kunne forutse at han dagen etter kom til å gjøre så mange feil er jo helt fantastisk! Wink

Men, helt seriøst folkens.. Det fins mer enn nok å "felle" Grönhagen for, å ta byttene hans i går blir etter min mening litt feil. Greit at han gjorde helt horrible valg, men jeg tror ikke feilen ligger der. Feilen ligger heller i hva han må ha sagt til spillerne sine i pausa. For de var jo forferdelig nonchalante når de kom ut fra garderoben...


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 22 mai 09, 10:36

Dette her blir for dumt. Ønskedrøm, er det bare barnerumper her eller.  Er det mulig...

---------------------------

Heia FFK


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 22 mai 09, 10:46

Så skal du lex bestemme over våre "drømmer"? JEG personlig håper mannen får fyken veldig snart og da må jeg få gi uttrykk for det uten å bli kalt barnerumpe? Jeg føler jeg har kommet med en lang liste som forklarer hvorfor JEG ikke ønsker at han skal trene FFK. Ser ingen andre kommer med argumenter for at han bør fortsette bortsett fra at han er en god trener og at vi tok sølv ifjol...

Ifjol hadde vi flyt og flere spillere "overpresterte". Da er det ganske greit å være trener også, men det er når vi er i motgang at man virkelig ser hva som bor i både trener og spillere. Mange spillere har fått MASSE pepper, til tider veldig overdrevent, men har Grønhagen som faktisk plukker ut de samme spillerne uke etter uke fått pepper? Nei..


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 22 mai 09, 10:54

Grønhagen bør vel få muligheten en stund til kansje. Han har hatt et helvete med skader hele sesongen. Ikke en trener i tippeligaen hadde gjort dette no bedre. det nekter jeg og tro. Så ja, som du sier. Vi tok sølv i fjor. da er det greit og vise mannen litt respekt. Han hadde masse geniale trekk som gjorde at vi hanka til oss poeng. Han var faktisk genial i går også, de første 45. Bare så synd de hadde Karadas, måtte han snart forsvinne til Tyrkia.

 

 

---------------------------

Heia FFK


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 22 mai 09, 10:55

Hehe, ja la oss få inn en ny trener etter ti kamper. Er ikke så nøye at vi har hatt en sesongoppkjøring med masse skader, og en rekke nøkkelspillere ute av form. Nye trenere er alltid bra. Kanskje kan vi rekke et par til i løpet av sesongen? 

Og de av dere som tror Grönhagen er "for rolig", og ikke "kjefter" nok på spillerne: Jeg tviler på at dere kjenner ham særlig godt. Fyren har definitivt temperament, han bare gidder ikke vise det i media som Kjetil Rekdal. Og takk for det! 

Videre synes jeg dette argumentet om at spillerne ikke liker ham, derfor må han gå, er smått utrolig. Spillerne er, mange av dem, overbetalte - og skal gi max innsats uansett hvem som trener dem. Dersom de ikke gidder prestere fordi de ikke liker treneren, så må vi ha nye spillere. 

 

 

 


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 22 mai 09, 11:13

Grønhagen er en god trener, men altfor sedat når det gjelder å agere med bytter når det er nødvendig. (Dette ble også gamlefar Eggen kritisert for.....) Der MÅ han endre seg ! Når du ligger under 1-3 og stanger og stanger så må man ta grep, han er den eneste som kan gjøre det, det er hans ansvar å gjøre det!

Kviskvik ble skadet i 1.omgang, samtidig som Brann tok gode grep etter at han hadde styrt 1.omgangen, dermed ble FFK- angrepene enkelt håndtert av Brann-forsvaret. Adieyah (eller noe slikt) hadde nesten ikke en riktig pasning eller mottak gjennom sine 75 minutter, Gardar sloss som en helt slik han pleier.

Hvorfor bytter du ikke Grønhagen etter 15 minutter av 2. omgang, ingenting i verden så ut til å endre kampbildet på 1-3. Den litt enkle 2-3 scoringen endrer ikke dette forholdet, vi stanget og stanget uten å komme inn i boksen i npoen særlig grad. Du hadde vellykkede bytt på Ullevål og i går, men de kommer jo altfor sent! Hvert minutt som er igjen av kampen må tas vare på når du ligger under med to mål, og på hjemmebane spesielt er det ingen umulig oppgave å skape et sinnssykt trykk med de de rette spillerne den siste halvtimen.

Starten på sesongen 2009 har ikke vært bra, men kampen mot Trømsø var bra, 2. omgangen mot Vålerenga var bra og 1.omgangen igår var veldig bra. Enorm høy skadeprosent må ta skylden for at laget ennå ikke har satt seg 100%. Dette kan ikke Grønis ta skylden for. 

MEN Gjør endringene når tiden er inne. Ta debatten med ham Tom Freddy om dette. Dette virker uforståelig for oss som selvfølgelig ikke vet alt (som at Tegstrøm hadde lyskeproblem, Everton hadde hodepine o..s.v.) men som allikevel ser det vi ser og har litt peiling på fotball. Her er det et forbedringspotensiale.

For de fleste vet du er en fantastisk god trener, men også du burde hatt en rådgiver!


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 22 mai 09, 11:30

Vel hvilke bytter skulle han gjort mye tidligere.    Angrepspillet er det beste til nå i sesongen.

Dominic og Gardar sammarbeidet bra. Det ble skapt mye sjanser.

Hadde vi spilt med Piroja på banen eller mot et Brannlag som ikke scoret 4mål på 4 angrep i 2.omgang, så hadde det blitt 2/4-0/1

De som var på banen skapte mye sjanser og farligheter. FFK hadde mest sjanser og 90% av spillet hadde det ikke vært for meget dårlig forsvarspill ville dette blitt regnet som årsbeste.

Skal vi begynne å diskutere det litt. så kunne det med litt annerledes dømming stått 4-3 

Branns 1-2: var den inne-    Veldig vanskelig å se ut i fra TV bildene. 

Annulert 2-2: var det offside-    Var hårfin    Ifølge reglene skal man gi fordel til angriperen hvis det er tvil om en offside. Han fikk ikke noe fordel der

Straffesituasjon Gardar Johannson: Han sklir inn på lengste stolpe men en Brannforsvarer har et meget godt tak på han og han når ikke ballen   STRAFFE uten noen som helst tvil

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 mai 09, 11:34

Dominic mot tegan var ikke det bytte jeg drømte om værfall... hvorfor ikke Dominic og everton om vi trenkte ett spiss bytte

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 22 mai 09, 11:48

Fordi at Everton ikke scorer. Hvor har du vært hen da?

---------------------------

Heia FFK


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 22 mai 09, 12:01

Er det så mange andre av spissene som scorer da? Everton skaper hvertfall drøssevis med sjanser fordi han jobber bra og er teknisk glimrende. I tillegg er Everton flink til å holde på ballen for å få flyttet laget oppover.

Se på Mota i Molde, han har vel ikke puttet på eveigheter, får sjanse på sjanse og satte målet igår. Trur du Everton bommer med vilje? Han kommer garantert til å begynne å score! Dominic hadde vel 3 sjanser igår som han absolutt burde satt hvertfall 1-2 av han også...


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 22 mai 09, 12:04

Det er jeg helt enig i, men da tok for Faen meg Grønhagen grep og prøvde no nytt som du etterlyser.

Og ja. Gardar scora 2.  Om ikke jeg tar feil er han Toppscorer med 2 på første kamp fra start sammen med Ramberg.

---------------------------

Heia FFK


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 22 mai 09, 12:09

Jepp, og jeg var helt enig i at Dominic burde få sjansen igår. Men Everton burde også fått sjansen kanskje etter 60 min når vi virkelig trengte det. Kunne kanskje tenkt meg å sett Everton på en av kantene også, trur han har mye av det som skal til for å bli en god kantspiller. Mye bedre enn f.eks Ramberg som bør være sentral.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24