Husk meg
Brukernavn
Passord

Ønskedrøm: Grønhagen gikk av i dag 20:05

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 21 mai 09, 22:58
Endret: 21 mai 09, 22:58
Endret av: Ramp

For det første: For en horribel tittel på tråden, du sier jo at Grönis har gått av noe han ikke har.

For det andre: La Grönis få fyken, fått i deg noe rart eller? Han ledet oss til seriesølv i fjor, og nå synes jeg virkelig at vi burde gå foran i TL å gi treneren tid, og ikke skrike etter noe nytt med en gang det butter litt i mot...

Lurer på om folk er blitt altfor bortskjemte etter fjorårssesongen...

 

edit: skrivefeil

---------------------------

-FFK
-Manchester United
-Stjernen


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 mai 09, 23:02

Bra tråd!!!!! Helt enig med trådstarter her!! Sånn brann f.eks har holdt på i alle år og det skaper jo resultater, gode resultater, år etter år etter år...

okay, svakt forsøk på ironi fra min side....

 

Til trådstarter og alle andre medgangs supportere: Skjerp dere, og om dere ikke klarer, spre møkka inlegga deres i et annet forum. Detta blir for dumt og det bør dere skjønne!!!

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 mai 09, 23:04

Send grønis tilbake til sverige!!

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 21 mai 09, 23:22

Enkelte her burde seriøst gå i seg selv, det får da være grenser for dårlig tålmodighet! Denne historieløse kortenktheten ville ha ført til en ny trener hver 10'ende kamp!!! Gi nå Grönis mer enn 10 kamper før han blir slakta her! Vi fikk jo sølv i fjor, for svarte! Helt tydelig at enkelte har blitt altfor høye på pæra etter fjorårsesongen! 

Tenk om United hadde sparka Ferguson etter 1989 sesongen, hadde United vært der de er i dag om så hadde skjedd? 

Vet det er et teit eksempel, men det må da gå ann å spille noen dårlige kamper før man krever trenerns hode på et fat. 

 

 

---------------------------

Alltid FFK!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 27 mai 09, 21:14

Opprinnelig postet av Husgutt

Send grønis tilbake til sverige!!

hehe, noe imot svensker eller?

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 27 mai 09, 21:56

http://www.demokraten.no/lokalsport/article4357890.ece les dette.. enig med noe av det der ja..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 27 mai 09, 22:08

Ja, en del jeg var enig i også. Blir spennende å se hva som skjer...

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5543

Lagt til: 27 mai 09, 22:42

Opprinnelig postet av FFKgutt1

http://www.demokraten.no/lokalsport/article4357890.ece les dette.. enig med noe av det der ja..

Dette var da mye tull. Hvem er denne Johanessen som har skrevet det?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 27 mai 09, 22:52
Endret: 27 mai 09, 22:54
Endret av: Gardarson

Som alltid masse pissprek fra den mannen! Noenting har han rett i, men det er da ikke mye.... Sende hjem Lalawele? Jeg tipper han ikke har sett fyren i aksjon engang!
Hvorfor skal minst 5 spillere forsvinne? Disse vil jo gå gratis og vi har ikke penger til å hente nye!

Det er stort sett en del dyrere å hente en ny spiller enn å fornye en kontrakt, så man bør ha nye spillere klare før de andre frigis...

Enda verre er det at når han først skriver en kritisk artikkel, så nevner han ikke Grønhagen. Et slikt innlegg burde stilt flere kritiske spørsmål til treneren, men i Fredrikstad er jo han fredet.. Demokraten har som alltid sine syndebukker og enkelte som er fredet!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 28 mai 09, 01:22

Opprinnelig postet av FFKgutt1

http://www.demokraten.no/lokalsport/article4357890.ece

Dette kunne vært skrevet i halvfylla på et debattforum, ikke i en "seriøs" avis som Demokraten.

Stort sett vås, antagelser og selvfølgeligheter fra ende til annen. Hvem som helst her inne (som ikke er journalister) hadde klart å lire av seg et tilsvarende innlegg.

At han ikke nevner Grönis med ett ord gjør at jeg ikke kan ta dette så seriøst. Og Lala da, han er vel 17, muligens 18, fra Afrika i tillegg. Han må akklimatiseres. Eller forventer denne journalisten at en liten guttunge skal rett inn og dominere i Tippeligaen? Når skjedde det sist med en guttunge?


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 28 mai 09, 08:55

Tror du det var ment som en objektiv artikkel? Hvis du leser øverst på siden så står det min mening, men du har kanskje ikke lært sjangerlære. Det er vesentlig forskjell på en objektiv artikkel som skal være nøytral, og en subjektiv artikkel der undertegnede lufter sine synspunkter på en sak som opptar media. Var ikke enig med alt han skrev i artikkelen, men det er heller ikke intensjonen.

 

Intensjonen er å få luftet sine synspunkter for å starte en debatt rundt temaet

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 21 mai 09, 22:34

Opprinnelig postet av Gardarson

Du kan da for faen ikke snakke om byttene ....

Må du banne så mye?


solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 21 mai 09, 22:36

Grønhagen gå av??? Er du stokk tett, din forbanna hodeløse fa... Dersom du ikke har peiling på fotball, så holder du i stedet kjeft Gardarson! Kjenner det bruser i blodet mitt når jeg leser kommentarene dine samt flere her.

FFK leverer årsbeste i første omgang selv med store endringer innad i laget. Hva vil du Grønhagen skal gjøre?? Hvilke andre spillere skulle spilt, hva skulle vært gjort som var så jævlig annerledes??

Du må være totalt historieløs!! Knut Torbjørn Eggen, Bjarne Rønning, Alf Gustavsen, Glenn Rostad var menn som var totalt irasjonelle i tankegangen under kampens gang - kan ikke se at Grønhagen er dette. Forklar i såfall!!

Forøvrig, la meg ALDRI se Tom Nordlie i klubben. Trenger ikke klovner som bare lager bråk. Han får holde seg til småklubber som mangler oppmerksomhet.

 

---------------------------

Pontus


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 21 mai 09, 21:39

Problemet for Grønhagen og andre trenere som klarer å skape medaljer ut av (tinnsoldater) middelmådigheter, pga at de innfører krav om arbeidsinnsats er at "enkle" fotballspillere begynner å tro de er "stjerner".

Mao at 2.sesongen kan bli svakere er at ikke trenerne er dårligere , men at "middelmådige" spillere mangler arbeidsmoral.

Dette gir tydelige utslag i den innsats de viser på banen!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 21 mai 09, 22:32

Opprinnelig postet av Bob Page

Kanskje Tom Nordlie kan gjøre kunstykket sitt igjen....

Håper den mannen ALDRI blir trener for FFK.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 21 mai 09, 21:49

Opprinnelig postet av Erikk

Hvem ville dere hatt i steden?  PS Jeg mener realistiske

Henning Berg.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 mai 09, 23:26

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Erikk

Hvem ville dere hatt i steden?  PS Jeg mener realistiske

Henning Berg.

Jaaaa, gigantisk suksess i LillestrømLaughing


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 mai 09, 23:33

åge hareide

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 21 mai 09, 23:34

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Erikk

Hvem ville dere hatt i steden?  PS Jeg mener realistiske

Henning Berg.

Jaaaa, gigantisk suksess i LillestrømLaughing

Han ville ha et realistisk valg, så jeg gav ham ett. Hvis han underpresterer i Lillestrøm for tida, så er det kanskje realistisk å hente ham? Wink

Jeg ønsker en hovedtrener som verdsetter talentutvikling til klubben. Berg har i det minste vist at han tør satse ungt, og det har jeg sansen for. Gir LSK ham tid, så tror jeg han kommer til å bli en stor suksess. Jeg har trua!

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340