Husk meg
Brukernavn
Passord

Ønskedrøm: Grønhagen gikk av i dag 20:05

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 mai 09, 21:06

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Vi må ikke glemme at ingen har hatt en bedre og dyrere stall til sin rådighet enn Grønhagen.

Og da var det ikke en sterk prestasjon å få sølv?


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 28 mai 09, 21:21

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Vi må ikke glemme at ingen har hatt en bedre og dyrere stall til sin rådighet enn Grønhagen.

Og da var det ikke en sterk prestasjon å få sølv?

Det har jeg aldri sagt, men påpeker at det  ikke kun var hans fortjenste.
Det har også med økonomi/spillere til rådlighet å gjøre. Og når vi først er inne på det, pga uår hos alle storklubbene samtidig.
Han fikk først og fremst orden på forsvaret, uten at det gikk ut over det angrepsspillet som allerede lå i laget.
Det skal han ha ros for.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 mai 09, 21:35

Nei, det var ikke kun hans fortjeneste at vi fikk sølv, og det er ikke kun hans fortjeneste at vi sliter nå. Men han er øverste sportslige ansvarlige i motgang og medgang. Det er overhodet ingen grunn til å ta Grønhagen på grunnlag av sportslige resultater. Dem to første åra har pila peka rett oppover. Ja, vi har motgang nå, men hadde ett par av tre hjemmekamper vi har tapt endt med seier, hadde ikke denne tråden vært her. Altså, skal vi sparke treneren på grunnlag av ett par kamper etter to år med rimelig god fremgang? Da , snakker jeg kun på grunnlag av sportslige resultater... 


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 28 mai 09, 21:49
Endret: 28 mai 09, 21:51
Endret av: FFK pra sempre

Nei og jeg har heller aldri tatt ordet direkte for å sparke han, men jeg mener han må ta den største delen av ansvaret for at vi nå ligger to poeng fra direkte nedrykk. Det er en hovedtreners lodd. Vi så hvordan vi slet i vinter, og selv om vi har hatt fremgang utover i sesongen har vi fått ett nytt problem, nemlig at vi spiller en god omgang per kamp. Det tror jeg har med holdninger å gjøre, og holdninger er noe treneren skaper sammen med spillergruppa. Hvis han ikke evner å skape den riktige innstillingen er det faktisk best at andre tar over.  Og kjenner jeg han rett er han enig i det selv også.
Men igjen jeg sier ikke at tidspunktet er nå, men han er ikke fredet pga fjorårets gode resultater.

PS! vi snakker forresten ikke om ett par kamper, men en 1/3


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 mai 09, 00:26
Endret: 29 mai 09, 00:26
Endret av: Bedreviteren

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

 

PS! vi snakker forresten ikke om ett par kamper, men en 1/3

Nei, men hadde ett par av hjemmekampene vippet i vår retning, hadde vi ligget på 5 plass. Er fullt klar over, at vi ligger der vi fortjener. Vi har hatt noen katastrofalt 4-5 kamper nå som har sørget for at vi ligger der vi ligger. Rent generellt. Bør en trener som har hatt fremgang i 2 år, sparkes hvis han møter motgang noen kamper den 3 sesongen? I tilfelle ja, så kommer vi til å bruke mye penger på trenere i årene fremover. Derfor mener jeg at å sparke Grønhagen på SPORTSLIG grunnlag pr idag er hodeløst..

            


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 29 mai 09, 09:51

Hvor har du vært hen det siste halve året, det grusomme planløse spillet med vingling i lagoppstilling  er ikke noe som kun han vært i 5 kamper. Det  har vært det samme siden vi startet oppkjøring med treningskamper.

Det er ingen bedring på noen fronter,   slik det er nå styres skuta mot Adecco ligaen, med tilhørende krise økonomisk.

Man burde ikke være noen fotballprofessor for å forutse en katastrofesesong i år

 


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 29 mai 09, 09:57

Helt enig.....Yell

Bare ikke klubben venter like lenge med å reagere som Grønis venter med byttene sine....

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 29 mai 09, 10:05

Opprinnelig postet av tomroar

Man burde ikke være noen fotballprofessor for å forutse en katastrofesesong i år

 

 

Men kanskje det holder med å være synsk Laughing


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 29 mai 09, 10:11

er med på en tippekonkurranse med flere supportere,  i fjor tippet jeg 3. plass

mens i år syntes jeg at jeg tok i med  en 10 plass , 


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 29 mai 09, 19:16

Hva er det du presterer å si. Både Brann, Vålerenga og Rosenborg hadde en både dyrere og bedre stall til rådighet

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 29 mai 09, 21:08

Opprinnelig postet av Gofoten

Opprinnelig postet av morradi

Hehe, ja la oss få inn en ny trener etter ti kamper. Er ikke så nøye at vi har hatt en sesongoppkjøring med masse skader, og en rekke nøkkelspillere ute av form. Nye trenere er alltid bra. Kanskje kan vi rekke et par til i løpet av sesongen? 

Og de av dere som tror Grönhagen er "for rolig", og ikke "kjefter" nok på spillerne: Jeg tviler på at dere kjenner ham særlig godt. Fyren har definitivt temperament, han bare gidder ikke vise det i media som Kjetil Rekdal. Og takk for det! 

Videre synes jeg dette argumentet om at spillerne ikke liker ham, derfor må han gå, er smått utrolig. Spillerne er, mange av dem, overbetalte - og skal gi max innsats uansett hvem som trener dem. Dersom de ikke gidder prestere fordi de ikke liker treneren, så må vi ha nye spillere. 

 

 

 

 

Beste innlegget i tråden her hvertfall!

Merkelig hvor lite som skal til før medgangssupporterne begynner å syte og klage. Sjekk hvordan arbeidsforhold Grønnis har hatt i vår/vinter. Masse skader på sentrale spillere. Se på Lillestrøm også. De har hatt samme problemer i back-rekka. Kan ikke forvente at en nykomponert forsvarsfirer til hver kamp er noen gulloppskrift. Vi må vente med å konkludere med noe som helst før godt over halvspilt serie.

 

enig med begge her

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f