Husk meg
Brukernavn
Passord

Ønskedrøm: Grønhagen gikk av i dag 20:05

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 22 mai 09, 12:14

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Bedreviteren
men vil absolutt si at det skjer ting også i FFK på den fronten

Det er jeg enig i. Klubben tar stadig steg i riktig retning. Og de har også fått på plass en hospiteringsordning.

Helt enig, og i fjor var vi det laget med nest flest spillerminutter under 21 år hvis jeg ikke husker feil.
Men både klubben og vi vil først og fremst ha resultater i år, ingen har råd til å ta sjangsen på ett uår fordi det skal invisteres i fremtiden. Man må klare begge deler samtidig. Når Lyn har fått mye skryt er min påstand den at de ikke har hatt råd til annet, noe som kan være en befrielse. I motsetning til VIF og andre som kan kjøpe det de tror går rett inn og leverer.
Derfor kan det slå heldig ut for oss også, selv om vi vil miste noen typiske første 11'er spillere.

La oss ikke glemme at vi skal spille Europa cup i år, vi har vel ikke gitt opp før vi har gitt det ett ærlig forsøk?


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 22 mai 09, 12:24

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Vel hvilke bytter skulle han gjort mye tidligere.    Angrepspillet er det beste til nå i sesongen.

Dominic og Gardar sammarbeidet bra. Det ble skapt mye sjanser.tvil

Trodde du forsto det av innlegget mitt. Dominic var kanskje indirekte en trussel mot  Brann i 1. omgang med sin fart, men han lyktes rett og slett nesten ikke et eneste mottak eller pasning i tiden han spilte! Og når hans fart ikke lenger er en trussel da Brann tar noen grep, ja da må andre ting prøves ut. Eller synes du at FFK spilte en grei 2. omgang ?

Jeg og de fleste med meg synes at 1. omgang var fantastisk bra, men at  2. omgang spillemessig ble en kjempenedtur, ikke bare p.g.a. 4 mål mot oss.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 mai 09, 14:30

Opprinnelig postet av Lex

Fordi at Everton ikke scorer. Hvor har du vært hen da?

ja, men det tegan da ?

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 22 mai 09, 16:02

Grønhagen skal ha pepper for egen innvolvering i går. Men målene er jo forsvar- og keepertabber! To mål på to minutter tar nok lufta ut av hvilket som helst lag.

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 23 mai 09, 01:56

Opprinnelig postet av Lemmy

Feilen ligger heller i hva han må ha sagt til spillerne sine i pausa. For de var jo forferdelig nonchalante når de kom ut fra garderoben...

Vi snakker om profesjonelle fotballspillere her. Det er greit at de lar seg påvirke, og at det har følelser de også, men om man ikke gidder å fokusere på kampen om treneren har sagt "Hey, gutter, jeg driter i om det blir seier idag, bare ha det morro, jeg spanderer en konjakk på alle etter kampen!" så skal man uansett klare å prestere.

Guttene spilte bra mot Brann.  De som sier noe annet så ikke kampen - og ser kun 2-4-resultatet. Marginene var ikke på FFK's side, og det er verken Staw, Grönhagens, Martinsen/Gerrbrand, Adiyah eller Barsoms feil.

Det er riktig at Staw og Grönhagens prestasjoner kan diskuteres, men til syvende og sist blir det så oppheta og meningsløst og kappe huene på disse menneskene. Om FFK hade fått som fortjent,nemlig en seier, hadde dere som kritiserer nå, applaudert.

Og til dere få som vil ha Grönhagen vekk: Påstanden går ikke engang å ta seriøst. Greit, han er ikke feilfri. Men vi snakker om Tippeligaen her, vi får ikke Mourinho, Ferguson eller Benitéz til Norge. Selv ikke disse er feilfrie!

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 mai 09, 08:38

Opprinnelig postet av keiko99

Opprinnelig postet av Lex

Fordi at Everton ikke scorer. Hvor har du vært hen da?

ja, men det tegan da ?

Keiko, tenkt litt nå, hvor mange kamper har Everton spilt i forhold til Tegstrøm og han har faktisk scoret fler enn Everton.

På de få kampene har han spilt.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mai 09, 08:43

Opprinnelig postet av Patrioten

Keiko, tenkt litt nå, hvor mange kamper har Everton spilt i forhold til Tegstrøm og han har faktisk scoret fler enn Everton.

På de få kampene har han spilt.

ja jeg tenker litt så everton er mye farligere spiller en Tegan..  bare se alle bevegelsene everton gjør og skaper.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 mai 09, 09:37

Det hjelper vel ikke med bevegelser, når det verken medfører mål, eller målgivende?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mai 09, 10:07
Endret: 23 mai 09, 10:07
Endret av: keiko99

Opprinnelig postet av Patrioten

Det hjelper vel ikke med bevegelser, når det verken medfører mål, eller målgivende?

hjelper ikke med en som tegan heller....everton viser bedre takter en tegan.. husk hvor lenge tegan har spilt i tippeligaen forhold til everton

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 23 mai 09, 13:37

Opprinnelig postet av morradi

Hehe, ja la oss få inn en ny trener etter ti kamper. Er ikke så nøye at vi har hatt en sesongoppkjøring med masse skader, og en rekke nøkkelspillere ute av form. Nye trenere er alltid bra. Kanskje kan vi rekke et par til i løpet av sesongen? 

Og de av dere som tror Grönhagen er "for rolig", og ikke "kjefter" nok på spillerne: Jeg tviler på at dere kjenner ham særlig godt. Fyren har definitivt temperament, han bare gidder ikke vise det i media som Kjetil Rekdal. Og takk for det! 

Videre synes jeg dette argumentet om at spillerne ikke liker ham, derfor må han gå, er smått utrolig. Spillerne er, mange av dem, overbetalte - og skal gi max innsats uansett hvem som trener dem. Dersom de ikke gidder prestere fordi de ikke liker treneren, så må vi ha nye spillere. 

 

 

 

 

Beste innlegget i tråden her hvertfall!

Merkelig hvor lite som skal til før medgangssupporterne begynner å syte og klage. Sjekk hvordan arbeidsforhold Grønnis har hatt i vår/vinter. Masse skader på sentrale spillere. Se på Lillestrøm også. De har hatt samme problemer i back-rekka. Kan ikke forvente at en nykomponert forsvarsfirer til hver kamp er noen gulloppskrift. Vi må vente med å konkludere med noe som helst før godt over halvspilt serie.

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 27 mai 09, 21:14

Opprinnelig postet av Husgutt

Send grønis tilbake til sverige!!

hehe, noe imot svensker eller?

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 27 mai 09, 21:56

http://www.demokraten.no/lokalsport/article4357890.ece les dette.. enig med noe av det der ja..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 27 mai 09, 22:08

Ja, en del jeg var enig i også. Blir spennende å se hva som skjer...

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 27 mai 09, 22:42

Opprinnelig postet av FFKgutt1

http://www.demokraten.no/lokalsport/article4357890.ece les dette.. enig med noe av det der ja..

Dette var da mye tull. Hvem er denne Johanessen som har skrevet det?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 27 mai 09, 22:52
Endret: 27 mai 09, 22:54
Endret av: Gardarson

Som alltid masse pissprek fra den mannen! Noenting har han rett i, men det er da ikke mye.... Sende hjem Lalawele? Jeg tipper han ikke har sett fyren i aksjon engang!
Hvorfor skal minst 5 spillere forsvinne? Disse vil jo gå gratis og vi har ikke penger til å hente nye!

Det er stort sett en del dyrere å hente en ny spiller enn å fornye en kontrakt, så man bør ha nye spillere klare før de andre frigis...

Enda verre er det at når han først skriver en kritisk artikkel, så nevner han ikke Grønhagen. Et slikt innlegg burde stilt flere kritiske spørsmål til treneren, men i Fredrikstad er jo han fredet.. Demokraten har som alltid sine syndebukker og enkelte som er fredet!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 mai 09, 01:22

Opprinnelig postet av FFKgutt1

http://www.demokraten.no/lokalsport/article4357890.ece

Dette kunne vært skrevet i halvfylla på et debattforum, ikke i en "seriøs" avis som Demokraten.

Stort sett vås, antagelser og selvfølgeligheter fra ende til annen. Hvem som helst her inne (som ikke er journalister) hadde klart å lire av seg et tilsvarende innlegg.

At han ikke nevner Grönis med ett ord gjør at jeg ikke kan ta dette så seriøst. Og Lala da, han er vel 17, muligens 18, fra Afrika i tillegg. Han må akklimatiseres. Eller forventer denne journalisten at en liten guttunge skal rett inn og dominere i Tippeligaen? Når skjedde det sist med en guttunge?


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 28 mai 09, 08:55

Tror du det var ment som en objektiv artikkel? Hvis du leser øverst på siden så står det min mening, men du har kanskje ikke lært sjangerlære. Det er vesentlig forskjell på en objektiv artikkel som skal være nøytral, og en subjektiv artikkel der undertegnede lufter sine synspunkter på en sak som opptar media. Var ikke enig med alt han skrev i artikkelen, men det er heller ikke intensjonen.

 

Intensjonen er å få luftet sine synspunkter for å starte en debatt rundt temaet

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Vitagen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 28 mai 09, 13:20
Endret: 28 mai 09, 13:34
Endret av: Holters

I fjor slaktet dere meg på forumet for å kreve Grönhagens avgang. Jeg skjønner ikke hvorfor ingen hørte på meg. Jeg har som regel rett.

http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?eid=11401&type=1

Det er hva jeg skrev.

Opprinnelig postet av Vitagen

http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?eid=11401&type=1

Det er hva jeg skrev.

Ido Form Klyster kom med den trådens beste innlegg, bortsett fra mine, da.

 


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 28 mai 09, 18:49
Endret: 28 mai 09, 18:49
Endret av: schpa84

Siden du presterte å slakte han i fjor, så sier vel det litt. I fjor vant vi sølvTongue out Så han gjorde vel noe bra for å få til det

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 28 mai 09, 21:00

Vi må ikke glemme at ingen har hatt en bedre og dyrere stall til sin rådighet enn Grønhagen.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f