Husk meg
Brukernavn
Passord

Ønskedrøm: Grønhagen gikk av i dag 20:05

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 21 mai 09, 20:53
Endret: 22 mai 09, 00:02
Endret av: Holters

pga slett kampledelse gikk Grønghagen av i dag.

Endelig tok styret grep og unngikk nok en handlingslammelse.

Nok var nok, etter en ny kamp  uten "ledelse"  Det ble  vist til at Grønhganegn manglet evnen til å se hvor og når det skal gjøres bytter. Strek ble satt etter at det ikke ble gjort noe før 80 minutter i dag. Slik blir det når man aldrig gjør noen grep før det er for sent. Det har aldrig vært byttet før 75 min.

 

JA, JA det var en ønke tenkning tro jeg,  er helt sikker på at det ikke skjer noe, jeg personlig gir klubben 2 uker, da sier jeg opp mitt medlemsskap, kan ikke være medlem av en organisasjon uten handle kraft.

Skal fortsatt se kamper, men tror det blir noen andre prioriteringer i ny og ne.

Men, men nå har de fått rett som har hevdet at Grønhagen ikke kan styre en klubb i motgang.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 mai 09, 21:03

Ett innlegg som kun sier noe om deg, og ingen annen...


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 21 mai 09, 21:09

Faen, ikke gi meg falske forhåpninger a! Den fyren der skal tilbake til Sverige fort som FAEN, om jeg så skal bære han sjøl! Er så dritt lei han og den tafattheten hans!!!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 21 mai 09, 21:15

Hvem ville dere hatt i steden?  PS Jeg mener realistiske


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 21 mai 09, 21:22

Det er ikke vårt ansvar å fikse. Finnes da mer enn nok av trenere som sikkert ville trent FFK, ikke nødvendigvis norske. 


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 mai 09, 21:31

Kanskje Tom Nordlie kan gjøre kunstykket sitt igjen....

---------------------------

Få igang angreps-spillet, ellers blir det Adecco neste sesong....
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 21 mai 09, 21:37

ffksupporter.net: er det mulig å bytte ut tomroar?

---------------------------

dommær a' dommær!


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 21 mai 09, 21:37

Jeg hadde gjerne sett Nordlie i FFK, men det skjer nok ikke...

Men akkurat nå hadde jeg vært fornøyd med Henning Berg!! Det sier ikke lite. Hva med Dagfinn? Holder ikke han på å utdanner seg? Få han isåfall på hurtigkurs!

Samme hva, så må noe nå gjøres, vi kan ikke ha en trener som driter seg ut kamp etter kamp! Når bytta svensken sist en spiller før det var gått  70 min? Uten skader seff...


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 21 mai 09, 21:39

Problemet for Grønhagen og andre trenere som klarer å skape medaljer ut av (tinnsoldater) middelmådigheter, pga at de innfører krav om arbeidsinnsats er at "enkle" fotballspillere begynner å tro de er "stjerner".

Mao at 2.sesongen kan bli svakere er at ikke trenerne er dårligere , men at "middelmådige" spillere mangler arbeidsmoral.

Dette gir tydelige utslag i den innsats de viser på banen!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 21 mai 09, 21:40
Endret: 21 mai 09, 21:42
Endret av: Grasrota

Dobbeltbytte?

Redigering: Altså Gardarson også.

---------------------------

dommær a' dommær!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 mai 09, 21:41

Opprinnelig postet av Gardarson

 

Samme hva, så må noe nå gjøres, vi kan ikke ha en trener som driter seg ut kamp etter kamp! Når bytta svensken sist en spiller før det var gått  70 min? Uten skader seff...

Var det samme ifjor med byttene. Da ble han genierklært av mange her inne. Medgang er tydligvis lettere å bære for deg og en del andre ja... Bombe.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 mai 09, 21:47

Opprinnelig postet av HotDream
Var det samme ifjor med byttene. Da ble han genierklært av mange her inne. Medgang er tydligvis lettere å bære for deg og en del andre ja... Bombe.

I fjor gjorde han gode bytter, og fikk ros. I dag gjorde han helt uforståelige bytter, og får kritikk. At man har fått ros i fortiden fratar man da ikke muligheten for å få ris i nåtiden? Synes du lirer av deg mye tullball i dag, HotDream...

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 mai 09, 21:49

Opprinnelig postet av Erikk

Hvem ville dere hatt i steden?  PS Jeg mener realistiske

Henning Berg.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 21 mai 09, 21:50

Jeg har ingen tro på Tom Nordlie for FFK. Han trenger et ungt lag på vei opp som han hadde i Odd, Sandefjord, Start og nå Kongsvinger. Ikke mett lag som VIF, Lillestrøm eller oss.

 

 


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 21 mai 09, 22:01

Du kan da for faen ikke snakke om byttene han gjorde ifjol Colddream! Selv om han gjorde mange ufattelig rare disposisjoner også ifjol! De fleste husker sikkert kampen mot enga borte hvor han byttet første spiller etter 88 min eller noe, enda spillere så vidt klarte å holde seg oppreist, slike eksempler er det mange av, men nå får NOK VÆRE NOK!

Er du fornøyd med guttas innsats idag? Nei, tenkte ikke det. Hva kan en trener gjøre for å snu det? Jo, bytte ut spillere, gi dem litt pepper, få de igang igjen! Gjør svensken det? Så ikke han reiste seg idag heller jeg.. Han er og blir tafatt stakkars! 

Å jeg sier ikke dette i motgang, for jeg var en av få som synes han gjorde MYE rart også ifjol....


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 21 mai 09, 22:09

Er det noe jeg er mer lei av enn intriger, rykter, krangler og f**nskap, så er det "spark treneren!"-hylekor etter noen får (mer eller mindre) svake kamper. Det regner jeg som sånt som Rosenborg ("treneren må sparkes - vi vant jo gull med bare 5 poeng mer enn laget på 2. plass, og ikke 30! Skandale!") og andre driver med.

---------------------------

Hater hat!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 mai 09, 22:13

Tror ikke det skjer at han går, tror han sitter trygt nede på stadion jeg.. Men idag var det tydelig at vi savnet Raio Piiroja for det drittkortet han fikk mot Penga..

Jeg er ikke irritert på Grønhagen men at vi ikke omsetter sjansene våre til mål + at vi har masse motgang for tiden.. Laget trenger støtte nå, ikke drittslenging.

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 21 mai 09, 22:31

Tap er tungt, men som supporter syns jeg det går an å glemme 2. omgang og glede seg over første. Syns endelig det begynner å likne noe framover. Venter bare på Wallace og seff Piroja tilbake i forsvaret så har vi nok en tilnærma fast startellever.

Lykke til dere som mener trenerskifte er det som skal til!

---------------------------

dommær a' dommær!


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 21 mai 09, 22:32

Opprinnelig postet av Bob Page

Kanskje Tom Nordlie kan gjøre kunstykket sitt igjen....

Håper den mannen ALDRI blir trener for FFK.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 21 mai 09, 22:34

Et lag trenger en trener som tar ansvar og klarer å gi litt energi til laget sitt!

Se på Jonevret i Molde! Han var fly forbanna på 1-0 og skrek for å få spillerne til å holde på ledelsen! Etter kampen er han forbanna og gir sikkert spillerne den dosen med kjeft de fortjener! På det området der er Grønhagen tafatt!

Når man i tillegg vet at en del av spillerne har vært kritisk til og misfornøyd med svensken en god stund, så er det bare en ting å gjøre.....Det bør gjøres nå, før det er forsent!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f