Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: FFK - Brann (10. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 21 mai 09, 21:00

Opprinnelig postet av Bedreviteren

På det nivå her så er vi nødt til å ha ett bedre feltarbeid enn det Staw viser om dagen. Forskjellen på topp 4 og bunn 4 er desverre Ørlund og Staw....

sant som f......... ,men tydelig at rp spiller de andre der bak gode og er guden selv. ag har alltid fått problemer etter noen sesonger. nå er jeg pissed off.


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 21 mai 09, 22:12

Opprinnelig postet av Bedreviteren
På det nivå her så er vi nødt til å ha ett bedre feltarbeid enn det Staw viser om dagen. Forskjellen på topp 4 og bunn 4 er desverre Ørlund og Staw....

Amen. Lasse har ikke hatt flyt så langt, er usikker og uten autoritet. Da kommer "tabbene" på løpende bånd. Hovedforskjellen på det FFK som avsluttet forrige sesong og laget slik det har fremstått i år er Staw/Ørlund. Men Lasse er ung, og har bevist hva han er god for på sitt beste, og  kommer sikkert sterkt tilbake. Nå bør Bråthen få en mulighet, om har er skadefri og i matchform.


Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 118

Lagt til: 22 mai 09, 15:20

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Greit det at jeg skal gi F i hva dommern gjør, men på VGTV har jeg sett situasjonen tusen ganger nå og for meg ser det ut som om ballen spretter PÅ linja, og blir slått ut av Staw som slår den til martinsen som skyter ballen ut.. men men..

Savnet Raio baki der idag ja :(

 

Jeg satt rett ved cornerflagget og for meg så så det ut som om ballen var godt innenfor streken.

---------------------------

#18™


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 mai 09, 17:53

Opprinnelig postet av Magic18

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Greit det at jeg skal gi F i hva dommern gjør, men på VGTV har jeg sett situasjonen tusen ganger nå og for meg ser det ut som om ballen spretter PÅ linja, og blir slått ut av Staw som slår den til martinsen som skyter ballen ut.. men men..

Savnet Raio baki der idag ja :(

 

Jeg satt rett ved cornerflagget og for meg så så det ut som om ballen var godt innenfor streken.

Men var hele ballen innenfor ? Umulig å se på TV, uansett taper vi ikke kampen på dommeravgjørelser...

---------------------------

Få igang angreps-spillet, ellers blir det Adecco neste sesong....
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


Tyggis

Knøttespiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 70

Lagt til: 22 mai 09, 19:26

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Magic18

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Greit det at jeg skal gi F i hva dommern gjør, men på VGTV har jeg sett situasjonen tusen ganger nå og for meg ser det ut som om ballen spretter PÅ linja, og blir slått ut av Staw som slår den til martinsen som skyter ballen ut.. men men..

Savnet Raio baki der idag ja :(

 

Jeg satt rett ved cornerflagget og for meg så så det ut som om ballen var godt innenfor streken.

Men var hele ballen innenfor ? Umulig å se på TV, uansett taper vi ikke kampen på dommeravgjørelser...


Jeg sitter heller ikke så langt fra corner flagget, og jeg kan med god margin si at ballen var inne. Var faktisk ikke i tvil.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 21 mai 09, 20:03
Endret: 21 mai 09, 20:04
Endret av: hasse33

Har jeg for sterke FFK briller på meg eller er det FFK som kjører kampene og presser 70 % av matchen, men gang på gang ikke har marginene på sin side...

Jeg mener det var f....n ikke var fortjent utfra spill og muligheter i dag at Brann vant!!!!!!!


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 21 mai 09, 20:07

Faktisk mye bra, men uff, alt blir glemt pga elendig markeringsspill og en keepertabbe.
Skjønner ikke at det går an å slippe inn to dødballmål på akkurat samme måte.
Ganske tydlig at Rai er og blir sjefen bak.

Og de som har påstått at Dominic ikke holder nivået hverken her eller på andre laget, fikk i alle fall svar på tiltale i dag.
Ren og skjer uflaks at han traff det store hodet til Opdal.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 mai 09, 20:03

Helt syk kamp, jeg føler for å gå ut i skauen og knuse noen tallerkener, eventuelt kline til en Brann supporter. Aggresjonsterapi er tingen.

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 21 mai 09, 20:28
Endret: 21 mai 09, 20:30
Endret av: Holters

Gikk som fryktet etter at Karadas kom inn på banen, men orker ikke å se på alt som gikk alt.

Dagens lyspunkt:

  • Spissene scorer mål.
  • Gardar scorer to mål.
  • Dominic var hårfint unna å score (uflaks at den går i ansiktet) og fikk ett annullert.
  • Borges vil bli stor
  • Kvisvik nok en gang involvert i mål.
  • Ardian Gashi med sin første målgivende uansett lag i Tippeligaen (og første på 45 TL-kamper for FFK).
  • 16 lag i serien gjør at vi trolig ikke rykker ned. Wink

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 mai 09, 23:07

Opprinnelig postet av Holters

Dagens lyspunkt:

  • Spissene scorer mål.
  • Gardar scorer to mål.
  • Dominic var hårfint unna å score (uflaks at den går i ansiktet) og fikk ett annullert.
  • Borges vil bli stor
  • Kvisvik nok en gang involvert i mål.
  • Ardian Gashi med sin første målgivende uansett lag i Tippeligaen (og første på 45 TL-kamper for FFK).
  • 16 lag i serien gjør at vi trolig ikke rykker ned. Wink

kan vel brått legge til ting som:

Skaper masse sjanser

Fortsetter å kjempe selv etter annulert mål og enda ett i ræva

Piiroja og perira ikke på banen (blir bedre når de er tilbake)

 

Nei, ikke gøy å tape idag, og ihvertfall ikke måten (eller antal minutter det tok for brann å snu kampen på) vi taper på. Men mye positivt å ta med seg videre! Vi kan nok ikke kjempe om medalje i år, men nedrykk, nei det er vi for gode til!

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 21 mai 09, 23:18

Ett aldri så lite lyspukt at det kun er 5 poeng opp til 4 plassen ogsåWink


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 21 mai 09, 21:07

Vi spiller en grei 1. omgang, ikke noe mer. De 12 første minuttene i 2. er og blir en katastrofe. Vet ikke helt men er det så å si keepertabber av en eller annen sort på ALLE målene??

Dere som klager på Vidar kan ikke ha sett de samme kampene som oss andre! Var riktignok invovert i ett baklengsmål i dag, men spiller fortsatt meget bra synes jeg.Thomassen er dessverre svak igjen, det samme gjelder Barsom, Askar og Domenic.

 

Var det FIRE? keepertabber i dag? Var vel en eller annen form for feil ved alle målene tror jeg.

Jeg har sagt de før og gjentar: Meget skeptisk til treneteamet. Finnes ikke evner til å forandre noe som helst! Idag gikk det 25 minutter i 2. før det skjer noe. Det er for dårlig!

 

Tror vi skal være fornøyde hvis vi slipper unna nedrykk jeg!


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 21 mai 09, 21:40

Opprinnelig postet av Bærra

Vi spiller en grei 1. omgang, ikke noe mer. De 12 første minuttene i 2. er og blir en katastrofe. Vet ikke helt men er det så å si keepertabber av en eller annen sort på ALLE målene??

Dere som klager på Vidar kan ikke ha sett de samme kampene som oss andre! Var riktignok invovert i ett baklengsmål i dag, men spiller fortsatt meget bra synes jeg.Thomassen er dessverre svak igjen, det samme gjelder Barsom, Askar og Domenic.

 

Var det FIRE? keepertabber i dag? Var vel en eller annen form for feil ved alle målene tror jeg.

 

Hallloooo !!!!!

Tror du bør se måla om igjen på web-tv hvis du mener det er 4 keepertabber.

Alle måla skyldes folk som ikke følger mannen de skal passe på; Totte, Amin og Celso. I tillegg til at Vidar ligger og kaver i gresset på mål 4.

Det er ikke uvanlig å gi retur på headinger med 2 meters avstand og som treffer i hoftehøyde eller stusser i bakken først . Synes du kanskje det var en keepertabbe å slippe inn et skudd fra 2 meters avstand også?

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Plankebærær

Juniorspiller

Ble medlem: 06 aug 07
Innlegg: 95

Lagt til: 21 mai 09, 21:47

Vet ikke hem som skrev om byttene, men det får egentlig det samme!

Makan til lagledelse under kampen skal du lete lenge etter! Gang på gang bytter Grønis ut co. ut en spiller, og setter inn en i samme posisjon! Enig i at det er fryktelig slapt å slippe inn 4 mål i èn omgang (!), men når laget trenger å skore mål, skal man ta ut de defensive spillerne slik at man får presset motstandern yttligere.
Da kan man ikke ta av Kvisvik og Borges, som jeg mener gjør sine jobber greit i dag, og sette inn på Ramberg og Wehrman, ingen notoriske måljegere og med mer defensive enn offensive fibre i seg!

SKAL VI IKKE SCORE MÅL; GRØNIS ?!

---------------------------

FFK & Pool


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 21 mai 09, 21:55

det er jo ikke bare mangel på bytter, men hva skal vi si om en formasjon på 442!!

Glad jeg dra på crusie noen  par dager og kommer meg bort  fra noe som kommer til å gi meg hjerteinfarkt 

De som finner noe positivt med bytter og formasjoner i dag trenger å få en laser operasjon ala Kviskvik.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 21 mai 09, 22:15
Endret: 21 mai 09, 22:17
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av sklitakling

Det er ikke uvanlig å gi retur på headinger med 2 meters avstand og som treffer i hoftehøyde eller stusser i bakken først . Synes du kanskje det var en keepertabbe å slippe inn et skudd fra 2 meters avstand også?

Hvis det er den siste corneren du sikter til kan det ikke være tvil om at Staw burde ha holdt den.
Men det hadde jo ikke skjedd hvis forsvaret hadde gjort jobben sin.
Som jeg alltid har sagt, satser vi på en ung keeper må vi regne med variabelt spill, sånn er det bare.

Ellers forstår jeg også lite av å sette inn Wehrmann, selv om vi lå under haddde vi godt grep om kampen og burde gått for utligning. Om vi taper med 2 eller 4 betyr lite.


Jayesno

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 apr 09
Innlegg: 14

Lagt til: 22 mai 09, 17:04

Ny keeper!!! Løp og kjøp!

Imponert av 1.omgangen til ffk, de spillte godt. Men er det ikke det ene, så er det det andre. Og endelig en kamp uten Everton drible 3 kæll støttepasning Costa.

Barsom bør benkes neste kamp. I vet han vært skadet og må sikkert ha noen kamper før formen er der. Men Kvisvik og Askar bør være selvskrevne på hver sin kant fremover. Send Mr. Cpt hjem til søta bror. Lala backup for Askar, og Thommasen backup for Kvisvik. Barsom bør bli strøket fra lønningslista.

Heldigvis kamp igjen Søndag. Da tar vi Odd.

---------------------------

You can buy skill, but you can't buy enthusiasm!


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 22 mai 09, 19:51

Opprinnelig postet av Jayesno

Ny keeper!!! Løp og kjøp!

Imponert av 1.omgangen til ffk, de spillte godt. Men er det ikke det ene, så er det det andre. Og endelig en kamp uten Everton drible 3 kæll støttepasning Costa.

Barsom bør benkes neste kamp. I vet han vært skadet og må sikkert ha noen kamper før formen er der. Men Kvisvik og Askar bør være selvskrevne på hver sin kant fremover. Send Mr. Cpt hjem til søta bror. Lala backup for Askar, og Thommasen backup for Kvisvik. Barsom bør bli strøket fra lønningslista.

Heldigvis kamp igjen Søndag. Da tar vi Odd.

Et av merkligste innlegg jeg har sett i løpet av de åra jeg har vært leser på dette forumet... Men du er selvfølgelig i din fulle rett til ha din egen mening om hvem som bør erstattes og hvem som bør spille... Men seriøst... sende hjem Barsom??  Askar er god og ha fordi han kan spille ok på flere plasser men jeg synes ikke han er god nok til å være et klart førstevalg på kanten ihvertfall


Jayesno

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 apr 09
Innlegg: 14

Lagt til: 23 mai 09, 02:09

Yes. Sier ikke at Barsom er en dårlig spiller. Han er en godt betalt spiller og de har mulighet til å spare en god slant uten å bli betydelig svekket. Økonomien til frekksta er ikke den beste.

De gangene Askar har startet som flanke syntes jeg han har levert. Barsom spillte ikke sin beste kamp mot Brann, og iom det er tøff konkuranse om plassene på midten mener jeg det er på sin plass å benke Barsom. Heller ny kontrakt til Ray for å si det sånn ;) 

 

---------------------------

You can buy skill, but you can't buy enthusiasm!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 23 mai 09, 10:49

Opprinnelig postet av Jayesno

Yes. Sier ikke at Barsom er en dårlig spiller. Han er en godt betalt spiller og de har mulighet til å spare en god slant uten å bli betydelig svekket. Økonomien til frekksta er ikke den beste.

De gangene Askar har startet som flanke syntes jeg han har levert. Barsom spillte ikke sin beste kamp mot Brann, og iom det er tøff konkuranse om plassene på midten mener jeg det er på sin plass å benke Barsom. Heller ny kontrakt til Ray for å si det sånn ;) 

 

Barsom gjør en meget god jobb defensivt, noe som folk har lett for å overse, og han er bevegelig uten ball, noe som i perioder er svært sårt og tiltrengt bevegelse i et stillestående FFK-angrep.

Denne arbeidsmoralen er det som gjør at Barsom fungerer suverent som kaptein, siden han går foran, jobber hardt og planmessig, og han prater også mye med folka sine utpå der.

Han mangler litt tempo- og mann-mot-mann-styrke, men så har han også vært skada i en veldig lang periode. Jeg synes det er meget imponerende hvordan Barsom er igang igjen både mht kondis og ferdigheter.

Det er ikke enkeltspillere som gjør at vi taper så stygt for brann, det er bare litt uflaks og litt generell mange på aggressivitet når vi leder.

Det å lære oss å spille godt når vi leder 1-0 er noe vi må jobbe med, helt klart. Vi må få en ro og en tro på det vi gjør i sånne tilfeller.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340