Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: FFK - Brann (10. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 21 mai 09, 20:45

skal jeg være helt ærlig, så syns jeg ikke vi var så dårlige som dere skal ha det til.

vi gjorde en positiv kamp. de fleste spillerne våre gjør en god jobb. vi spiller morsom fotball, er morro å se på idag.

etter min mening, så taper vi kampen på enkle forsvar og keeper tabber.


Tyggis

Knøttespiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 70

Lagt til: 21 mai 09, 20:45
Endret: 21 mai 09, 20:49
Endret av: Tyggis

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Tyggis

 Savnet Everton, han var jo ikke i oppvarming en gang.

Hva tror du Everton kunne gjort idag som han ikke har gjort før? Satt alle sjansene? Tror ikke Grønhagen helt tror på det (ikke jeg heller), så hvorfor sette ham innpå da? Mannen har ikke skapt annet enn brente sjanser så lenge han har vært hos oss... Artig å se på god ballkontroll, teknikk og innsats, men det har ikke gitt oss en drit å putte i statistikken foruten i den som heter Norges Mest Inneffektive Spiss.

Når det gjelder bytter forøvrig så er det en vurderingssak, men vi tapte ikke kampen p.g.a. feil bytter... Det forstår du sikkert. De som startet kampen tapte ved å slippe seg nedpå i andre omgang. Innbytterne gjorde ingen feil som endret resultatet, og de som gikk av lå under 2-4.


Nei innbytterne gjorde ingen feil, men ser ikke helt grunnen til å sikre oss et 2-4 tap. Når vi ligger under med to mål så trenger  vi å score. Jeg håper for guds skyld at du vet det? At Grønhagen presterer å sette inn på underlaten og Whermann er jo tidenes sensasjon..

Nei Everton har ikke vært uber effektiv, men man må se på alt det andre han gjør, tekknikken, blikket, jobbinga, hurtigheten, mm. For meg så er det det samme hvem som er sist på ballen bare det blir mål.

Forresten: Jævla dust HotDream


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 mai 09, 20:46

Opprinnelig postet av scheien

skal jeg være helt ærlig, så syns jeg ikke vi var så dårlige som dere skal ha det til.

vi gjorde en positiv kamp. de fleste spillerne våre gjør en god jobb. vi spiller morsom fotball, er morro å se på idag.

etter min mening, så taper vi kampen på enkle forsvar og keeper tabber.

Det er vel en grei summering...


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 mai 09, 20:48

På det nivå her så er vi nødt til å ha ett bedre feltarbeid enn det Staw viser om dagen. Forskjellen på topp 4 og bunn 4 er desverre Ørlund og Staw....


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 21 mai 09, 20:52

Opprinnelig postet av scheien

skal jeg være helt ærlig, så syns jeg ikke vi var så dårlige som dere skal ha det til.

vi gjorde en positiv kamp. de fleste spillerne våre gjør en god jobb. vi spiller morsom fotball, er morro å se på idag.

etter min mening, så taper vi kampen på enkle forsvar og keeper tabber.

I for seg enig i dette.........


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 21 mai 09, 20:52

Sitter du å røyker eller noe? :)

Godkjent 1 omg sier du...det var årsbeste omgang.

Knust i andre omgang sier du...., Brann scorer på de 4 sjansene de har. 2 mål etter 2 min i andre omgang er bare uflaks, men tar piffen ut av guttene. Ikke nok med det så får ffk  et anulert mål etter 3 min.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 mai 09, 20:55
Endret: 21 mai 09, 21:00
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Tyggis
Nei innbytterne gjorde ingen feil, men ser ikke helt grunnen til å sikre oss et 2-4 tap. Når vi ligger under med to mål så trenger  vi å score. Jeg håper for guds skyld at du vet det? At Grønhagen presterer å sette inn på underlaten og Whermann er jo tidenes sensasjon..

Nei Everton har ikke vært uber effektiv, men man må se på alt det andre han gjør, tekknikken, blikket, jobbinga, hurtigheten, mm. For meg så er det det samme hvem som er sist på ballen bare det blir mål.

Du sa det selv; det er om å gjøre å score når man ligger under 2-4. Og så vil du ha innpå Everton???!! Hvor har du vært i årets sesong? Jeg håper for guds skyld at du har registrert at Everton ikke gir hverken målgivende passninger (har vel en) eller scorer mål? Han er per statistikk (antall minutter uten å score) værst i Tippeligaen. Han vil du ha innpå når vi trenger mål.... Ja ja, forstå det den som kan. "Underlaten" er vel din måte å skrive Ramberg på? Han er lagets toppscorer. Men det visste du vel ikke. Du har jo ikke peiling..


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 21 mai 09, 20:55

Gå et annet sted og sutre Byggmester BOB.


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 21 mai 09, 20:56

Hvis vi ikke endrer totalt lagoppstilling fra gang til gang, så er det vel sjanse for at arbidsfordelinga blir klarere og at vi drar iland noen seiere. Grønhagen må bestemme seg for hvilket lag han ønsker, og ikke skifte 4-5 kæll hver eneste kamp !!!

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 21 mai 09, 20:56

Gikk som fryktet dette med Raio ute. Men Brann var meget heldig her og 4-2 gir ikke et riktig bilde av kampen.

 Skuffet over resultatet men som vanlig for min del er jeg mest skuffet over den passivitet fra benken. Bytter inn spillere når det er igjen  6 min, og uansett hvor mye de trenger et mål så ser det som en ufravikelig regel at skal det en spiss inn så må en annen en ut. Faen heller, ta ut Gerrbrandi bytte med Everton og Tegstrøm for en på midtbanen når det gjennstår minimum 10 min og kjør på! Det er 2 mål som skal taes igjen, spiller liten rolle om man taper 5-2 eller 4-2.

Virker som om trenerteamet har mista troa på at Everton skal score, men å sette inn på Wehrman i stedet? Han har jo tilført mye de siste gangene han har vært i aksjon eller?? Greit nok at Everton ikke scorer men han skaper ihvertfall muligheter og ikke som wehrman som kommer med håpløse taklinger som gjør at det lille som er igjen av tid og håp renner ut.

To positive ting idag, beste kamp jeg har sett denne sesongen av Thommasen og Gardar ser ut til å nærme seg formen.

Forøvrig enig med patrioten at det kan vurderes å bytte keeper til neste kamp, Staw gjør endel bra, men det er mye som ikke er patent også. Har hatt mange fine redninger i år og en god del tabber. Skal vel ikke lastes direkte for noen av målene idag, men for meg ser det ut til at han veldig ofte slår returene sine dit han absolutt ikke skal; inn i banen foran mål...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 mai 09, 20:58
Endret: 21 mai 09, 20:58
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Tiger
Godkjent 1 omg sier du...det var årsbeste omgang.

... og likevel hadde Brann to fete sjanser, og kanskje omgangens største. Men ja, i 1. omgang var FFK best.

Opprinnelig postet av Tiger
Knust i andre omgang sier du...., Brann scorer på de 4 sjansene de har. 2 mål etter 2 min i andre omgang er bare uflaks, men tar piffen ut av guttene. Ikke nok med det så får ffk  et anulert mål etter 3 min.

Slipper du inn fire mål, så blir du knust ja... Det er ikke Branns oppgave å underholde på bortebane. Deres oppgave er å score mål og sørge for poeng. Det klarte de med glans. Forferdelig tafatt 2. omgang. Vi ble knust.

 

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 21 mai 09, 21:00

Opprinnelig postet av Bedreviteren

På det nivå her så er vi nødt til å ha ett bedre feltarbeid enn det Staw viser om dagen. Forskjellen på topp 4 og bunn 4 er desverre Ørlund og Staw....

sant som f......... ,men tydelig at rp spiller de andre der bak gode og er guden selv. ag har alltid fått problemer etter noen sesonger. nå er jeg pissed off.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 mai 09, 21:03

Opprinnelig postet av Tiger

Sitter du å røyker eller noe? :)

Godkjent 1 omg sier du...det var årsbeste omgang.

Knust i andre omgang sier du...., Brann scorer på de 4 sjansene de har. 2 mål etter 2 min i andre omgang er bare uflaks, men tar piffen ut av guttene. Ikke nok med det så får ffk  et anulert mål etter 3 min.

Siden fotball går ut på å score så kan vi vel ikke si at første omgang var mer enn brukbar...?  Å slippe inn 4 mål i andre omgang på 4 sjanser er ikke uflaks men udyktighet...


Tyggis

Knøttespiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 70

Lagt til: 21 mai 09, 21:04

Meget immponerende at du greier å ta Grønis bytter i forsvar  HotDream. Vi trenger mål da nytter det ikke å sette innpå underlaten og Whermann. Om vi taper 5-2, 6-2 eller 7-2 er hipp som happ. Everton og Tegstrøm skulle ha vært på banen i det 60 spilleminutt..


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 21 mai 09, 21:07

Vi spiller en grei 1. omgang, ikke noe mer. De 12 første minuttene i 2. er og blir en katastrofe. Vet ikke helt men er det så å si keepertabber av en eller annen sort på ALLE målene??

Dere som klager på Vidar kan ikke ha sett de samme kampene som oss andre! Var riktignok invovert i ett baklengsmål i dag, men spiller fortsatt meget bra synes jeg.Thomassen er dessverre svak igjen, det samme gjelder Barsom, Askar og Domenic.

 

Var det FIRE? keepertabber i dag? Var vel en eller annen form for feil ved alle målene tror jeg.

Jeg har sagt de før og gjentar: Meget skeptisk til treneteamet. Finnes ikke evner til å forandre noe som helst! Idag gikk det 25 minutter i 2. før det skjer noe. Det er for dårlig!

 

Tror vi skal være fornøyde hvis vi slipper unna nedrykk jeg!


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 21 mai 09, 21:07

Opprinnelig postet av TheDude

Gikk som fryktet dette med Raio ute. Men Brann var meget heldig her og 4-2 gir ikke et riktig bilde av kampen.

 Skuffet over resultatet men som vanlig for min del er jeg mest skuffet over den passivitet fra benken. Bytter inn spillere når det er igjen  6 min, og uansett hvor mye de trenger et mål så ser det som en ufravikelig regel at skal det en spiss inn så må en annen en ut. Faen heller, ta ut Gerrbrandi bytte med Everton og Tegstrøm for en på midtbanen når det gjennstår minimum 10 min og kjør på! Det er 2 mål som skal taes igjen, spiller liten rolle om man taper 5-2 eller 4-2.

Virker som om trenerteamet har mista troa på at Everton skal score, men å sette inn på Wehrman i stedet? Han har jo tilført mye de siste gangene han har vært i aksjon eller?? Greit nok at Everton ikke scorer men han skaper ihvertfall muligheter og ikke som wehrman som kommer med håpløse taklinger som gjør at det lille som er igjen av tid og håp renner ut.

 

Og hvem skal man bytte inn? Problemet er ikke at vi ikke skårer, men at vi slipper inn idiotiske mål. Og da hjelper det ikke dytte inn på flere spisser. Synes at Dominic og Gardar utfylte hverandre bra på topp idag. Tror ikke noen bytter hadde endret kampbildet til vår fordel.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 mai 09, 21:08
Endret: 21 mai 09, 21:10
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Tyggis

Meget immponerende at du greier å ta Grønis bytter i forsvar  HotDream. Vi trenger mål da nytter det ikke å sette innpå underlaten og Whermann. Om vi taper 5-2, 6-2 eller 7-2 er hipp som happ. Everton og Tegstrøm skulle ha vært på banen i det 60 spilleminutt..

Delvis enig. Synes det er merkelig å bytte spiss mot spiss og sette innpå to sentrale midtbanespillere, hvor av en er defensiv (dog med gode, kreative offensive ferdigheter) og den andre historisk sett har scoret svært få mål. Når man må score to mål, så burde de ha satt inn minst to spisser og kjørt alle mann i angrep. Brann satset jo uansett bare på kontringer. De la seg veldig lavt.

Barsom burde ha vært byttet ut. Svak kamp.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 mai 09, 21:17
Endret: 21 mai 09, 21:22
Endret av: HotDream

Opprinnelig postet av Tyggis


Forresten: Jævla dust HotDream

He he Laughing, jeg er en jævla dust fordi jeg ikke er enig med deg? Hva er det du har mellom øra da lillegutt? Vett kan det ihvertfall ikke være. Tåler du ikke at folk er uenig med deg på er diskusjonsforum så bør du snarest finne på noe annet å gjøre. Du får ta narresmokken i munnen og kosefilla di over hodet så får du trøst Laughing

En ting til: At du kaller en FFK-spiller for "underlaten"... Det bare understreker at du bør finne på noe annet å gjøre en å skrive her inne


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 21 mai 09, 21:20
Endret: 21 mai 09, 21:26
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av sklitakling

Og hvem skal man bytte inn? Problemet er ikke at vi ikke skårer, men at vi slipper inn idiotiske mål. Og da hjelper det ikke dytte inn på flere spisser. Synes at Dominic og Gardar utfylte hverandre bra på topp idag. Tror ikke noen bytter hadde endret kampbildet til vår fordel.

Jeg er enig med deg at hovedproblemet er at de 4 målene vi slipper inn, men det burde jo stått 2-0 etter 1.omg og da spørs det om Brann hadde kommet tilbake... Poenget mitt er ikke at jeg var misfornøyd med Gardar og Dominic, men når man ligger under 4-2 så må det satses hvis det skal være håp å få poeng og om man slipper inn 4,5 eller 6 spiller liten rolle hvis man taper. Jeg mente jo selvfølgelig at de spissene skulle dyttes innpå ETTER at de fire måla var sluppet inn. Du tror ikke det hadde endret kampbildet? Nei det er jo ikke sikkert at det hadde gjort det, men det kunne jo ikke blitt værre heller! Jeg har ihvertfall sett nok forballkamper til å kunne si at jeg vet at det lykkes for mange å hive innpå 3 offensive spillere og snu kamper som ser helt håpløse ut. Hvem som skulle settes inn? Etter min mening både Tegstrøm og Everton og de to spissene som var utpå der skulle ikke vært tatt av, heller plukket ut en fra midtbanen og en fra forsvaret, og fremfor alt det bør skje noe før det er igjen 5-6 minutter.


Tyggis

Knøttespiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 70

Lagt til: 21 mai 09, 21:29

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Tyggis


Forresten: Jævla dust HotDream

En ting til: At du kaller en FFK-spiller for "underlaten"... Det bare understreker at du bør finne på noe annet å gjøre en å skrive her inne


Ja, beklager. Var alltfor radikale uttalelser det der. Please ikke annmeld meg



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f