Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: FFK - Brann (10. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 mai 09, 19:57
Endret: 23 mai 09, 09:16
Endret av: Rey

Uff.

Savnet Piiroja i dag.

Godkjent 1. omgang. Katastrofal 2. omgang.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 mai 09, 20:01

Igjen: Hva er det med den norske dommerstandarden her i Norge? Var egentlig 1 - 2 målet mål?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 21 mai 09, 20:03
Endret: 21 mai 09, 20:04
Endret av: hasse33

Har jeg for sterke FFK briller på meg eller er det FFK som kjører kampene og presser 70 % av matchen, men gang på gang ikke har marginene på sin side...

Jeg mener det var f....n ikke var fortjent utfra spill og muligheter i dag at Brann vant!!!!!!!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 mai 09, 20:03

Helt syk kamp, jeg føler for å gå ut i skauen og knuse noen tallerkener, eventuelt kline til en Brann supporter. Aggresjonsterapi er tingen.

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 mai 09, 20:03

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Igjen: Hva er det med den norske dommerstandarden her i Norge? Var egentlig 1 - 2 målet mål?

Vel, det er umulig å vurdere det ut ifra de TV-bildene vi ble servert. Og dessuten tror jeg vi like godt kan stille spørsmål om 1-0-målet til Gardar skulle ha vært annullert for offside. Det var ikke dommeren som tapte kampen for oss i dag. Vi ble rett og slett knust i 2. omgang.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 21 mai 09, 20:07

Faktisk mye bra, men uff, alt blir glemt pga elendig markeringsspill og en keepertabbe.
Skjønner ikke at det går an å slippe inn to dødballmål på akkurat samme måte.
Ganske tydlig at Rai er og blir sjefen bak.

Og de som har påstått at Dominic ikke holder nivået hverken her eller på andre laget, fikk i alle fall svar på tiltale i dag.
Ren og skjer uflaks at han traff det store hodet til Opdal.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 21 mai 09, 20:08

Holters ...knust i annen omgang ??? Pokker heller, Brann scorer på de 4 mulighetene de får og spillet foregår på Brann sin banehalvdel.

Jeg synes Staw har vel mye såpe på handskene... 


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 21 mai 09, 20:09

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Igjen: Hva er det med den norske dommerstandarden her i Norge? Var egentlig 1 - 2 målet mål?

Vel, det er umulig å vurdere det ut ifra de TV-bildene vi ble servert. Og dessuten tror jeg vi like godt kan stille spørsmål om 1-0-målet til Gardar skulle ha vært annullert for offside. Det var ikke dommeren som tapte kampen for oss i dag. Vi ble rett og slett knust i 2. omgang.

Davy Watne sa omtrent det samme. Mente vårt siste mål var offside, men det kvittet, siden ett av Branns mål var tvilsomt.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 21 mai 09, 20:10

Enig med Holters her, nytter ikke å skylde på dommeravgjørelser i denne kampen. Laget var kollektivt, EKSTREMT dårlige, i 2 omg.. Tror vi skal være glad for at det ikke ble styggere siffer enn det ble!

Taper vi mot Odd til søndag nå så begynner det å lukte av noe ordentlig bra....NOT!

---------------------------

If I want your opinion I'll remove the duct tape!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 mai 09, 20:11

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Igjen: Hva er det med den norske dommerstandarden her i Norge? Var egentlig 1 - 2 målet mål?

Drit nå i dommeren! Andre omgang var elendig..  Første omgang brukbar, men vi må sette sjansene!! Da hadde omgangen vært strålende...

Ser ikke noen stor sesong i år. Laget er altfor ustabilt. Tror vi skal være glade om vi slipper å kjempe i nedrykksumpa utover i sesongen..


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 21 mai 09, 20:17

Jeg ser potensiale i det laget her, men den berømmelige "flyten" er ikke tilstede. Bra at Gardar putta et par. Han er vel toppscorer i FFK nå etter en kampCool.

Borges godkjent, det samme med Kvisvik.

Jeg gleder meg til et skadefritt og samspilt FFK....mulig at det ikke vil bli før 2010 sesongen


Tyggis

Knøttespiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 70

Lagt til: 21 mai 09, 20:19

Godt gjort å vente i 80 min før et bytte kommer. Da tar vår kjære svenske ut en spiss for så å sette inn på en annen. Som om ikke det er nok tar han ut  Kvisvik og Borges for Ramberg og Whermann.. WTF??? Jævla inntligent..... Savnet Everton, han var jo ikke i oppvarming en gang.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 mai 09, 20:28
Endret: 21 mai 09, 20:30
Endret av: Holters

Gikk som fryktet etter at Karadas kom inn på banen, men orker ikke å se på alt som gikk alt.

Dagens lyspunkt:

  • Spissene scorer mål.
  • Gardar scorer to mål.
  • Dominic var hårfint unna å score (uflaks at den går i ansiktet) og fikk ett annullert.
  • Borges vil bli stor
  • Kvisvik nok en gang involvert i mål.
  • Ardian Gashi med sin første målgivende uansett lag i Tippeligaen (og første på 45 TL-kamper for FFK).
  • 16 lag i serien gjør at vi trolig ikke rykker ned. Wink

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 21 mai 09, 20:30

NE!

Dette var dårlig, går ikke an å skylde på marginene kamp etter kamp.

Det må gå slik når FFK spillerne glemmer å jobbe, årsaken til at de kom på 2.plass i fjor var arbeidsmoral og ikke spillernes individuelle ferdigheter.

Vet at mange sikkert er uenig med meg i dette, men idag savnet jeg i store perioder "fightervilje" både i de bakre rekker som framme. Greit kom at Gardar fikk inn 2 mål, men noe storspill (etter min mening) njet. Personlig synes jeg at Gardar her minner vel mye om Hoås, treffer ballen så kan det bli mål.

Positive idag var Raymond som jobbet, serverte og leverte lekkerbisker. Borges jobbet bra, til tider var Gashi tilbake som "duracell-kanin", men etterhvert for mye "kanin", Barsom har mye "fikst", men sinker ( altfor ofte)spillet. Domi løper, men ikke blir ikke imponert.

Thomassen positiv i perioder, kanskje den jevneste av de 4 bak. Greit at Vidar M. er rask, men idag ble avhengigheten hans av Raio klart demonstrert.  "Totte" ok, men ikke noe mer, Askar er etter min mening noe for seg sjøl, i likhet med Gashi, noe "Duracell-Kanin", men meget tydelig at han har "sniffa" alt for mye mosselukt. Han vil sikkert mye, blir mye brukt, for mye etter min mening, da det sjelden kommer særlig mye positivt ut av ballen fra han. begynte bra de første kampen, men har stagnert. Lasse vel, ikke verre en Jarstein, Myhre eller J.K larsen.

Greit å se at unge Hagen, klarte seg bra. FFK kan ikke skylde på dommeren denne gangen.

Dersom ikke arbeidsmoralen styrkes, slik at FFK også denne sesongen klarer å stå fram som et arbeidene fellesskap, kan det lett bli mange sure poengtap.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 mai 09, 20:30

Hvis vi har noen konkurranse om keeperplassen nå. er det på tide å la Erik på sjansen, synes Lasse har gjort nok tabber. Det være seg mot Sandefjord, Vålerenga og et, eller ta i dag.

Nå er det din Erik, ta vare på den og redd for noen poeng, slik at vi kan starte klartingen


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 mai 09, 20:37

Opprinnelig postet av Tyggis

 Savnet Everton, han var jo ikke i oppvarming en gang.

Hva tror du Everton kunne gjort idag som han ikke har gjort før? Satt alle sjansene? Tror ikke Grønhagen helt tror på det (ikke jeg heller), så hvorfor sette ham innpå da? Mannen har ikke skapt annet enn brente sjanser så lenge han har vært hos oss... Artig å se på god ballkontroll, teknikk og innsats, men det har ikke gitt oss en drit å putte i statistikken foruten i den som heter Norges Mest Inneffektive Spiss.

Når det gjelder bytter forøvrig så er det en vurderingssak, men vi tapte ikke kampen p.g.a. feil bytter... Det forstår du sikkert. De som startet kampen tapte ved å slippe seg nedpå i andre omgang. Innbytterne gjorde ingen feil som endret resultatet, og de som gikk av lå under 2-4.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 mai 09, 20:38
Endret: 21 mai 09, 20:45
Endret av: Holters

Ifølge spillerbørsen så spilte Piroija hele kampen for FFK mot Brann Wink


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 mai 09, 20:39
Endret: 21 mai 09, 20:45
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Shadar

Ifølge spillerbørsen så spilte Piroija hele kampen for FFK mot Brann Wink

Du har sett feil. Wink

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 mai 09, 20:41

Sa det mot viking, med et forbehold, men dette ser ut som en trend. Redd vi styrer mot Adecco i år...Cry

Har også støttet Grønnis lenge nå, men nå virker det mer og mer som om at det bør bli et trenerbytte snart....Tro om vi ser Grønnis sin typiske 2. sesong 1 år for sent, eller er det et spilleropprør på gang ?

Dvs at spillerene presterer dårlig med vilje slik at Grønnis får sparken ?

 

Også irriterende at Grønnis venter med å bytte til kampen nesten er over før han bytter...

 

"heldigvis" gikk Telenor mobilt bredbånd ned rett føre 2-4 scoringa til Brann slik at jeg slapp å lide mer..

---------------------------

Få igang angreps-spillet, ellers blir det Adecco neste sesong....
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 mai 09, 20:42

Greit det at jeg skal gi F i hva dommern gjør, men på VGTV har jeg sett situasjonen tusen ganger nå og for meg ser det ut som om ballen spretter PÅ linja, og blir slått ut av Staw som slår den til martinsen som skyter ballen ut.. men men..

Savnet Raio baki der idag ja :(

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f