Husk meg
Brukernavn
Passord

Kom på kamp 24. mai!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Terese00

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 mai 09
Innlegg: 1

Lagt til: 18 mai 09, 14:37

Hei!

Mitt navn er Terese Hansen. Jeg er 16 år, kommer fra Porsgrunn og ser på meg selv som hardbanka FFK fan.

Dere lurer kanskje på hvordan jeg har blitt så FFK entusiast ettersom jeg bor i Porsgrunn. Grunnen til dette er at både pappa og mamma er fra Fredrikstad og vi er ofte på besøk hos slekt der. Pappa har alltid heiet på FFK, og en gang tok han meg med på kamp og det var alt som skulle til.

Problemet er bare at jeg ikke får vært på så alt for mange kamper i løpet av et år, pga. det er et stykke å reise. Jeg og pappa er på de kampene vi får til.

Av den grunn ser jeg veldig frem til Odd - FFK kampen, 24. mai, som skal være i min nabo by; Skien. Det som er ekstra moro med denne kampen er at alle vennene mine heier på Odd, og de går rundt og er rimelig sikre på at Odd skal slå FFK, noe jeg selvfølgelig protesterer på. Jeg blir mye "mobbet" for min entusiasme for FFK, og derfor hadde vært utrolig artig var om det hadde kommet mange, og da mener jeg mange FFK supportere så jeg virkelig får vist folk hvorfor jeg heier på dette fantastiske laget.

Og om vi så skulle tape, så kan vi vise at vi er gode tapere, støtter guttane våre uansett og ikke gir opp og slutter å gå på kamp slik som Odd supporterne pleier å gjøre.

Håper på respons og at hele Plankehaugen gjør en innsats for å få flest mulig til å komme på denne kampen.

Vennlig hilsen Terese Hansen


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 mai 09, 14:46
Endret: 18 mai 09, 15:11
Endret av: Holters

Det koseligste innlegget og den beste oppfordringen jeg er lest her inne på svært lenge. Kudos!

Håper mange tar turen, og at du får en god, minneverdig opplevelse denne dagen.

Velkommen til forumet!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Freeshen

Knøttespiller

Ble medlem: 14 mai 09
Innlegg: 27

Lagt til: 18 mai 09, 16:46

Jeg kommer!

---------------------------

Tro til vårt lag!


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 18 mai 09, 18:08
Endret: 18 mai 09, 20:15
Endret av: danan

Det blir vel Strømstad/Sandefjord ferja til Skien regner jeg med, da kommer det garantert mye folk. Hvilken tilstand (promille) de er i på stadion er en annen ting, hehe.

Kult med FFKsupportere utenbysfra.

MVH Danan, som garantert blir å se i Skien.

Moderator (Holters): Slettet en del innlegg, så dette er ikke rettet mot Danan, men fint om folk forsøker å ikke la tråden skli ut bare fordi det er ei jente som poster.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 18 mai 09, 20:12
Endret: 18 mai 09, 20:13
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av danan

Det blir vel Strømstad/Sandefjord ferja til Skien regner jeg med.

Stemmer det. Fikk mail fra Plankehaugen i dag med følgende melding

Busstur til Skien (Strømstad/Sandefjord)
Avreise fra 1903 klokken 11.30
Medlemmer kr 300,-
Ikke medlemmer kr 400,-
NB!!! Vær rask, kun 250 plasser!

 

Så da er det bare å hive seg på

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 19 mai 09, 10:22
Endret: 19 mai 09, 10:22
Endret av: Rey

I dagens FB så står det at Color Line vil ha svar i løpet av onsdagen hvor mange av de 250 plassene på båten vi kommer til å bruke. Så hvis dere skal bli med ferga hadde det sikkert vært fint om dere kjøpte billett raskt :-)

Håper mange tar turen over ihvertfall.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24