Husk meg
Brukernavn
Passord

Tribunelivet er rene sorgen

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

loyd

Knøttespiller
Ble medlem: 10 okt 06
Innlegg: 61

Lagt til: 19 mai 09, 21:48

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79

Alt sammen.................................

Her traff du det berømte spikerhodet med ei hel stekepanne.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 19 mai 09, 21:55

gidder ikke sitere hele innlegget ditt snæbbuss. Men det var faktisk glimrende sagt. har ikke tenkt på det på den måten før:)

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


bazel

Juniorspiller
Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 82

Lagt til: 19 mai 09, 22:56

Stille meg 100% bak snæbbus!
Rett og slett genialt skrevet :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 mai 09, 23:19

veldig bra møte værfall... var godt og få høre meninger og syn på ting...  Håper vi fant nøkkelen slik at ting snur :)

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 19 mai 09, 23:22

Da er vi helt på bølgelengde Snæbbus79! 

Godt å se at tilogmed brh folk kan se på det på denne måtenCool
For først da trur jeg vi kan komme oss noen skritt videre, og det er vel egentlig bare det alle sammen vil?! Hvertfall vi som skriver her inne..


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 19 mai 09, 23:42

Bra! Fikk ikke vært med på møtet i dag, siden jeg hadde NM kamp med trosvik.

Keiko, kan du fortelle meg om det ble lagt noen løsninger osv?:-) Høre BRH skulle stille seg midt på feltet for å få med flest mulig. Kjempebra!

Håper virkelig det blir bra stemning og 3 poeng på torsdag. Gleder meg!

---------------------------

Syng for fredrikstad!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 mai 09, 23:49

jeg kan bekrefte at det du fikk høre om BRH stemmer. At dem skulle være på midten... Vi kan glede oss med at Thomas Bruun skal være forsangeren og nå Håper jeg at alle vil være med og støtte opp om Thomas slik at dette er med og gjør den krevende jobben lettere...

jeg fikk væfall lufta mitt syn på sangen: "fredrikstad,Alkohol og kvinner". Jeg og mange andre håper denne sangen er lagt død nå.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 20 mai 09, 10:51
Endret: 20 mai 09, 13:33
Endret av: Jonek

Dette kan være vår holdning uansett hva og hvordan ting er rundt oss.

Hør på dennesangen!

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 20 mai 09, 15:16

Opprinnelig postet av keiko99

jeg kan bekrefte at det du fikk høre om BRH stemmer. At dem skulle være på midten... Vi kan glede oss med at Thomas Bruun skal være forsangeren og nå Håper jeg at alle vil være med og støtte opp om Thomas slik at dette er med og gjør den krevende jobben lettere...

jeg fikk væfall lufta mitt syn på sangen: "fredrikstad,Alkohol og kvinner". Jeg og mange andre håper denne sangen er lagt død nå.

Veldig bra at brh nå skal stå på midten! Dette har har jeg etterlyst lenge.

Men Thomas, er det han som har vært forsanger tidligere i år og delvis ifjol?!? Ikke noe vondt ment, men da ble jeg ikke veldig positivt overrasket! Synes rett å slett ikke han egner seg som forsanger. Sist hjemmekamp så jeg Glenn stort sett måtte "mime" flere av sangene og at Glenn med flere måtte fortelle hva som skulle synges. Men han skal få en ny sjanse!

Jeg synes som før at brh bør være forsangere, noe jeg regner med fort kommer til å skje med brh plassert på midten! Vi må hvertfall unngå at det til stadighet dras igang forskjellige sanger av både forsanger og brh!


Captain Oats

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 20 mai 09, 15:46

Opprinnelig postet av Lemmy

I vedtektene til PH står det at "Plankehaugens mål er å støtte FFK visuelt og verbalt under kamp". Det står ingenting om at enkeltmedlemmer synge.

Jeg syns at man bør synge om man står på PHfeltet, men det bør absolutt ikke være noen tvang. Nå vet jeg ingeting om hvordan BRH oppfører seg på tribunen, men jeg kan da ikke skjønne at de ser på kjeft som et godt virkemiddel for å få folk til å synge?

Enhver med litt innsikt i hvordan mennesker fungerer, vet at det skapes en langt bedre stemning om det er oppfordringer istedenfor kritikk. Istedenfor å rope "skjerp dere" eller lignende, vil det mest sannsynlig ha en mye bedre effekt om man roper "bli med og syng, folkens!". Det kan godt hende BRH gjør det allerede, jeg aner ikke.. Et lite tips er det nå uansett. :-)

Det var dette jeg mente med mitt tidligere innlegg.. Det nytter ikke å kjefte å smelle på alle mulige folk.. Før det evt er kommet et krav på at alle SKAL synge, så må man prøve å være så lugne mot hverandre som mulig! Møtet igår var vel et steg i riktig retning :D


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 mai 09, 16:32

jeg sa det på møte at om vi synger dem sangene som kalles glad sanger... det vil si dem sangene som fleste folk er med på.. F.eks Ryggen rak sangen. det er så kalt glad sang. jeg har tro på at dette er med og hjelper.....

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 20 mai 09, 18:08

Opprinnelig postet av Gardarson
Veldig bra at brh nå skal stå på midten! Dette har har jeg etterlyst lenge.

Men Thomas, er det han som har vært forsanger tidligere i år og delvis ifjol?!? Ikke noe vondt ment, men da ble jeg ikke veldig positivt overrasket! Synes rett å slett ikke han egner seg som forsanger. Sist hjemmekamp så jeg Glenn stort sett måtte "mime" flere av sangene og at Glenn med flere måtte fortelle hva som skulle synges. Men han skal få en ny sjanse!

Jeg synes som før at brh bør være forsangere, noe jeg regner med fort kommer til å skje med brh plassert på midten! Vi må hvertfall unngå at det til stadighet dras igang forskjellige sanger av både forsanger og brh!



BRH har gått med på å prøve å stå en kamp på midten av tribunen for å se om det fungerer noe bedre, så får vi ta en evaluering etter kampen på torsdag og se om det funket. Så folkens dere som står bak oss, regn med at dere går glipp av innmarsjen pga tostangs og flagg på tribunen, men sånn er det på supporterfeltet.

Ingen er født perfekt forsanger. Med litt trening er jeg sikker på at Thomas blir en fin forsanger etterhvert. Vi får bare prøve å gi han litt tid og fortelle han på en god måte hva som fungerer og ikke. Greia er at Thomas er den eneste som faktisk vil være forsanger om dagen, og da får han selvsagt sjansen.


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 20 mai 09, 19:23

Danan: Rune Haugen har jo lansert seg selv opp til flere ganger her inne...


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 20 mai 09, 19:29

Det er vel ikke helt sant. Forresten spurte jeg Rune Haugen litt på fleip tidligere i sesongen om han kunne ta på seg forsangerjobben når jeg møtte på han på 1903, det var han da ikke interessert i.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 20 mai 09, 19:45

Å det er nok like greit! HeheTongue out


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 21 mai 09, 12:19

http://f-b.no/article/20090520/FFK/398139661/1220/NYHET

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 mai 09, 12:49

Opprinnelig postet av Liraren

Plankehaugen og Brigade Rødhvit samarbeider om tribuneliv

fiiksa linken ;)

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 21 mai 09, 17:16

Opprinnelig postet av Liraren

http://f-b.no/article/20090520/FFK/398139661/1220/NYHET

Flott tiltak! Synd jeg ikke får vært på kamp for å oppleve det live, men jeg regner med å få mer enn ytfyllende informasjon om det her inne. :)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 mai 09, 18:54

Høres ut som det er ganske bra trøkk til nå.

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 mai 09, 21:39

Opprinnelig postet av danan

Det er vel ikke helt sant. Forresten spurte jeg Rune Haugen litt på fleip tidligere i sesongen om han kunne ta på seg forsangerjobben når jeg møtte på han på 1903, det var han da ikke interessert i.

Har jeg sagt det ? Jeg har sagt i tidligere innlegg at jeg er ikke flink til å  huske sanger, men er en djevel som pådriver, og dere vet selv  at jeg er ikke redd for å drite meg ut. Prøv  meg ut når jeg kommer på stadion. Nå så er jeg rimelig fucka opp når folk ikke er med. Jeg er i ferd med å gi opp hele PH. Sånn som nå er PH en saga blott.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24