Husk meg
Brukernavn
Passord

Fotballbråk med Brigade RødHvit

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 03 jun 09, 21:23

Da er vi jo ganske så enige da jo ;)

 


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 03 jun 09, 21:28

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79

Hva mener du egentlig, du sier at det ser tusen ganger bedre ut med vanlige klær, så i neste setning sier du at den perfekte blandinga  er noen skjerf og drakter her og der, hva mener du egentlig? blanding eller bare vanlige klær.

 

Nei ser den. Det jeg mente er at om jeg måtte velge mellom 10.000 juletrær kontra 10.000 i vanlige klær haddde jeg valgt de med vanlige klær :) Er selgfølgelig for ffk artikler på tribunen en god blanding som jeg sa, men syns det er mye rart ute å går. Opp til hver enkelt så klart, bare reagerte på at Gardarson skrev noe indirekte at det hadde blitt kjedelig å se på tribunen uten alle juletrærne. Okey "kjedelig", men ikke flaut som det nesten er med noe av zoominga på enkelte personer..


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 03 jun 09, 21:35

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79

Da er vi jo ganske så enige da jo ;)

 

Jepp, er detSurprised

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 03 jun 09, 21:42

Opprinnelig postet av Solheim

Nei ser den. Det jeg mente er at om jeg måtte velge mellom 10.000 juletrær kontra 10.000 i vanlige klær haddde jeg valgt de med vanlige klær :) Er selgfølgelig for ffk artikler på tribunen en god blanding som jeg sa, men syns det er mye rart ute å går. Opp til hver enkelt så klart, bare reagerte på at Gardarson skrev noe indirekte at det hadde blitt kjedelig å se på tribunen uten alle juletrærne. Okey "kjedelig", men ikke flaut som det nesten er med noe av zoominga på enkelte personer..

Skjønner.

Kan være enig i at det er MYE jeg selv ikke hadde valgt å ta på meg selv, men derfra til at det blir flaut når andre har det er litt langt unna synes jeg da.

Slik som diskusjonen utvikler seg nå ser det jo nesten ut som alle er enig om at folk for ha på seg det de vil selv, og det er jo helt topp. :)

Har egentlig glemt hva tråden handlet om innledningsvis...


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 04 jun 09, 00:40

Fin og saklig diskusjon.

Appropo det med merkeklær, det handler om mote. Tribunemote er en type mote, folk er forskjellig. Noen endrer stiler på klærne sine utifra situasjonen. Skal man på karpe diem konsert, kanskje en tar på en slik new era caps. Skal en spille golf, kanskje da en gant caps.

Folk er forskjellig:) jeg tar på meg det jeg bruker til vanlig:)

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


vinnie

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 jun 09
Innlegg: 2

Lagt til: 08 jun 09, 20:27

mote sier du? mote ? er vel for helvete ikke noe mote som kommer og går.  det er snakk om kultur,livsstil og en måte å utrykke seg på


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 08 jun 09, 21:28

Opprinnelig postet av vinnie

mote sier du? mote ? er vel for helvete ikke noe mote som kommer og går.  det er snakk om kultur,livsstil og en måte å utrykke seg på


Mote er det som er moderne eller tidstypisk og representerer en herskende stil eller meningsretning. Ordet mote brukes særlig om klesmote, men omfatter alle områder der oppfatningene skifter etter kortere eller lengre tid. Det kan gjelde synet på musikk, kunst og design, men også humor, politikk, navn, matretter eller hva som helst som påvirkes av enkeltindividers eller gruppers meninger, smak og behag.

http://no.wikipedia.org/wiki/Mote

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 08 jun 09, 23:54

Å nei vel?

Er ikke mange år siden merker som bergans og norrøna ble populært på tribunene! Så det er en type mote, men forstår hva du mener!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 22 jun 09, 11:55

Opprinnelig postet av Liraren

Å nei vel?

Er ikke mange år siden merker som bergans og norrøna ble populært på tribunene! Så det er en type mote, men forstår hva du mener!

Man må gjerne være opptatt av mote for min del, men da samtidig være i mot kommersalisering er vel vanskelig? Man skal lete lenge for å finne noe mer kommers en merkeklær.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 22 jun 09, 12:47

Opprinnelig postet av stjernengutt

Man må gjerne være opptatt av mote for min del, men da samtidig være i mot kommersalisering er vel vanskelig? Man skal lete lenge for å finne noe mer kommers en merkeklær.

Hvor vanskelig kan det være å skille mellom skepsis mot kommersialisering av fotballen, og generell neo-marxistisk anti-kommersialisme? Akkurat som at vi ikke begynner en ryggdans mens vi handler i en butikk, så er vi ikke mot all kommersialisering av ideologiske grunner... Og jeg har ikke tall på hvor utrolig mange ganger dette har blitt presisert, og det begynner å bli litt irriterende.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3