Husk meg
Brukernavn
Passord

Fotballbråk med Brigade RødHvit

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 17 mai 09, 10:34

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Ingen vits å bruke tid på sånn dritt...for slike mennesker er søppel...velferdens kviser...

Skulle ikke forundre meg om R...r S........n var der...Frown

En frontfigur gjennom mange år når det gjelder lavsosialt avskum...

Forøvrig synes jeg det er litt dårlig gjort å skrive navn på denne måten hvis du ikke er sikker på at han var med. Er han bekreftet med, så blås ut navnet hans.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 17 mai 09, 10:38

Opprinnelig postet av fanatic_so_what

Opprinnelig postet av Ramp

edit: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=543301 her har det gått hardt for seg, for en jævla taper som kastet, kunne jo ha drept den stakkars ungen

Står jo her at Isko-gutta startet det hele. Selvforsvar sier jeg.

 

Pissprat...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 17 mai 09, 10:40

Opprinnelig postet av hedvalen

må bare avkrefte en ting ,, hvordan i alle dager har tv 2, og andre det fra at det var red beavers som sloss? hvilken grunnlag har de til å skrive at det var ishockey supportere blandt slosskjempene?  de fleste som kjenner noen fra beavers, å var på kampen så da at vi var sammen med plankehaugen i teltet ved stortinget ..........

 

å en ting Ziggy Stardust , det var et hjævlig dårlig kamuflert navn du hinta til.... å nei han var nok i teltet sammen med plankehaugen han å sammen med resten fra red beavers..  men jeg syns du skulle tatt deg bryet vært å stått frem med eget navn når du henger ut andre sitt.. spesielt når du henger ut folk på nada grunnlag...

 forøvrig så vet jeg faktisk like lite som alle andre om denne slosskampen...

 

 

110% enig med Hedvalen her. Går man ut med navn slik, uten til og med ha noen anelse om vedkommende var der, bør man i det minst være mann nok til å undertegne med eget navn.

Utifra vg`s bilder, så jeg ingen fra beavers der hvertfall.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 17 mai 09, 10:43
Endret: 17 mai 09, 10:44
Endret av: stjernengutt

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Biscuitman88

 

Det artiklen fra NRK sier noe om, er hvem som startet. For verden er ikke verre skrudd sammen enn at man kan la være å sloss. Det er faktisk mulig. Man kan springe. Man kan la vær å slå igjen. 

Jeg deler noe av synet ditt på vold denial, men rent selvforsvar må være lov synes jeg.

Men utfra bildene på vg nett, så det ikke ut som selvforsvar da. Som en annen har påpekt, det så mere ut som en krangel i en barnehage. He he.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 17 mai 09, 11:47

Opprinnelig postet av Biscuitman88

kvekk kvekk...

 

At du ikke har lært?

 Du kan i grunn si hva du vil, men når alt kommer til alt kan man faktisk takke nei om man blir bedt opp til dans. Og det var vel egentlig hva dette så ut som.

 

Hva har skjedd med god gammel slossing? Da tok man for seg en ettter en, man løp ikke rundt i ring og sparket til den som sto nærmest... Det aller "morsomste" med denne videoen er jo at på tross av at dette virker som et avtalt møte, så ser det jo bare komisk ut. Eneste gangen det så skummelt ut var når en av "danserne" smalt hue i betongen, det kunne blitt stygt...

 

Nei, få ut navn og bilde i avisene, på lyktestolper osv. Få disse luringene bort før de ødelegger for uskyldige...

 

Ser jo av videoen at i alle fall en Russ ikke får ta turen i russetoget :-)

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...


vedkasse

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 63

Lagt til: 17 mai 09, 12:20
Endret: 17 mai 09, 12:20
Endret av: vedkasse

Opprinnelig postet av KeJ
Du kan i grunn si hva du vil, men når alt kommer til alt kan man faktisk takke nei om man blir bedt opp til dans. Og det var vel egentlig hva dette så ut som.

Virker vel mer som om man ikke ble bedt om noen dans her, men tatt tak i og kastet ut på dansegulvet. Det er mye vanskeligere å "la være" da.

Og til dere som mener at det bare er pingleslossing og at om dere hadde brettet opp ermene så ville dere kunne gitt alle og enhver en god omgang juling; hvorfor i alle dager er det da et samfunnsproblem? Hvis det bare er pinglete lekeslossing skader det vel ingen?

Men men, ha en fin 17. mai folkens. Gleder meg til å spane gjennom tråden senere, den kommer til å bli legendarisk.

---------------------------

Frihet for Ultras
Mot den moderne fotball
Fuck NFF
Leve engasjementet!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 17 mai 09, 13:33

Om det som tidligere er nevnt er fakta, altså at slossingen er arrangert, ja da kan man faktisk si nei... Meeeeen det er vel kanskje ikke så viktig i den store sammenhengen.

At du ikke ser problemet sett fra samfunnets side, tja det får stå for egen regning. Men antar at du også, om du får øynene opp fra navlen, skjønner at slossing ikke hører hjemme noen steds. Og i disse tilfellene får det konsekvenser for klubbene, tilhengerne og uskyldige "tilskuere"... Men det er vel kanskje heller ikke så viktig så lenge man får kose seg litt med klasking og meningsløs sparking på likesinnede...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 17 mai 09, 18:00

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Ingen vits å bruke tid på sånn dritt...for slike mennesker er søppel...velferdens kviser...

Skulle ikke forundre meg om R...r S........n var der...Frown

En frontfigur gjennom mange år når det gjelder lavsosialt avskum...

 

Detter er direkte æreskrenkelse!!!

Han du sikter til var aldri i nærheten til det du referer til.

Du må komme med en offentlig beklagelse!

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 mai 09, 18:45

Send bud på en brannbil neste gang og spyl svina ned til de ikke har klær på seg igjen. Så kan du få tusle skamfulle rundt i Oslos gater uten en tråd på kroppen.

Håper øvrige media følger BTs eksempel og slutter å sladde bilder av disse folka. Det er ikke slåsskjempene som bør skånes med sladding, det er folket som bør få se hvem dette er. Om de får smelt opp bilde av seg selv i avisen, så kanskje de tenker seg om en del ganger før de begynner å oppføre seg som svake apekatter. Sikkert ikke så kult om venner, familie og kollegaer brått finner ut at de kjenner en idiot.


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 17 mai 09, 22:28

Jeeezzees! Så på videon på vg, og det er faen meg det dummeste jeg har sett. For det første en de en gjeng tullinger som møtes for å sloss, og det på offentlig sted! Og skal de først drive med dette tullet hadde det jo vært en fordel om de faktisk kunne "sloss" og ikke sett ut som noen drittunger som egentlig var pissredde men følte seg tvunget til sloss litt for å ikke tape ansikt. Hvis disse folka her på død og liv skal fortsette med denne dritten burde de jo vurdere å ta seg en tur ned på dammyr å få et intensiv-kurs i nærkamp eller noe, for dette minnet mer om klovner på sirkus enn hardbarkede slosskjemper. Det beste hadde jo selvfølgelig vært om de kunne begynnt med kampsport i ordnede former, men jeg tviler på at denne søpla kan være såpass disiplinerte. Makan!


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 18 mai 09, 00:28
Endret: 18 mai 09, 01:10
Endret av: Holters

Vi har lagt ut en nyhet på vår hjemmeside nå. http://www.brigaderodhvit.com/

Opprinnelig postet av brigaderodhvit.com

Etter gårsdagens tumulter og medieoppslag har vi valgt å komme med en kort redegjørelse.

Før kampen 16mai valgte deler av BRH og andre Fredrikstad-tilhengere å sette seg på en pub litt utenfor bykjernen i Oslo, for å lade opp til kampen med litt alkohol, sang og sosialt prat. Når klokken nærmer seg 3 bestemmer de aller fleste fra BRH seg for å ta T-banen til Ullevaal for å sikre seg en god plass på tribunen, mens resten blir igjen for å drikke opp det de har i glassene samt å vente på andre Fredrikstad-tilhengere som er på vei.

Få minutter etter at de fleste med tilhørighet til BRH har tatt turen mot Ullevaal, ankommer et 20-talls litt eldre Vålerengagutter puben Fredrikstad (10-15 gutter) sitter på. Vålerenga kaster askebeger, stoler og glass mot Fredrikstad. Det renner over for flere fra Fredrikstad som kaster tilbake for å prøve å holde Enga på avstand fra oss og de andre gjestene på puben

Vi siterer direkte fra NRK.no: "Vitner forteller til Østlandssendingen at det var pøblene fra Vålerenga som yppet til bråk.
- Fredrikstad fansen satt rolig å spiste og drakk øl på Oskar Braaten. Plutselig kommer Vålerenga fansen løpende og kaster stoler og bord og begynner å sloss, forteller en servitør på vertshuset.
Også Petros mener det var Vålerenga tilhengerne som startet det hele ved å kaste stoler og bord ved uteserveringen til Oskar Braaten."

Etter litt håndgemeng klarer Fredrikstad tilslutt å jage Vålerenga fra stedet, omtrent på samme tidspunkt som både politi og media ankommer stedet. Polititet anholder alle de får tak i fra begge hold. Alle de innbrakte med tilhørighet Fredrikstad (5-6 personer) blir sluppet ut med 1 - 3 timers mellomrom på stasjonen.

Vi kan bekrefte at 4stk. av de involverte hadde tilhørighet til Brigade RødHvit. De 4 er informert om at de fra nå av er uønsket i Brigade RødHvit som har hovedfokus på tribunelivet. Vi vil med dette igjen presisere at BRH tar avstand fra vold og ikke vil bli forbundet med slike hendelser.

// Et samlet Brigade RødHvit

PS. Vi informerer om at Tirsdag 19mai klokken 18 blir det avholdt et tribunemøte på 1903. Vi håper at alle som har meninger om tribunelivet i Plankehaugen tar turen dit, så vi kan diskutere hvilke tiltak som er nødvendig for å få det lydtrykket vi alle drømmer om.

17/05/2009

 


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 18 mai 09, 03:40

Jeg har ett spørsmål, hvordan visste de at folka fra Fredrikstad satt akkurat der?
Vi snakker om en relativt stor by med flere hundre uteplasser, spredt over ett stort geografisk område.
Spesielt merkelig blir det når de faktisk har sittet en plass utenfor bykjernen.


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 18 mai 09, 06:15

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Jeg har ett spørsmål, hvordan visste de at folka fra Fredrikstad satt akkurat der?
Vi snakker om en relativt stor by med flere hundre uteplasser, spredt over ett stort geografisk område.
Spesielt merkelig blir det når de faktisk har sittet en plass utenfor bykjernen.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=553246

Hva vet jeg?


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 18 mai 09, 07:33

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Jeg har ett spørsmål, hvordan visste de at folka fra Fredrikstad satt akkurat der?
Vi snakker om en relativt stor by med flere hundre uteplasser, spredt over ett stort geografisk område.
Spesielt merkelig blir det når de faktisk har sittet en plass utenfor bykjernen.

 

Skal vel ikke mere til enn at de har blitt tipset av sympatisører som har observert våre gutter..? Torshov har jo tross alt en rimelig høy tetthet av Vålerenga supportere

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 18 mai 09, 08:50

Opprinnelig postet av Biscuitman88

 

Skal vel ikke mere til enn at de har blitt tipset av sympatisører som har observert våre gutter..? Torshov har jo tross alt en rimelig høy tetthet av Vålerenga supportere

Torshov er Skeid land

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 mai 09, 09:23

eliot.. fiksa på linken din... her er den

På det video innslage ser dem ikke lei seg ut for og sloss..

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 18 mai 09, 09:24

Hvorfor i alle dager setter BRH seg på en tilfeldig pub på Torshov når "hele" Fredrikstad er samlet i sentrum ved spikersuppa??? Er det ikke slik at de ønsker å ta del i festen, eller ønsket de å lage sin egen "fest"? Desverre er det etter all sanssynlighet det siste som er fakta. At ikke flere fra BRH var tilstede når det smalt, vil jeg tippe, skyldes at Isko Boys var forsinket, kampen nærmet seg og man trodde det ikke ville bli noen dans. Derfor dro en del for å sikre seg plass på stadion, og de gikk glipp av sin egen dansegalla. Forklaringer på BRH sine nettsider er desverre full av ubesvarte huller... At de har utestengt 4 personer fra BRH vil jeg se før jeg tror det. Det er desverre bare BRH som vet hvem disse 4 er, så omverdenen får nok aldri "sjekket" at utestengelsene faktisk er reelle. Kommer BRH til assosiere seg med disse 4 utenfor stadion i fremtiden? Er det bare på stadion at de 4 er utestengt, ja så er BRH desverre ikke kommer noe lengre.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 mai 09, 09:28

demokraten: Vil utestenge pøblene

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 18 mai 09, 10:15

Ser at jeg dro det litt vel langt, og vil herved beklage til alle som tok det ille opp og så skal jeg prøve å ikke drite meg ut slik igjen...

---------------------------

You`ll never walk alone...


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 18 mai 09, 12:06

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Torshov er Skeid land

 

Opprinnelig ja, men du kan jo ta deg en tur og sjekke hvor mange der som er Skeid og hvor mange som er enga

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24