Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp FFK - Brann 21 mai

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 21 mai 09, 18:16

Synes Gardar har åpnet bra...godt å ha en skikkelig duellsterk spiss der oppe.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

marevan

Knøttespiller

Ble medlem: 20 mai 07
Innlegg: 61

Lagt til: 19 mai 09, 09:09

Opprinnelig postet av Goffa

Ønsker følgende lag:

Staw

Askar - Martinsen - Gerrbrand - Thomassen

Kvisvik - Borges - Gashi - Barsom

Gardar - Everton

 

Jeg er enig med laguttaket her, men bør ikke Kvisvik få beholde venstrekanten? Eller er tanken her at han skal spille opp en litt raskere Askar, istedenfor Thomassen? Jeg syns samarbeidet mellom Kvisvik og Thomassen har vært bra så langt.

---------------------------

"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff


Goffa

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 19 mai 09, 09:24

Opprinnelig postet av marevan
 

Jeg er enig med laguttaket her, men bør ikke Kvisvik få beholde venstrekanten? Eller er tanken her at han skal spille opp en litt raskere Askar, istedenfor Thomassen? Jeg syns samarbeidet mellom Kvisvik og Thomassen har vært bra så langt.

For min del er det ikke så viktig om Kvisvik eller Barsom tar venstre- eller høyresiden. Tror det kommer til å fungere like bra uansett. Har en følelse av at hvis dette blir startoppstillingen kommer de til å bytte side innimllom sånn som Tarik og Kvisvik ofte gjorde under Eggens 4-3-3.

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


marevan

Knøttespiller

Ble medlem: 20 mai 07
Innlegg: 61

Lagt til: 19 mai 09, 09:33

Opprinnelig postet av Goffa

Opprinnelig postet av marevan
 

Jeg er enig med laguttaket her, men bør ikke Kvisvik få beholde venstrekanten? Eller er tanken her at han skal spille opp en litt raskere Askar, istedenfor Thomassen? Jeg syns samarbeidet mellom Kvisvik og Thomassen har vært bra så langt.

For min del er det ikke så viktig om Kvisvik eller Barsom tar venstre- eller høyresiden. Tror det kommer til å fungere like bra uansett. Har en følelse av at hvis dette blir startoppstillingen kommer de til å bytte side innimllom sånn som Tarik og Kvisvik ofte gjorde under Eggens 4-3-3.

Barsom kommer iallefall til å svinse og surre med ball inn mot midten, og ende opp med en håpløs langpasning, eller med en støttepasning til stopper etter å ha sumlet bort 3-4 pasningsalternativer, som vanlig.

Og, vi kommer også til å få se en del håpløse langskudd fra umulige vinkler, som går opp på tribunen...

---------------------------

"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340