Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-spiller (18) utestengt

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 mai 09, 13:04

Opprinnelig postet av HotDream

Her er det snakk om en juniorspiller, ikke noen profesjonell spiller i FFK. F-B burde kunne se forskjellen, akkurat som du burde se forskjellen mellom en jobb du tar og det å spille juniorfotball.... Du tror da vel ikke de som spiller på juniorlaget har "velger å være i pressens fokus" når de melder overgang til FFK som 14-15 åringer?

Nå har jeg fint lite med FFKs juniorer å gjøre, men for en god del år siden kjente jeg noen som spilte fotball for FFKs yngre lag - mange ønsket å spille i FFK fordi de ville få ekstra oppmerksomhet.

Og selvsagt forstår en 18-åring at det følger med mer oppmerksomhet med sin rolle enn på f.eks. Torp eller andre naboklubber. Det gjør også en 14-15-åring, men de har kanskje ikke forstått hvilket nivå pressen havner på...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 mai 09, 23:55

Opprinnelig postet av denialsander
.

Og selvsagt forstår en 18-åring at det følger med mer oppmerksomhet med sin rolle enn på f.eks. Torp eller andre naboklubber. Det gjør også en 14-15-åring, men de har kanskje ikke forstått hvilket nivå pressen havner på...

Nei, det har jo ikke mange voksne spillere forstått heller. Det er ganske lavt nivå på mye av det som presteres. Å dra fram at gutten spiller fotball på FFKs juniorlag har jo ikke noe som helst  med "ugjerningen" å  gjøre. Det er sensasjonspreget jounalistikk, og FFK selger fler aviser om f-b klarer å bruke merkevaren på godt og ondt. Synd at det samtidig henger ut gutten i gapestokk.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f