Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: VIF - FFK (9. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Freeshen

Knøttespiller

Ble medlem: 14 mai 09
Innlegg: 27

Lagt til: 14 mai 09, 00:44

Gleder meg så ille til kampen! Tenkt positivt folkens, så tror jeg dette skal gå kjempebra. Vi skal banke enga og synge ut klanen, og det er 3 poeng som teller! Noen som kan se for seg hvordan laget blir? (Vet at det har kommet synspunkter før) Hehe. Mitt lag til kampen:

Lasse Staw

PAC - Vidar Martinsen - Raio Piroja - Wallace Fernando Pereira

Abgar Barsom - Ardian Gashi - Celso Borges - Kvisvik

Everton - Ramberg

---------------------------

Tro til vårt lag!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 mai 09, 08:41

Ta ut Askar? Ramberg som spiss?????????

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 14 mai 09, 09:08

Tror vi kjører med en spiss i dette oppgjøret!!  Vil da ha denne oppstilinga. Samtidig jeg tror at det kanskje er lurt å ha med Whermann i denne kampen!!  Men prøver meg uten!!

 

                                             Lasse Staw

  PAC - Vidar Martinsen - Raio Piroja - Wallace Fernando Pereira

        Askar - Ardian Gashi - Celso Borges - Barsom

                                             Kvisvik

                                              Everton


Freeshen

Knøttespiller

Ble medlem: 14 mai 09
Innlegg: 27

Lagt til: 14 mai 09, 09:14

Opprinnelig postet av Spurvene fra London

Tror vi kjører med en spiss i dette oppgjøret!!  Vil da ha denne oppstilinga. Samtidig jeg tror at det kanskje er lurt å ha med Whermann i denne kampen!!  Men prøver meg uten!!

 

                                             Lasse Staw

  PAC - Vidar Martinsen - Raio Piroja - Wallace Fernando Pereira

        Askar - Ardian Gashi - Celso Borges - Barsom

                                             Kvisvik

                                              Everton

 

Spennende lag, men synes ramberg har gjort det bra hittil i sessongen. Han har fått scora litt, og jeg synes han er en flink møtende spiss/ballfordeler. Ser ingen grunn til å sette han ut av laget(Som også kan medføre å svekke selvtilitten hans) Men vi har forsåvidt bare deilige luxusproblemer:D

---------------------------

Tro til vårt lag!


ffk4eva

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 8

Lagt til: 14 mai 09, 09:26

Du setter inn Kvisvik som offensiv midtbane, når vi vet at Vålerenga har raske og duellsterke defensive midtbanespillere (Hæstad og Singh) Med Kvisvik på den posisjonen frykter jeg at Everton som spiss nok engang skal bli ALT for alene på topp...

Og hvorfor benker du Ramberg når han er en av de mest målfarlige midtbanespillerne vi har?

---------------------------

er ikke blå, jeg heier på ffk


Freeshen

Knøttespiller

Ble medlem: 14 mai 09
Innlegg: 27

Lagt til: 14 mai 09, 09:37
Opprinnelig postet av ffk4eva

Du setter inn Kvisvik som offensiv midtbane, når vi vet at Vålerenga har raske og duellsterke defensive midtbanespillere (Hæstad og Singh) Med Kvisvik på den posisjonen frykter jeg at Everton som spiss nok engang skal bli ALT for alene på topp...

Og hvorfor benker du Ramberg når han er en av de mest målfarlige midtbanespillerne vi har?

Det var spurvene fra london sitt lag, ikke mitt. Jeg har ikke benket Ramberg. Hvis du leser litt lengere opp, kan du se laget jeg posta. :)

---------------------------

Tro til vårt lag!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 mai 09, 09:40

Mot Enga trenger vi rett og slett Gashi. Den defensive jobben han gjør  er sinnsykt viktig, særlig på bortebane mot et aggressivt enga.. Ramberg blir for lett rett og slett..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Freeshen

Knøttespiller

Ble medlem: 14 mai 09
Innlegg: 27

Lagt til: 14 mai 09, 10:18
Opprinnelig postet av Husgutt

Mot Enga trenger vi rett og slett Gashi. Den defensive jobben han gjør  er sinnsykt viktig, særlig på bortebane mot et aggressivt enga.. Ramberg blir for lett rett og slett..

Den er jeg helt enig i! Hvis du leser litt lengere opp, ser du at jeg tok han ut. Men jeg har også satt inn Hansi som møtende/ballfordelene spiss, sammen med Everton. Selv om Askar har vært bra, mener jeg selv at Raymond er mye smartere/dyktigere. Men som sagt er dette bare deilige luxusproblemer:)

---------------------------

Tro til vårt lag!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 mai 09, 10:27

Raymond jobber for lite hjemover, da er det bedre å sette han inn som joker i 2 omgang.

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Freeshen

Knøttespiller

Ble medlem: 14 mai 09
Innlegg: 27

Lagt til: 14 mai 09, 10:50

Ser den. Det samme gjelder vel Tegan også:D Men Thommasen er et typisk arbeidsgjern med 100% innsats:) Selv om han kanskje ikke får sjangsen på lørdag.

Husgutt, er du i BRH? Creds til dem for å holde i gang PH:D

---------------------------

Tro til vårt lag!


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 14 mai 09, 12:04

Ser gjerne dette laget mot Enga:

 

                     Staw

PAC    Vidar    Raio    Thomassen

Askar    Borges    Gashi    Barsom

               Tegan Everton

 

Har en følelse av at Wallace ikke er i toppform, med en frisk Dawda Leigh (som har imponert meg i år) på kanten for enga tror jeg Thomassen vil være et bedre valg.

Selvfølgelig drøyt å sette ut Kvisvik og Ramberg etter oppvisninga sist kamp, men detta er en ny kamp og tror enga med MA og Hæstad vil være vesentlig større motstand på midten enn Tromsø var sist. Barsom er derfor valget, normalt er jo Barsom > Kvisvik ikke noe vanskelig valg. Raymond er heller ingen bortespiller, men ser han gjerne innpå de siste 20 min.

Med Gashi tilbake etter karantene er det rett inn igjen, ikke noe å diskutere. I cup'en hadde han vel et par målgivende også? Askar er beste høyrekanten vi har og har imponert meg til nå i år. Få til et godt sammarbeid med PAC og det blir ypperlig.

Foretrekker Borges på midten fremfor Ramberg, mest pga. hans hodestyrke. Som sagt Ramberg fortjener ikke en plass på benken, men tror Borges er et bedre valg i denne kampen.

Panzer Hagen har vist gang på gang at fart ikke er hans store styrke, med Everton/Tegan evt. Everton/Adiyah på topp er nok Hagen utvist innen første omgang er over.

Benken: Kvisvik, Adiyah, Gardar, Ramberg, Wehrman, Wallace, Levon ...

 

Synes absolutt dette er en kamp vi bør vinne. Greit Enga slo molde 3-0 borte sist, men de hadde vel 2 sjanser og 3 mål, satser på at vi setter sjansene våre litt bedre enn det Molde gjorde.

Resultattips: 1-3 til FFK, Moa setter første for enga så fisker Everton opp en tabbe av Hagen, Borges nikker inn en og Gashi/Borges setter et langskudd! 


Bergern99

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 5

Lagt til: 14 mai 09, 13:23

Snart solgt 13 000 billetter: http://www.vif-fotball.no/article2623857.ece


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 mai 09, 13:42

Opprinnelig postet av Bergern99

Snart solgt 13 000 billetter

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 mai 09, 13:50

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 14 mai 09, 14:15

Hør hør!

Jeg sa det under Stabrekk kampen, "hvis ikke vi setter på Kvisvik nå taper vi kampen".

Bare synd han var opptatt med å kjøre ned gamle tanter utenfor stadion.

FFK er hakket mer offensivt med silkefoten til Raymond, og skal vi knuse enga på Ullevål må han med..

---------------------------

GÅ SJÆL RHINO!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 14 mai 09, 15:43

Plankehaugen varsler supporterkamp på Ullevål

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tip...cle2731847.ece

 

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 mai 09, 01:53

Fredrikstad blad: Grönhagen om hvordan FFK skal slå Vålerenga. To Tv innlsag der Grönhagen snakker og amin

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 15 mai 09, 04:58

Opprinnelig postet av keiko99

Fredrikstad blad: Grönhagen om hvordan FFK skal slå Vålerenga. To Tv innlsag der Grönhagen snakker og amin

Hvem er det han snakker om i starten som har blitt bedre og bedre, fikk med meg det?


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 15 mai 09, 07:36

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Opprinnelig postet av keiko99

Fredrikstad blad: Grönhagen om hvordan FFK skal slå Vålerenga. To Tv innlsag der Grönhagen snakker og amin

Hvem er det han snakker om i starten som har blitt bedre og bedre, fikk med meg det?

Borges


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 15 mai 09, 08:23

I følge FB er Tegan uaktuell grunnet skade. Da blir det vel tilbake til Ramberg som hengende spiss igjen hvis ikke Gardar imponerer på treninga for tiden?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24