Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: VIF - FFK (9. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Totalt 7 sider Alle

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 mai 09, 00:06
Endret: 16 mai 09, 16:12
Endret av: Holters

hva med og ha Dominic Adiyiah og gardar.. gadar viste seg i dag..

så håper jeg at gashi sammen med borges fra start..ikke at ramberg gjordet seg vekk, men vi har litt lukshus problem fortiden.

 

                        Staw

PAc--vidar---raio---Wallace

 

  Amin--borges---Gashi--kvisvik

 

      Dominic Adiyiah og gardar

 

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Captain Oats

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 11 mai 09, 01:08

Bakover på banen er jeg enig Keiko, men jeg tror Everton vil være bra å ha mot robuste midstoppere i Enga. Hva med Everton og Adiyiah? Det tror jeg kunne blitt et bra par. Everton mot Hagen, også kan Adiyiah springe rundt :)  Gardar er ikke i form enda, til tross for scoringer i cupen(de så vel forholdsvis enkle ut)..

Ellers har jeg tro på en jevn kamp! 1-2?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 mai 09, 01:19

ja jeg kjøper ditt bra argument og når jeg tenker meg litt om så er Everton og Adiyiah raske noe Vif ikke liker så veldig bra Laughing så du er enig i midtbana også ?  hmmm jeg bare skjønner ikke hvorfor jeg setter ut ramberg, men knall tøff midtbane og borges er fin på cornere Laughing. Borges var også rolig med ballen mot tromsø..

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Captain Oats

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 11 mai 09, 01:28

Amin er god på kanten, og viser stadig styrke ved å komme rundt backen.. Gode innlegg har han også. Jeg føler at Ramberg godt kunne vært utpå der, men samtidig syntes jeg han kan bli benket :P

Det som taler for Ramberg, mener jeg er rutinen hans. Den rutinen kan være viktig mot Vif på Ullevål.. Ramberg har jo også vist seg som en joker i større kamper, så kanskje han bør spelle?

Meeen, så føler jeg også at det kan være lugnt med Askar, som har spilt meget godt på kanten i år.. Med han på kanten, så får vi en bedre offensiv spiller, som kan gi gode innlegg og dermed punktere kampen de første 30 :P

Aner ikke hvem av de to som bør spille.. Men ellers er jeg enig i laget :)

 


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 11 mai 09, 01:42

Har forsøkt å finne noe info angående busser til ullevål, uten å finne noe. Er det noen som vet noe om dette?


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 mai 09, 08:09

Jeg vil ha Dominic og Everton som spisser ihvertfall, så kan Gardar komme inn og terrorisere forsvare til VIF i andre omgangCool

 

                                                                        Staw

                PAC                         Vidar M                         Raio                     Wallace

 

                  Askar                    Gashi                            Borges                  Barsom

 

                                                     Dominic                  Everton

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 11 mai 09, 09:00
Endret: 11 mai 09, 09:04
Endret av: A9$h

Noen som vet hvor man kan få kjøpt billetter til denne kampen untatt på Aristokraten? Bor i Oslo

Får ikke til å kjøpe på vg-nedre hos billettservice.

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


jarleb

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 06
Innlegg: 90

Lagt til: 11 mai 09, 09:21

Opprinnelig postet av A9$h

Noen som vet hvor man kan få kjøpt billetter til denne kampen untatt på Aristokraten? Bor i Oslo

Får ikke til å kjøpe på vg-nedre hos billettservice.

Plankehaugen har ved de tidligere oppgjørene der inne solgt biletter utenfor inngangen til VG-svingen. Regner da med at de stiller seg opp på lørdag også.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 11 mai 09, 09:42

Opprinnelig postet av Husgutt

Jeg vil ha Dominic og Everton som spisser ihvertfall, så kan Gardar komme inn og terrorisere forsvare til VIF i andre omgangCool

 

                                                                        Staw

                PAC                         Vidar M                         Raio                     Wallace

 

                  Askar                    Gashi                            Borges                  Barsom

 

                                                     Dominic                  Everton

Kunne ikke satt opp et bedre lag selv...Wink

---------------------------

You`ll never walk alone...


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 11 mai 09, 10:17
Endret: 11 mai 09, 10:18
Endret av: hasse33

Sette ut en Kvisvik i kjempeform.....mannen jobba jo faktisk bakover på banen i Tromsøkampen til og med i den 87. minutt.....nei Kvisvik må være med!


loyd

Knøttespiller
Ble medlem: 10 okt 06
Innlegg: 61

Lagt til: 11 mai 09, 10:18

Bussavganger fra Frerdrikstad kl 11:00 og kl. 13:00.

Pris 150.- hvis du er medlem av planekehaugen og 200,- for andre.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 11 mai 09, 10:20

Samtlige er vel enige om de bakerste fem:

Staw

PAC        Raio      Vidar       Wallace

Askar    Borges   Gashi   Kvisvik

Everton   Gardar

Benk: Braathen, (Gerrbrand), Kasey, Ramberg, Barsom, Adiyiah, Tegan.

To endringer fra laget som slo Tromsø, Gashi har løpskraft, styrke og vilje - noe som trengs i mitbaneduellen mot Doffen og Andresen. Gardar gjorde 3mål mot Nordstrand, fortjener å starte en kamp i TL igjen. Tegan litt tam i de siste to, kan komme inn på slutten med in smartness å avjgøre. Ramberg har heller ikke spilt seg ut av laget, men er rett og slett enorm konkurranse om plassene for tiden. Anser Hansi som en mer "hjemmebane" spiller enn i en vrien kamp på UIllevaal.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 11 mai 09, 10:20

Opprinnelig postet av Husgutt

Jeg vil ha Dominic og Everton som spisser ihvertfall, så kan Gardar komme inn og terrorisere forsvare til VIF i andre omgangCool

 

                                                                        Staw

                PAC                         Vidar M                         Raio                     Wallace

 

                  Askar                    Gashi                            Borges                  Barsom

 

                                                     Dominic                  Everton

Never change a winning midfield!!!!

Ramberg og Borges må starte, Ramberg var stor, særlig i første omgang mot TIL, og jeg mener at Ramberg egentlig er en bedre spiller en Gashi, Gashi frakter ball veldig mye og går seg mye fast i midten, Ramberg, slik han fremstod mot TIL, er en fotballspiller, han lar ballen gjøre jobben, lar ballen gå.

Videre bør Gardar starte sammen med Everton. Everton kommer til å terrorisere Hagen, og skaffer 2 straffespark.

Ellers enig.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 11 mai 09, 10:43

Opprinnelig postet av jarleb

Opprinnelig postet av A9$h

Noen som vet hvor man kan få kjøpt billetter til denne kampen untatt på Aristokraten? Bor i Oslo

Får ikke til å kjøpe på vg-nedre hos billettservice.

Plankehaugen har ved de tidligere oppgjørene der inne solgt biletter utenfor inngangen til VG-svingen. Regner da med at de stiller seg opp på lørdag også.

Er det eneste mulighet? Kjedelig å komme ditt å IKKE få billett Smile

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 mai 09, 10:52

Da kan du kjøpe her

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 11 mai 09, 11:00

Opprinnelig postet av keiko99

Da kan du kjøpe her

Som sagt i tidligere innlegg, det funker ikke å kjøpe hos billettservice.

Men fant ut av at "sjappa" på Oslo S selger, da er jo saken grei

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 mai 09, 11:39

Opprinnelig postet av hasse33

Sette ut en Kvisvik i kjempeform.....mannen jobba jo faktisk bakover på banen i Tromsøkampen til og med i den 87. minutt.....nei Kvisvik må være med!

Tror ikke hverken Raymond eller Hansi blir satt ut jeg da... De 2 beste forrige kamp. Hva skal legges til grunn for laguttaket om de beste blir satt ut? Grønhagen har et luksusproblem Laughing


MortenH

Bedriftsspiller

Ble medlem: 08 apr 08
Innlegg: 24

Lagt til: 11 mai 09, 11:50

Har jeg dreti meg ut om jeg har kjøpt billetter på VG øvre? Er ikke medlem av Plankehaugen.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 mai 09, 11:55

Opprinnelig postet av HotDream
Tror ikke hverken Raymond eller Hansi blir satt ut jeg da... De 2 beste forrige kamp. Hva skal legges til grunn for laguttaket om de beste blir satt ut?

Kvisvik har vel til gode å brilliere på bortebane. Tror du kan rangere de 20 beste kampene til Kvisvik og finne ut at samtlige tjue er hjemmekamper.

For øvrig noe dritt at kampen begynner allerede 1600. 1800 hadde vært perfekt! Håper Panzer skal spille, da får vi det minste en del sjanser.


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 11 mai 09, 12:08

neida vg nedre er plankehaugen

så det er nok riktig hvis du ikke vil synge  

---------------------------

jaddajadda


Bergern99

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 5

Lagt til: 11 mai 09, 12:13

Opprinnelig postet av MortenH

Har jeg dreti meg ut om jeg har kjøpt billetter på VG øvre? Er ikke medlem av Plankehaugen.

De fleste fredrikstad supporterne kommer nok til å sitte på VG nedre. På øvre blir det nok ganske mange vif fans. Det er mange ledige plasser igjen på nedre. Ligger link på forumet: "billetter 16 mai". Dere har solgt ca.200 billetter, så dvs det er godt over 2000 plasser igjen. Håper det kommer mange sang glade fredrikstad supportere på Lørdag, så blir det kanskje litt kamp på tribunen også:)


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 11 mai 09, 12:44

folk skal da for svarte ikke sitte på VG nedre ??!! Her skal vi stå, synge og støtte laget på fotballens dag! vi skal lage ett helvettes trykk på tribuna og hjelpe gutta fram til 3 poeng og enga slakt :D

---------------------------

ULTRASFREDRIKSTAD!


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 11 mai 09, 12:48

Opprinnelig postet av Norip

folk skal da for svarte ikke sitte på VG nedre ??!! Her skal vi stå, synge og støtte laget på fotballens dag! vi skal lage ett helvettes trykk på tribuna og hjelpe gutta fram til 3 poeng og enga slakt :D

 

 

med 200 mennesker på tribunen så blir det ikke akkurat trøkk

---------------------------

jaddajadda


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 mai 09, 12:56

Gardar er svært rusten fremdeles og måla igår var svært enkle. Ville ikke akkurat brukt det som argument.. Kvisvik er hjemmespiller og aldri god borte. Dominic virka som sagt veldig frisk igår.. Gardar trenger mer tid og Trulsen er for dårlig.

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


ffk4eva

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 8

Lagt til: 11 mai 09, 13:21

Mitt lag til kampen:

-------------------------Braaten-------------------------

---Martinsen---Borges----Piroja-------Wallace---

-------------------------Wehrman------------------------

-------------------Gashi-------------Everton------------

-----Ramberg----------------------------Barsom------

-------------------------Tegstrøm------------------------

 

Lei av usikkert keeperspill til Staw, har gjort endel blemmer den siste tiden og føler det kunne vært greit å la Braaten prøve seg nå. Borges har vist at han har god duellstyrke men dårlig fart og kunne passet inn sammen med Raijo for å demme opp mot Sæternes. Everton har vist at han er god når han får blitt med mye i spillet og vil derfor kunne passe som en kreativ midtbane med to slitere ved siden av han. Dermed må Ramberg opp på høyrekant hvor han kan skjære inn på de dype løpene sine. Barsom har vist gode tendenser etter skaden og tror han og Wallace kan danne en fryktet venstre side igjen. Savner litt kraft på topp, men med Johannson skadet faller valget på Tegstrøm.

Dette er den konstelasjonen jeg mener vil passe best mot Vålerenga.

---------------------------

er ikke blå, jeg heier på ffk


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 11 mai 09, 13:23
Endret: 11 mai 09, 13:26
Endret av: ari_lg

                          Staw

PAC    -    Raio    -  Vidar   -    Wallace

Askar   - Borges -  Ramberg -  Kvisvik

               Everton -  Adiyah

 

Barsom, Gardar(Tegstrøm) og Gashi kommer inn hvis spillerkombinasjonen ikke fungerer.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 mai 09, 13:41

Opprinnelig postet av ffk4eva

Lei av usikkert keeperspill til Staw, har gjort endel blemmer den siste tiden og føler det kunne vært greit å la Braaten prøve seg nå

I alle dager.. hvilken kamp har du sett som jeg ikke har sett ?

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


ffk4eva

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 8

Lagt til: 11 mai 09, 13:54

Han har i nesten alle kamper jeg har sett i år gjort merkelige valg, spesielt når han skal ut i feltet å avverger. Han er sikkert FFKs beste keeper på streken, men ville foretrukket en keeper som avverger situasjonene føre de kommer. 

---------------------------

er ikke blå, jeg heier på ffk


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 mai 09, 14:02

Opprinnelig postet av ffk4eva
-------------------------Braaten-------------------------

---Martinsen---Borges----Piroja-------Wallace---

-------------------------Wehrman------------------------

-------------------Gashi-------------Everton------------

-----Ramberg----------------------------Barsom------

-------------------------Tegstrøm------------------------

Surprised

Opprinnelig postet av ffk4eva
Lei av usikkert keeperspill til Staw, har gjort endel blemmer den siste tiden og føler det kunne vært greit å la Braaten prøve seg nå.

Surprised

Opprinnelig postet av ffk4eva
Borges har vist at han har god duellstyrke men dårlig fart og kunne passet inn sammen med Raijo for å demme opp mot Sæternes.

Surprised

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 11 mai 09, 14:09

Jeg ønsker dette laget mot enga:

 

                      Staw

PAC- Martinsen- Raio- Wallace

Kvisvik- Gashi- Borges- Barsom

               Gardar- Adiyiah


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 11 mai 09, 14:12

Opprinnelig postet av Husgutt

Gardar er svært rusten fremdeles og måla igår var svært enkle. Ville ikke akkurat brukt det som argument.. Kvisvik er hjemmespiller og aldri god borte. Dominic virka som sagt veldig frisk igår.. Gardar trenger mer tid og Trulsen er for dårlig.

Veldig enig, samtidig har Kvisivk ett "comeback" i år, kanskje han vil hærje på ett fullsatt Ullevaal med ett par tusen FFK supportere. Sealed Uansett vanskelig å sette ut etter sist kamp.


ffk4eva

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 8

Lagt til: 11 mai 09, 14:21
Endret: 11 mai 09, 14:21
Endret av: ffk4eva

Kvisvik er god når vi får trykt motstanderne våre tilbake, men på bortebane når lagene står høyere mot oss har han ikke den duellkraften og hurtigheten som trengs slik at han kan dominere kampene. Også et poeng er den heller dårlige defensive innsatsen noe som vil føre til store rom for Vålerenga sine hurtige kanter..

---------------------------

er ikke blå, jeg heier på ffk


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 11 mai 09, 14:21

Man må jo selfølgelig synge på øvre del også! Jeg drar til Ullevål pga en ting: å synge for laget, hjelpe de til seier.    Andre drar dit fordi de vil se kampen.  Så for de som ikke skal synge, hvorfor ikke bare bli hjemme og se den på tv, så andre syngene supportere (som kanskje ikke har fått tak i billett), få plassen deres isteden?

---------------------------

Dont take life too serious, you'll never get out allive.
Det er ikke flaut å synge litt folkens, det er den natuligste ting i verden.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 mai 09, 14:44

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

Man må jo selfølgelig synge på øvre del også! Jeg drar til Ullevål pga en ting: å synge for laget, hjelpe de til seier.    Andre drar dit fordi de vil se kampen.  Så for de som ikke skal synge, hvorfor ikke bare bli hjemme og se den på tv, så andre syngene supportere (som kanskje ikke har fått tak i billett), få plassen deres isteden?

 

Tviler på at det kommer over 2500 syngende supportere til Ullevål, ergo plass nok til alle. Uansett her er laget jeg kunne tenkt meg :

Staw

PAC - Vidar - Raio - Wallace (ev Thommasen hvis Wallace ikke er skadefri)

Askar - Ramberg - Borges - Barsom (ev Kvisvik) (ooo deilige luxusproblem Cool)

Dominic (Inn med Gardar mot slutten, ev Tegan, når Hagen er sliten og frustrert) - Everton

---------------------------

Få igang angreps-spillet, ellers blir det Adecco neste sesong....
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 11 mai 09, 14:44

Opprinnelig postet av Norip

folk skal da for svarte ikke sitte på VG nedre ??!! Her skal vi stå, synge og støtte laget på fotballens dag! vi skal lage ett helvettes trykk på tribuna og hjelpe gutta fram til 3 poeng og enga slakt :D

Riktig innstilling<33

---------------------------

Dont take life too serious, you'll never get out allive.
Det er ikke flaut å synge litt folkens, det er den naturligste ting i verden.


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 11 mai 09, 15:05
Endret: 11 mai 09, 16:09
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Bob Page
Staw

PAC - Vidar - Raio - Wallace (ev Thommasen hvis Wallace ikke er skadefri)

Askar - Ramberg - Borges - Barsom (ev Kvisvik) (ooo deilige luxusproblem Cool)

Dominic (Inn med Gardar mot slutten, ev Tegan, når Hagen er sliten og frustrert) - Everton

Fint lag det, kunne tenkt meg gashi inn, men ellers er alt bra:D Hvis det ikke kommer flere enn 2500 fredrikstad folk på lørdag, blir jeg skuffa. Håper BRH holder plankehaugen i gang, så det hvertfall blir litt stemning:P De er eneste som synger av full hals nesten..:( Unner dem berømmelse:)

---------------------------

Dont take life too serious, you'll never get out allive.
Det er ikke flaut å synge litt folkens, det er den naturligste ting i verden.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 mai 09, 15:10

Opprinnelig postet av ffk4eva

Han har i nesten alle kamper jeg har sett i år gjort merkelige valg, spesielt når han skal ut i feltet å avverger. Han er sikkert FFKs beste keeper på streken, men ville foretrukket en keeper som avverger situasjonene føre de kommer. 

jeg er overrasket over deg, men gi lasse tilit

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 11 mai 09, 15:28

Opprinnelig postet av ffk4eva

Han har i nesten alle kamper jeg har sett i år gjort merkelige valg, spesielt når han skal ut i feltet å avverger. Han er sikkert FFKs beste keeper på streken, men ville foretrukket en keeper som avverger situasjonene føre de kommer. 

 

FFK har sluppet inn 6 mål på 8 kamper, så hvis Lasse gjør store tabber i alle kamper, så er ikke det beldig synlig på tabellen hvertfall. Kan gi han ett mål i Sandefjord. Men ellers har han reddet oss for en del flere mål enn han har kostet oss spør du meg!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 11 mai 09, 15:56
Endret: 11 mai 09, 16:08
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av ffkmats
FFK har sluppet inn 6 mål på 8 kamper, så hvis Lasse gjør store tabber i alle kamper, så er ikke det beldig synlig på tabellen hvertfall. Kan gi han ett mål i Sandefjord. Men ellers har han reddet oss for en del flere mål enn han har kostet oss spør du meg!

lasse staw har gjort noen merkelige manøvrer innimellom. men det er bare 1 gang det har blitt mål av det. var da han slapp ballen i hue på en sandefjord spiller. ellers har han reddet mye vanskelige skudd. la han stå. han blir ikke bedre av å sitte på benken.

 


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 11 mai 09, 16:24

De som klager på Lasse er helt på jordet  Surprised

0,75 mål i snitt hittil er mer enn godkjent, en av de beste i sesonginnledningen.

Vi har tross alt Norges neste A-landslagskeeper i stallen.....garantert..!!!!

---------------------------

You`ll never walk alone...


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 11 mai 09, 16:53

Håper på dette laget:

------------------------Staw--------------------------

--PAC----------Vidar------Piiroja----Wallace--

--Askar-----Ramberg---Borges---Barsom--

-----------------Gardar----Èverton----------------

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 11 mai 09, 19:22

Opprinnelig postet av ffk4eva

Mitt lag til kampen:

-------------------------Braaten-------------------------

---Martinsen---Borges----Piroja-------Wallace---

-------------------------Wehrman------------------------

-------------------Gashi-------------Everton------------

-----Ramberg----------------------------Barsom------

-------------------------Tegstrøm------------------------

 

Lei av usikkert keeperspill til Staw, har gjort endel blemmer den siste tiden og føler det kunne vært greit å la Braaten prøve seg nå. Borges har vist at han har god duellstyrke men dårlig fart og kunne passet inn sammen med Raijo for å demme opp mot Sæternes. Everton har vist at han er god når han får blitt med mye i spillet og vil derfor kunne passe som en kreativ midtbane med to slitere ved siden av han. Dermed må Ramberg opp på høyrekant hvor han kan skjære inn på de dype løpene sine. Barsom har vist gode tendenser etter skaden og tror han og Wallace kan danne en fryktet venstre side igjen. Savner litt kraft på topp, men med Johannson skadet faller valget på Tegstrøm.

Dette er den konstelasjonen jeg mener vil passe best mot Vålerenga.

Her var det mye rart.

Borges midtstopper. Everton midtbane   Staw usikkert keeperspill ???????????.   Du har ikke vurdert å se noen Fredrikstad-kamper

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 11 mai 09, 19:36

Dype løp fra flanke? Borges som midtstopper? Er du gal????


ffk4eva

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 8

Lagt til: 11 mai 09, 19:37

I de kampene jeg har sett har Staw gjort endel tvilsomme innvolveringer i feltet og det at FFK bare har sluppet inn 6 mål skyldes mer forsvaret enn keeper (selv om Staw så klart har gjort gode redninger). Hadde vært spennende å se Braaten i mål da han regnes som en like god keeper.

Borges har vist at han mangler fart i kroppen og fart er ikke Vålerengas største styrke og han vil derfor kunne bli en god stopper i denne kampen. Han er stor, sterk og har grei spilleforståelse, han vil derfor kunne greie seg bra mot et Vålerenga som spiller rotete for tiden. Han har dessuten en god passningsfot som kan gjøre han viktig i oppspillsfasen bakfra banen.

Når det gjelder Everton har han ikke akkurat vist målscorer egenskaper denne sesongen... Han vil kunne få brukt sine ferdigheter bedre på midtbanen tror jeg enn som spiss.

 

---------------------------

er ikke blå, jeg heier på ffk


Khan11

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 mar 09
Innlegg: 20

Lagt til: 11 mai 09, 20:07

Må si at vis det er noe Vålerenga har på topp så er det fart med Moa,Mos og Dawda Leigh, syntes at FFK skal gå for samme start elver som startet mot Tromsø og jeg mener dem fortjener den tilliten og dem leverte varene. Har ikke tro på Borges som midtstopper.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 mai 09, 20:19

Opprinnelig postet av ffk4eva

I de kampene jeg har sett har Staw gjort endel tvilsomme innvolveringer i feltet og det at FFK bare har sluppet inn 6 mål skyldes mer forsvaret enn keeper (selv om Staw så klart har gjort gode redninger). Hadde vært spennende å se Braaten i mål da han regnes som en like god keeper.

Hvis han regnes som like god (noe han selvsagt ikke er lengre med tanke på at Staw faktisk har erfaring) hvorfor da bytte? Vi kan ikke la noen "barnesykdommer" gjøre at Staw blir benket - det hjelper i hvert fall ikke på spillet til Staw. At han har noen blendere må man bare regne med. Du kan jo ta en titt på hva andre keepere har drevet med denne våren.

 

Opprinnelig postet av ffk4eva
Borges har vist at han mangler fart i kroppen og fart er ikke Vålerengas største styrke og han vil derfor kunne bli en god stopper i denne kampen. Han er stor, sterk og har grei spilleforståelse, han vil derfor kunne greie seg bra mot et Vålerenga som spiller rotete for tiden. Han har dessuten en god passningsfot som kan gjøre han viktig i oppspillsfasen bakfra banen.

Du kunne like gjerne satt opp Wehrman om stor, sterk og spilleforståelse er kriteriene. Jeg tror heller ikke det ville vært en nevneverdig suksess. Å ta en spiller som aldri har spilt stopper før og bruke han i en slik kamp ville vært smått galskap og noe vel kun Eggen jr kunne ha gjort. Med Piiroja som makker trenger man en spiller som kan takle så synger langs bakken. Med Moa og Mos på topp så er det vel neppe hodestyrke man trenger mot Enga, eller hur?

Opprinnelig postet av ffk4eva
Når det gjelder Everton har han ikke akkurat vist målscorer egenskaper denne sesongen... Han vil kunne få brukt sine ferdigheter bedre på midtbanen tror jeg enn som spiss.

En midtbanespiller trenger først og fremst overblikk og det eier ikke Everton i det hele tatt. Ei heller er noen pasningslegger. Så offensivt er det ikke mye å satse på. Han kan holde på ballen og drible seg fremover, men når han ikke kan slå pasninger eller har overblikket til å treffe medspillere og ikke kan avslutte selv, så fatter jeg ikke hva han har på midtbanen å gjøre. Å bruke han defensivt vil heller ikke være en suksess vil jeg tro.

Dette må være den merkeligste oppstillingen jeg har sett på en god stund - begrunnelsen like så. Men det er lov å være kreativ!


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 11 mai 09, 20:26

Staw må stå. Er vel ikke mye å diskutere det. Bråthen slapp inn 6 mål idag for FFK 2 og det gir vel ikke akkurat selvtillit!!

---------------------------

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 mai 09, 22:36

Dommer       Terje Hauge, OLSVIK
Assistentdommer 1     Hans Christian Stormoen, GODVIK
Assistentdommer 2     Øystein Havig, SANDNES
4. dommer     Trygve Kjensli, OSLO
Dommerveileder     Ivar A Eriksen, TØNSBERG

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 11 mai 09, 23:02

Opprinnelig postet av ffk4eva

I de kampene jeg har sett har Staw gjort endel tvilsomme innvolveringer i feltet og det at FFK bare har sluppet inn 6 mål skyldes mer forsvaret enn keeper (selv om Staw så klart har gjort gode redninger). Hadde vært spennende å se Braaten i mål da han regnes som en like god keeper.

Borges har vist at han mangler fart i kroppen og fart er ikke Vålerengas største styrke og han vil derfor kunne bli en god stopper i denne kampen. Han er stor, sterk og har grei spilleforståelse, han vil derfor kunne greie seg bra mot et Vålerenga som spiller rotete for tiden. Han har dessuten en god passningsfot som kan gjøre han viktig i oppspillsfasen bakfra banen.

Når det gjelder Everton har han ikke akkurat vist målscorer egenskaper denne sesongen... Han vil kunne få brukt sine ferdigheter bedre på midtbanen tror jeg enn som spiss.

 

jeg sliter litt med å ta deg seriøst. kan ikke bytte plassering på halve laget. satser på det samme laget som startet mot tromsø. evn inn med gashi for ramberg, kanskje også gardar for tegan


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 11 mai 09, 23:56

Opprinnelig postet av lordofwhat

Opprinnelig postet av Norip

folk skal da for svarte ikke sitte på VG nedre ??!! Her skal vi stå, synge og støtte laget på fotballens dag! vi skal lage ett helvettes trykk på tribuna og hjelpe gutta fram til 3 poeng og enga slakt :D

 

 

med 200 mennesker på tribunen så blir det ikke akkurat trøkk

 

med den instillnga blirdet hvertfall ikke det ! så da kan jo du bli hjemme å se kampen på tv 16 mai ;)

---------------------------

ULTRASFREDRIKSTAD!


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 12 mai 09, 00:17

Står ikke på antallet, står på innsatsen til det antallet som er der!

Videre så ser jeg ingen grunn til å ha Bråthen i mål, videre så vil jeg tro at (mot all fornuft jeg har(ikke at det er så jævlig mye.))  Wehrman vil være en god spiller å plassere på midtbanen mot enga.

---------------------------

Ja Rekti...


- FFK / LFC / Østsiden -


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 12 mai 09, 01:35

Jeg vil kanskje skåne Borges for en kamp mot Hæstad og Andresen. Jeg unner ham ikke å bli langtidsskadd i Norge. Derfor vil jeg gi Wherman ên sjanse til fra start.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 mai 09, 06:23

Det er fylt opp 13 busser og man håper på 10 til.

Vålerenga tror at det kan komme 17000-18000 mennesker.

Hvor mange av de tror dere kommer fra Fredrikstad?


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 12 mai 09, 08:57

ja det hadde vært kult hehe;)

jeg sa det jeg sa med litt glimt i øyet kan du si !!

blir nok en del folk fra fredrikstad som kommer og trøkket blir sikkert mer en bra nok....... 

---------------------------

jaddajadda


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 12 mai 09, 13:06

JEG GLEDER MEG SÅ VILT JEG!!!!!!!!!!!!!!!!!:) SKAL IKKE HA STEMME DAGEN ETTER!

---------------------------

Det er ikke flaut å synge, folkens! Noen ganger virker det som folk tror det:O

Dont take life too serious, you'll never get out allive.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 mai 09, 14:43

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

JEG GLEDER MEG SÅ VILT JEG!!!!!!!!!!!!!!!!!:) SKAL IKKE HA STEMME DAGEN ETTER!

Skal du ikke synge i 17 mai toget? Surprised

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 12 mai 09, 15:21

Opprinnelig postet av Husgutt

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

JEG GLEDER MEG SÅ VILT JEG!!!!!!!!!!!!!!!!!:) SKAL IKKE HA STEMME DAGEN ETTER!

Skal du ikke synge i 17 mai toget? Surprised

hah, prioritert ffk jeg vett;)

---------------------------

Det er ikke flaut å synge, folkens! Noen ganger virker det som folk tror det:O

Dont take life too serious, you'll never get out allive.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 12 mai 09, 15:48

Opprinnelig postet av Husgutt

Skal du ikke synge i 17 mai toget? Surprised

Jeg skal i hvert fall være med i 17. mai-toget og synge og hoppe helt til ordføreren begynner å tale - uansett vær! Her er det snakk om å støtte Konge og Fedreland! De som ikke gidder det, får se toget på TV så vi som gidder å stå på får plass.

( Wink )

---------------------------

Hater hat!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 mai 09, 16:15

Moro at folk her inne tar ffk4eva seriøst.Smile

Håper laget blir:

                      Lasse

Pål       Vidar       Rajo       Wallace

Amin    Gashi     Borges   Barsom

              Tegan    Everton


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 12 mai 09, 16:24

Opprinnelig postet av ffkmufc

Moro at folk her inne tar ffk4eva seriøst.Smile

Men et poeng har han. Lasse har gjort en del flere rare ting i år enn han gjorde i fjor på samme tid. De første kampene slapp han ballen veldig lett, men det ser ut til å ha blitt bedre i de siste kampene

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 mai 09, 17:22

Rey.. når du snakker om rare ting... Da tror jeg du skal se på keepere som er mye mere erfarende en lasse... skal jeg nevne:jarstein, knutsen og Myhre.. kan vel si dem sto for rundens keeper tabber..

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 12 mai 09, 19:25

Opprinnelig postet av Rey

Men et poeng har han. Lasse har gjort en del flere rare ting i år enn han gjorde i fjor på samme tid. De første kampene slapp han ballen veldig lett, men det ser ut til å ha blitt bedre i de siste kampene

Men å bytte ut keepern som har sluppet inn minst i år (sammen med Dahlin), blir for dumt.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 12 mai 09, 19:37

Det er jeg helt enig med deg i, jeg argumenterer absolutt ikke for bytte av keeper.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 12 mai 09, 20:01

Opprinnelig postet av Rey

Det er jeg helt enig med deg i, jeg argumenterer absolutt ikke for bytte av keeper.

Lasse Staw må da være bombesikker i FFK-elleveren, allt annet ville jo være en skandale ! (Bortsett fra skade da, men der er kvoten til FFK oppbrukt)

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 12 mai 09, 21:48

11.000 billetter solgt så langt.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 12 mai 09, 22:19

I treningskampene var han dårlig. Men etter tippeligastart har han vært blandt de beste keeperene i serien.

Så Tv2 hadde han og bugge pettersen som kandidater til det beste laget til nå

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 13 mai 09, 11:41

Opprinnelig postet av hasse33

Sette ut en Kvisvik i kjempeform.....mannen jobba jo faktisk bakover på banen i Tromsøkampen til og med i den 87. minutt.....nei Kvisvik må være med!

Helt enig.

Man kan ikke sette ut banens to beste fra siste seriekamp. Ergo bør både raymond og Hansi være selvskrevne.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 13 mai 09, 11:48

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

Man må jo selfølgelig synge på øvre del også! Jeg drar til Ullevål pga en ting: å synge for laget, hjelpe de til seier.    Andre drar dit fordi de vil se kampen.  Så for de som ikke skal synge, hvorfor ikke bare bli hjemme og se den på tv, så andre syngene supportere (som kanskje ikke har fått tak i billett), få plassen deres isteden?

Om bare syngende supportere skal være på kamper, kan jeg med stor sannsynlighet love deg at FFK går dundrende konkurs. Hvermannsen som betaler sin bellett, er like viktig som froskene som hopper i 90 minutter

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 13 mai 09, 11:48

Noen som vet sånn ca hvor mange billetter det er igjen på Vg nedre?

---------------------------

Det er ikke flaut å synge, folkens! Noen ganger virker det som folk tror det:O

Dont take life too serious, you'll never get out allive.


Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 13 mai 09, 18:02

Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

Man må jo selfølgelig synge på øvre del også! Jeg drar til Ullevål pga en ting: å synge for laget, hjelpe de til seier.    Andre drar dit fordi de vil se kampen.  Så for de som ikke skal synge, hvorfor ikke bare bli hjemme og se den på tv, så andre syngene supportere (som kanskje ikke har fått tak i billett), få plassen deres isteden?

Om bare syngende supportere skal være på kamper, kan jeg med stor sannsynlighet love deg at FFK går dundrende konkurs. Hvermannsen som betaler sin bellett, er like viktig som froskene som hopper i 90 minutter

Stjernengutt, kall de hoppende, syngene supporterne hva du vil du. Det jeg mener her er at det er mangler på de. Hadde alle synget, hoppet og støttet laget hadde vi nok ikke gått konkurs nei, vi hadde nok hjulpet laget fram til seier, gang på gang. Og seier resluterer vanlighvis ikke i konkurs. :O Og ikke prøv å si at de sittende menneskene(som ofte klager) er like viktig og betydningsfulle som de som hopper, synger og gir alt for laget. (Som også betaler)

---------------------------

Det er ikke flaut å synge, folkens! Noen ganger virker det som folk tror det:O

Dont take life too serious, you'll never get out allive.


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 13 mai 09, 19:28
Endret: 13 mai 09, 19:43
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW
Stjernengutt, kall de hoppende, syngene supporterne hva du vil du. Det jeg mener her er at det er mangler på de. Hadde alle synget, hoppet og støttet laget hadde vi nok ikke gått konkurs nei, vi hadde nok hjulpet laget fram til seier, gang på gang. Og seier resluterer vanlighvis ikke i konkurs. :O Og ikke prøv å si at de sittende menneskene(som ofte klager) er like viktig og betydningsfulle som de som hopper, synger og gir alt for laget. (Som også betaler)

At det går an å overvurdere sin egen betydning som Sing&Jump gjør!

Det irriterer meg at jeg skal bli sett på som en annenrangs supporter, bare fordi jeg ikke står og hopper og hyler hele tiden. Jeg har faktisk 3 sesongkort, går på alle kamper uansett vær, går aldri hjem før etter at dommeren har blåst for full tid, har stor glede av å gå på kamp, og bidrar med heiarop og jubel. Hvis du tror FFK greier seg med en gjeng som hopper og synger hele tiden tar du feil. Enig med Stjerjnengutt.

Til alle i Plankehaugen:  Vi heier på det samme laget som dere !!!!!!, slutt og klag på alle oss andre. og har dere hørt om noe lag hvor alle, absolutt alle har samme supporteradferd ?

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 mai 09, 19:49

Hadde vært spennende med 2-300 hoppende og syngende supportere (for fler er det jammen ikke) på stadion Sing&JumpFTW. Så kan resten av oss holde oss hjemme. Det hadde vært konge!

I samme slengen kan vi lage en låt som heter 12.000 tomme seter, og leie inn et dårlig rap/hiphop-band til å synge sangen.

Nei takk, vi får være glad for alle supporterne vi har. Både de hoppende, syngende, klappende og rolige. Nå må det jammen bli slutt på rangering av supportere. Yell


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 13 mai 09, 19:51

vil bare presisere at sing&jumpFTW kun kan snakke for seg sjøl og sine meninger.........

han har INGEN !! talsrett for andre ph medlemmer som meg og andre som vel syntest "vanlige" tilskuere er vel så viktig som alt mulig annet.

TAKK

---------------------------

jaddajadda


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 13 mai 09, 19:54

You're all individuals!

 

 

I'm not.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 13 mai 09, 20:49
Endret: 13 mai 09, 20:50
Endret av: endre

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW
Man må jo selfølgelig synge på øvre del også! Jeg drar til Ullevål pga en ting: å synge for laget, hjelpe de til seier.    Andre drar dit fordi de vil se kampen.  Så for de som ikke skal synge, hvorfor ikke bare bli hjemme og se den på tv, så andre syngene supportere (som kanskje ikke har fått tak i billett), få plassen deres isteden?

Hvilken rett har DU til å si dette?
"Jeg drar til Ullevål pga en ting: å synge for laget, hjelpe de til seier." Du kunne ha stoppa der, så kanskje noen hadde tatt argumentasjonen din seriøst. Liker ikke å dra opp alder i en diskusjon, men jeg regner med at (håper) det er det som er grunnlaget ditt til en slik tåpelig uttalelse.

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW
Stjernengutt, kall de hoppende, syngene supporterne hva du vil du. Det jeg mener her er at det er mangler på de. Hadde alle synget, hoppet og støttet laget hadde vi nok ikke gått konkurs nei, vi hadde nok hjulpet laget fram til seier, gang på gang. Og seier resluterer vanlighvis ikke i konkurs. :O Og ikke prøv å si at de sittende menneskene(som ofte klager) er like viktig og betydningsfulle som de som hopper, synger og gir alt for laget. (Som også betaler)

Her starter du bra, men hopper nok engang utenfor en bru, hvor det er laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt ned til vannet. Idèen er fin den om å ha en hel stadion som synger og danser med, men når man ikke får med et "lite" supporterfelt, er veien lang å gå. Ihvertfall med frontalangrep som setter deg selv på pidestall. Spesielt mot folk som har gått på stadion minst like lenge som du har levd.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 mai 09, 20:55

All ros til de som velger å synge og hoppe og lage god stemning på stadion, uten dem hadde mye av gleden ved å gå på kamp vært borte!

Likevel betyr det ikke at de skal være noe "mer verdt" enn oss andre som går på stadion. Personlig går jeg på kamp for å se på selve spillet, og synger ikke. Likevel føler jeg meg akkurat like mye verdt som alle andre på stadion. :-)

Oppfordrer Sing&Jump til å hoppe og synge for alle de som ikke gjør det, så han kompanserer!


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 13 mai 09, 21:27

jeg er enig med sing&jump til en viss grad, jeg mener at alle som står på plankehaugen feltet skal synge, hoppe og støtte laget på denne måten. det er jo derfor det heter supporterklubb, og det er jo også derfor vi har billigere billetter på det feltet. man "betaler" med sang, hopp og annen verbal og visuel støtte!


MEN klubben trenger også de vanlige, rolige sittende supporterne som er på stadion, for å få inn på inntekter, så de som sitter på langsidene er viktige, og bidrar jo også med sitt, på sin måte

men på borteturen så er det som regel bedre stemning enn på hjemmekamper ( kanskje grunnet alkohol, hehe) så mot Vål`enga oppfordrer jeg ALLE til å STÅ i VG-Nedre og bli med på å synge,hoppe å gå bananas, gammel som ung ! LA oss gi laget den støtten de fortjener, og la oss gruse Enga og Klanen på deres egen arena !!

FORZA RØDHVIT ! 

---------------------------

ULTRASFREDRIKSTAD!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 mai 09, 23:29

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

Stjernengutt, kall de hoppende, syngene supporterne hva du vil du. Det jeg mener her er at det er mangler på de. Hadde alle synget, hoppet og støttet laget hadde vi nok ikke gått konkurs nei, vi hadde nok hjulpet laget fram til seier, gang på gang. Og seier resluterer vanlighvis ikke i konkurs. :O Og ikke prøv å si at de sittende menneskene(som ofte klager) er like viktig og betydningsfulle som de som hopper, synger og gir alt for laget. (Som også betaler)

Hoppende og syngende supportere er det ingen feil på nei. Innleggene dine gjenspeiler forhåpentligvis ikke nivået. Hvem som er viktigst av tilskuere på kamp vet jeg ikke, men de som hopper og synger en hel kamp utgjør vel maximum 1 prosent av den totale tilskuermengden på kampene.Det blir jævlig dyre billettter om inntektene til klubben skal ligge på samme nivå med bare syngerne tilstede på kampene. Jeg personlig er interessert i å se fotball live. Skal jeg synge så melder jeg meg heller inn i kor.. Cool Du føler deg som en viktigere tilskuer du ja. Jeg må leLaughingLaughing


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 13 mai 09, 23:53

Er det ikke sånn med alle tenåringer med stemmeskifte og kviser i trynet, de tror de er verdens midtpunkt samtidig som de tror de er verdens tøffeste......Wink

Tror nok at de hardbarkede gutta som har vært ute en vinterkveld før, er å finne alle andre steder enn der BRH er....!!!

 

 

 

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


Goffa

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 14 mai 09, 00:02

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Er det ikke sånn med alle tenåringer med stemmeskifte og kviser i trynet, de tror de er verdens midtpunkt samtidig som de tror de er verdens tøffeste......Wink

Tror nok at de hardbarkede gutta som har vært ute en vinterkveld før, er å finne alle andre steder enn der BRH er....!!

Unødvendig å dra inn BRH i denne diskusjonen her!

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


Freeshen

Knøttespiller

Ble medlem: 14 mai 09
Innlegg: 27

Lagt til: 14 mai 09, 00:44

Gleder meg så ille til kampen! Tenkt positivt folkens, så tror jeg dette skal gå kjempebra. Vi skal banke enga og synge ut klanen, og det er 3 poeng som teller! Noen som kan se for seg hvordan laget blir? (Vet at det har kommet synspunkter før) Hehe. Mitt lag til kampen:

Lasse Staw

PAC - Vidar Martinsen - Raio Piroja - Wallace Fernando Pereira

Abgar Barsom - Ardian Gashi - Celso Borges - Kvisvik

Everton - Ramberg

---------------------------

Tro til vårt lag!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 mai 09, 08:41

Ta ut Askar? Ramberg som spiss?????????

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 14 mai 09, 09:08

Tror vi kjører med en spiss i dette oppgjøret!!  Vil da ha denne oppstilinga. Samtidig jeg tror at det kanskje er lurt å ha med Whermann i denne kampen!!  Men prøver meg uten!!

 

                                             Lasse Staw

  PAC - Vidar Martinsen - Raio Piroja - Wallace Fernando Pereira

        Askar - Ardian Gashi - Celso Borges - Barsom

                                             Kvisvik

                                              Everton


Freeshen

Knøttespiller

Ble medlem: 14 mai 09
Innlegg: 27

Lagt til: 14 mai 09, 09:14

Opprinnelig postet av Spurvene fra London

Tror vi kjører med en spiss i dette oppgjøret!!  Vil da ha denne oppstilinga. Samtidig jeg tror at det kanskje er lurt å ha med Whermann i denne kampen!!  Men prøver meg uten!!

 

                                             Lasse Staw

  PAC - Vidar Martinsen - Raio Piroja - Wallace Fernando Pereira

        Askar - Ardian Gashi - Celso Borges - Barsom

                                             Kvisvik

                                              Everton

 

Spennende lag, men synes ramberg har gjort det bra hittil i sessongen. Han har fått scora litt, og jeg synes han er en flink møtende spiss/ballfordeler. Ser ingen grunn til å sette han ut av laget(Som også kan medføre å svekke selvtilitten hans) Men vi har forsåvidt bare deilige luxusproblemer:D

---------------------------

Tro til vårt lag!


ffk4eva

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 8

Lagt til: 14 mai 09, 09:26

Du setter inn Kvisvik som offensiv midtbane, når vi vet at Vålerenga har raske og duellsterke defensive midtbanespillere (Hæstad og Singh) Med Kvisvik på den posisjonen frykter jeg at Everton som spiss nok engang skal bli ALT for alene på topp...

Og hvorfor benker du Ramberg når han er en av de mest målfarlige midtbanespillerne vi har?

---------------------------

er ikke blå, jeg heier på ffk


Freeshen

Knøttespiller

Ble medlem: 14 mai 09
Innlegg: 27

Lagt til: 14 mai 09, 09:37
Opprinnelig postet av ffk4eva

Du setter inn Kvisvik som offensiv midtbane, når vi vet at Vålerenga har raske og duellsterke defensive midtbanespillere (Hæstad og Singh) Med Kvisvik på den posisjonen frykter jeg at Everton som spiss nok engang skal bli ALT for alene på topp...

Og hvorfor benker du Ramberg når han er en av de mest målfarlige midtbanespillerne vi har?

Det var spurvene fra london sitt lag, ikke mitt. Jeg har ikke benket Ramberg. Hvis du leser litt lengere opp, kan du se laget jeg posta. :)

---------------------------

Tro til vårt lag!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 mai 09, 09:40

Mot Enga trenger vi rett og slett Gashi. Den defensive jobben han gjør  er sinnsykt viktig, særlig på bortebane mot et aggressivt enga.. Ramberg blir for lett rett og slett..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Freeshen

Knøttespiller

Ble medlem: 14 mai 09
Innlegg: 27

Lagt til: 14 mai 09, 10:18
Opprinnelig postet av Husgutt

Mot Enga trenger vi rett og slett Gashi. Den defensive jobben han gjør  er sinnsykt viktig, særlig på bortebane mot et aggressivt enga.. Ramberg blir for lett rett og slett..

Den er jeg helt enig i! Hvis du leser litt lengere opp, ser du at jeg tok han ut. Men jeg har også satt inn Hansi som møtende/ballfordelene spiss, sammen med Everton. Selv om Askar har vært bra, mener jeg selv at Raymond er mye smartere/dyktigere. Men som sagt er dette bare deilige luxusproblemer:)

---------------------------

Tro til vårt lag!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 mai 09, 10:27

Raymond jobber for lite hjemover, da er det bedre å sette han inn som joker i 2 omgang.

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Freeshen

Knøttespiller

Ble medlem: 14 mai 09
Innlegg: 27

Lagt til: 14 mai 09, 10:50

Ser den. Det samme gjelder vel Tegan også:D Men Thommasen er et typisk arbeidsgjern med 100% innsats:) Selv om han kanskje ikke får sjangsen på lørdag.

Husgutt, er du i BRH? Creds til dem for å holde i gang PH:D

---------------------------

Tro til vårt lag!


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 14 mai 09, 12:04

Ser gjerne dette laget mot Enga:

 

                     Staw

PAC    Vidar    Raio    Thomassen

Askar    Borges    Gashi    Barsom

               Tegan Everton

 

Har en følelse av at Wallace ikke er i toppform, med en frisk Dawda Leigh (som har imponert meg i år) på kanten for enga tror jeg Thomassen vil være et bedre valg.

Selvfølgelig drøyt å sette ut Kvisvik og Ramberg etter oppvisninga sist kamp, men detta er en ny kamp og tror enga med MA og Hæstad vil være vesentlig større motstand på midten enn Tromsø var sist. Barsom er derfor valget, normalt er jo Barsom > Kvisvik ikke noe vanskelig valg. Raymond er heller ingen bortespiller, men ser han gjerne innpå de siste 20 min.

Med Gashi tilbake etter karantene er det rett inn igjen, ikke noe å diskutere. I cup'en hadde han vel et par målgivende også? Askar er beste høyrekanten vi har og har imponert meg til nå i år. Få til et godt sammarbeid med PAC og det blir ypperlig.

Foretrekker Borges på midten fremfor Ramberg, mest pga. hans hodestyrke. Som sagt Ramberg fortjener ikke en plass på benken, men tror Borges er et bedre valg i denne kampen.

Panzer Hagen har vist gang på gang at fart ikke er hans store styrke, med Everton/Tegan evt. Everton/Adiyah på topp er nok Hagen utvist innen første omgang er over.

Benken: Kvisvik, Adiyah, Gardar, Ramberg, Wehrman, Wallace, Levon ...

 

Synes absolutt dette er en kamp vi bør vinne. Greit Enga slo molde 3-0 borte sist, men de hadde vel 2 sjanser og 3 mål, satser på at vi setter sjansene våre litt bedre enn det Molde gjorde.

Resultattips: 1-3 til FFK, Moa setter første for enga så fisker Everton opp en tabbe av Hagen, Borges nikker inn en og Gashi/Borges setter et langskudd! 


Bergern99

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 5

Lagt til: 14 mai 09, 13:23

Snart solgt 13 000 billetter: http://www.vif-fotball.no/article2623857.ece


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 mai 09, 13:42

Opprinnelig postet av Bergern99

Snart solgt 13 000 billetter

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 mai 09, 13:50

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 14 mai 09, 14:15

Hør hør!

Jeg sa det under Stabrekk kampen, "hvis ikke vi setter på Kvisvik nå taper vi kampen".

Bare synd han var opptatt med å kjøre ned gamle tanter utenfor stadion.

FFK er hakket mer offensivt med silkefoten til Raymond, og skal vi knuse enga på Ullevål må han med..

---------------------------

GÅ SJÆL RHINO!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 14 mai 09, 15:43

Plankehaugen varsler supporterkamp på Ullevål

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tip...cle2731847.ece

 

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 mai 09, 01:53

Fredrikstad blad: Grönhagen om hvordan FFK skal slå Vålerenga. To Tv innlsag der Grönhagen snakker og amin

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 15 mai 09, 04:58

Opprinnelig postet av keiko99

Fredrikstad blad: Grönhagen om hvordan FFK skal slå Vålerenga. To Tv innlsag der Grönhagen snakker og amin

Hvem er det han snakker om i starten som har blitt bedre og bedre, fikk med meg det?


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 15 mai 09, 07:36

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Opprinnelig postet av keiko99

Fredrikstad blad: Grönhagen om hvordan FFK skal slå Vålerenga. To Tv innlsag der Grönhagen snakker og amin

Hvem er det han snakker om i starten som har blitt bedre og bedre, fikk med meg det?

Borges


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 15 mai 09, 08:23

I følge FB er Tegan uaktuell grunnet skade. Da blir det vel tilbake til Ramberg som hengende spiss igjen hvis ikke Gardar imponerer på treninga for tiden?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 mai 09, 08:37

hælle måne, sett inn på Dominic!!

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 15 mai 09, 08:59
Endret: 15 mai 09, 08:59
Endret av: Erikk

Helt enig la han få prøve seg!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 15 mai 09, 09:22

ffksupporter.nets meterologiske avdeling melder pent vær i Oslo i morgen.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 15 mai 09, 10:03

Slik bør laget være :

 

Staw

Czwartek     Martinsen     Piiroja     Wallace

Askar     Borges     Gashi     Barsom

Adiyah     Everton

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 15 mai 09, 10:07

Krigserklæring fra VPN.

 

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 mai 09, 10:32

Opprinnelig postet av Rey

I følge FB er Tegan uaktuell grunnet skade. Da blir det vel tilbake til Ramberg som hengende spiss igjen hvis ikke Gardar imponerer på treninga for tiden?

Uff.

Håper samme lag som startet mot Tromsø får sjansen på nytt. Kanskje unntatt Tegan, som var den svakeste.

Inn med Barsom på topp? Wink

Må uansett være bedre å bruke en som er spiss av yrke på topp enn Ramberg. Dominic er sikkert sultent, men han er veldig atypisk Grönis-spiss, så kanskje det blir Gardar?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 mai 09, 11:01

Så han får aldri sjansen pga spillertypen? Må være litt trist for fyren. Gutten scorer jo mye på 2 laget og jeg syns ihvertfall han virka pigg mot Nordstrand..  Men hva vet vel jeg.hehe

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 15 mai 09, 11:53

                                  Staw

Czwartek     Martinsen     Piiroja     Wallace

Askar     Borges     Gashi     Kvisvik

                     Barsom     Everton

 

Har tro på dette laget. Barsom er skuddvillig og kreativ samtidig som han ikke er helt ublu på fart.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 15 mai 09, 12:31

Normalt ville Gardar være selvskreven framfor Adiyiah, men et særdeles temposvakt engaforsvar gjør det spennende med ghaneseren og Everton på topp. Samtidig er ikke Adiyiah så rask som det ble "lovet". Gutten mangler også fotballforståelse, går mye i offside og klarer ikke å involvere seg nok i kampene. Med Gardar får du en spiss som kan holde på ballen, score mål og ikke minst kan han spille Everton god. Husk Tarik og Gardar. Problemet med Gardar er formen, men skal han tilbake til fjorårsklassen må han spille kamper...

Gardar  Everton

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 15 mai 09, 13:23

Noen som har nåt at bjuda på från dagens trening? Kan vel lese noe ut av den hva som blir morgendagens lag...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 mai 09, 13:53

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Noen som har nåt at bjuda på från dagens trening? Kan vel lese noe ut av den hva som blir morgendagens lag...

Ifølge f-b.no kan det ligge an til Barsom og Everton på topp. Ellers samme lag som sist. Det vil si at Ardian Gashi vrakes for første gang siden han kom til FFK?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 15 mai 09, 19:39

Borges er fremtiden og skal dyrkes i den sentrale midtbanerollen. Ramberg gjorde en god kamp sist og bør starte ettersom Enga stiller med to "defensive" midtbaneslitere i Andresen og Doffen. Hadde vi imidlertid møtt f.eks. Start i Kristiansand med en svært offensiv Fevang på midtbanen ville jeg valgt krigeren Gashi fremfor Hansi. Savner egentlig under Grønis evnen til å tilpasse laguttaket noe mer i forhold til motstandern, bare se på Benitez som velger nesten uten unntak ut det rette mannskapet for envher kamp i CL hvor kjenneskapen til lagene er stor. Det samme gjelder kjennskapen til de andre lagene i TL, men her er mentaliteten å "never change a winning team". Fryktelig konservativ tankegang. 

Selvsagt skal FFK først og fremst tenke på eget spill, men du starter ikke med lettvektere på sentral midtbane hvis du spiller borte mot RBK. Krigerne Wehrman og Gashi er nå erstattet av teknikkerne Ramberg og Borges som i dette tilfellet er en korrekt avgjørelse. Dog er jeg uenig i at Barsom er satt opp som hengende spiss. FFK er og blir best i 4-4-2, få hue ut av rævva trenerteamet!! Barsom er midtbanespiller og vil ikke ha samme menaliteten som en spiss. Gardar eller Adiyiah på topp sammen med Everton! 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 15 mai 09, 19:45

Så lenge Gardar og Dominic ikke er i form, er jeg helt enig med Grønis. Har ikke tid til at disse skal spille seg i form. Det kan de gjøre på 2. laget. Samme med Wherman om han mot all formodning skulle bli i FFK.

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 mai 09, 19:54

Tror ikke vi skal utelukke helt at Kasey er ferdig i FFK.

Terje Høili liker spilleren, kanskje han spytter inn penger, slik at han forlenger.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 15 mai 09, 20:08

Tipper Høili er sjeleglad for å bli kvitt Wehrman når han har sett innsatsen hans sålangt denne sesongen.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 15 mai 09, 20:17

En Wherman i form kan heve absolutt alle lag i tippeligaen. Mens en Wherman ute av form svekker alle + forsurer miljøet i gruppa.

Men over til tråden. Håper vi grisebankær VIF så styggjævlig..

Håper Borges får vist frem skuddfoten, spent på den,  venter også på en frisparkperle fra Wallace.

---------------------------

Heia FFK


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 15 mai 09, 20:24

Opprinnelig postet av Patrioten

Tror ikke vi skal utelukke helt at Kasey er ferdig i FFK.

Terje Høili liker spilleren, kanskje han spytter inn penger, slik at han forlenger.

Har vi bruk for en spiller som sutrer, klager, spiller dårlig, er gammel, utlending, tung i rumpa? Nei, det har vi jammen ikke.

Nå er det vel sånn at onkel Terje & Co. sponser overgangssummer og FFK står for lønn? Hvis Terje skal inn og "redde" oss hele tiden er vi på ville veier. Nei, nå begynner klubben å ta de riktige grepene for å klare seg selv. Vi trenger ikke Terjedoping.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 15 mai 09, 20:43

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten

Tror ikke vi skal utelukke helt at Kasey er ferdig i FFK.

Terje Høili liker spilleren, kanskje han spytter inn penger, slik at han forlenger.

Har vi bruk for en spiller som sutrer, klager, spiller dårlig, er gammel, utlending, tung i rumpa? Nei, det har vi jammen ikke.

Nå er det vel sånn at onkel Terje & Co. sponser overgangssummer og FFK står for lønn? Hvis Terje skal inn og "redde" oss hele tiden er vi på ville veier. Nei, nå begynner klubben å ta de riktige grepene for å klare seg selv. Vi trenger ikke Terjedoping.

kunne ikke vært mer enig. har sagt lenge at vi bør klare oss selv snart. uten at onkel terje hjelper oss hele tida. kjøpe tilbake spillerne våre og ordne så vi eier stadion.

vet dette er veldig vanskelig. men liker ikke at klubben er avhengig av andre for å klare seg. da får vi heller satse på litt yngre spillere, sammen med de rutinerte. snakker ikke da å bytte ut hele laget. men få ned lønns utgifter 5-10 mill i året.

så er det en balanse med at vi ikke skal ligge i bunn av tippeligaen. men kanskje være fornøyd med 6-10 plass til økonomien blir bedre.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 15 mai 09, 21:52

Gardar kan du bare glemme....

Kasey, Gerrbrand og Gardar er snart historie.....

De skal ha en stor takk for jobben som er gjort, men ingen spiller er større enn klubben..!!

Ingen brann uten ild....altfor mange rykter ute og går, og av erfaring vet vi da at en del er sant.....Surprised

---------------------------

You`ll never walk alone...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 mai 09, 09:21

Fredrikstad blad: Abbe" fra start som makker for Everton på topp. Wallace Fernando Pereiraer også med..

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 mai 09, 15:38

Bekreftede lagoppstillinger fra www.fredrikstadfk.no :

Fredrikstad:

Staw- Czwartek, Martinsen, Piiroja, Wallace- Askar, Ramberg, Borges, Kvisvik- Barsom, Everton

På benken: Bråthen, Gerrbrand,  Wehrman, Adiyiah, Thomassen,  Gashi, Johansson

Vålerenga:

 Perkins- dos Santos, Hagen, Muri, Storbæk- Zajic, Andresen, Hæstad, Leigh- Sæternes, Abdellaoue

På benken: Boltof, Jepsen, Fredheim Holm, Berre, Fellah, Abdellaque, Singh

Gleder meg veldig til kamp nå! Blir spennende, tror FFK vinner. Må bare passe opp for Moa og Zajic, to gode spillere. At Zajic ikke har fått mer spilletid er etter min mening helt uforståelig. Men men, skjer jo mye rart under Andresen-regimet.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 mai 09, 15:40

Opprinnelig postet av Lemmy
På benken: Bråthen, Gerrbrand,  Wehrman, Adiyiah, Thomassen,  Gashi, Johansson

 

Syk benk!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 16 mai 09, 15:48

Benken til Enga er like "syk" Wink


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 16 mai 09, 15:50
Endret: 16 mai 09, 15:52
Endret av: Shadar

Trist.. Mulig jeg var litt naiv, men jeg trodde ikke vi hadde "slike".. Men jeg reagerer på formuleringen i til journalisten i vg; "Fredrikstad Fotballklubb har et mindre miljø av voldelige fotballsupportere, «casuals», mens Isko Boys er Norges største gruppering med 50-100 medlemmer".

Det er vel ikke FFK som stiller med Casuals?

 



Flat Trådet Nøstet
Totalt 7 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f