Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Tromsø (8. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

michael collins

Knøttespiller

Ble medlem: 29 jun 06
Innlegg: 45

Lagt til: 04 mai 09, 19:08
Endret: 04 mai 09, 19:08
Endret av: michael collins

"Doms- og sanksjonsutvalget (Utvalget) finner det dokumentert at Joel Lindpere (Tromsø IL) viste fingeren til publikum på vei ut av banen etter å ha blitt utvist i Tippeligakampen mellom Brann og Tromsø den 13. april 2009."

Men Lindpere ble overhodet ikke utvist! Han ble skadet og måtte gå av banen etter Austins hodeløse takling som ga HAM rødt kort og to kampers karantene. Doms- og sanksjonsutvalget har med andre ord fattet et vedtak på fullstendig feil grunnlag. Dette må være ny rekord i inkompetanse fra NFFs side.

TIL har tre dager på seg til å anke dommen, noe som selvsagt vil bli gjort. Jeg tror dommen blir endret på grunn av åpenbar saksbehandlingsfeil, men Lindpere vil uansett resultat av anken spille mot Fredrikstad.

---------------------------

Tromsø IL: Nord-Norges stolthet


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 04 mai 09, 19:17
Endret: 04 mai 09, 19:17
Endret av: FFK pra sempre

Godt å slippe Lindpere, men NFF viser seg som en latterlig organisasjon nok en gang.
Regner med at Sequeira slapp straff fordi Svein Oddvar Moen gjorde feil?


michael collins

Knøttespiller

Ble medlem: 29 jun 06
Innlegg: 45

Lagt til: 04 mai 09, 19:23
Endret: 04 mai 09, 19:24
Endret av: michael collins

Du må ha tungt for det: TIL kan anke saken innen tre dager, noe som selvsagt vil bli gjort. Vi kan vente med å anke til kampdagen, og NFF vil selvsagt ikke rekke å behandle ankesaken før kampstart. Altså spiller Lindpere mot dere, uansett resultatet av anken.

---------------------------

Tromsø IL: Nord-Norges stolthet


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 04 mai 09, 20:14
Endret: 04 mai 09, 20:16
Endret av: FFK pra sempre

Oi en hyggelig same jo..
Ingen ting er selvsagt, hvorfor er denne kampen viktigere enn neste?
Det mangler ikke akkurat dokumentasjon på hva han gjorde, og selv om han patetiske treneren deres har venner i NFF slipper Lindpere neppe straff.
Uansett er Tromsø ett lag vi alltid har slått hjemme,  siden opprykket sist,


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 04 mai 09, 20:20

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Oi en hyggelig same jo..

Uansett er Tromsø ett lag vi alltid har slått hjemme,  siden opprykket sist,

 

Tror kanskje vi fra Fredrikstad skal opptre litt mer ydmykt etter vår sesonginnledning.


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 04 mai 09, 21:04

Staw

 

Askar  -  Marthinsen  -  Rajio  -  Thommassen

 

Barsom  -  Ramberg  -  Borges  -  Kvisvik

 

Tegstrøm  -  Everton

 

Med manko på spisser å sette inn må Everton få plass slik at vi får 4-4-2. Håper med dette laget at Ramberg kan komme litt mer til sin rett sentralt. Kasey er ute av mitt lag og jeg håper trenerteamet er av samme oppfatning.

Mot Tromsø må det satses offensivt, ikke bare fordi vi trenger 3 poeng, men også fordi laget nå har behov for å vise seg frem for publikum fra en mye bedre side enn tidligere i sesongen!

 

Lykke til!!

 


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 mai 09, 22:14

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Tror kanskje vi fra Fredrikstad skal opptre litt mer ydmykt etter vår sesonginnledning.

Nå har vel ikke akkurat Tromsø så mye å skryte av i sesongstarten heller, og har to seier og tre uavgjorte (ett poeng bedre enn oss).

Men det er uansett ikke hyggelig å disse vårt etniske alibi... Forresten, hva betyr egentlig pra sempre, FFK pra sempre?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 04 mai 09, 22:25

hva trur dere om å bruke pachayan som spiss? nå tenker jeg selvfølgelig bare på farten hans. usikker om han hadde gjort det noe bedre enn de vi har. men da hadde vi hatt en i bakrom ihvertfall. noe vi trenger sårt.

tenkte spesielt på pachayan mot rosenborg nå. jeg så de lå høyt, å da hadde det kanskje hjulpet å satt han på topp. da hadde de senket forsvaret sitt, så resten av midtbanen vår hadde hatt større plass.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 mai 09, 22:44
Endret: 04 mai 09, 22:45
Endret av: denialsander

Tja... Det vil jo være med å bidra litt til at forsvarsspillerne ikke bidrar så mye i å presse, så det er klart det vil være et alternativ. Det ville jo nesten bli en 4-3-3 formasjon, eventuelt en 4-3-1-2. Men, for å få det til må motstanderene kjenne til farta hans. Og foreløpig er det vel ikke så mye han er kjent for enn småklønete taklinger og skuespill...?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 04 mai 09, 23:32
Endret: 04 mai 09, 23:52
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av denialsander

Nå har vel ikke akkurat Tromsø så mye å skryte av i sesongstarten heller, og har to seier og tre uavgjorte (ett poeng bedre enn oss).

Men det er uansett ikke hyggelig å disse vårt etniske alibi... Forresten, hva betyr egentlig pra sempre, FFK pra sempre?

Jeg var litt barnslig jaSealed  bare fordi han begynte med å si  "du må ha tungt for det" uten grunn, når andre supportere bruker  en mindre respektfull tone i andres forum, får man vel tåle såpass....

pra sempre er portugisisk og betyr: for alltid


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 mai 09, 23:37
Endret: 04 mai 09, 23:37
Endret av: denialsander

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Jeg var litt barnslig jaSealed  bare fordi han begynte med å si at jeg måtte ha "du må ha tungt for det" uten grunn, når andre supportere bruker  en mindre respektfull tone i andres forum, får man vel tåle såpass....

pra sempre er portugisisk og betyr: for alltid

Det er lov å disse litt. Men personlig synes jeg dra noe negativt over samtlige samer begynner å bli litt på kanten. :)

Men... PRA sempre? Skal det ikke være PARA?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 04 mai 09, 23:52

hehe sant nok det, skal skjerpe meg
ja riktig det,  formelt er det para, men det forkortes gjerne skriftelig og mutelig til pra


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 05 mai 09, 07:49

Jeg tenkte også veldig på å prøve Pachayan som spiss. Har tro på at det vil funke bra som både førsteforsvarer og bakrom...


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 05 mai 09, 09:49

Opprinnelig postet av ffkmats

Jeg tenkte også veldig på å prøve Pachayan som spiss. Har tro på at det vil funke bra som både førsteforsvarer og bakrom...

Helt enig med deg. Nå er det prøvd så mye fra før, så hvorfor ikke. Trulsen holder vel ikke nivået, og det gjør heller ikke de som tidligere har fått prøve seg.Stort sett så er det begått feil på kjøp av nye spillere. Hadde vi hatt en spiss av klasse , ville vi hatt flere poeng og kjempet i toppen.


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 05 mai 09, 09:55
Vi har spisser av god nok klasse. Det vi ikke har er samspill og offensiv plan i spillet vårt. Se på klassespissen Nanskoog når det kladder i spillet til Stabæk.

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 05 mai 09, 11:14

Opprinnelig postet av Frode
Vi har spisser av god nok klasse. Det vi ikke har er samspill og offensiv plan i spillet vårt. Se på klassespissen Nanskoog når det kladder i spillet til Stabæk.

Godt poeng


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 05 mai 09, 12:08

Opprinnelig postet av Frode
Vi har spisser av god nok klasse. Det vi ikke har er samspill og offensiv plan i spillet vårt. Se på klassespissen Nanskoog når det kladder i spillet til Stabæk.

 

Joda, jeg ser den... Men man må gjøre noe for å få offensiv flyt i laget, og spissene er en del av laget som skal skape denne flyten de også. Sånn som det er nå så er ingen av spissene som brukes giftige til å true bakrom, og jeg tror at en spillertype som kan gjøre nettopp dette vil hjelpe med å få en bedre offensiv driv.  Det vil også skape bedre rom for en makker.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 mai 09, 12:13

fredrikstad blad: 7.989 billetter solgt til Tromsø-kampen

tror ikke vi skal forvente så mange mere..

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 05 mai 09, 12:17
Endret: 05 mai 09, 12:30
Endret av: SpaceBob

Synes vi bør stikke finger'n i jorda og vurdere formasjon ut fra det mannskapet som er tilgjengelig.

Tenker at Everton på venstre ving og Levon på høyre ving med Tegstrøm i midt passer de bedre.

                             Staw

Askar     -    Vidar    -   Piiroja   -  Thomassen

    Borges    -    Wehrman   -   Raymond

    Levon    -    Tegstrøm   -   Everton

 

Ha! dette har jeg trua på Undecided


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 05 mai 09, 13:24

Opprinnelig postet av SpaceBob

Synes vi bør stikke finger'n i jorda og vurdere formasjon ut fra det mannskapet som er tilgjengelig.

Tenker at Everton på venstre ving og Levon på høyre ving med Tegstrøm i midt passer de bedre.

                             Staw

Askar     -    Vidar    -   Piiroja   -  Thomassen

    Borges    -    Wehrman   -   Raymond

    Levon    -    Tegstrøm   -   Everton

 

Ha! dette har jeg trua på Undecided

Javel, du er en av få som tror Wehrman plutselig har kommet i form...  Den midtbanene der er en katastrofe. Og 4-3-3 med Grønhagen? Tror du er på jordet her.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24