Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Tromsø (8. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 07 mai 09, 18:24

Sitter her med en dårlig følelse selv altså... Blir det seier i dag,så blir jeg hvertfall utrolig glad!

Tipper på uavgjort i dag.. 1-1

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 mai 09, 18:39
Endret: 07 mai 09, 18:42
Endret av: FFK1903

Veldig så TV2 beundrer Piiroja, skryter jo nesten hver gang de nevner han og har gjort det i flere år nå. Oppofrende spiller, men syns han faktisk får mye ufortjent skryt til tider nesten utelukkende på grunn av hodestyrken. Langs bakken er han på langt nær den beste, og er jo egentlig en katastrofe til å sette i gang angrep. Men, man må jo bare like fyren!

Ha ha, "Målscorer har vi savna i flere år! ... i hvert fall siden Tarik dro"


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 07 mai 09, 18:50

Flaut å se hvor lite folk det er på stadion... Frown

Såvidt det er noen tromsøsupportere og glissent generelt...  Håper at NFF ser dette... Tåpelig å ha seriekamper midt i uka!! Går greit i lavere divisjoner,men ikke i tippeligaen!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 07 mai 09, 18:51

Det er hva som først og fremst behøves og etterspørres i en fysisk tøff liga som TL. I tekniske ligaer som Italia og Spania ville ikke Raio lykkes. Han fortjener all skryt han får, uten tvil vår beste spiller i år! Etter ham Martinsen og Askar. Staw ok, men resten alt annet enn imponerende. Så naturligvis fokuserer TV2 på den ene av få spillere som har prestert for FFK i år.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f