Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Tromsø (8. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 07 mai 09, 07:47

Jeg har sagt det tidligere,men fått mye "dritt" tilbake. Ok, men her kommer det på nytt. Er det ikke på tide å gå Grønis litt i sømmene. Har snakket med en spiller som er blitt trent av Grønis og det er ikke mye positivt han har å fortelle. Så fra hjertet;fjern den mannen snarest. Muligens jeg er inne på feil tråd,flytt den gjerne og få igang en skikkelig diskusjon om hans framtid i klubben.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 mai 09, 08:28

Han er nok historie i klubben før du aner det.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 07 mai 09, 08:33

... og så til dagens gla'sak. Her er dagens matchvær.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 mai 09, 09:11

Server is too busy...  i mysen regner det

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 07 mai 09, 09:11

Se der ja. Det er i hvert fall meldt sol.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 07 mai 09, 12:29
Endret: 07 mai 09, 15:47
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av keiko99

Server is too busy...  i mysen regner det

Ha en god dag i regnet og så får vi håpe på ett poeng mot TIL. Som du sikkert  har fått med deg så håper jeg (og flere med meg) å fjerne Anders Grønhagen som trener.Hva sier du om det ?

 

Mod: Fjernet spørsmål som fint kan taes på PM om det er så forfordelig viktig


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 07 mai 09, 12:59

Fra F-b.no

Etter formasjonstreningen i går, ser det ut som om FFK mønstrer dette mannskapet fra start (4-4-2) mot Tromsø:

Lasse Staw

Czwartek, Martinsen, Piiroja,  Pereira

Amin , Ramberg, Celso , Raymond 

Everton Tegström.


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 07 mai 09, 13:25

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Fra F-b.no

Etter formasjonstreningen i går, ser det ut som om FFK mønstrer dette mannskapet fra start (4-4-2) mot Tromsø:

Lasse Staw

Czwartek, Martinsen, Piiroja,  Pereira

Amin , Ramberg, Celso , Raymond 

Everton Tegström.

 

Godt å se at at backene er tilbake :-). Skal bli moro og se Amin på høyrekant, og Celso fra start. Visst dette er startellveren er jeg optimist i forhold til at det kan bli ett litt mere offensivt FFK. Om det blir seier får vi se ca 2045 ikveld.

Ønsker alle en fartsfylt og god offensiv kamp, med sluttresultatet 3-1 til FFK.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 07 mai 09, 13:56

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Fra F-b.no

Etter formasjonstreningen i går, ser det ut som om FFK mønstrer dette mannskapet fra start (4-4-2) mot Tromsø:

Lasse Staw

Czwartek, Martinsen, Piiroja,  Pereira

Amin , Ramberg, Celso , Raymond 

Everton Tegström.

Bra oppstilling! Tipper Adiyiah er historie i klubben også. Hvis man ikke har tenkt til å bruke han kan man liksågodt prøve å kvitte seg med han. Hva skjer med han æ???


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 mai 09, 13:58
Endret: 07 mai 09, 14:37
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Fra F-b.no

Etter formasjonstreningen i går, ser det ut som om FFK mønstrer dette mannskapet fra start (4-4-2) mot Tromsø:

Lasse Staw

Czwartek, Martinsen, Piiroja,  Pereira

Amin , Ramberg, Celso , Raymond 

Everton Tegström.

Spennede lagoppstilling. Tydelig at trenerteamet ønsker å forsøke noe nytt for å få igang engasjementet og entusiasmen både i (spillerne) og rundt (oss) laget.

Håper ikke backene - Czwartek spesielt, men også Pereira - er alt for kamprustne.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 07 mai 09, 14:35

Er ikke så redd for Pereira egentlig, men enig angående PAC. Han må jo orke lange løp skal han utnyttes til det fulle.
Men la han løpe til han er utslitt, for da leder vi allerede med ett eller toSealed

Uansett gleder jeg meg vilt og har go følelsen, spesielt spennende å se Celso fra start.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 07 mai 09, 15:21

Opprinnelig postet av solano2

Snakket med Adiyah i dag og han er ikke med i troppen til morgendagens kamp.

Dere som følger litt treninger osv...Er han virkelig så dårlig? Er han virkelig dårligere enn Michael Trulsen? For da står det dårlig til med den godeste Dominic.

Og hva i huleste drev egentlig FFK med når de hentet han? Hente en 19-åring fra Ghana, gi han NULL - 0 - oppfølging, og heller ikke satse på han. Hva gjør at Everton får sjanse, på sjanse, på sjanse uten å prestere, mens Adiyah ikke engang er med i troppen? Jeg er sjokkert.

Hei. Hvem er han derre ADIYAH ? Jeg har ikke fått med meg noe om han grunnet langvarig utenlandsopphold. Men det virker som at han absolutt hører hjemme blandt laget. Er det noe som har skjedd eller har ikke diktator Grønis fått være med p handelen ? Flott med en liten utredning. Takk.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 07 mai 09, 15:46

Et spørsmål når det gjelder "diktator Grønis": Mener du at hovedtreneren skal ha avstemning om laguttaket blandt supportere og sportslige småsjefer i klubben før laget til kampene blir tatt ut? Eller er det bare generell dritkasting?

Ser at du prøver å kjøre en kampanje for å fjerne Grønhagen. Det hadde vært fint om du kommer opp med en skikkelig begrunnelse basert på ting du vet. Da mener jeg ikke rykter, men skikkelige fakta. Kan du ikke komme med det så syns jeg du bør holde deg for god til å kjøre kampanjer mot noen som helst. Skal du få støtte for kravet ditt så bør det jammen være skikkelige årsaker lagt til grunn. Man sparker ikke folk (noen sted) ut fra rykter og trynefaktor. Det burde du vite bedre enn de fleste.

Når det gjelder Dominic Adiyah, så kom han til klubben som et stort talent som det skulle satses på for framtida. Hvorfor han ikke er i troppen nå vet jeg ikke helt, men regner med at han ikke er god nok vurdert opp mot de som er i troppen. Han er bare 19 år og kan fort komme opp på nivået. Han er Ghanesisk landslagsmann... Håper han blir integrert skikkelig både i klubb og miljø utenom fotballen.

 


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 07 mai 09, 15:48

Opprinnelig postet av 1947modell

Hei. Hvem er han derre ADIYAH ?

Du kan benytte deg av ffksupporter sin egen artikkel om han

Dominic Adiyah


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 07 mai 09, 16:03

Denne artikelen er feil, da Everton har nr 11 og Dom har 10, Tariks gamle nr.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 07 mai 09, 16:45

Opprinnelig postet av ommb

Opprinnelig postet av 1947modell

Hei. Hvem er han derre ADIYAH ?

Du kan benytte deg av ffksupporter sin egen artikkel om han

Dominic Adiyah

glimrende,takk for hjelpen.


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 07 mai 09, 17:03
Endret: 07 mai 09, 17:04
Endret av: Tiger

1947modell

Kan ikke du holde munn! før du kan legge frem noen beviser på Grønnhagen...ang at han skal væren en diktator.

Hva er poenget med å legge ut slike rykter???D..T


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 07 mai 09, 17:04

Opprinnelig postet av 1947modell

Jeg har sagt det tidligere,men fått mye "dritt" tilbake. Ok, men her kommer det på nytt. Er det ikke på tide å gå Grønis litt i sømmene. Har snakket med en spiller som er blitt trent av Grønis og det er ikke mye positivt han har å fortelle. Så fra hjertet;fjern den mannen snarest. Muligens jeg er inne på feil tråd,flytt den gjerne og få igang en skikkelig diskusjon om hans framtid i klubben.

 

Tanken om at den ene personen du har snakket med tar feil, eller er en kranglefant har ikke streifet deg?

Han er sikkert en som ikke var god nok for 1. elveren og ble benka. Da er Grønis teit asså;)

 

---------------------------

Heia FFK


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 07 mai 09, 17:16

Sikkert noen som har kommet med det samme forslaget, men jeg har lyst til å se dette laget på banen mot Tromsø...

(forutsatt at wallece og PAC er i form, hørte de trente fullt på Tirsdag...

Staw

PAC  Raijo Martinsen Wallece

Askar Abbe Borges Kvisvik

Gardar Adiyiah (eller hva pokker navnet er...)

På tide med store forandringer på laget som gang på gang underpresterer. Jeg har ikke trua på poeng idag, tror Tromsø vinner 2-0. Men håper jeg tar skammelig feil!

 

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 07 mai 09, 17:27

Opprinnelig postet av Tiger

1947modell

Kan ikke du holde munn! før du kan legge frem noen beviser på Grønnhagen...ang at han skal væren en diktator.

Hva er poenget med å legge ut slike rykter???D..T

Han har sikkert pratet med tidenes FFK-superstjerne Hermanni Vourinen!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f