Husk meg
Brukernavn
Passord

Publikumsvikt, hva er feil?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 23 apr 09, 19:44

Da setter FFK ned prisene på Familier, får se om det blir fult nå da:)


Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 23 apr 09, 22:28

600 kroner for en familie på fire er da ikke så stivt! Money mouth

Virker som et godt tiltak, får håpe det virker :)

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 24 apr 09, 09:30

Mye bra tiltak som FFK har kommet med.

Men syns det er merkelig at de går ut med at det skal være en familiedag på stadion på lørdag, uten at de har kommet med noe klokkeslett når dette starter.

Er det noen som har vært mere observante enn meg å fått med seg klokkesltettet for starten på denne dagen?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 24 apr 09, 09:49
Endret: 24 apr 09, 09:51
Endret av: Rey

Det er nok i forbindelse med treningen som starter klokken 11. Etter trening så skal spillerne dusje og spise før de kommer for å skrive autografer osv. De hadde samme greine i fjor (med innbydelse til sponsorer også), så jeg regner med de løser det på samme måte.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 24 apr 09, 11:14

Opprinnelig postet av Memyselfandi

Tror nok det er en kombinasjon av mange faktorer. Tidlig sesongstart, flere arbeidsledige, overeksponering + at noen faktisk ikke gidder å gå i kø hjem fra stadion. Dette samt motstanderlag som normalt ikke har trukket allverdens tilskuere i tidligere sesonger heller. Det årnær sæ nok......Foot in mouth  Glemte at mange mener prisene er for høye.

Som du sier, prisene er for høye. Med en liten reisevei ovenpå dagens billettpriser koster det meg over 600 kroner å gå på kamp i Fredrikstad. Jeg hadde gått på hver eneste kamp jeg hvis jeg hadde råd, men det blir med en håndfull kamper i året. Desverre.

På den annen side, hvis FFK får problemer straks det er enkelte ledige seter på stadion så har man fortsatt lagt forventningene alt for høyt. Stikk fingeren i jorda og innse situasjonen. Vi er på vei inn i tunge økonomiske tider. Den vanvittige oppgangen vi har oplevd de siste 10-15 årene kommer ikke tilbake. Det er helt nødvendig å skru ned billettprisene i fremtiden hvis man vil fortsette å trekke massene til stadion.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f