Husk meg
Brukernavn
Passord

hvor er plankehaugen ?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 23 apr 09, 20:23

nja trur ikke plaseringen av forsangere er problemet,,, trur kanskje det er et lite holdnings problem,,, virker som plankehaugen ikke bryr seg særlig om at det er dårlig stemmning utad egentlig...

 

det hadde nok vært viktig for dem å begynt å skrive litt om tribunekultur og synging osv i medlems bladet kanskje? 

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 apr 09, 20:58

Opprinnelig postet av hedvalen

nja trur ikke plaseringen av forsangere er problemet,,, trur kanskje det er et lite holdnings problem,,, virker som plankehaugen ikke bryr seg særlig om at det er dårlig stemmning utad egentlig...

 

Du er inne på noe her. Holdningsproblem i forhold til sang på feltet. Folk gir mer eller mindre F... Hvordan snu trenden ? Jeg tror det er vanskelig mildt sagt. Folk er blitt for blasserte, og tror at det går av seg selv.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 apr 09, 21:21

hvorfor tar dere ikke opp dette på medlemsmøter når dere er der... Nå skriker dere, men på møter sier dere ingen ting... er ikke så enkelt for PH heller

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 23 apr 09, 21:30

Som jeg nevnte tidligere. Vi burde få PH til å inkalle til et møte som omhandler "PH på tribunen". Visst det er interesse for det her inne så er det sikkert ingen sak å få til et uoffesielt møte på 1903 en kveld å snakke litt om det, Virker som det er veldig mange synspunkter og meninger rundt temaet.

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 23 apr 09, 21:44

Opprinnelig postet av danan

Som jeg nevnte tidligere. Vi burde få PH til å inkalle til et møte som omhandler "PH på tribunen". Visst det er interesse for det her inne så er det sikkert ingen sak å få til et uoffesielt møte på 1903 en kveld å snakke litt om det, Virker som det er veldig mange synspunkter og meninger rundt temaet.

Det er noe jeg synes de bør satse på men spørs om en tredjedel av de som klager her inne møter opp da


Captain Oats

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 23 apr 09, 21:57

Jeg har en helt glimrende idé! Hva om alle på feltet blir forsangere? 800 stk som synger! Det må da bli tidenes tribuneliv ;)

...........Men, et møte ville vært noe ja. Men hvor mange vil møte opp? Selvom jeg sitter på hovedtribunen, så ser jeg gjerne for meg et møte der man kanskje kan få til noen løsninger..


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 23 apr 09, 22:33

Vi får samle sammen så mange navn som mulig å se hvor mange som tør å møte, eller om de liker seg bak nicket sitt. Med Captain Oats, meg og Thor Gunnar så er vi hvertfall 3, + sikkert noen representanter fra styret. hehe. Kan sikkert få dem til å legge ut noe på nettsida om det også. Visst det er interesse for et slikt møte fra mer enn 3 selvsagt, visst ikke gidder jeg ikke å engasjere meg...

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 apr 09, 22:52

keiko99 møter

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24