Husk meg
Brukernavn
Passord

Patrik Gerrbrand møtte ikke opp til kamp

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 apr 09, 16:08
Endret: 16 apr 09, 16:09
Endret av: Bedreviteren

Hvis ett 2000 mennesker går 5 min før kampen, synes jeg dem skal få lov til det. Kan være mange grunner til det. Neste kamp håper jeg det kommer 12500, og enda fler går før kampen er slutt. Det tror jeg økonomiansvarlig i FFK også håper. Folk må vel få faen bestemme sjøl når dem skal gå sjøl uten å få påpakning, det viktigeste er at dem betaler og kommer på kamp, alle kan ikke være like hengivne...... Sjøl gikk jeg tre min før slutt fordi kjerringa skulle på jobb og trengte bilen.....


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 16 apr 09, 16:42

Og hvor jævla irriterende er det ikke at en gjeng tullinger reiser seg opp fem-ti minutter før kampslutt uansett resultat? De brøyter seg vei, sier at "jeg skal bare" osv osv... Jeg har utrolig lyst til å si at "jeg skal bare sitte her til kampen er slutt", da får du finne deg en annen vei ut av stadion. Ikke forbi meg. Jeg har ikke betalt penger for at folk skal stå i veien for meg før kampen er slutt.

Det som er ennå mer irriterende er at de samme folka stopper opp hvis FFK får en sjanse slik at de STÅR i veien for oss andre. Nei, jeg hater folk som går før kampslutt samma pokker'n hva grunnen til det skulle være. Nitti prosent av unnskyldningene er det uansett ingen hold i.

Men men, jeg får beklageligvis ikke gjort en dritt med dette. Unntatt å komme med spydige kommentarer mot dem som går forbi meg. Og ja da, det gjør jeg med glede!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 apr 09, 17:20

Ikke uenig i at det er jævlig irriterende, men det er tross alt viktig at også dem kommer på Stadion, spesielt i år vil jeg tro....


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 16 apr 09, 18:47
Endret: 16 apr 09, 18:49
Endret av: FFK pra sempre

Hvis Kvisvik faktisk så kampen har jeg ikke noe problem med at han drar fem minutter før, det er noe ganske annet enn å ikke være der overhodet.
Jeg klarer ikke å hisse meg så mye opp over at noen går før. Husk noen av oss skal rekke tog osv...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 apr 09, 19:32

Kvisvik var ikke påmeldt til kamptroppen. Han var jo faktisk skadet... Ser ikke helt det store problemet med at han dro tidligere. Det kan ikke sammenlignes med et Gerrbrand over hodet ikke møtte opp, selv om han var påmeldt i kamptroppen...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 16 apr 09, 22:05

Opprinnelig postet av Jens G Best

Hæ?

Jeg har hatt inntrykk av at han er blodig seriøs og profesjonell?

Om dette stemmer likner det faktisk mest på en direkte søknad om å få forlate klubben...

Ironi eller????


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 16 apr 09, 22:28

Opprinnelig postet av oleberg

Opprinnelig postet av Jens G Best

Hæ?

Jeg har hatt inntrykk av at han er blodig seriøs og profesjonell?

Om dette stemmer likner det faktisk mest på en direkte søknad om å få forlate klubben...

Ironi eller????

Hvorfor skulle det være ironi? Jeg som ikke kjenner Patrick personlig vil absolutt påstå at jeg har sett på han som en av de mest seriøse i troppen. Gjør aldri noe stort ut av seg, og jobber hardt for klubben hele tiden. Har jo blitt vår viktigste forsvarsspiller i mine øyne.


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 17 apr 09, 01:15
Endret: 17 apr 09, 01:18
Endret av: Jens G Best

Enig med solano.

Sist jeg selv var snydens i Fredrikstad sentrum, så trippet Gerrbrandt lett forbi med barnevogn i ettermiddagssolen på vei til sesongåpning på stadion... 

Så for en som fniser litt ved synet av Buddha bar, og samtidig sjelden graver i personkarakteristikker har faktisk Gerrbrandt virket både rolig og fornuftig på banen og i media.

---------------------------

Svaberget for alltid!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 apr 09, 03:33
Endret: 17 apr 09, 03:35
Endret av: Patrioten

Gerrbrand: - Jeg var skadet

Som tydeligvis ikke har full tillit til klubbens medisinske apparat.

- Jeg kjenner min kropp bedre enn vårt medisinske team. Det er ikke lenge siden de misset et beinbrudd i mitt kinnbein som kostet meg seriestarten.

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2681554.ece


Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 17 apr 09, 09:23

Gerrbrand var på Kiwi i går og handlet inn til Taco.... Er det em fotballspillers mat til kvelds i midtuka da? Virker relativ useriøs..


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 17 apr 09, 09:54

Opprinnelig postet av Modric

Gerrbrand var på Kiwi i går og handlet inn til Taco.... Er det em fotballspillers mat til kvelds i midtuka da? Virker relativ useriøs..

Skuffet over Gerrbrand....handle på Kiwi, hvorfor ikke Meny eller Ultra el som har et større utvalgSurprised 

Mulig han handla inn til familien ??? Tongue out Eller hjalp han Kiwi -Bob ??Cool


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 17 apr 09, 10:11

Opprinnelig postet av Modric

Gerrbrand var på Kiwi i går og handlet inn til Taco.... Er det em fotballspillers mat til kvelds i midtuka da? Virker relativ useriøs..

Håper dette var ironi.......

---------------------------

Fredd


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 apr 09, 10:52

Opprinnelig postet av Modric

Gerrbrand var på Kiwi i går og handlet inn til Taco.... Er det em fotballspillers mat til kvelds i midtuka da? Virker relativ useriøs..

Kan du forklare hva som er feil med å spise Taco?   Hva mener du en seriøs fotball-spiller spise, da?  Hvis ikke dette er ironi, hvilket etterhvert har blitt vanskelig å sile ut her inne, med tanke på nivået på en del innlegg, synes jeg vi sliter litt her...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 17 apr 09, 11:09

Det var tider, det

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 17 apr 09, 11:11

Opprinnelig postet av Per Egil

Det var tider, det

Haha. Ikke akkurat tilfeldig at det var Biffen og Sørli på bildet heller. De to mest useriøse spillerne FFK har hatt i nyere tid.


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 17 apr 09, 12:22

Opprinnelig postet av Modric

Gerrbrand var på Kiwi i går og handlet inn til Taco.... Er det em fotballspillers mat til kvelds i midtuka da? Virker relativ useriøs..

synes du bør utdype bedre. hvilken saus kjøpte han? relativ stor forskjell på sukkerinnholdet i tacosausene.

---------------------------

med ffk til champions league!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 17 apr 09, 12:59

Opprinnelig postet av knut

Opprinnelig postet av Modric

Gerrbrand var på Kiwi i går og handlet inn til Taco.... Er det em fotballspillers mat til kvelds i midtuka da? Virker relativ useriøs..

synes du bør utdype bedre. hvilken saus kjøpte han? relativ stor forskjell på sukkerinnholdet i tacosausene.

Jeg håper han ikke kjøpte first-price taco pakken, for krydderpakken der smaker røtent og gir heavy gassproduksjon.

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 apr 09, 13:02
Endret: 17 apr 09, 13:18
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av knut

Opprinnelig postet av Modric

Gerrbrand var på Kiwi i går og handlet inn til Taco.... Er det em fotballspillers mat til kvelds i midtuka da? Virker relativ useriøs..

synes du bør utdype bedre. hvilken saus kjøpte han? relativ stor forskjell på sukkerinnholdet i tacosausene.

For å ikke snakke om tacokrydder! Ganske mye sukker, og hele 15 gram pulver! Håper inderlig at han har lagd tacokrydderet selv. Det er nemlig mulig. Han valgte vel forhåpentligvis karbonadedeig og grove tortillas fremfor kjøttdeig og fine?

Himmel og hav, hadde alle fotballspillere spist noe som er så relativt sunt som taco, så hadde vi levd et lykkelig liv.

Morsomt gjensyn med biffen og Sørlie over her. "Urband legend" skal ha det til at MacDonalds sa opp avtalen da FFK-spillerne med Biffen i front spiste for mye og for ofte. :)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 apr 09, 14:59
Endret: 17 apr 09, 15:00
Endret av: ffkmufc

Kjenner en som kjenner en som har en nabo som jobber på solarium. Han så Gerrbrandt på solarium idag. Han var sinnsykt brun, har han solkort? Hva slags holdning er det for en fotballspiller? Håper noen snart tar dette opp med han, ellers kan han bare selges etter min mening.

Hører også rykter om at han spiste kjøttkaker på tirsdagkvelden, og når tacoryktene kommer i tillegg til dette, ser jeg ingen grunn til at han skal fortsette i klubben.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 17 apr 09, 15:05

Jeg velger å tro at Gerrbrand utelukkende spiser kjøttsubstitutt av soya til tacoen sin og ellers lever på en diett av hirse, bønneskudd og vann som er tappet fra en hellig kilde på kamsjatka-halvøya, og at våre bekymringer vedrørende tacofeasten hans dermed er grunnløse.

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3