Husk meg
Brukernavn
Passord

Patrik Gerrbrand møtte ikke opp til kamp

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 15 apr 09, 20:31

Jeg er helt på linje med de som mener at nå er nok nok. Gerrbrandt bør minimum sette ned på 2. laget - og ilegges bot. Dersom ikke han forbedrer seg da, sies han opp

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 15 apr 09, 21:20

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 15 apr 09, 21:25

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2679268.ece

Oppvaskmøte i Fredrikstad

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 apr 09, 21:50

Trente mandag og gjennomførte treningen onsdag (ifølge f-b), men var skadet på kampdagen?

Den var vel noe syltynn...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 15 apr 09, 21:57

Flis i fingeren kanskje? Synes dette høres ut som pissprek fra svensken.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 15 apr 09, 22:15

nei tror det var papirkutt på fingertuppen. Det er jo jævlig vondt så skjønner at han måtte stå over da jo Tongue out


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 apr 09, 23:00

bør ikke slippe lett unna... bot til spilleren + benkes

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 15 apr 09, 23:11

At han får en advarsel og en bot er helt greit, men at han skal benkes ser jeg ingen grunn til. Så lenge han beklager overfor medspillere og resten av klubben, bør denne saken være ute av verden.


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 15 apr 09, 23:32

Nå var han vel allerede benket Tongue outDet har da ikke noe med denne oppørselen å gjøre. Men det hjelper ham ikke i kampen om å komme med på laget..

Nå nytter det vel heller ikke benke ham for da møter han jo ikke opp. Skjønner ikke hva han klager for egentlig, har prøvd setene, de er meget behagelige Laughing

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 15 apr 09, 23:34

Jøjje meg - denne var ny fra Aftenposten: "TV 2 mener å vite at det ligger andre grunner bak hendelsen. Kanalen erfarer at svensken ønsker ny kontrakt, men at det slett ikke er sikkert at han får det av klubben."

 

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article135343.ece

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 16 apr 09, 01:05

Opprinnelig postet av bjervell

Jøjje meg - denne var ny fra Aftenposten: "TV 2 mener å vite at det ligger andre grunner bak hendelsen. Kanalen erfarer at svensken ønsker ny kontrakt, men at det slett ikke er sikkert at han får det av klubben."

 

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article135343.ece

Man skal absolutt ikke høre på hva såkalte seriøse journalister lirer ut av seg av piss... dette er vel et kroneksempel! Hvis gutten ville hatt ny kontrakt, ville han vel fått den for lenge siden???!!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 16 apr 09, 12:07

Han vil vel ha en forbedret kontrakt da? Les Dyrere for klubben. Ikke sikkert det passer så godt inn i budsjettet?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 16 apr 09, 12:26

Uansett om han trodde han var skadet eller ei, burde han vært på stadion for å se og støtte laget sitt.
Synes dette sier ganske mye om denne spilleren.
Vi bør desverre se fremover uten Gerrbrand.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 apr 09, 12:44

Han er ikke den eneste som ikke gjør det, Raymond dro også før kampen. Han holdt vist på å kjøre på noen folk, tenk noe så flaut, hvis han hadde gjort det


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 16 apr 09, 13:12

Ja da synes jeg det sier mye om Raymond også, viser alt annet enn lagmoral, eller har jeg bare for store forventninger til proffene?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 apr 09, 13:16
Endret: 16 apr 09, 14:11
Endret av: Holters

Tatt fra forumet til f-b.no

Går tidlig også neste gang!
Skrevet av: templar, 15-04-2009 22:55:28
Jeg er en av de som går 2 - 3 minutter før kampen er ferdig. Jeg ønsker ikke å bruke 15 minutter på å komme meg over gangbroa. Jeg har også med meg en 8-åring som gjerne vil hjem fort. Etter kampen på tirsdag holdt vi på å bli påkjørt av Kvisvik, som skulle hjem fra stadio'n. Kampen var fortsatt ikke avgjort! Når spillerne ikke blir kampen ut, går jeg hjem noen minutter før sluttsignalet lyder også de kommende kampene, med hodet høyt hevet.
Dermed Basta!


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 16 apr 09, 13:36

Opprinnelig postet av Patrioten

Tatt fra forumet til f-b.no

Går tidlig også neste gang! Skrevet av: templar, 15-04-2009 22:55:28 Jeg er en av de som går 2 - 3 minutter før kampen er ferdig. Jeg ønsker ikke å bruke 15 minutter på å komme meg over gangbroa. Jeg har også med meg en 8-åring som gjerne vil hjem fort. Etter kampen på tirsdag holdt vi på å bli påkjørt av Kvisvik, som skulle hjem fra stadio'n. Kampen var fortsatt ikke avgjort! Når spillerne ikke blir kampen ut, går jeg hjem noen minutter før sluttsignalet lyder også de kommende kampene, med hodet høyt hevet.
Dermed Basta!

  Du vet alt om hvorfor Kvisvik forlot stadion før kampslutt.  Hvis ikke er dette ikke noe å trekke fram.  Det at dere holdt på å bli påkjørt hadde kanskje noe med at dere gikk midt i veien.Wink  Måten du skriver det på gjør at man kan lese mellom linjene at Kvisvik hadde det kjempe travelt med og komme seg vekk før køen startet.  Kanskje var det en grunn til at Kvisvik måtte dra før kampslutt.?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 apr 09, 13:43
Endret: 16 apr 09, 13:44
Endret av: Patrioten

Ville bare trekke det fram, siden det ikke er bare Parik som dro før kampen. Vet ikke noe mer enn andre, enn at jeg fant det på foumet


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 16 apr 09, 14:47

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Uansett om han trodde han var skadet eller ei, burde han vært på stadion for å se og støtte laget sitt.
Synes dette sier ganske mye om denne spilleren.
Vi bør desverre se fremover uten Gerrbrand.



ENIG!!!

Fredrikstad er en by med stor lidenskap for laget. Publikum og supportere stiller opp og betaler ofte tusenvis av kroner hvert år i inngangspenger og supporterutstyr.
Det minste vi kan forvente er at spillerne også stiller opp for laget. Er man skadet er også hovedregelen at en er på kamp og støtter laget. Er en ikke god nok for laget forventes det at en jobber knallhardt for å bli det.

Skal vi bevare entusiasmen rundt FFK tålerFredrikstad publikum ikke bortskjemte, overbetalte primadonnaspillere som ikke er villige til å støtte laget enten på banen, innbytterbenken eller tribunen.

Dette er blitt aktualisert med situasjonen rundt Patrick Gerrbrandt nå - men det er også andre som er i den kategorien. (Unskyldningen om at han trodde han var syk er bare dum - da skulle han ha stilt opp for laget og for de som faktisk betaler lønna hans - publukum og sponsorer)

Gerrbrandt bør ha spilt sin siste kamp i FFK trøya


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 16 apr 09, 15:21

Opprinnelig postet av templar

Tatt fra forumet til f-b.no

Går tidlig også neste gang!
Skrevet av: templar, 15-04-2009 22:55:28
Jeg er en av de som går 2 - 3 minutter før kampen er ferdig. Jeg ønsker ikke å bruke 15 minutter på å komme meg over gangbroa. Jeg har også med meg en 8-åring som gjerne vil hjem fort. Etter kampen på tirsdag holdt vi på å bli påkjørt av Kvisvik, som skulle hjem fra stadio'n. Kampen var fortsatt ikke avgjort! Når spillerne ikke blir kampen ut, går jeg hjem noen minutter før sluttsignalet lyder også de kommende kampene, med hodet høyt hevet.
Dermed Basta!

Å buhu, Raymond gikk hjem tidlig, så da skal vaffall jeg gjøre det neste gang igjen! For en holdning! Det viktigste for denne klovnen er ikke å se kampen, men å dra hjem før den er ferdig. Helt håpløst spør du meg.

Virker som enkelte planlegger åssen man skal komme seg fortest mulig vekk fra stadion når det er kamper. Jeg skjønner at folk hadde blitt kampen ut hvis man hadde hatt flere muligheter å komme seg bort. Sånn som det er nå må alle over enten gangbrua eller Kråkerøybrua.

For en stakkarslig fyr denne templar må være.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340