Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Stabæk (4. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 13 apr 09, 19:04
Endret: 13 apr 09, 19:05
Endret av: Tiger

Ser jo ut som det går bra med omtrent like spisser for Tromsø, de leder 4-0 over brann:)

Nå er vel ikke begge spisser.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 13 apr 09, 19:10

Ser at billettsalget går veldig tregt før kampen i morra. Det finnes en hel haug med kommentarer under artikkelen på f-b.no. Der kommer det fram at svært mange av dem handler om stive og dyre priser. Jeg var i Sandefjord sist helg og betalte 250 kroner for to voksne og ett barn. Hvis FFK hadde hatt et slikt tilbud til familier, hadde det helt sikkert vært solgt ganske mange flere billetter til kampen i morra og andre kamper senere i år. Jeg kjenner ganske mange som holder seg hjemme pga av høye priser. Ser at mange sier grunnen kan være kaldt vær, påskeferie og tv-kamper, uansett er jeg sikker på at prisene må ned for at stadion skal bli full i hver kamp.

Er oppriktig bekymret jeg. Kanskje jeg er litt naiv og tar feil. Har selv sesongkort til 3850 kroner, kunne trengt disse pengene til andre ting. Godt for FFK at mine økonomiske prioriteringer ikke er de beste. Får håpe investeringen min viser seg å være smart.....Smile

Når det gjelder laget i morra, håper jeg FFK spiller med to spisser. Vil se angrep - jeg vil bli underholdt!!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 apr 09, 19:21

Enig, Nugattistjerna. Kampen går vel på zebra i morra, og jeg tviler på om jeg gidder å betale 150,- (billigste) da.. FFK bør ha et tilbud som er lavere enn 150!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 apr 09, 19:48

Synes det er utrolig at dere svikter FFK, klubben sliter med økonomien og trenger de pengene de kan få.

I fjor var det over 11000 i snitt og billetprisene de samme, hvorfor har dere ikke råd nå


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 13 apr 09, 20:03

Ser at noen klapper seg på skulderen og har heller investert i storskjerm og Tv2 sport. Sikkert fint det, men hvis alle hadde tenkt som dem (Gresvikgjengen) blir det ikke mye FFK på den storskjermen i fremtiden. Sjeldent TV2 reiser til westernsletta. Har man ikke råd skal man ha repekt for det, men ikke for at det er kaldt eller ikke får øl under kampen. Vi som er fotballinterresert og vil ha ett topplag i byen og bør ofre litt sur vind og 2-4000 kr i året, det er det vel verdt.....


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 apr 09, 20:04

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Ser at noen klapper seg på skulderen og har heller investert i storskjerm og Tv2 sport. Sikkert fint det, men hvis alle hadde tenkt som dem (Gresvikgjengen) blir det ikke mye FFK på den storskjermen i fremtiden. Sjeldent TV2 reiser til westernsletta. Har man ikke råd skal man ha repekt for det, men ikke for at det er kaldt eller ikke får øl under kampen. Vi som er fotballinterresert og vil ha ett topplag i byen og bør ofre litt sur vind og 2-4000 kr i året, det er det vel verdt.....

Veldig godt sagt.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 13 apr 09, 20:05

Opprinnelig postet av Lemmy

Enig, Nugattistjerna. Kampen går vel på zebra i morra, og jeg tviler på om jeg gidder å betale 150,- (billigste) da.. FFK bør ha et tilbud som er lavere enn 150!

Oppleve kampen på stadion er noe helt annet enn å se den på TV. Skulle gjerne vært der selv, men 30 mil å kjøre og jobb gjør at det ikke lykkes denne gangen. skulle gjerne vært der. Støtt laget - alle mann alle Cool


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 13 apr 09, 20:24

Opprinnelig postet av Patrioten

Synes det er utrolig at dere svikter FFK, klubben sliter med økonomien og trenger de pengene de kan få.

I fjor var det over 11000 i snitt og billetprisene de samme, hvorfor har dere ikke råd nå

Vel si det.. Lurer på hvilke måneder vi har vært i nå.. Mars og April er de værste regningsmånedene.. så der er nok mye av grunnen til folk.

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 13 apr 09, 20:54

Husker i en av de siste hjemmekampene i fjor hvor Henriksen stod midt på banen og fortalte om årets priser og han sa med et smil om munnen at prisen pr kamp ble lavere i år enn i fjor hvis man har sesongkort. Men selve sesongkortet ble "litt dyrere" som han så smart sa. Nå ble vel også enkeltbillettprisen satt opp i år også.

Hvor mange sesongkort er forresten solgt i år?

Sorry for at jeg blander inn dette i kamptråden, men må få ut litt frustrasjon.

Selv om det skulle bli "få" folk i morra, var det vel godt under 10 000 på kampen mot Hammarby i europacupen? Så ny bunnrekord blir det uansett ikke.

Forøvrig vinner FFK kampen 1-0 etter et massivt Stabækpress. Lasse Staw står en underbar kamp 


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 13 apr 09, 21:00

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Opprinnelig postet av Patrioten

Synes det er utrolig at dere svikter FFK, klubben sliter med økonomien og trenger de pengene de kan få.

I fjor var det over 11000 i snitt og billetprisene de samme, hvorfor har dere ikke råd nå

Vel si det.. Lurer på hvilke måneder vi har vært i nå.. Mars og April er de værste regningsmånedene.. så der er nok mye av grunnen til folk.

Du får tviholde på den teorien, men snart ser du at tilskuertallet vi falle mye og den teorien går i grus. Ser ikke ut som folk har fått med seg at det er en finanskrise og hvilke konsekvenser den vil får for fotballen...men hør mine ord, den blir merkbart.


Jayesno

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 apr 09
Innlegg: 14

Lagt til: 13 apr 09, 21:02

 

Staw

Askar - Piiroja - Totte - Wallace

Wehrman

Evertón - Borges - Gashi - Kvisvik

Aydiah

---------------------------

You can buy skill, but you can't buy enthusiasm!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 apr 09, 21:03

Helt enig meg deg Tiger..

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 13 apr 09, 21:33

Opprinnelig postet av Jayesno

 

Staw

Askar - Piiroja - Totte - Wallace

Wehrman

Evertón - Borges - Gashi - Kvisvik

Aydiah



Ikke mer KVISVIK - han kommer til å slå rot på midtlinja


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 apr 09, 21:42

FFK bør ha et billig alternativ, spesielt til ungdommen. Fotball er viktig for folk, og det er synd om den skal bidra til et større økonomisk klasseskille mellom folk.

Selvfølgelig bør FFK ha dyre priser på de beste plassene, men jeg syns heller man kan øke de prisene med 50,- eller noe og sette ned de billigste med like mye. Så får alle en mulighet til å dra på Stadion.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 apr 09, 21:48

Opprinnelig postet av Holters

Askar kommer inn for Kvisvik. Sistnevnte var ikke på trening, eller trente i hvert fall ikke. Mulig han sliter med en skade? "Tribunepraten" skulle ha det til at han ikke hadde vært på så mange treninger i påska.

Raymond sliter med nakkeproblemer.

-Vi har en plan og skal følge den

 

 


vig

Bedriftsspiller

Ble medlem: 29 nov 05
Innlegg: 6

Lagt til: 13 apr 09, 21:53

Staw

Martinsen       Piiroja        Gerrbrandt        Wallace (Pereira heter han vel..?)

 

Ramberg         Wehrman      Borges     Thomassen

 

Everton      Gardar

 

Tror det er laget, håper ihvertfall det!

Etter sigende er Super-Ray uaktuell.. :S

 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 13 apr 09, 22:00

Opprinnelig postet av Patrioten

I fjor var det over 11000 i snitt og billetprisene de samme, hvorfor har dere ikke råd nå

Kjøper man sesongkort i år så koster det det samme som i fjor, men med fler kamper. Dessuten tror jeg sesongkortet også kan benyttes til 2. lags kampene.

Sånn sett er det billigere i år enn i fjor. kan derfor ikke forstå at folk klager på at det er dyrt nå, og ikke for ett år siden. Hvis man ikke er mer interessert i fotball generelt, og FFK spesielt, enn at tar seg råd til å gå på hjemmekampene så skjønner jeg ikke hva man har på dette forumet å gjøre.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 13 apr 09, 22:04

random svar;

Men er det slik at hele folketribunen er lik pris? Kunne det ikke vært en idé og hatt en litt lavere pris på de to ytterste seksjonene? synes det er glissent der stadig


Goffa

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 13 apr 09, 22:13

Enig.. Spesielt nede i hjørnene på folketribunen er det ofte glissent!

Syntes FFK burde senke prisene på enkelte plasser på stadion.. Bedre med fullsatt stadion med litt lavere billettinntekter enn 10000 tilskuere og høy billettpris er min mening!

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 13 apr 09, 22:15

Opprinnelig postet av vig

Staw

Martinsen       Piiroja        Gerrbrandt        Wallace (Pereira heter han vel..?)

 

Ramberg         Wehrman      Borges     Thomassen

 

Everton      Gardar

 

Tror det er laget, håper ihvertfall det!

Etter sigende er Super-Ray uaktuell.. :S

 

Hva med Shabani? Kan ikke se at han har spilt seg ut på noen måte(nest beste FFK spiller på VG børsen).

 

Ser gjerne dette laget:

                                                                                  Staw

Askar                                    Shabani                                     Piroija                                        Wallace

Ramberg                           Elvestad                                     Gashi                                          Thomassen

                                            Everton                                      Gardar/Dominic

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3