Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Stabæk (4. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 apr 09, 19:10

Opprinnelig postet av benksliter`n

                             Staw

Agim         Totte            Piiroja          Wallace

Askar    Wherman    Borges      Thomassen

                           Everton

                            Tegan

 Håper på dette laget.

Thomassen har hittil vist lite. Virker noe primitiv i stilen og er lett foutsigbar med ballen på vingen. Han eier jo ikke høyrebein og blir fort gjennomskuet. Han drar alltid mot venstre. Tror ikke Ramberg blir satt ut...
Tror mer på dette laget: Staw, Askar,Totte,Piroja (håper på Martinsen), Wallace, Pacha(Borges?),Wehrman, Gashi, Raymond, Ramberg, Everton.

Benk: Borges,Martinsen(Piroja?),Thomassen, Shabani, Bråthen,Tegan,Gardar om klar, PAC,


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 06 apr 09, 21:39

Jeg får vel prøve å sette opp "mitt" lag da:

Lasse Staw

Amin Askar - Patrik Gerrbrand - Raio Piiroja - Wallace Fernando Pereira

Hans Erik Ramberg - Kasey Wehrman - Celso Borges - Raymond Kvisvik

Andreas Tegström - Everton

Jeg vil ha folk som er trygge med ballen, slår gode pasninger, har bra fart osv.

Thomassen synes jeg ikke imponerer i det hele tatt. Han har masse innsats, men der stopper det for meg. Men for all del, en flott spiller som jeg har stor tro på.

Gashi tror jeg trenger en tur innom benken. Han har skuffet stort i mine øyne i de tre første kampene.

Shabani har vært god, men jeg tror Askar er en bedre spiller. Raskere, og bedre med ball. Mer offensiv også.

Martinsen har også vært bra, faktisk bedre enn Piiroja. Jeg vil likevel ha Gerrbrand og Piiroja sammen fordi de utfyller hverandre godt. Tror også Piiroja vil heve seg når han har tryggheten selv ved siden av seg. Piiroja og Martinsen sammen får hvertfall min puls til å stige til uante høyder.

Celso Borges vil jeg rett og slett ha rett inn på laget, Gardar Johannsson får komme opp på et godt fysisk nivå før han kastes til ulvene. Wehrman har heller ikke overbevist, men jeg er trygg på at han blir bedre utover. Kall det gjerne en magefølelse jeg har. Everton trenger også en makker på topp.

Hva skjer med Dominic Adiyiah? Er han virkelig så langt unna en plass på laget at selv Trulsen kommer foran i køen?

Uansett, jeg tror dette laget kan gjøre det godt.

Vi slår Stabæk 2-1.

 


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 07 apr 09, 00:39

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hva skjer med Dominic Adiyiah? Er han virkelig så langt unna en plass på laget at selv Trulsen kommer foran i køen?

Jeg også lurer fælt på dette? han presterte jo ganske bra og var den sammen med Tegan som visste hvor målet stod i treningskampene, også prestert bra på U20 laget som er regjerende Africa mestere, utvilsomt ett stortalent.
Trulsen, er lokalgutt, men har desverre ikke bevisst  stort i kamp så langt.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 apr 09, 06:55

Han er nok nærmere start 11 nå ettersom Anderas T har brukket nesen, synes også det er rart at Domi ikke blir foretrukket før Mikael, det er jo tvil om hvem som er best av de to


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 07 apr 09, 08:01

Etter hva jeg har hørt er det utenomsportslige årsaker til at Adiyiah ikke akkurat er førstevalg. Uten at det er noe nødvendig å gå nærmere inn på dette. Håper bare vi får se han i aksjon snart, han er uten tvil et kjempetalent.

---------------------------

Alltid FFK!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 07 apr 09, 08:56

Opprinnelig postet av Rey

Det er vel strengt tatt ikke avklart enda. Det er mulig han kan spille med maske for å beskytte nesa

He he. Er det noen som har spart på det lekre bildet av Raio med nesemaske fra et par år sida? Jeg gjorde et raskt søk - uten resultater. Han så uansett scary ut. Wink

---------------------------

Hater hat!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 07 apr 09, 09:08

Her har du bildet Magnum

Og tilbake til kampen mot Stabæk så håper jeg på en litt mer offensiv høyreback. Satser derfor på Askar der i stedet for Shabani. Gerrbrand bør vel også ta over for Martinsen selv om Martinsen har spilt bra. Tror det blir bedre for Raio med Gerrbrand som makker enn Martinsen.

På midten vil jeg ha Ramberg-Wehrman-Borges (hvis kampklar) og Kvisvik (Hvis han lover å bevege litt på seg)

Og på topp. Tegström og Everton

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 07 apr 09, 10:57

Opprinnelig postet av Rey

Her har du bildet Magnum

Og tilbake til kampen mot Stabæk så håper jeg på en litt mer offensiv høyreback. Satser derfor på Askar der i stedet for Shabani. Gerrbrand bør vel også ta over for Martinsen selv om Martinsen har spilt bra. Tror det blir bedre for Raio med Gerrbrand som makker enn Martinsen.

På midten vil jeg ha Ramberg-Wehrman-Borges (hvis kampklar) og Kvisvik (Hvis han lover å bevege litt på seg)

Og på topp. Tegström og Everton

Great minds think alike... Tongue out


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 07 apr 09, 11:01
Endret: 07 apr 09, 11:03
Endret av: Rey

Var jaggu kliss lik begrunnelsen din også ja. Hvis ikke Borges er klar, kunne jeg tenkt meg Ramberg sentralt på hans plass og kanskje prøvd Levon på høyre. Men Levon virker som et bomkjøp (selv om han bare er på lån). Har ikke akkurat fått mye tillit så langt

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 07 apr 09, 11:20

Følgende formasjon og laguttak kunne vært morro. I det minste er det offensivt tenkt....Wink

Gashi,Ramberg,Kvisvik,Thommasen og Shabani kan hvile litt på benken, og Gerrbrand eller Wherman låner kapteinsbindet.

Det blir 4-4-2 ( Diamant ) eller også kalt 4-1-2-1-2.

Staw

Askar     Gerrbrand     Piroja     Wallace

Wherman

Pachajyan                         Lalawele

Borges

Adiyah                         Everton

 

Blir sikkert arrestert her men....

 Askar kommer inn for å få 2 offensive backer. Pachajyan kan utfordre mer enn thommasen. Lalawele tipper jeg er mer bevegelig enn Kvisvik. Borges sier seg selv, etter all positiv omtale. Og på topp må vi ha 2 spisser, og der er det begrenset. Tegan er usikker og Gardar tror jeg det er litt tidlig for. Dessuten har jeg veldig tro på Adiyah.

      

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 07 apr 09, 12:30

Der var det mange nordmennCool

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 07 apr 09, 12:45

Uten tvil et spennende lag Ziggy


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 07 apr 09, 15:52

Pachajyan og Lala må komme inn for ramberg og kvisvik etter 65 min.. Med friske og raske bein....

---------------------------

Heia FFK


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 07 apr 09, 20:56

hvorfor er kampen på tirsdag og ikke søndag? redd færre tar turen på stadion

---------------------------

CUPVINNER 06


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 07 apr 09, 21:14

Opprinnelig postet av TothNR1

hvorfor er kampen på tirsdag og ikke søndag? redd færre tar turen på stadion

Blir aldri spilt kamp på 1.påskedag....Wink

---------------------------

You`ll never walk alone...


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 07 apr 09, 22:45

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 07 apr 09, 23:36

Opprinnelig postet av TothNR1

hvorfor er kampen på tirsdag og ikke søndag? redd færre tar turen på stadion

Hovedrunden går på mandag (2. påskedag, som alltid), men siden denne kampen er valgt for å gå på TV2 Zebra, så går den dermed på tirsdag.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 08 apr 09, 09:04

Opprinnelig postet av JipJap

Hovedrunden går på mandag (2. påskedag, som alltid), men siden denne kampen er valgt for å gå på TV2 Zebra, så går den dermed på tirsdag.

Så det er pga. påska at "lørdagskampen" går i kveld?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 apr 09, 09:25

Salget går litt tregt

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 apr 09, 09:29


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 6 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3