Tarik stagnerer i Heerenveen ?
Willy Renè
Ble medlem: 24 aug 07
Lagt til: 01 apr 09, 21:05
Endret: 01 apr 09, 21:07
Endret av: Willy Renè
Jeg sa det før han gikk, er det for tidlig ? Nå hadde han jo en knallstart med scoringer både i Uefacup og i Æresdivisjonen, men som så ofte før så viser det seg at norske talenter visner i utlandet ?
Uheldig med noe skader, javel, men unge Tarik har vel ikke til nå hatt suksess i Nederland. Og så er det mange som sier at han trener jo sammen med meget gode spillere og det er utvikling å hente der, men er det virkelig bedre for utviklingen å sitte på benken i Nederland fremfor fast plass, scoringer og stor oppmerksomhet i norsk tippeliga ? Ja, jeg bare spør.
Og landslagsplassen er vel ikke innen rekkevidde ved benkesliting og god trening i Nederland ? Og landslagsspill er vel det store utstillingsvinduet mot de virkelig store ligaene skulle jeg tro.
Jeg håper selvfølgelig på at Tarik får stor suksess i Nederland, selges videre til spansk liga med nye millioner til FFK, men dessverre, jeg tror ikke helt på det.
Jeg tror han ville hatt godt av minst 2 år til som en høyprofilert spiller på et godt FFK-lag, spill på landslaget, og så ville han lagt alen til sin vekst som fotballspiller, han er jo ikke gamle karen.
Min spådom, til sommeren leies han ut til FFK og får en ny vår.
---------------------------
Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !
Stoni
Ble medlem: 08 aug 08
Lagt til: 01 apr 09, 21:32
Endret: 01 apr 09, 21:33
Endret av: Stoni
Opprinnelig postet av Willy Renè
Min spådom, til sommeren leies han ut til FFK og får en ny vår.
Ny "høst" mener du vel
Er ellers av samme oppfatning. Men siden de ikke ville låne han ut nå (i det akkurat avsluttede overgangsvinduet) tviler jeg på at de lar han gå til sommeren. Neste sesong derimot....
"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!
Går rykter om at han får spille neste søndag, pga en skadet spiller. La oss håpe for guttens skyld at han får sjangsen og bruker den godt. Virker som supporterne der generelt forsatt har troen på han.
Noen som vet om det går an se den kampen på nettet i dag
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 12 apr 09, 16:31
Endret: 12 apr 09, 16:35
Endret av: keiko99
den går ikke føre17 da
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av keiko99
Nei. De spiller mot Vollendam og leder 1-0. Elm scoret. Tarik inn etter 74 min...
Så på VGLive at Tarik scoret i en treningskamp idag mot tyrkiske Sivasspor (vant sølv i Tyrkia denne sesongen). Tarik scoret det første målet i en 5-0-seier.
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Så på VGLive at Tarik scoret i en treningskamp idag mot tyrkiske Sivasspor (vant sølv i Tyrkia denne sesongen). Tarik scoret det første målet i en 5-0-seier.
Tarik kommer til å score fler enn 10 seriemål denne sesongen. Det er jeg villig til å vedde mye på. Han får en mye bedre oppkjøring til denne sesongen enn til den forrige da han ble kastet rett ut i det i ukjente omgivelser.
http://f-b.no/article/20090727/SPORTEN/37187113/1240
Tarik er skuffet og usikker etter at han ble vraket til generalprøven. Får virkelig håpe han får en fair sjansgse til å spille seg inn denne sesongen.
Tragisk om et slikt talent skal stagnere på benken.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Få han hjem.....han ville hatt godt av litt mer spilletid her hjemme, samtidig som FFK også ville tjent på det !!
You`ll never walk alone...
Veldig positivt at han vant løpstesten av alle Heerenveen-spillerne. Tviler på at alle spillerne der er treige, og Tarik har jo faktisk gått opp i vekt og fått seg litt muskler noe som skulle tilsi at han ble treigere. Jeg er overbevist om at han kommer til å herje hvis han kommer tilbake på lån.
Tarik hadde væer en fantastisk lån-signering mtp å redde plassen i TL. Tarik med Gardar på topp, de to gutta kjenner hverandre godt. Everton bør testes ut på ving ettersom ikke er en god avslutter - men i alt annet...
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Han fikk i hvert fall rundt 25 minutter i dagens kamp. Ettersom Heerenveen ikke akkurat har gjort det bra de to første kampene, så kan jo det tyde på at Tarik vil bli prøvd ut?
Tarik har scoret 2-0målet for Norge U21, som leder 3-0 over Kypros U21. Morsomt for ham! :-)
Traik fikk spille fra start ble byttet ut etter 61 min i serien mot Vitesse Arnhem
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Heerenveen tapte 2-0 mot AZ Alkmaar på hjemmebane i dag. Tarik ubenyttet reserve.
Tarik spilte 20 minutter i dagens kamp mot NAC Breda, hvor Heerenveen tapte 0-2.
Heerenveen ligger da på 15.plass av 18 lag. Litt usikker på om dette er positivt eller negativt for Tarik. På en side kan det hende at Sollied ønsker å endre på laget, på en annen side kan det bety at han er redd for å bruke unggutter..
Sollied ferdig i Heerenveen, hva betyr dette for Tarik?
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Opprinnelig postet av Dokka
faen, kunne han ikke fått fyken for ei uke siden og kommet hit i 6 måneder? vært bedre å betale 1,5 mill for 6 mnd med Sollied enn 5 mill for TN i 2,5 år + bonus og fallskjerm
Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...
Opprinnelig postet av KeJ
faen, kunne han ikke fått fyken for ei uke siden og kommet hit i 6 måneder? vært bedre å betale 1,5 mill for 6 mnd med Sollied enn 5 mill for TN i 2,5 år + bonus og fallskjerm
Hvor mye bonusen til Nordlie på?
Det spørsmålet bør du vel stille til den nye treneren i Heerenveen tenker jeg, ingen her som kan vite noe om det...
Adecco 2010
Stoni
Lagt til: 31 aug 09, 17:55
Endret: 31 aug 09, 17:56
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvor mye bonusen til Nordlie på?
Hørte 400 000,- for å berge plassen. Tror det var på TV2 sporten de sa det.
Forhåpentligvis mer spilletid med en trener som lar guttane spille fotball istedet for å sparke fotball. Bare positivt slik jeg ser det hvertfall.
Tarik klager ikke på at Sollied måtte gå
Nå må klubben følge med her. Heerenveen henter ny unggutt. Går det dritt med han nye trenern også da må vi hente han tilbake før noen andre norske klubber gjør det. Å se Tarik spille mot FFK i TL ... finner ikke ord.
Opprinnelig postet av thorsen
Nå må klubben følge med her. Heerenveen henter ny unggutt. Går det dritt med han nye trenern også da må vi hente han tilbake før noen andre norske klubber gjør det. Å se Tarik spille mot FFK i TL ... finner ikke ord.
Men han kan vel uansett ikke ha mulighet til å spille for FFK i år ?
Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !
Jeg sa det før han gikk, er det for tidlig ?
Jeg tror Tarik ble solgt et år for tidlig. Desverre på grunn av klubbens økonomiske situasjon, man hadde ikke råd til å la være. Men man hadde temmelig sikkert fått enda mer for Tarik om han hadde hatt en sesong til i FFK med fremgang og suksess. Og det tror jeg Tarik ville hatt, og at det hadde vært bare bra for hans videre utvikling. I itllegg ville det selvsagt vært frykteli gbra for FFK...
Samtidig tror jeg godt nok Tarik kan lykkes i Nederland, han må få litt tid på seg, si alle fall to år, før det skal forventes alt for mye. Så først ett år til, og så kan vi se hvor han står. Egenskaper som styrke og erfaring er ikke noe man bygger opp over natten, men det kommer, det kommer. Tarik er fortsatt meget ung. Han må få lov til å bli voksen i et sunt tempo han også. Gutten har en lang karriere foran seg.
Alt og ingenting er like umulig,
resten er innen rekkevidde.
Norge - Kroatia U21 i kveld 18:30 på tv2sport.
Lenge sia jeg har sett tarik, om jeg ikke ser den blir det iallefall opptak!
Tarik var meget skuffende i denne kampen. Litt feil posisjon for ham dog..
Opprinnelig postet av Lemmy
Dårlig kamp av Tarik.
Nummer fire på Kroatia var utrolig god!
Nummer ni var sikker når han var fikk sjansen, men ellers usynlig.
Nummer fire var så mye bedre enn alle andre at jeg faktisk ikke sitter igjen med noe særlig inntrykk av resten.
Foruten at Ruben Yttergård Jensen har skikkelig mage. Liten plugg. :)
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Nummer fire var Mato Jojala som akkurat har signert for Siena.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Var'n så dårlig?
Fikk bare sett slutten av første og litt i andre, men da var han veldig aktiv. Jobba bra tilbake og var aktiv fremover. Slo seg forbi backen til kypros og slo en nydelig passning som start-juvelen burde satt.
Så vinnern hodeduellen på målet, 3dje sist på ballen. Men jeg har tydeligvis vært heldig med det jeg fikk sett ;) Synes uansett han virka sterke nå, gikk i hodedueller og vakke like svak i kroppen som før. Men det har kanskje noe med motstanderne og gjøre også.
For det første spilt vi mot Kroatia, ikke Kypros. Liten skriveleif der. :-)
Involveringen på scoringen var bra. Tarik er faktisk ganske undervurdert på hodet, er sterk der. Men ellers så syns jeg han skapte veldig lite. Men nå skal det sies at jeg ikke syns han passer som venstreving i 4-4-2.
Jojala var meget, meget bra. Virket som en knallspiller, skal kjøpe ham på FM.. :-)
Ellers så syns jeg Harmeth Singh nok en gang imponerte meg. God teknikk og solid i pasningsspillet, pluss bra defensivt.
Nå som Norge røk ut av VM-kvalifiseringen mener jeg det er flere som bør få prøve seg der fra U-21landslaget. Det er et spennende lag, med mange spennende spillere. Berget, Tarik, Stokkelien, Forren, Nordtveit og Singh blandt annet..
Synes ikke Tarik spilte så dårlig jeg, men vi husker jo fra tiden her at kantplassen ikke der han kommer best til sin rett.
Dessuten synes jeg vi så at gutten har blitt sterkere i kroppen.
Den tidligere FFK aktuelle Knudtzon synes jeg var mye mer skuffende.
http://twitter.com/FFKprasempre
Opprinnelig postet av FFK pra sempre
Synes ikke Tarik spilte så dårlig jeg, men vi husker jo fra tiden her at kantplassen ikke der han kommer best til sin rett.
Dessuten synes jeg vi så at gutten har blitt sterkere i kroppen.
Den tidligere FFK aktuelle Knudtzon synes jeg var mye mer skuffende.
Jeg synes Knudtzon viste veldig mye bra jeg, noen herlige finter, kom til linja og la inn, hurtig som tusan. Jeg synes Tarik var dårlig. Men jeg må legge til: Fotball er ikke min sterkeste side, men jeg synes det er veldig morro.
Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !
LIVET ER HERLIG DERE;
Chateau-Lascombes
Margaux 2001
Grand Cru Classé
Enig med Willy Renè. Knudtzon var til tider god, men veldig usynlig store deler av kampen. De gangene han viste seg frem var det imidlertid et trist FFK-hjerte som måtte konstatere at vi ikke fikk tak i denne spilleren. Ekstrem fart!
Enig med Willy Renè. Knudtzon var til tider god, men veldig usynlig store deler av kampen. De gangene han viste seg frem var det imidlertid et trist FFK-hjerte som måtte konstatere at vi ikke fikk tak i denne spilleren. Ekstrem fart!
Ekstrem fart ja, men han har vel egentlig ikke så veldig mye annet.
Opprinnelig postet av Holters
Foruten at Ruben Yttergård Jensen har skikkelig mage. Liten plugg. :)
Det har jeg sett før også. På nivå med Kvisvik han der
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Jeg sa det før han gikk, er det for tidlig ?
Jeg tror Tarik ble solgt et år for tidlig. Desverre på grunn av klubbens økonomiske situasjon, man hadde ikke råd til å la være. Men man hadde temmelig sikkert fått enda mer for Tarik om han hadde hatt en sesong til i FFK med fremgang og suksess. Og det tror jeg Tarik ville hatt, og at det hadde vært bare bra for hans videre utvikling. I itllegg ville det selvsagt vært frykteli gbra for FFK...
Samtidig tror jeg godt nok Tarik kan lykkes i Nederland, han må få litt tid på seg, si alle fall to år, før det skal forventes alt for mye. Så først ett år til, og så kan vi se hvor han står. Egenskaper som styrke og erfaring er ikke noe man bygger opp over natten, men det kommer, det kommer. Tarik er fortsatt meget ung. Han må få lov til å bli voksen i et sunt tempo han også. Gutten har en lang karriere foran seg.
Vi får håpe den slags tålmodighet også kommer Everton til gode.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Tarik ikke engang i troppen i dagens 1-0tap mot Groningen. Grindheim også plassert på høyrekant i 4-4-2...
Tarik ikke engang i troppen i dagens 1-0tap mot Groningen. Grindheim også plassert på høyrekant i 4-4-2...
Noe sier meg at disse to gutta boys bør prøve å finne seg ny klubb snarest. Spesielt Tarik.
En annen ting også, etter å ha sett Tarik i diverse U-kamper den siste sesongen synes jeg ikke han har utviklet seg noe som helst siden han dro fra FFK. Han har vel heller tatt et par skritt tilbake. Synd og skam.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Noe sier meg at disse to gutta boys bør prøve å finne seg ny klubb snarest. Spesielt Tarik.
En annen ting også, etter å ha sett Tarik i diverse U-kamper den siste sesongen synes jeg ikke han har utviklet seg noe som helst siden han dro fra FFK. Han har vel heller tatt et par skritt tilbake. Synd og skam.
Helt enig Plankekæll.
(Det var forresten jeg som startet tråden, og jeg mener det samme ennå, har vel fått bekreftet det jeg fryktet ville skje)
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Tarik som enslig spiss i 4-3-3? Tarik som ving i 4-3-3?
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Opprinnelig postet av bateman
Tarik som enslig spiss i 4-3-3? Tarik som ving i 4-3-3?
Han slo gjennom som ving i 4-3-3 under Knut Torbjørn Eggen. Synes egentlig han var best og mest spennende i den rollen.
FFK pra sempre
Ble medlem: 08 okt 08
Lagt til: 14 sep 09, 12:49
Endret: 14 sep 09, 12:50
Endret av: FFK pra sempre
Opprinnelig postet av Plankekæll
Er det rart nå han bli plassert på kanten? en plass i alle fall jeg sjeldent har sett han storspille.
Jeg er skeptisk til han Gåre, riktignok ble han årets trener for noen år siden. Men det blir jo tydligvis alle som leder Glimt en sesong til en plass på øvre del av serien.
Stoni
Lagt til: 20 sep 09, 15:32
Endret: 20 sep 09, 15:33
Tarik ikke på banen eller benken i dagens kamp.
Skadet eller vraket?
Blir han å finne i FFK neste sesong tru? men passer kanskje ikke som midtspiss i 4-3-3.
Opprinnelig postet av Stoni
Tarik ikke på banen eller benken i dagens kamp.
Skadet eller vraket?
Blir han å finne i FFK neste sesong tru? men passer kanskje ikke som midtspiss i 4-3-3.
Tarik slo gjennom som kant i 4-3-3. Passer perfekt i den rollen. Men tror nok ikke han kommer slukøret hjem til Fredrikstad med det første, til tross for motgangen i Nederland så langt.
Heerenveen tok en meget viktig seier med 2-0 over Sparta Rotterdam på bortebane. Tarik var dessverre ubenyttet reserve.
Heerenveen ligger nå på 16.plass med syv poeng på åtte spilte kamper. Det er imidlertid veldig jevnt, og med tre poeng mer ville de ligget på en 8.plass.
Opprinnelig postet av stjernengutt
Vi får håpe den slags tålmodighet også kommer Everton til gode.
Det er ikke tvil om at Everton har fått (og får) mange mange fler sjanser i FFK enn Tarik har fått i Herenveen.
Tarik vil hjem til Norge!
http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/nederland//artikkel.php?artid=573502
Send heim Everton og hent hjem arvesølvet!
It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca
25 mill ha nå blitt til?
Det å se Tarik i Norge med noe annet enn FFK-drakt vil fader ikke gå bra.
Trist og synd at FFK ikke har råd til å hente hjem denne gutten. Rosenborg hopper vel på med begge beina de nå, bare synd at han heller ikke der passer inn i stilen de spiller på.
Nei vi må nok få igang en alvorlig svær kronerulling, slik at Tarik igjen kan ta på seg FFK-drakt.
FFK har nok ikke råd til å hente han nei, men det kan kanskje bli aktuellt med feks et utlån neste sesong?
Det at du sier at han ikke passer inn i Rosenborg blir for meg helt feil. Rosenborg spiller med mye trangere kantspillere, noe som hadde passet Tarik. I tillegg spiller de med en tilbaketrukken spiss (nå Iversen), en rolle som hadde passet Tarik helt glimrende. Rosenborg spiller slik:
Jarstein
Lustig - Stadsgaard - Lago - Dorsin
Annan - Demidov
Sapara - Iversen - Skjelbred
Prica
Tarik hadde passet inn på alle de tre offensive midtbaneposisjonene, og til nød spissplassen. I FFK tror jeg han hadde passet dårligere inn.
I etterpåklokskapens navn, burde han kanskje valgt den franske klubben?
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 13 okt 09, 11:08
Endret: 13 okt 09, 11:14
Endret av: Plankekæll
Nordlie: - Tarik alltid interessant for Fredrikstad.
Så var det dette med pengene igjen da. Det hadde forresten vært gøy og sett Tarik som indreløper, tror det hadde vært en posisjon han kunne passet godt inn i.
Hvis man kan stole på transfermarkt så har verdien hans sunket til et sted rett over 15-16 millioner. Så en billig mann blir han uansett ikke. Da må onkel Terje og kanskje også onkel Skrue på banen for FFK.
Eventuelt; og sikkert det mest naturlige, et lån. Da han har 4 år igjen av kontrakten.
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 13 okt 09, 17:57
Endret: 13 okt 09, 17:57
Endret av: Shadar
Tarik, Borges og Everton på samme lag hadde vært helt sherves!
Staw
Askar Ophaug Piroija Thomassen
Gashi Barsom Borges
Tarik Everton Andersson
FFK hadde blitt skikkelig vemmelig å møte.
Opprinnelig postet av Shadar
Tarik, Borges og Everton på samme lag hadde vært helt sherves!
Staw
Askar Ophaug Piroija Thomassen
Gashi Barsom Borges
Tarik Everton Andersson
FFK hadde blitt skikkelig vemmelig å møte.
Bytt ut floppen Everton med Aydiah så stiller jeg meg fullt og helt bak laget.
Everton kommer til å sinke angrepene selv om Tarik og Andersson er i rekka. Everton som møtende spiss slipper ikke ballen, surrer seg bort mot sidelinja, vender innover, detter på rattata og slår ut med armene og får ikke det frisparket han ikke fortjener.
Opprinnelig postet av Willy René
Bytt ut floppen Everton med Aydiah så stiller jeg meg fullt og helt bak laget.
Everton kommer til å sinke angrepene selv om Tarik og Andersson er i rekka. Everton som møtende spiss slipper ikke ballen, surrer seg bort mot sidelinja, vender innover, detter på rattata og slår ut med armene og får ikke det frisparket han ikke fortjener.
Om du har lagt merke til det etter at Everton har tatt i mot ball (og greier holder på den), mot alle odds og opptil flere motstandere på alle kanter, så har det ikke vært noen å spille til. Bevegelsene i FFK-laget har vært så j***** dårlige/fraværende. Det er ikke vits å sende avgårde ballen til en dårligere plassert bare for å sende den avgårde. Everton har vært en av de få som har greid å gjøre noe bra i år, så jeg synes den ble urettferdig.
Adiyia hadde ikke fått til noe mer enn Everton. Det er lett å være etterpåklok når man ser hvor mange han putter for Ghana i U-20-VM, men du har vel lagt merke til hvor mye dårlig forsvarsspill det har vært der? Forsvaret man som spiss i tippeligaen er til sammenligning brutalt. Jeg ville aldri i verden bytte ut Everton til fordel for Adiyia.
Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av Willy René
Om du har lagt merke til det etter at Everton har tatt i mot ball (og greier holder på den), mot alle odds og opptil flere motstandere på alle kanter, så har det ikke vært noen å spille til. Bevegelsene i FFK-laget har vært så j***** dårlige/fraværende.
Jeg er ikke enig med deg likevel, at det har vært dårlig bevegelse er en ting, at Everton ikke slipper ballen og snurrer seg selv på ratata er en annen ting. Everton er god på noe, men manglene er åpenbare. Jeg tror ikke på ham, om Dominic er noe bedre vet jeg ikke, som du ser så er jeg ikke ekspert, men Everton har fått sjangser nok, Dominic har ikke blitt vist tillitt nok til å spille seg god og vise hva han evt. står for.
Greit nok, jeg er ingen ekspert jeg heller. Jeg mener Everton har fått nok sjanser til å bevise at han er god nok, og det mener jeg han har gjort i bøtter og spann. Forhåpentligvis kommer målene snart også! haha, jeg vet hvor absurd det låter, men jeg tror det er sånn ganske mange føler det i likhet med meg. Jeg tror faktisk at de kommer til å komme, om enn ikke i hopetall i år.
Jeg er også enig med deg i at Adiyia ikke har fått nok sjanser. Jeg tror det bor mye i ham også, men jeg er usikker på om han noen gang kommer til å få sjansene han trenger før FFK selger han for en billig penge.
De to burde fått sjanser sammen før vi gikk over til 4-3-3. Adiyah trenger tydeligvis en ballbesittende partner, og Everton vil også skape rom til en bedre avslutter!
Tarik fikk 6 min. som innbytter i dagens 3-0 seier. Er han på vei inn i første 11'ern igjen?
Sterk 3-2 seier over Utrecht på bortebane for Heerenveen.
Tarik var ikke med i troppen..
Hvor mange minutters førstelagsfotball har gutten hatt det siste året? Kan ikke være stort..
På tide han kommer seg vekk, selv om han må godta en dårligere liga..
han spiller vel på reservelaget. noen som vet åssen det går der? er sikkert en grunn til at han ikke kommer på 1 laget.
Tarik hadde neppe vendt tilbake til FFK uansett, men vi gjorde det jaggu lett for ham ved å gi ham en unnskyldning for hvorfor han eventuelt velger f.eks. Rosenborg om han skulle vende tilbake...
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Jeg blir litt trist på Tarik's vegne når man i dagens vg snakker om at ungutta skal få sjangsen på A landslaget, uten å nevne han.
I motsetning til Stokkelien og Marcus Pedersen...
Selv om det selvfølgelig ikke er bra at han får så lite spilletid, er det ganske navlebeskuende.
Joda, men man kan bare ikke ta ut en spiller på landslaget som spiller for B-laget til Heerenveen.
Begynner Tarik å spille fast førstelagsfotball igjen og i tillegg gjør det helt hyfsad så vil han bli vurdert av Drillo.
Heerenveen tapte 5-1 mot Ajax i dag. Tarik fikk spille 2.omgang, men da var allerede sifrene 5-1 og kampen var avgjort.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23