Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik stagnerer i Heerenveen ?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 13 okt 09, 20:54

Opprinnelig postet av Willy René

Bytt ut floppen Everton med Aydiah så stiller jeg meg fullt og helt bak laget.

Everton kommer til å sinke angrepene selv om Tarik og Andersson er i rekka. Everton som møtende spiss slipper ikke ballen, surrer seg bort mot sidelinja, vender innover, detter på rattata og slår ut med armene og får ikke det frisparket han ikke fortjener.

Om du har lagt merke til det etter at Everton har tatt i mot ball (og greier holder på den), mot alle odds og opptil flere motstandere på alle kanter, så har det ikke vært noen å spille til. Bevegelsene i FFK-laget har vært så j***** dårlige/fraværende. Det er ikke vits å sende avgårde ballen til en dårligere plassert bare for å sende den avgårde. Everton har vært en av de få som har greid å gjøre noe bra i år, så jeg synes den ble urettferdig.

Adiyia hadde ikke fått til noe mer enn Everton. Det er lett å være etterpåklok når man ser hvor mange han putter for Ghana i U-20-VM, men du har vel lagt merke til hvor mye dårlig forsvarsspill det har vært der? Forsvaret man som spiss i tippeligaen er til sammenligning brutalt. Jeg ville aldri i verden bytte ut Everton til fordel for Adiyia.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til: 13 okt 09, 21:15

Opprinnelig postet av Shadar

Opprinnelig postet av Willy René

Om du har lagt merke til det etter at Everton har tatt i mot ball (og greier holder på den), mot alle odds og opptil flere motstandere på alle kanter, så har det ikke vært noen å spille til. Bevegelsene i FFK-laget har vært så j***** dårlige/fraværende.

Jeg er ikke enig med deg likevel, at det har vært dårlig bevegelse er en ting, at Everton ikke slipper ballen og snurrer seg selv på ratata er en annen ting. Everton er god på noe, men manglene er åpenbare. Jeg tror ikke på ham, om Dominic er noe bedre vet jeg ikke, som du ser så er jeg ikke ekspert, men Everton har fått sjangser nok, Dominic har ikke blitt vist tillitt nok til å spille seg god og vise hva han evt. står for.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 13 okt 09, 22:17

Greit nok, jeg er ingen ekspert jeg hellerLaughing. Jeg mener Everton har fått nok sjanser til å bevise at han er god nok, og det mener jeg han har gjort i bøtter og spann. Forhåpentligvis kommer målene snart også! haha, jeg vet hvor absurd det låter, men jeg tror det er sånn ganske mange føler det i likhet med meg. Jeg tror faktisk at de kommer til å komme, om enn ikke i hopetall i år.

Jeg er også enig med deg i at Adiyia ikke har fått nok sjanser. Jeg tror det bor mye i ham også, men jeg er usikker på om han noen gang kommer til å få sjansene han trenger før FFK selger han for en billig penge.

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til: 14 okt 09, 22:22

De to burde fått sjanser sammen før vi gikk over til 4-3-3. Adiyah trenger tydeligvis en ballbesittende partner, og Everton vil også skape rom til en bedre avslutter!

Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08

Lagt til: 31 okt 09, 23:55

Tarik fikk 6 min. som innbytter i dagens 3-0 seier. Er han på vei inn i første 11'ern igjen?

"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 08 nov 09, 19:46

Sterk 3-2 seier over Utrecht på bortebane for Heerenveen.

Tarik var ikke med i troppen..

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til: 08 nov 09, 19:50

Hvor mange minutters førstelagsfotball har gutten hatt det siste året? Kan ikke være stort..

På tide han kommer seg vekk, selv om han må godta en dårligere liga..

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 08 nov 09, 21:03

han spiller vel på reservelaget. noen som vet åssen det går der? er sikkert en grunn til at han ikke kommer på 1 laget.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 09 nov 09, 10:24

Tarik hadde neppe vendt tilbake til FFK uansett, men vi gjorde det jaggu lett for ham ved å gi ham en unnskyldning for hvorfor han eventuelt velger f.eks. Rosenborg om han skulle vende tilbake... Wink

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til: 12 nov 09, 14:21

Jeg blir litt trist på Tarik's vegne når man i dagens vg snakker om at ungutta skal få sjangsen på A landslaget, uten å nevne han.
I motsetning til Stokkelien og Marcus Pedersen...

Selv om det selvfølgelig ikke er bra at han får så lite spilletid, er det ganske navlebeskuende.

http://twitter.com/FFKprasempre

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 12 nov 09, 14:46

Joda, men man kan bare ikke ta ut en spiller på landslaget som spiller for B-laget til Heerenveen.

Begynner Tarik å spille fast førstelagsfotball igjen og i tillegg gjør det helt hyfsad så vil han bli vurdert av Drillo.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 16 nov 09, 10:07

Nå blir Tarik satset på

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 22 nov 09, 18:13

Heerenveen tapte 5-1 mot Ajax i dag. Tarik fikk spille 2.omgang, men da var allerede sifrene 5-1 og kampen var avgjort.

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

02/12/2024 15:21 | 60f95d23