Tarik stagnerer i Heerenveen ?
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av Willy Renè
Jeg sa det før han gikk, er det for tidlig ?
Jeg tror Tarik ble solgt et år for tidlig. Desverre på grunn av klubbens økonomiske situasjon, man hadde ikke råd til å la være. Men man hadde temmelig sikkert fått enda mer for Tarik om han hadde hatt en sesong til i FFK med fremgang og suksess. Og det tror jeg Tarik ville hatt, og at det hadde vært bare bra for hans videre utvikling. I itllegg ville det selvsagt vært frykteli gbra for FFK...
Samtidig tror jeg godt nok Tarik kan lykkes i Nederland, han må få litt tid på seg, si alle fall to år, før det skal forventes alt for mye. Så først ett år til, og så kan vi se hvor han står. Egenskaper som styrke og erfaring er ikke noe man bygger opp over natten, men det kommer, det kommer. Tarik er fortsatt meget ung. Han må få lov til å bli voksen i et sunt tempo han også. Gutten har en lang karriere foran seg.
Vi får håpe den slags tålmodighet også kommer Everton til gode.
---------------------------
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Tarik ikke engang i troppen i dagens 1-0tap mot Groningen. Grindheim også plassert på høyrekant i 4-4-2...
Opprinnelig postet av Lemmy
Tarik ikke engang i troppen i dagens 1-0tap mot Groningen. Grindheim også plassert på høyrekant i 4-4-2...
Noe sier meg at disse to gutta boys bør prøve å finne seg ny klubb snarest. Spesielt Tarik.
En annen ting også, etter å ha sett Tarik i diverse U-kamper den siste sesongen synes jeg ikke han har utviklet seg noe som helst siden han dro fra FFK. Han har vel heller tatt et par skritt tilbake. Synd og skam.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Noe sier meg at disse to gutta boys bør prøve å finne seg ny klubb snarest. Spesielt Tarik.
En annen ting også, etter å ha sett Tarik i diverse U-kamper den siste sesongen synes jeg ikke han har utviklet seg noe som helst siden han dro fra FFK. Han har vel heller tatt et par skritt tilbake. Synd og skam.
Helt enig Plankekæll.
(Det var forresten jeg som startet tråden, og jeg mener det samme ennå, har vel fått bekreftet det jeg fryktet ville skje)
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Tarik som enslig spiss i 4-3-3? Tarik som ving i 4-3-3?
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Opprinnelig postet av bateman
Tarik som enslig spiss i 4-3-3? Tarik som ving i 4-3-3?
Han slo gjennom som ving i 4-3-3 under Knut Torbjørn Eggen. Synes egentlig han var best og mest spennende i den rollen.
FFK pra sempre
Ble medlem: 08 okt 08
Lagt til: 14 sep 09, 12:49
Endret: 14 sep 09, 12:50
Endret av: FFK pra sempre
Opprinnelig postet av Plankekæll
Er det rart nå han bli plassert på kanten? en plass i alle fall jeg sjeldent har sett han storspille.
Jeg er skeptisk til han Gåre, riktignok ble han årets trener for noen år siden. Men det blir jo tydligvis alle som leder Glimt en sesong til en plass på øvre del av serien.
http://twitter.com/FFKprasempre
Stoni
Ble medlem: 08 aug 08
Lagt til: 20 sep 09, 15:32
Endret: 20 sep 09, 15:33
Endret av: Stoni
Tarik ikke på banen eller benken i dagens kamp.
Skadet eller vraket?
Blir han å finne i FFK neste sesong tru? men passer kanskje ikke som midtspiss i 4-3-3.
"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!
Opprinnelig postet av Stoni
Tarik ikke på banen eller benken i dagens kamp.
Skadet eller vraket?
Blir han å finne i FFK neste sesong tru? men passer kanskje ikke som midtspiss i 4-3-3.
Tarik slo gjennom som kant i 4-3-3. Passer perfekt i den rollen. Men tror nok ikke han kommer slukøret hjem til Fredrikstad med det første, til tross for motgangen i Nederland så langt.
Heerenveen tok en meget viktig seier med 2-0 over Sparta Rotterdam på bortebane. Tarik var dessverre ubenyttet reserve.
Heerenveen ligger nå på 16.plass med syv poeng på åtte spilte kamper. Det er imidlertid veldig jevnt, og med tre poeng mer ville de ligget på en 8.plass.
Opprinnelig postet av stjernengutt
Vi får håpe den slags tålmodighet også kommer Everton til gode.
Det er ikke tvil om at Everton har fått (og får) mange mange fler sjanser i FFK enn Tarik har fått i Herenveen.
Tarik vil hjem til Norge!
http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/nederland//artikkel.php?artid=573502
Send heim Everton og hent hjem arvesølvet!
It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca
25 mill ha nå blitt til?
Det å se Tarik i Norge med noe annet enn FFK-drakt vil fader ikke gå bra.
Trist og synd at FFK ikke har råd til å hente hjem denne gutten. Rosenborg hopper vel på med begge beina de nå, bare synd at han heller ikke der passer inn i stilen de spiller på.
Nei vi må nok få igang en alvorlig svær kronerulling, slik at Tarik igjen kan ta på seg FFK-drakt.
FFK har nok ikke råd til å hente han nei, men det kan kanskje bli aktuellt med feks et utlån neste sesong?
Det at du sier at han ikke passer inn i Rosenborg blir for meg helt feil. Rosenborg spiller med mye trangere kantspillere, noe som hadde passet Tarik. I tillegg spiller de med en tilbaketrukken spiss (nå Iversen), en rolle som hadde passet Tarik helt glimrende. Rosenborg spiller slik:
Jarstein
Lustig - Stadsgaard - Lago - Dorsin
Annan - Demidov
Sapara - Iversen - Skjelbred
Prica
Tarik hadde passet inn på alle de tre offensive midtbaneposisjonene, og til nød spissplassen. I FFK tror jeg han hadde passet dårligere inn.
I etterpåklokskapens navn, burde han kanskje valgt den franske klubben?
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 13 okt 09, 11:08
Endret: 13 okt 09, 11:14
Endret av: Plankekæll
Nordlie: - Tarik alltid interessant for Fredrikstad.
Så var det dette med pengene igjen da. Det hadde forresten vært gøy og sett Tarik som indreløper, tror det hadde vært en posisjon han kunne passet godt inn i.
Hvis man kan stole på transfermarkt så har verdien hans sunket til et sted rett over 15-16 millioner. Så en billig mann blir han uansett ikke. Da må onkel Terje og kanskje også onkel Skrue på banen for FFK.
Eventuelt; og sikkert det mest naturlige, et lån. Da han har 4 år igjen av kontrakten.
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 13 okt 09, 17:57
Endret: 13 okt 09, 17:57
Endret av: Shadar
Tarik, Borges og Everton på samme lag hadde vært helt sherves!
Staw
Askar Ophaug Piroija Thomassen
Gashi Barsom Borges
Tarik Everton Andersson
FFK hadde blitt skikkelig vemmelig å møte.
Opprinnelig postet av Shadar
Tarik, Borges og Everton på samme lag hadde vært helt sherves!
Staw
Askar Ophaug Piroija Thomassen
Gashi Barsom Borges
Tarik Everton Andersson
FFK hadde blitt skikkelig vemmelig å møte.
Bytt ut floppen Everton med Aydiah så stiller jeg meg fullt og helt bak laget.
Everton kommer til å sinke angrepene selv om Tarik og Andersson er i rekka. Everton som møtende spiss slipper ikke ballen, surrer seg bort mot sidelinja, vender innover, detter på rattata og slår ut med armene og får ikke det frisparket han ikke fortjener.
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23