Tarik stagnerer i Heerenveen ?
Willy Renè
Ble medlem: 24 aug 07
Lagt til: 01 apr 09, 21:05
Endret: 01 apr 09, 21:07
Endret av: Willy Renè
Jeg sa det før han gikk, er det for tidlig ? Nå hadde han jo en knallstart med scoringer både i Uefacup og i Æresdivisjonen, men som så ofte før så viser det seg at norske talenter visner i utlandet ?
Uheldig med noe skader, javel, men unge Tarik har vel ikke til nå hatt suksess i Nederland. Og så er det mange som sier at han trener jo sammen med meget gode spillere og det er utvikling å hente der, men er det virkelig bedre for utviklingen å sitte på benken i Nederland fremfor fast plass, scoringer og stor oppmerksomhet i norsk tippeliga ? Ja, jeg bare spør.
Og landslagsplassen er vel ikke innen rekkevidde ved benkesliting og god trening i Nederland ? Og landslagsspill er vel det store utstillingsvinduet mot de virkelig store ligaene skulle jeg tro.
Jeg håper selvfølgelig på at Tarik får stor suksess i Nederland, selges videre til spansk liga med nye millioner til FFK, men dessverre, jeg tror ikke helt på det.
Jeg tror han ville hatt godt av minst 2 år til som en høyprofilert spiller på et godt FFK-lag, spill på landslaget, og så ville han lagt alen til sin vekst som fotballspiller, han er jo ikke gamle karen.
Min spådom, til sommeren leies han ut til FFK og får en ny vår.
---------------------------
Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !
Stoni
Ble medlem: 08 aug 08
Lagt til: 01 apr 09, 21:32
Endret: 01 apr 09, 21:33
Endret av: Stoni
Opprinnelig postet av Willy Renè
Min spådom, til sommeren leies han ut til FFK og får en ny vår.
Ny "høst" mener du vel
Er ellers av samme oppfatning. Men siden de ikke ville låne han ut nå (i det akkurat avsluttede overgangsvinduet) tviler jeg på at de lar han gå til sommeren. Neste sesong derimot....
"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!
Går rykter om at han får spille neste søndag, pga en skadet spiller. La oss håpe for guttens skyld at han får sjangsen og bruker den godt. Virker som supporterne der generelt forsatt har troen på han.
Noen som vet om det går an se den kampen på nettet i dag
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 12 apr 09, 16:31
Endret: 12 apr 09, 16:35
Endret av: keiko99
den går ikke føre17 da
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av keiko99
Nei. De spiller mot Vollendam og leder 1-0. Elm scoret. Tarik inn etter 74 min...
Så på VGLive at Tarik scoret i en treningskamp idag mot tyrkiske Sivasspor (vant sølv i Tyrkia denne sesongen). Tarik scoret det første målet i en 5-0-seier.
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Så på VGLive at Tarik scoret i en treningskamp idag mot tyrkiske Sivasspor (vant sølv i Tyrkia denne sesongen). Tarik scoret det første målet i en 5-0-seier.
Tarik kommer til å score fler enn 10 seriemål denne sesongen. Det er jeg villig til å vedde mye på. Han får en mye bedre oppkjøring til denne sesongen enn til den forrige da han ble kastet rett ut i det i ukjente omgivelser.
http://f-b.no/article/20090727/SPORTEN/37187113/1240
Tarik er skuffet og usikker etter at han ble vraket til generalprøven. Får virkelig håpe han får en fair sjansgse til å spille seg inn denne sesongen.
Tragisk om et slikt talent skal stagnere på benken.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Få han hjem.....han ville hatt godt av litt mer spilletid her hjemme, samtidig som FFK også ville tjent på det !!
You`ll never walk alone...
Veldig positivt at han vant løpstesten av alle Heerenveen-spillerne. Tviler på at alle spillerne der er treige, og Tarik har jo faktisk gått opp i vekt og fått seg litt muskler noe som skulle tilsi at han ble treigere. Jeg er overbevist om at han kommer til å herje hvis han kommer tilbake på lån.
Tarik hadde væer en fantastisk lån-signering mtp å redde plassen i TL. Tarik med Gardar på topp, de to gutta kjenner hverandre godt. Everton bør testes ut på ving ettersom ikke er en god avslutter - men i alt annet...
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Han fikk i hvert fall rundt 25 minutter i dagens kamp. Ettersom Heerenveen ikke akkurat har gjort det bra de to første kampene, så kan jo det tyde på at Tarik vil bli prøvd ut?
Tarik har scoret 2-0målet for Norge U21, som leder 3-0 over Kypros U21. Morsomt for ham! :-)
Traik fikk spille fra start ble byttet ut etter 61 min i serien mot Vitesse Arnhem
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Heerenveen tapte 2-0 mot AZ Alkmaar på hjemmebane i dag. Tarik ubenyttet reserve.
Tarik spilte 20 minutter i dagens kamp mot NAC Breda, hvor Heerenveen tapte 0-2.
Heerenveen ligger da på 15.plass av 18 lag. Litt usikker på om dette er positivt eller negativt for Tarik. På en side kan det hende at Sollied ønsker å endre på laget, på en annen side kan det bety at han er redd for å bruke unggutter..
Sollied ferdig i Heerenveen, hva betyr dette for Tarik?
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Opprinnelig postet av Dokka
Sollied ferdig i Heerenveen, hva betyr dette for Tarik?
faen, kunne han ikke fått fyken for ei uke siden og kommet hit i 6 måneder? vært bedre å betale 1,5 mill for 6 mnd med Sollied enn 5 mill for TN i 2,5 år + bonus og fallskjerm
Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
02/12/2024 15:21 | 60f95d23