Husk meg
Brukernavn
Passord

TV-kamper i mai satt opp

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 aug 09, 18:57

Opprinnelig postet av Costanza

Dette var positivt! Fredag kl 19 passer så uendelig mye bedre enn søndag kl 20, er jo ikke hjemme før nærmere midnatt med avspark så sent.

Har også i lang tid forsøkt å fremme at fredag kl 19 burde vært fast avspark for én kamp pr. runde, som erstatning for mandag kl 19. Tror det er en ordning som kunne hatt stort potensial.

Så da bør alle som drar på lengre borteturer ta seg fri for å dra? Elendig tidspunkt etter min mening. Lørdagskamper er uten tvil det beste, men som du også sier så er det positivt med tidlige kamptidspunkter. Så kommer folk seg hjem i rimelig tid. Men pengene rår, cash is king og de beste tv-tidene bestemmer...

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 aug 09, 19:05

Nå nå også mye av skytset rettes mot FFK og da, iom de godtok å flytte kampen så sent Yell

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ? Ingen tegn til det enda ihvertfall...


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5434

Lagt til: 10 aug 09, 21:01

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Så da bør alle som drar på lengre borteturer ta seg fri for å dra? Elendig tidspunkt etter min mening.

Men det må de da også med mandagskampene, som var kampen Costanza ville kutte ut til fordel for fredagskamp. Ser mer potensiale for en fredagskamp for dem som drar på kampene. Men for TV kanalene tror jeg det blir dårligere oppslutning.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 aug 09, 06:40

http://f-b.no/article/20090812/FFK/671793734/1252

Ro ned a gutter, vi selger godt etter at kampen blei flytta Smile


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 13 aug 09, 07:49

det hadde det nok gjort uavhengig av dato når rbk kommer på besøk


Barni

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 jun 09
Innlegg: 4

Lagt til: 13 aug 09, 18:05

oisann, tror nok jeg bør komme meg ned til byen å få kjøpt meg bilett før det er for sent, men det selges kun i aristokraten eller? Laughing

---------------------------

Har du en fotball, så har du alt!
Ivar Hoff


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 13 aug 09, 20:50

Opprinnelig postet av Barni

oisann, tror nok jeg bør komme meg ned til byen å få kjøpt meg bilett før det er for sent, men det selges kun i aristokraten eller? Laughing

Billettservice


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 mar 09, 19:44

Det var ikke dårlig at vi fikk flere tv kamper enn Brann, dette ligner ikke TV2


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 31 mar 09, 19:55

Opprinnelig postet av bateman
Sitter ringside når RBK møter FFK, er det forøvrig mulig å få kjøpt billetter til haugen uten å fysisk møte opp på Aristokraten??


Tidligere har i hvert fall billetter til bortetribunen blitt solgt ved inngangen på Lerkendal.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 31 mar 09, 20:36

Egoistisk som jeg er synes jeg ikke 16. mai kampen vår sku vært vist på riksdekkandes fjernsyn, men folk kjenner vel sin besøkelsestid alikevel? eller mister vi en tusing på at den sendes?

-Blir aldri fornøyd :)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5434

Lagt til: 31 mar 09, 20:48

I og med at den ble satt opp på TV så går den klokken 16 i stedet for 18. Det kan vel være positivt for publikumsoppmøtet? Eller?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 31 mar 09, 21:01

Ja, kanskje det 'nuller ut' det at den går på TV? Gunstig og fint tidspunkt når du sier det ja


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 mar 09, 23:38

Opprinnelig postet av Solheim

Ja, kanskje det 'nuller ut' det at den går på TV? Gunstig og fint tidspunkt når du sier det ja

Veldig ugunstig for meg ihvertfall, da jeg jobber til 14:00 den dagen, dvs jeg må ta til takke med TV'n...Frown

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 02 apr 09, 13:23

Opprinnelig postet av bateman

Flott at FFK får tv-kamper! Behagelig å se de hjemme ifra stua i ny og ne(bosatt i Trheim). Sitter ringside når RBK møter FFK, er det forøvrig mulig å få kjøpt billetter til haugen uten å fysisk møte opp på Aristokraten??

For andre eksiløstfoldninger kan det nevnes at Extratime tvers over gata for Three Lions viser samtlige 30ligakamper av FFK i år! Fast plass i kjelleren, med 1storskjerm, 1widescreen og provisorisk sittetribune! Stemning!Laughing

Billetter får du kjøpt utenfor borteseksjonen på Lerkendal og ja, det tas samme pris som vi må betale hos bortelaget. Øye for øye, tann for tann!Wink

Vær oppmerksom på at dere ikke har plass på østre tribune lengre, men er plassert på nordre langside, nærmest "gammeldassen".Laughing

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 02 apr 09, 14:05

Opprinnelig postet av svartoghvit

Billetter får du kjøpt utenfor borteseksjonen på Lerkendal og ja, det tas samme pris som vi må betale hos bortelaget. Øye for øye, tann for tann!Wink

Egentlig veldig grei ordning, det der. Problemet oppstår hvis andre også kjører samme policy - hva skal en ta da? Wink

---------------------------

Hater hat!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 apr 09, 16:43

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 26 mai 09, 22:41

http://www.f-b.no/article/20090526/FFK/802230644/1220/NYHET

nå syns jeg det begynner å bli drøyt. mandags kamper ødelegger mye på borteturene. hadde selv tenkt å ta turen til bergen. men siden jeg har ferie under ålesund kampen, så blir det kanskje en tur dit isteden.

 

 



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340