Husk meg
Brukernavn
Passord

Amin Askar (23) klar for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 27 mar 09, 18:56

hei Rune.

Hvordan vet du at summen er en mill? Etter hva jeg har lest så har ikke klubbene sagt noe eksakt om overgangsummen.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 27 mar 09, 18:57

Hvor har du fått overgangssummen fra ??

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 27 mar 09, 19:00

Etter det ffksupporter.net erfarer skal overgangssummen ligge på omkring én million kroner.

http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1672

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 27 mar 09, 19:10

Så ikke helt behovet for en ny spiller nå, så sant Amin ikke er tiltenkt å krige om vbacken. Uansett er 1mill kr mye å bruke hvis denne karen ikke er tiltenkt en rolle blant de 14-15beste øyeblikkelig. Slik stallen er nå har vi dobbeldekning, ja opptil trippeldekning i flere posisjoner. Vi må passe oss for å ikke skyte oss sjøl i foten mtp de stigende lønnskostnadene...Samtidig kan det tenkes at Askar har vært prisatt til en høyere pris tidligere, men at "krisen" i mfk(er det ikke konstant krise der?) senket prisen såpass at ffk "bare måtte" slå til...?

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 27 mar 09, 19:17

Opprinnelig postet av bateman

Så ikke helt behovet for en ny spiller nå, så sant Amin ikke er tiltenkt å krige om vbacken. Uansett er 1mill kr mye å bruke hvis denne karen ikke er tiltenkt en rolle blant de 14-15beste øyeblikkelig. Slik stallen er nå har vi dobbeldekning, ja opptil trippeldekning i flere posisjoner. Vi må passe oss for å ikke skyte oss sjøl i foten mtp de stigende lønnskostnadene...Samtidig kan det tenkes at Askar har vært prisatt til en høyere pris tidligere, men at "krisen" i mfk(er det ikke konstant krise der?) senket prisen såpass at ffk "bare måtte" slå til...?

Det er ikke sikkert det varer så lenge, for i dagens FB sier Henriksen at FFK også iår har budsjetert med spillersalg.. Deriblent tror jeg Kasey, Tegstrøm og Gerrbrand forsvinner.. Så tror vi kan ha godt nytte av Askar..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 mar 09, 19:18

Opprinnelig postet av bateman

Så ikke helt behovet for en ny spiller nå, så sant Amin ikke er tiltenkt å krige om vbacken. Uansett er 1mill kr mye å bruke hvis denne karen ikke er tiltenkt en rolle blant de 14-15beste øyeblikkelig. Slik stallen er nå har vi dobbeldekning, ja opptil trippeldekning i flere posisjoner. Vi må passe oss for å ikke skyte oss sjøl i foten mtp de stigende lønnskostnadene...Samtidig kan det tenkes at Askar har vært prisatt til en høyere pris tidligere, men at "krisen" i mfk(er det ikke konstant krise der?) senket prisen såpass at ffk "bare måtte" slå til...?

Prisen er, etter det jeg har fått vite, den samme som det FFK bød for ham tidlgere i vinter..


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 27 mar 09, 19:21

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Tydelig at ikke folk vet hva Amin står for. En av de beste signeringene i dette tiåret er min mening. Anvendelig til tusen. Og kun 1 mill. !!!!!

Merkelig at han ikke var god nok for Stabekk da.

Trudde FFK hadde lært ang. stallfyll nå. Hvem skal ut av stallen nå da...Tegstrøm?, Det må være enda flere hvis FFK skal klare å lønne alle disse spillrene.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 mar 09, 19:24

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Tydelig at ikke folk vet hva Amin står for. En av de beste signeringene i dette tiåret er min mening. Anvendelig til tusen. Og kun 1 mill. !!!!!

Velkommen tilbake Haugen Laughing


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 mar 09, 19:35

Opprinnelig postet av Tiger

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Tydelig at ikke folk vet hva Amin står for. En av de beste signeringene i dette tiåret er min mening. Anvendelig til tusen. Og kun 1 mill. !!!!!

Merkelig at han ikke var god nok for Stabekk da.

Trudde FFK hadde lært ang. stallfyll nå. Hvem skal ut av stallen nå da...Tegstrøm?, Det må være enda flere hvis FFK skal klare å lønne alle disse spillrene.

 

Samtidig ble Palmi funnet for lett for FFK, og havna i Stabæk...  

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 mar 09, 21:00

Meget god signering. Dette kan bli gull, hvis Askar holder seg skadefri.

Godt at FFK har hadt tålmodighet med denne signeringen.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 27 mar 09, 21:15

Gøtt med en "Norsk" spiller hvertfall. Har hørt mye bra, så nå får vi se. På tide med litt slanking av stallen nå.

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 27 mar 09, 22:07

Amin har vært/er den beste spilleren på MFK de siste seongene. Jeg tror at den fyren kan blomstre i FFK. Er en meget allsidig spiller og en sympatisk fyr (har jeg hørt)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 mar 09, 06:35
Endret: 28 mar 09, 06:49
Endret av: Patrioten

Askar-salg redder ikke MFK-økonomien

For rettighetene på Amin Askar er det MFK Invest som eier. Millionen FFK kjøpte Amin Askar for, går rett til investeringsselskapet.

http://www.moss-avis.no/article/20090328/SPORT/174196195/1370/MFK

 

 MFK-spillerne har blitt enige om å kutte i lønningene.

I går ble det også kjent at MFK var to dager for sent ute med å utbetale lønninger til spillere og øvrige ansatte. Klubbledelsen jobbet på spreng for å finne en løsning i hele går.

  http://www.moss-avis.no/article/20090328/SPORT/518631631/1370/MFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 mar 09, 06:36

Opprinnelig postet av Per Egil

Etter det ffksupporter.net erfarer skal overgangssummen ligge på omkring én million kroner.

http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1672

Etter det Moss Avis kjenner til, ble Askar solgt for én million kroner, pluss et gitt beløp etter et visst antall spilte kamper, pluss prosenter av et eventuelt videresalg.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 28 mar 09, 17:26

Opprinnelig postet av scheien

er det noen som vet om dette er en spiller som går rett inn på laget?

er det høyre back han først å fremst er hentet inn som?

ellers er det veldig bra med en potet på laget. alle klubber trenger et par sånne spillere. hva er hans gode å dårlige kvaliteter?

har ikke fått svar på dette enda. noen som vet noe?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 mar 09, 17:30
Endret: 28 mar 09, 17:31
Endret av: Patrioten

Askar kan allerede være spilleklar for klubben borte mot Sandefjord 5. april. I følge Jonsson er Askar en spiller som kan gi gevinst både på kort og lang sikt skriver Moss Avis. Da tyder det på at de vil bruke han med engang. Men, på hvem sin bekostning, kanskje på Pål Andre må vike for han


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 28 mar 09, 20:13

Noen som vet når fyren kom til Norge? Et sted har jeg lest at han kom hit i 1987, da må han ha vært to år gammel.

Andre steder står det at han har bodd her 10-12 år.

Noen som har peiling?

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Khan11

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 mar 09
Innlegg: 20

Lagt til: 28 mar 09, 20:43

jepp det stemmer kom hit som 2 åring.

 


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 28 mar 09, 20:43

http://www.mossfk.no/tv/

Flotte scoringer av Amin Askar. Spesielt den siste scoringen med gjennomløpet og brassen i mål. Tongue out

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 28 mar 09, 21:48

Moro med Kråkene som ble grinete for at han ville gå til en klubb som var i nærheten

Sorry Særp  sorry Moss      Storebror drar i fra.  Tongue out

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3