Husk meg
Brukernavn
Passord

Digipotten: Hjelp FFK med nettallene!

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 10 sep 09, 21:02

Litt off-topic, men bruker ikke de fleste Adblock Plus (eller noe tilsvarende) nå for tiden?

Jeg hadde virkelig ikke klart meg uten... De få gangene jeg bruker andre nettlesere/andre pc'er får jeg helt fnatt over hvor latterlig mye reklame det er på norske nettaviser osv.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 10 sep 09, 22:02

Opprinnelig postet av Knuty

Litt off-topic, men bruker ikke de fleste Adblock Plus (eller noe tilsvarende) nå for tiden?

Jeg hadde virkelig ikke klart meg uten... De få gangene jeg bruker andre nettlesere/andre pc'er får jeg helt fnatt over hvor latterlig mye reklame det er på norske nettaviser osv.

Det er vel egentlig et fåtall som bruker adblock pluss (trossalt aller flest bruker fortsatt IE).


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 10 sep 09, 23:58

Opprinnelig postet av JipJap

 

Det er vel egentlig et fåtall som bruker adblock pluss (trossalt aller flest bruker fortsatt IE).

Joda, men hvis man irriterer seg så mye over reklamen på Fredrikstadfk at man unngår å bruke siden, så er vel på tide å revurdere valg av nettleser også, for da må den irritasjonen gjelde på svært mange sider..

Ellers helt enig i at Fredrikstadfk er rotete, og stygg, selv uten all reklamen. Skulle gjerne hatt et mye mer enkelt, oversiktlig design.


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 16 apr 09, 16:52

Ikke rart. Når jeg er på Fredrikstad FK sine nettsider, ser jeg mer reklame enn fotball.

---------------------------

http://www.brigaderodhvit.com



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340