Husk meg
Brukernavn
Passord

Digipotten: Hjelp FFK med nettallene!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 sep 09, 17:52

Synes det er gøy å få med seg før kampen også, det skal du få kreditt for også, Rafn.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 20 sep 09, 08:09

Men jeg kan ikke fatte hvorfor det ikke er mere "reklame" før spesielt bortekamper. Det er jo ikke noe intervjuer av spillere/trener om hvordan treningen har vært denne uka, skader etc. etc. Savner mere snutter fra treningsfeltet.

Sitter med laptoppen på fanget og er sikkert inne om supp.nettet og ffk sidene 20 ganger om dagen med et håp om dette. For meg er det ikke rart de sliter med nettallene. Før og etter kampen er bra, men det er flere dager i uka.

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 sep 09, 07:29

Oi, nå datt vi ned til 11.plass.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 nov 09, 17:13

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 feb 10, 09:00

MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 05 mar 10, 00:15

FFK på 12. plass sist uke

http://rapp.tns-gallup.no/?aid=9072529

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 mar 10, 06:00

Etter at Tom Nordlie forsvant, er det ikke store interessen for FFK media lenger.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 05 mar 10, 08:07

Opprinnelig postet av Patrioten

Etter at Tom Nordlie forsvant, er det ikke store interessen for FFK media lenger.

Og godt er det.


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 06 mar 10, 02:57
Endret: 06 mar 10, 02:57
Endret av: MR.T

Har oppdatert designet på nyhetssakene på forsiden av www.fredrikstadfk.no

Kom gjerne med innspill.

Kommer snart opp en link med info om hvordan man kan sette FFK som startside - så hjelper man til vis a vis Digipotten :)

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 06 mar 10, 12:06

Det ser bra ut. Cool

---------------------------

BRH


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 08 mar 10, 16:12

Opprinnelig postet av MR.T

Har oppdatert designet på nyhetssakene på forsiden av www.fredrikstadfk.no

Kom gjerne med innspill.

Veldig glad for at dere kvittet dere med den nyhetskarusellen som var på forsiden. Den sugde ressurser og var langtfra brukervennlig. Var også forferdelig å bruke via mobiltelefon.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 08 mar 10, 17:55
Endret: 08 mar 10, 17:55
Endret av: Gardarson

Opprinnelig postet av MR.T

Har oppdatert designet på nyhetssakene på forsiden av www.fredrikstadfk.no

Kom gjerne med innspill.

Kommer snart opp en link med info om hvordan man kan sette FFK som startside - så hjelper man til vis a vis Digipotten :)

Hva med å starte opp med noen spillkonkurranser igjen? Jeg er sikker på at det dro mange inn på nettsiden hver dag! En konkurranse med diverse premier hver uke vil garantert føre FFK oppover Digipottabellen! Jeg fikk med meg flere særpinger på jobben til å gå inn der for å prøve å slå meg, så det funkerCool


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 apr 10, 07:18

FFK på 9.plass.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 mai 10, 07:34
Endret: 22 mai 10, 07:35
Endret av: Patrioten

Oi, nå ligger vi på 6.plass. http://rapp.tns-gallup.no/?aid=9072529

Synes hjemmesiden fortjener skryt, den har forbedredt seg med mange hakk.

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 mai 10, 08:16

Denne uken ligger vi på 7.plass. http://rapp.tns-gallup.no/?aid=9072529


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 27 mai 10, 09:50

Digipotten er faktisk veldig interessant for klubben i år. Siden vi er i Adecco er som kjent budsjettet kraftig redusert og pengene fra digipotten vil nok komme godt med. Mange tenker sikkert at vi ikke får så mye siden bare 19% av potten går til Adeccolagene. For de 80% som beregnes fra internettrafikk (altså bla. du og jeg som sitter her og diskuterer) så får vi faktisk en større andel av potten nå, enn om vi hadde byttet plass med Kongsvinger.

Se denne pdf fila for utregningene jeg gjorde.

Grunnen er at vi har så mye trafikk i forhold til resten av Adeccolagene at vi tar nesten 1/3 (28,2%) av alle pengene som går til Adeccoligaen. Med en pott på 30 mill med 81% TL og 19% Adecco vil dette gi oss 1,6 millioner. Det er mer enn både Stabæk og Aalesund, som ligger foran oss på trafikk! Hadde vi byttet plass med Kongsvinger ville vi fått "bare" 5,8% av TL-potten, noe som utgjør 1,4 mill. 200 000 mindre! 

Så her er det bare å trykke i vei, spre linker og få folk inn på sidene. Og vit at lle besøkende og sidevisninger er GULL verdt siden vi er i Adecco. Og jo større andel vi får, jo mindre får pæddekummen og mosselukta. Cool


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 mai 10, 12:51
Endret: 27 mai 10, 12:55
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av thorsen

Digipotten er faktisk veldig interessant for klubben i år. Siden vi er i Adecco er som kjent budsjettet kraftig redusert og pengene fra digipotten vil nok komme godt med. Mange tenker sikkert at vi ikke får så mye siden bare 19% av potten går til Adeccolagene. For de 80% som beregnes fra internettrafikk (altså bla. du og jeg som sitter her og diskuterer) så får vi faktisk en større andel av potten nå, enn om vi hadde byttet plass med Kongsvinger.

Se denne pdf fila for utregningene jeg gjorde.

Grunnen er at vi har så mye trafikk i forhold til resten av Adeccolagene at vi tar nesten 1/3 (28,2%) av alle pengene som går til Adeccoligaen. Med en pott på 30 mill med 81% TL og 19% Adecco vil dette gi oss 1,6 millioner. Det er mer enn både Stabæk og Aalesund, som ligger foran oss på trafikk! Hadde vi byttet plass med Kongsvinger ville vi fått "bare" 5,8% av TL-potten, noe som utgjør 1,4 mill. 200 000 mindre! 

Så her er det bare å trykke i vei, spre linker og få folk inn på sidene. Og vit at lle besøkende og sidevisninger er GULL verdt siden vi er i Adecco. Og jo større andel vi får, jo mindre får pæddekummen og mosselukta. Cool

Du har tydeligvis bra informasjon, NRK Østfold har laget en sak på det.

FFK best på nett.

- I for hadde vi fire personer ansatt som jobbet med slikt arbied. I år er det bare meg som gjør det. Men jeg skrev en artikkel hvor jeg ba folk som hadde lyst til å jobbe frivillig og skrive for oss, om å melde seg.

- Det resulterte i at vi nå har 20 frivillige som skriver nettsaker. Det er journaliststudenter og mange andre som har høy kompetanse på skriving. Så jeg er veldig godt fornøyd, sier Torjusen til NRK.no.

 

 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/sport_nrk_ostfold/1.7140849


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 29 mai 10, 21:22

Opprinnelig postet av thorsen

Digipotten er faktisk veldig interessant for klubben i år. Siden vi er i Adecco er som kjent budsjettet kraftig redusert og pengene fra digipotten vil nok komme godt med. Mange tenker sikkert at vi ikke får så mye siden bare 19% av potten går til Adeccolagene. For de 80% som beregnes fra internettrafikk (altså bla. du og jeg som sitter her og diskuterer) så får vi faktisk en større andel av potten nå, enn om vi hadde byttet plass med Kongsvinger.

Se denne pdf fila for utregningene jeg gjorde.

Grunnen er at vi har så mye trafikk i forhold til resten av Adeccolagene at vi tar nesten 1/3 (28,2%) av alle pengene som går til Adeccoligaen. Med en pott på 30 mill med 81% TL og 19% Adecco vil dette gi oss 1,6 millioner. Det er mer enn både Stabæk og Aalesund, som ligger foran oss på trafikk! Hadde vi byttet plass med Kongsvinger ville vi fått "bare" 5,8% av TL-potten, noe som utgjør 1,4 mill. 200 000 mindre! 

Så her er det bare å trykke i vei, spre linker og få folk inn på sidene. Og vit at lle besøkende og sidevisninger er GULL verdt siden vi er i Adecco. Og jo større andel vi får, jo mindre får pæddekummen og mosselukta. Cool

Takk for et fint innlegg. Det er riktig som du sier at vi er store på nett - noe denne artikkelen hos NRK Østfold også bevitner:

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/sport_nrk_ostfold/1.7140849

Når det gjelder dette med utbetalingen så er det også viktig å få med seg de to andre målekriterinene også - nemlig 10% for klubbTV og 10% for storskjerm.

I fjor var HamKam de eneste med storskjerm i Adeccoligaen og det resulterte at de tok hele denne potten selv (ca 700.000 for bare storskjermbiten). I år er det vel ikke så mange andre enn oss som har storskjerm, så her ligger det en bra oppside. Dog kan kriteriene endres underveis, noe jeg ikke håper vil skje selvsagt.

Se mer om verdien av klikk  med mer i denne artikkelen:

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2643/372/

Som thorsen sier i saken over så er det godt å vite at man har et rødt og hvitt hjerte hver gang man besøker www.fredrikstadfk.no eller www.ffksupporter.net/forum

Har du klikket for FFK i dag?

PS: Post gjerne en link til denne diskusjonstråden på din Facebookprofil og hold den levende :)

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 jun 10, 08:19

Dette hjelper også FFK med å få flere klikk. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2930978.ece


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jun 10, 09:08

det var litt tullete av deg da... tror FFK ikke skal prøve på sånne ting

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f