Husk meg
Brukernavn
Passord

Digipotten: Hjelp FFK med nettallene!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 sep 09, 08:01
Endret: 01 sep 09, 08:02
Endret av: Patrioten

Sjekk listen over topp fem over de mest leste sakene på http://www.fotball247.com/. er jo stort sett bare FFK saker.

Denne uken gjør nok FFK et stort byks på listen over de meste leste på nettallene for Tippeligaklubbene.

Og mye av grunnen er nok Tom Nordlie.

Tror dere at vi hadde fått de to spillerne, hvis Tom ikke hadde vært her?


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 01 sep 09, 08:04

Opprinnelig postet av Patrioten

Sjekk listen over topp fem over de mest leste sakene på http://www.fotball247.com/. er jo stort sett bare FFK saker.

Denne uken gjør nok FFK et stort byks på listen over de meste leste på nettallene for Tippeligaklubbene.

  Håper også laget gjør et byks på tabellen i ukene som kommer.  Har mere tro på det nå enn for et par uker sidenSmile


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 sep 09, 08:26

Opprinnelig postet av Patrioten

Tror dere at vi hadde fått de to spillerne, hvis Tom ikke hadde vært her?

Garantert ikke. Det var hans ønsker, de passer perfekt i hans system.

Og klart det er lettere å få spillere med en profilert trener.. Selv om noen spillere ikke tør å spille under Tøffe Tom da..Laughing


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 sep 09, 17:13

Det var det jeg regnet med, vi klatrer på netttabellen.

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2367/372/


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 sep 09, 22:01

Nå er vi på topp 4.


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 10 sep 09, 08:57

Jeg synes at fredrikstadfk.no er rotete, uoversiktig og amatørmessig laget. For meg ser det ut til at det ikke har vært noe som helst plan over hvordan de ønsker å framstå. At for mye annonser og uinteresant info på "førstesiden". Web ansvarlig burde finne seg en annen jobb, spør du meg...

FFK burde være et selvfølgelig innslag på topp 3. Uten TN på laget ville bykset oppover på "tabellen" aldri kommet.

ffksupporter.net inneholder langt mer interessant stoff, og er manges "førsteside" for FFK stoff... Stå på videre...

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 sep 09, 11:00

Helt enig med nilz1.

Fredrikstadfk.no er fryktelig slitsom og dårlig. Denne supportersiden er stikk motsatt.

Valget er ikke vanskelig for meg, jeg bruker særdeles lite tid på den offisielle hjemmesiden til klubben.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 10 sep 09, 11:24

Dette blir jo pga av all reklame som de presser inn. Nettsiden var noe jeg snakka med de om når jeg var på jobbintervju der. Der sa jeg vel egentlig akkurat det. Greit man skal ha inn penger, men for mye bevegelig reklame blir tilslutt slitsomt, og brukeren velger å gå ut.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 10 sep 09, 21:02

Litt off-topic, men bruker ikke de fleste Adblock Plus (eller noe tilsvarende) nå for tiden?

Jeg hadde virkelig ikke klart meg uten... De få gangene jeg bruker andre nettlesere/andre pc'er får jeg helt fnatt over hvor latterlig mye reklame det er på norske nettaviser osv.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 10 sep 09, 22:02

Opprinnelig postet av Knuty

Litt off-topic, men bruker ikke de fleste Adblock Plus (eller noe tilsvarende) nå for tiden?

Jeg hadde virkelig ikke klart meg uten... De få gangene jeg bruker andre nettlesere/andre pc'er får jeg helt fnatt over hvor latterlig mye reklame det er på norske nettaviser osv.

Det er vel egentlig et fåtall som bruker adblock pluss (trossalt aller flest bruker fortsatt IE).


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 10 sep 09, 23:58

Opprinnelig postet av JipJap

 

Det er vel egentlig et fåtall som bruker adblock pluss (trossalt aller flest bruker fortsatt IE).

Joda, men hvis man irriterer seg så mye over reklamen på Fredrikstadfk at man unngår å bruke siden, så er vel på tide å revurdere valg av nettleser også, for da må den irritasjonen gjelde på svært mange sider..

Ellers helt enig i at Fredrikstadfk er rotete, og stygg, selv uten all reklamen. Skulle gjerne hatt et mye mer enkelt, oversiktlig design.


TheJester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 11 sep 09, 02:01

Personlig har jeg nesten sluttet helt å bruke de offisielle sidene etter jeg begynte å vanke her. Her er det mer interessante nyheter, mer kritiske nyheter og et forum med masse flotte folk!

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 sep 09, 04:10

Nå datt vi ned til 6.plass.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 17 sep 09, 11:32

Har faktisk aldri vært inne på de offisielle sidene til FFK. Har egentlig ikke noe lyst hellerSurprised Vet ikke hva det kommer av

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 17 sep 09, 12:01

Tror ikke på deg ...

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 sep 09, 13:09

Opprinnelig postet av TheJester

Personlig har jeg nesten sluttet helt å bruke de offisielle sidene etter jeg begynte å vanke her. Her er det mer interessante nyheter, mer kritiske nyheter og et forum med masse flotte folk!

FFKs offisielle hjemmesider presenterte Patrik Gerrbrand som spiller over tabellen på høyresiden. Når jeg tok en refresh på siden kom en spiller uten navn og profilbilde. På tredje forsøk dukket Amin opp.

Godt jobba!

Kanskje ikke så rart hvis folk ikke helt gidder bruke sidene... Men de har en del annet ok der, men jeg synes designet (eller fravær av design) og struktur på sidene, samt navigasjona, er helt håpløs...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 17 sep 09, 14:18

Etter kampen magasinet er ihvertfall ganske severdig. I tillegg har dem en bra dekning av juniorlaget, noe som er positivt.

Designet er jeg derimot ikke veldig glad i.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 17 sep 09, 14:34

Opprinnelig postet av Rey

Etter kampen magasinet er ihvertfall ganske severdig.

 

Takker og bukker Cool

Ihverfall når vi vinner da .....

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 sep 09, 16:48

Opprinnelig postet av Rafn
Ihverfall når vi vinner da .....

Må si det frister mer å se det etter seire enn å høre over en halvtime med hvorfor vi tapte ja... :p


TheJester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 17 sep 09, 17:41

Opprinnelig postet av Rey

Etter kampen magasinet er ihvertfall ganske severdig. I tillegg har dem en bra dekning av juniorlaget, noe som er positivt.

Enig!

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f