Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvorfor synger ikke PH?

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 apr 09, 15:49

dere burde stoppet sangen om at FFK skulle vinne eller hva dere sang om... vi lå under og hadde hatt behov for en annen sang der og da

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 27 apr 09, 15:58

føler ikke at noen av sangene i går ble feil egentlig

kanskje "er det alltid så stille over der" kunne vært spart i og med at vi er nesten stille selv om dagen!.

---------------------------

jaddajadda


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 27 apr 09, 16:36

Det jeg bet meg merke i fra hovedtribunen var at det var ganske greit i første omgang, men i starten av andre omgang så hørtes det ut som om det ble forsøkt en ny sang(?) som det overhodet ikke ble trøkk ut av. Den ble kjørt et par minutter minst uten noe bedring. Syns det er rart at det ble fortsatt og kjørt på denne så lenge når det overhodet ikke ble noe trykk. Når det merkes at en sang ikke funker så bør det vel byttes i stedet for å prøve så lenge? Rett etter at den sangen ble avsluttet scoret Aalesund og da klarte dere aldri å komme ordentlig i gang igjen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 27 apr 09, 16:51

det stemmer det

sangen var i grunn ok men folk må få en tekst til sangen så hadde den nok satt seg etterhvert

men DER må brh ta litt skyld for dere var aktivt frampå med litt småkjeft (ikke noe galt i det forsåvidt men) på en helt ny sang som ikke alle kan........

---------------------------

jaddajadda


stheike

Knøttespiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 29

Lagt til: 27 apr 09, 17:15

det eneste brh sa i går når de prøvde den nye sangen var "hjelp oss litt nå ph" 

 

Vi er Fredrikstad!
Tro til vårt lag!
Vi er Fredrikstad
Vinner i dag!

Lalalalala...
Lalalalala...

 

dette er teksten til den sangen som ble forsøkt i går.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 27 apr 09, 17:16

husker ikke sangen i hue nå. men den var ikke av det vanskelige slaget. har du hørt den to ganger så kan du den. å den ble vel sunget ti ganger på rad, så det er ingen unnskyldning.

men det jeg la merke til var at det omtrent bare var brh som sang. virker som om resten av ph feltet boikotter sangene som brh lager


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 27 apr 09, 18:21

hehe forsåvidt enig men det er ente så lett å høre hva dem sier hvis du står lenger nede

jeg sang med hvis det er noen trøst.... om aldri så fattig

---------------------------

jaddajadda


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 27 apr 09, 18:46

Opprinnelig postet av lordofwhat

føler ikke at noen av sangene i går ble feil egentlig

kanskje "er det alltid så stille over der" kunne vært spart i og med at vi er nesten stille selv om dagen!.

Altså, Aalesundsupporterne sang ikke en eneste strofe i 1. omgang. Så den var faktisk berettiget.

Det var faktisk de dårligste som har vært på stadion noensinne.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 27 apr 09, 20:54

Opprinnelig postet av Rey

Det jeg bet meg merke i fra hovedtribunen var at det var ganske greit i første omgang, men i starten av andre omgang så hørtes det ut som om det ble forsøkt en ny sang(?) som det overhodet ikke ble trøkk ut av. Den ble kjørt et par minutter minst uten noe bedring. Syns det er rart at det ble fortsatt og kjørt på denne så lenge når det overhodet ikke ble noe trykk. Når det merkes at en sang ikke funker så bør det vel byttes i stedet for å prøve så lenge? Rett etter at den sangen ble avsluttet scoret Aalesund og da klarte dere aldri å komme ordentlig i gang igjen.

Akkurat den oppfatningen jeg har å! Var bra og til tider veldig bra før pause. Den sangen som ble dratt igang etter pause funka ikke og ble prøvd altfor lenge! Trur det tok 5 min før jeg eller noen av de jeg stod sammen med skjønte halvparten av det dere sang. Og når dere sier dere i BRH var nesten de eneste som var gode, er det bare å høre hvor stille det ble under den nye sangen...

Kanskje det er dere som klager her inne som ikke synger nok? Jeg for min del klarer knapt nok å tenke når jeg gauler av full hals, enda mindre høre at det er dårlig trykk rundt på feltet..... Men skal vel myyyyyye til for at dere skal innrømme at det er bra lyd! 


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 27 apr 09, 21:01

Den nye sangen "ser" enkel ut når man ser den nedskrevet slik som i et par innlegg over her, men det var veldig vanskelig å høre hva som ble sunget i linje nr. 2.

Resten hørtes og alle rundt meg sang med på det vi skjønte, så det var da noen som prøvde i hvertfall Smile

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 apr 09, 21:07

Opprinnelig postet av stheike

det eneste brh sa i går når de prøvde den nye sangen var "hjelp oss litt nå ph" 

 

Vi er Fredrikstad!
Tro til vårt lag!
Vi er Fredrikstad
Vinner i dag!

Lalalalala...
Lalalalala...

 

dette er teksten til den sangen som ble forsøkt i går.

Den sangen skulle vi stoppet da vi lå under som jeg sa sist.... vi skulle dratt en annen sang... folk begynte og miste troa på seier og da hjelper det ikke med en sang som den... så tar det tid og få en helt ny sang til og svinge med en gang....

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 apr 09, 21:09

Det ble faktisk delt ut 100 ark av denne forrige gang. Vi kan dele ut ark, legge ut på nettet  og alt annet. Poenget er at vilja ikke er der.. Eneste som skal til for å få inn nye sanger, er å trykke de i huet på PH. Denne sangen ble ikke sunget for å runge over stadion igår, men for å synge den inn..

Det er jo det som alltid er problemet og som var problemet ifjor. Mange nye sanger laget, men ingen sunget, nettopp fordi de ikke "funka".. Men de kommer aldri til å funke med en gang. Man må bare kjøre på helt til det sitter, men prisen er at det blir litt dårlig synging de første gangene... Zoran gjorde det perfekt (ja jeg trekker inn han som eksempel), han tiltrakk seg all oppmerksomhet og ga klar beskjed om at "nå skal vi synge inn en ny sang". Men nå har vi ingen forsanger av hans kaliber  (trenger ikke diskutere akkurat han nei).

"kom igjen fredrikstad, nå tar vi de med ryggen rak" sangen, funker jævlig bra, men var akkurat sånn med den i starten også..

 

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 27 apr 09, 21:16

Opprinnelig postet av Husgutt

Det ble faktisk delt ut 100 ark av denne forrige gang. Vi kan dele ut ark, legge ut på nettet  og alt annet. Poenget er at vilja ikke er der.. Eneste som skal til for å få inn nye sanger, er å trykke de i huet på PH. Denne sangen ble ikke sunget for å runge over stadion igår, men for å synge den inn..

Kan tidspunktet ha vært feil? At folk fortsatt var litt daue etter pause? At det kanskje hadde vært bedre å tatt en enkel sang som trykker først for å få folk i gang igjen (noe som strengt tatt ikke burde vært nødvendig) og så prøvd en ny en? (Men det forutsetter jo igjen en forsanger). Den sangen sammen med at Aafk scoret rett etterpå var vel det som gjorde at Plankehaugen aldri kom i gang i andre omgang. (Uten at det er sangen i seg selv sin skyld) Det er ihvertfall slik jeg oppfattet det fra min plass på langsiden

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 27 apr 09, 21:23

Det er ikke noe feil på sangen, tror faktisk at den kan bli bra.

Synes kanskje at 2 linja kunne vært "ha tro på vårt lag" istedenfor "ha tro til vårt lag"........ men funker som den er også.

Jeg å flere med meg venta på at denne sangen skulle blitt innviet på forrige kamp når vi fikk utdelt arket, men da det ikke skjedde går disse arkene i søpla desverre og blir ikke spart på til neste kamp.

Det var faktisk noen som prøvde å være med, så prøv igjen på neste hjemmekamp.

Vi trenger nye sanger og boikotter absolutt ikke BRH, vi trenger bare å lære sangen før vi er med å synger for full hals.

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 27 apr 09, 21:26
Endret: 27 apr 09, 22:44
Endret av: denialsander

Mulig det ikke passer med melodien siden jeg ikke husker den helt riktig Embarassed

 

 

Mod: Keiko99 vs Jonek vs Keiko99 vs ... -innlegg og omvent (;)) slettet.

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 27 apr 09, 22:51

Opprinnelig postet av Husgutt

Det ble faktisk delt ut 100 ark av denne forrige gang. Vi kan dele ut ark, legge ut på nettet  og alt annet. Poenget er at vilja ikke er der.. Eneste som skal til for å få inn nye sanger, er å trykke de i huet på PH. Denne sangen ble ikke sunget for å runge over stadion igår, men for å synge den inn..

Det er jo det som alltid er problemet og som var problemet ifjor. Mange nye sanger laget, men ingen sunget, nettopp fordi de ikke "funka".. Men de kommer aldri til å funke med en gang. Man må bare kjøre på helt til det sitter, men prisen er at det blir litt dårlig synging de første gangene... Zoran gjorde det perfekt (ja jeg trekker inn han som eksempel), han tiltrakk seg all oppmerksomhet og ga klar beskjed om at "nå skal vi synge inn en ny sang". Men nå har vi ingen forsanger av hans kaliber  (trenger ikke diskutere akkurat han nei).

"kom igjen fredrikstad, nå tar vi de med ryggen rak" sangen, funker jævlig bra, men var akkurat sånn med den i starten også..

 

Har bare en ting å si til brigaden stå på!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 28 apr 09, 08:28

Opprinnelig postet av MA

Mulig det ikke passer med melodien siden jeg ikke husker den helt riktig Embarassed

 

 

Mod: Keiko99 vs Jonek vs Keiko99 vs ... -innlegg og omvent (;)) slettet.

Synes ikke at det jeg skrev burde blitt slettet, men jeg har ikke lest hva keiko99 svarte.. Det er dere som er moderatorer.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 28 apr 09, 08:30

Opprinnelig postet av Thor Gunnar

Opprinnelig postet av Husgutt

Det ble faktisk delt ut 100 ark av denne forrige gang. Vi kan dele ut ark, legge ut på nettet  og alt annet. Poenget er at vilja ikke er der.. Eneste som skal til for å få inn nye sanger, er å trykke de i huet på PH. Denne sangen ble ikke sunget for å runge over stadion igår, men for å synge den inn..

Det er jo det som alltid er problemet og som var problemet ifjor. Mange nye sanger laget, men ingen sunget, nettopp fordi de ikke "funka".. Men de kommer aldri til å funke med en gang. Man må bare kjøre på helt til det sitter, men prisen er at det blir litt dårlig synging de første gangene... Zoran gjorde det perfekt (ja jeg trekker inn han som eksempel), han tiltrakk seg all oppmerksomhet og ga klar beskjed om at "nå skal vi synge inn en ny sang". Men nå har vi ingen forsanger av hans kaliber  (trenger ikke diskutere akkurat han nei).

"kom igjen fredrikstad, nå tar vi de med ryggen rak" sangen, funker jævlig bra, men var akkurat sånn med den i starten også..

 

Har bare en ting å si til brigaden stå på!

Den støtter jeg 100%.

 

Stå på videre Brigade Rødhvit!!!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 28 apr 09, 12:53

torsdagskampen mot tromsø må jo være perfekt for innkjøring av nye sanger

det kommer nok ikke mange fra tromsø på en vanlig torsdag så vi kan øve uten så mye lyd fra istappen

---------------------------

jaddajadda


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 apr 09, 13:26

Opprinnelig postet av lordofwhat
det kommer nok ikke mange fra tromsø på en vanlig torsdag så vi kan øve uten så mye lyd fra istappen

Hvis det er konkurranse fra tribunen du frykter, så burde vel Aafks Stormen være en takknemlig motstander. Det var hyl og skrik da målet kom, resten av kampen og i hvert fall før målet, så stod de jo og holdt kjeft borti hjørnet sitt. Jeg hørte i hvert fall ikke en lyd derfra.



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24