Husk meg
Brukernavn
Passord

forsanger ...

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 25 mar 09, 19:43

Herregud hvor lenge skal folk diskutere dette her da??? Makan til sutrehuer hele gjengen. Det må da være et voksent menneske i PH og et voksent menneske i BRH som kan snakke sammen og sørge for at de 2 gjengene klarer å synge samme sang!!??  Dette er en av grunnene til at dette forumet brukes sjeldnere og sjeldnere. Samme folka som diskuterer de samme sakene ommat og ommat igjen...og Zoran har tydligvis gitt seg. Move on folkens

---------------------------

jorhan


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 25 mar 09, 19:53

Rektig. Jeg tror at vi bare kan glemme Zoran denne sesongen hvertfall, tviler på at han i det hele tatt kommer tilbake. Litt slitsomt at Zoran nevnes hver gang det snakkes om stemninga på stadion (ja, jeg vet jeg er en av dem). Vi må komme oss videre nå. En ting er hvertfall sikkert, vi må ha på plass en ny forsanger snarest. Som skrevet tidligere i tråden så hadde jeg håpet på Roy Nilsen, men det virker som også han har trukket seg mer ut i det siste.

Forsangerjobben er ledig, men den er ikke akkurat særlig attraktiv. Vi får skjenke Glenn Lampe og overtale han til å skrive under på en serviett om at han er forsanger i år også, bedre enn ingenting ;)

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


stheike

Knøttespiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 29

Lagt til: 26 mar 09, 11:09

keiko! hadde alle som sto på feltet syngi hadde vi sluppet det problemet men at han blir sint. nå ph var på sitt beste keiko, husker du ikke hvor blid zoran var, hadde det ikke vært for øra hadde smilet gått helt rundt hodet hans. motto: vill du ikke ha kjeft så syng for faen.


becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 26 mar 09, 11:19

Har ikke lest alle innleggene...

Er det noen her som har forslag til en som kan være forsanger?
Det er nok ikke så lett for Plankehaugen å skaffe en forsanger, sånn jeg har forstått det ut i fra det jeg har lest og ting jeg har fått med meg fra andre steder så er nok Zoran, Nilsen og Lampe uaktuelle i år desverre.. Noen andre forslag?

Kom med noen forslag her? og send de også til Plankehaugen styret på mail?

Er det noen her som kunne tenke seg å være forsanger? Eller har noen forslag på hvordan man skal få tak i en?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 mar 09, 12:19
Endret: 26 mar 09, 12:27
Endret av: keiko99

Opprinnelig postet av stheike

keiko! hadde alle som sto på feltet syngi hadde vi sluppet det problemet men at han blir sint. nå ph var på sitt beste keiko, husker du ikke hvor blid zoran var, hadde det ikke vært for øra hadde smilet gått helt rundt hodet hans. motto: vill du ikke ha kjeft så syng for faen.

jeg synger og spar deg for søpla prat vær så snill..  Jeg godtar at du støtter Zoran, men at du vinkler innlegge over på meg er lattelig. må være mulig og diskutere.  Zoran er flink på sitt beste, men han har noe han selv må rett opp i

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


stheike

Knøttespiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 29

Lagt til: 02 apr 09, 12:23

jeg sier ikke at du ikke synger keiko, men når du står på ph feltt så se deg rundt å se hvor mange som ikke synger. jeg blir kvalm, dette skal liksom være ett suporterfelt? vi trenger en forsanger som kan piske ph,

 

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 apr 09, 12:57
Endret: 02 apr 09, 12:59
Endret av: keiko99

Opprinnelig postet av stheike

jeg sier ikke at du ikke synger keiko, men når du står på ph feltt så se deg rundt å se hvor mange som ikke synger. jeg blir kvalm, dette skal liksom være ett suporterfelt? vi trenger en forsanger som kan piske ph,

vær så snill spar deg for søpla prat. Du bare kommer med dritt og jeg liker ikke at du har så fokus på meg.. skaff deg en annen du kan plage deg med...

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 apr 09, 13:23
Endret: 02 apr 09, 13:23
Endret av: FFK1903

Skjønner ikke hva du reagerer så voldsomt på Keiko? Han gjør en helt korrekt observasjon på Plankehaugen-feltet. Siste hjemmekamp i fjor (som er mitt siste holdepunkt) var det en hel haug på PH-feltet som holdt med helt andre ting enn å synge.

Han retter kritikken mot feltet generelt, ikke deg personlig, og det syns jeg i grunn kom tydelig frem.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 apr 09, 14:44
Endret: 02 apr 09, 14:45
Endret av: keiko99

sånn jeg forstår han har han forelsket seg i nicket keiko og bruker påstander som jeg svarer på. Derfor ber jeg han om han kan finne noen ander og plage. Hadde han ment noe i den rettningen du sier ber jeg han om og holde meg uten for. er vel mulig og snakke generelt uten og dra inn nicket keiko

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 apr 09, 14:54

Han diskuterer strengt tatt med deg, ikke om deg Keiko. Det er en stor forskjell det. Derfor bruker han også nicket ditt i svarene, omtrent akkurat slik jeg gjør nå. Han kommer med påstander om at PH-feltet har mange som er for dårlige til å synge. Du svarer på en måte som gjør at du har tolket det som at du er en av de som ikke synger. Dette svarte han da også på omgående at det ikke gjaldt deg. Selv om "navnet" ditt er nevnt i et innlegg, så betyr ikke det at hele innlegget omhandler deg.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 apr 09, 15:00
Endret: 02 apr 09, 15:03
Endret av: keiko99

sorry, men det var sånn jeg tolket det.. bare slett det jeg skrev da vel.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 05 apr 09, 23:24

Enda en kamp uten noen som helst form for forsanger... Noen som vet om Plankehaugen i det hele tatt jobber med dette?

---------------------------

Ja Rekti...


- FFK / LFC / Østsiden -


stheike

Knøttespiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 29

Lagt til: 17 apr 09, 13:46

styret tenker på kafè drift og hest!! gi gir fulstenig faen i forsanger virker det som.


fanatic_so_what

Knøttespiller

Ble medlem: 26 aug 07
Innlegg: 44

Lagt til: 17 apr 09, 15:46

Opprinnelig postet av stheike

styret tenker på kafè drift og hest!! gi gir fulstenig faen i forsanger virker det som.

Hva skal man si? når man oppfører seg slik som mange i PH har gjort, så fortjener man ikke noe bedre. Man fortjener å blir latterliggjort. Å bli sunget ut av Stabæk-fans på egen hjemmebane er latterliggjøring på sitt beste.

---------------------------

Respekterer ingen med mer enn 2 foruminnlegg om dagen!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24