Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: FFK - Strømsgodset (2. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 24 mar 09, 09:34

Opprinnelig postet av Per Egil

Kan noen snart sørge for at Ivar Hoff blir beskyttet mot seg selv? Makan...

Utrolig bra av Ivar Hoff's precognitive evner å se hvor vi er på slutten av sesongen etter en hjemmekamp (som jeg synes vi gjorde greit, sett ut fra skadesituasjonen).

---------------------------

GÅ SJÆL RHINO!


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 24 mar 09, 10:09

Jeg trur vi kommer til å få se 4-4-1-1 mye mer utover i sesongen jeg. Skader absolutt ikke å ha fler kort og spille på, samt at ramberg fungerer jo ganske bra som hengende spiss. Synes også vi har fikk mange brudd høyt i banen pga presset til ramberg.

Trur ikke det "dårlige" spillet vi har vist til tider har så mye å si med formasjonen, men mer å si med skadesituasjonen/tidlig sesongstart og slitne spillere.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 mar 09, 13:00

Opprinnelig postet av JipJap

 Trur ikke det "dårlige" spillet vi har vist til tider har så mye å si med formasjonen, men mer å si med skadesituasjonen/tidlig sesongstart og slitne spillere.

Enig i det meste, men slitne spillere?Ærlig talt, de har spilt 2 kamper.Om de er slitne nå, så går vi en dyster sesong imøte...


Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05
Innlegg: 203

Lagt til: 24 mar 09, 13:34

Opprinnelig postet av HotDream

Enig i det meste, men slitne spillere?Ærlig talt, de har spilt 2 kamper.Om de er slitne nå, så går vi en dyster sesong imøte...

De har trent hardt i oppkjøringen for å holde hele sesongen. Hvis de ikke slapp opp før helt på slutten er det naturlig at det går noen uker før man begynner å få overskudd...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 mar 09, 13:36

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av JipJap

 Trur ikke det "dårlige" spillet vi har vist til tider har så mye å si med formasjonen, men mer å si med skadesituasjonen/tidlig sesongstart og slitne spillere.

Enig i det meste, men slitne spillere?Ærlig talt, de har spilt 2 kamper.Om de er slitne nå, så går vi en dyster sesong imøte...

Slitne spillere er godt mulig å få til. Man er ikke 100% i kampform nå, "kampkondisen" kommer etterhvert. I tillegg har vi flere spillere som feks Gashi og Wehrman som kanskje ikke ligger på mer enn 85-90% kapasitet for tiden pga skader/sjukdom/dårlig sesongoppkjøring.

Jeg har faktisk kjempetrua i år, spesielt med bredden i laget. Med Barsom, Gerrbrand, Ophaug og Johannsson tilbake, pluss Borges, Lala og kanskje en fremadstormende Adiyiah så ser dette ekstremt bra ut i mine øyne. Da har vi kanskje råd til å gi slipp på feks Tegström og Wehrman også for å normalisere lønnsutgiftene og redusere gjennomsnittsalderen i troppen.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 24 mar 09, 14:56
Endret: 24 mar 09, 14:56
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Plankekæll

Slitne spillere er godt mulig å få til. Man er ikke 100% i kampform nå, "kampkondisen" kommer etterhvert. I tillegg har vi flere spillere som feks Gashi og Wehrman som kanskje ikke ligger på mer enn 85-90% kapasitet for tiden pga skader/sjukdom/dårlig sesongoppkjøring.

Jeg har faktisk kjempetrua i år, spesielt med bredden i laget. Med Barsom, Gerrbrand, Ophaug og Johannsson tilbake, pluss Borges, Lala og kanskje en fremadstormende Adiyiah så ser dette ekstremt bra ut i mine øyne. Da har vi kanskje råd til å gi slipp på feks Tegström og Wehrman også for å normalisere lønnsutgiftene og redusere gjennomsnittsalderen i troppen.

Enig. Jeg er veldig positiv til fortsettningen. Tror vi kan greie å etablere oss i toppen denne sesongen, hvis ting går litt veien.

Det som var positivt med kampen mot Godset var at vi hadde god kontroll selv om vi ikke gjorde noen kjempekamp. Jeg tror Stadion kommer til å bli et "fort" i år også.

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet - http://www.rodhvitelite.com


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 mar 09, 15:15

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Enig. Jeg er veldig positiv til fortsettningen. Tror vi kan greie å etablere oss i toppen denne sesongen, hvis ting går litt veien.

Det som var positivt med kampen mot Godset var at vi hadde god kontroll selv om vi ikke gjorde noen kjempekamp. Jeg tror Stadion kommer til å bli et "fort" i år også.

Har også trua på at sesongen kan bli bra, men Strømsgodset er vel en dårlig målestokk. Det er et bunnlag... Stabæk-kampen blir en skikkelig indikasjon på hvor gode vi er...

Lykke til alle sammen!


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 24 mar 09, 16:28

Opprinnelig postet av Superkjegle

Opprinnelig postet av Per Egil

Kan noen snart sørge for at Ivar Hoff blir beskyttet mot seg selv? Makan...

Utrolig bra av Ivar Hoff's precognitive evner å se hvor vi er på slutten av sesongen etter en hjemmekamp (som jeg synes vi gjorde greit, sett ut fra skadesituasjonen).

Er det flere enn meg som har lagt merke til at han minner om Team Antonsen`s utenrikskorenspondent parodi

http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/30952

 

 

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340