Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: FFK - Strømsgodset (2. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 mar 09, 23:49
Endret: 22 mar 09, 23:49
Endret av: Costanza

Opprinnelig postet av aavdst

Ivar Hoff sa vel intet galt? Han sa at FFK ikke kom til å rykke ned i år, men var heller ingen medaljekandidat. Og dette er vel de fleste enige om? De sa forøvrig ingenting om Rambergs kritikk til FFK-ledelsen som ville selge ham til Moss. Det var kun en "teaser" i forkant hvor de nevnte det. I selve innslaget ble det ikke nevnt. De ble vel hvisket i øret at dette var gammelt nytt som klubben og Hansi hadde skværet opp i for lenge siden.

De hadde en sak på det i slutten av sendingen, hvor TV 2 intervjuet Ramberg om dette etter kampen. Veldig lite interessant å spinne videre på den nyheten nå.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 22 mar 09, 23:49

Opprinnelig postet av ommb

Nå fikk ikke jeg med meg tv2 sine sendinger etter kampen. Hva sa de om FFK?

At de ikke har mye til overs for FFK er ikke akkurat noe nytt. Like pinlig å se sendingene deres hver gang...

 

De sa ikke stort,viste bare klipp fra kampen... Samme gamle med andre ord!  Wink

Bengt prøvde å forklare no,men han ville heller se klipp fra Odd-kampen.. Om jeg ikke tar helt feil?

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 mar 09, 06:25

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 23 mar 09, 07:17

Viktig med tunga rett i munn, det var TKK som ville "kvitte seg med" Ramberg, Kvisvik og Czartek. Dette fordi han sikkert ville gi Moss en sjangse til å rykke opp til TLLaughing

Fortsatt strålende fornøyd med at TKK måtte gå.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 23 mar 09, 08:01

Opprinnelig postet av HotDream

Du burde innrømme mer enn det etter hva du har skrevet hele uka...

Da misforstår du meg kanskje litt - selv om jeg rettet fokus på hva jeg mente... Ramberg kan ikke benkes, men jeg ønsket å se han velge andre løsninger. I går gjorde han flere positive ting, og det gleder meg.

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 mar 09, 09:03

Bra gjennomført kamp. 1 omgang var meget bra.

Ramberg imponerer meg mer og mer..

Men det blir litt tynt framover med bare en spiss.. Bør gå over til 4 4 2 igjen..

Dårlig på tribunen i dag.. PH var elendig, samma med BRH.. Må skjerpe oss framover..


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 mar 09, 09:22
Endret: 23 mar 09, 09:22
Endret av: Bob Page

Opprinnelig postet av ffkmufc

Dårlig på tribunen i dag.. PH var elendig, samma med BRH.. Må skjerpe oss framover..

 

Er faktisk enig.Hovedproblemet tror jeg lå i at vi ikke hadde forsanger, noe som bør rettes på til neste kamp...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 23 mar 09, 09:29
Endret: 23 mar 09, 09:30
Endret av: ffkmats

La de såkalte ekspertene si hva de vil. Det er vi supportere som vet hva vi kan forvente av laget og hva vi kan håpe på. Det er håpet vi skal ha lit til. Ivar Hoff så en kamp hvor vi slo Godset med to mål uten å slippe inn mål imot, og det har vi ikke gjort de siste årene hvis jeg ikke tar feil. Dessuten spiller vi også uten noen av de mest sentrale spillerene, OG vi får ett par nye spillere i tillegg. Den dagen Barsom, Ophaug, Gerrbrandt og Borges i tillegg til kanskje en ung Togoleser som skal være ett bra talent, kommer kan vi VIRKELIG tro. Og den troen skal ingen pessimister eller såkalte spesialister ta fra oss!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 23 mar 09, 09:45

Opprinnelig postet av GurrBass

Opprinnelig postet av ommb

Nå fikk ikke jeg med meg tv2 sine sendinger etter kampen. Hva sa de om FFK?

At de ikke har mye til overs for FFK er ikke akkurat noe nytt. Like pinlig å se sendingene deres hver gang...

 

De sa ikke stort,viste bare klipp fra kampen... Samme gamle med andre ord!  Wink

Bengt prøvde å forklare no,men han ville heller se klipp fra Odd-kampen.. Om jeg ikke tar helt feil?

Mest oppsiktsvekkende var at de mente sjansestaistikken endte 4-4

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 mar 09, 09:49

Tegan er vår supersub!!  Perfekt å sette inn når motstanderene er slitne..  Ellers, hvorfor får ikke Dominic Adiyiah noe spilletid?

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 23 mar 09, 10:09

Opprinnelig postet av ffkmufc

Ramberg imponerer meg mer og mer..

Men det blir litt tynt framover med bare en spiss.. Bør gå over til 4 4 2 igjen..

Ramberg får gjøre det Ramberg er best på i denne kampen. Han leser spillet bra og bryter mange pasninger. Dessuten får han rom mellom midtbanen og spissene. Også slipper han å gjøre det han er dårlig på, nemlig duellspillet.

Spiller man 4-4-2 blir dette annerledes. Da er Ramberg best som høyre kantspiller selv om Levon kanskje er mer typisk kantspiller.

4-4-1-1 Gjør Ramberg god, men er det den beste formasjonen for FFK?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mar 09, 10:29

sånn fra mitt øye er ikke 4-4-1-1det beste. jeg mener at vi har behov for 2 spisser på topp

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 23 mar 09, 11:10

Man har vel forsøkt å tilpasse taktikken etter hvilke spillere som er tilgjengelige. Jeg kjøper dessuten argumentet om at det er kjekt å kunne spille på mer enn ên måte når man skal ut i E-Cup. Mot mye sterkere motstand så blir det kanskje også litt naivt å gå ut i en offensiv 4-4-2 på bortebane. Helt greit å drille inn noe nytt, og ikke synes jeg at FFK har spilt kjedelig fotball heller, og når vi da i tillegg vinner så er det jo helt topp! Det viktigste er at hver spiller gjør det han blir satt til å gjøre.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 23 mar 09, 15:42

4-4-1-1 er absolutt ikke formasjonen for FFK. Regner med vi aldri kommer til å spille slik med Gardar tilbake, men vi kunne da spilt 4-4-2 igår også! Jeg vi gjerne se Everton og Ayidiah sammen på topp. Jeg tror de kan utfylle hverandre ganske bra, det er bare å se på hvor sterk Everton er med ballen i beina. Bare synd han så altfor sjelden får hjelp fra midtbanen.

Trudde ikke det var sant når Tegan skulle inn og dem tok ut Everton igår! Hadde en gylden mulighet til å fortsette å presse på enda hardere med 4-4-2, men neida. Etter dette presset jo godset oss kreftig en periode også.

FFK er og blir et 4-4-2 lag, Eventuelt 4-3-3! Slik fotball vi spilte i store dele av 2 omgang igår holder ikke hjemme! Vi skal være glad vi møtte et fryktelig tamt godset...


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 23 mar 09, 22:18

Opprinnelig postet av Gardarson

Trudde ikke det var sant når Tegan skulle inn og dem tok ut Everton igår!

Ja, det gikk jo dritt...

---------------------------

Hater hat!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 mar 09, 22:26

Opprinnelig postet av Gardarson
Trudde ikke det var sant når Tegan skulle inn og dem tok ut Everton igår! Hadde en gylden mulighet til å fortsette å presse på enda hardere med 4-4-2, men neida. Etter dette presset jo godset oss kreftig en periode også.

Mener du at Godset ikke presset oss før vi byttet ut Everton? Da trur jeg det kan være verdt å se kampen en gang til... Og det var jammen litt av et trist bytte også, gitt. Ut med en spiller som hadde jobbet masse, begynte å bli sliten og samtidig sette inn et par pigge bein offensivt... Dårlige greier. Det endte jo bare i et mål...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 23 mar 09, 22:31

Poenget var jo at jeg håpet dem skulle legge om til 4-4-2 når Tegstrøm skulle inn. Thommasen var jo sliten så det holdt midtveis i 2 omgang, vært mye bedre å tatt ut ham og kjørt Ramberg utpå kanten!

 

Godset kjørte vel ikke akkurat kampen før Everton ble tatt av nei. Var vel stort sett siste 10 minuttene de "eide" oss.....


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mar 09, 22:37

Ramberg på rundens lag

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 mar 09, 01:34

vil dere bli trøtt ?  hør han som kommenterer FFK mot godset i sammendraget

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 24 mar 09, 08:14

Opprinnelig postet av keiko99

vil dere bli trøtt ?  hør han som kommenterer FFK mot godset i sammendraget

Spørs om ikke de fleste av oss andre sov da........cocoo99

Tidlig på jobb, vet du.  Wink

---------------------------

You`ll never walk alone...



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340