Husk meg
Brukernavn
Passord

Kampen direkte: FFK - Strømsgodset (2. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 mar 09, 17:45
Endret: 22 mar 09, 20:09
Endret av: Holters

Noe merkelig startoppstilling i dag med 4-4-1-1 og Ramberg som hengende spiss...

Staw

Shabani, Martinsen, Piiroja, Pereira

Kvisvik, Wehrman, Gashi, Thomassen

Ramberg

Everton

(Kilde: f-b)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 mar 09, 18:04

Blir det første gang på nye stadion at vi får under 10 000 betalende? Ser glissent ut på de dårligste plassene.

Det slo meg da jeg så lagoppstilling at syv nordmenn på banen, hvorav seks av dem kan kalles lokale. Jeg syns faktisk det er ganske imponerende! Er ikke så mange andre klubber som kan skilte med det?

Jeg er for øvrige strååååååålende fornøyd med at Hammerø ikke kommenterer. Som han ville ha sagt det selv.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 mar 09, 18:05

Ser kampen på VGLive, og følger den her http://www.norskefans.com/norge/matchday.asp?gameid=1969&d=20090322172805

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 mar 09, 18:05

Arg, hadde Everton hatt litt bedre oversikt der, hadde han vel spilt Ramberg og det ville mest sannsynlig vært 1-0!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 mar 09, 18:26

Ha, Ramberg og Shabani som toppscorere. Viktig å få en scoring nå ettersom kampen begynte å jevne seg ut.


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 22 mar 09, 18:46

Morsomt lag vi har når det fungerer. Lekre detaljer fra Kvisvik og Everton.


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 22 mar 09, 18:46

hvem er det som kommenterer på vg.no a? helt FEIL å gi Marcus Pedersen gult kort?? ;)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 mar 09, 18:50

hehe, deilig med 1 - 0 :D

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 22 mar 09, 18:54

Gi Everton en spissmaker!! Han er god,men han er ikke gud.... Enda! Wink

Ramberg begynte som i fjor,knallbra!!  Ellers vil jeg også trekke fram Martinsen og Shabani.. Syntes de to gjør en god jobb bak..

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


troy

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 06
Innlegg: 23

Lagt til: 22 mar 09, 18:59

Opprinnelig postet av Olavesen

hvem er det som kommenterer på vg.no a? helt FEIL å gi Marcus Pedersen gult kort?? ;)

Hehe, tror han sa "fair," stussa litt over det selv. :)


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 22 mar 09, 18:59

Jeg har vunnet (!) et årsabonnement fra Aftenposten, så jeg tenkte jeg for skams skyld fikk begynne å følge med litt igjen (jeg har vært så dritt lei av såpeoperaen at jeg begrensa meg til SMS-pling i første runde). Jeg har kommet hjem fra "fjellet" i kveld, og rakk å rydde ut av bilen, registrere meg og starte opp web-TV'n akkurat i tid til scoringa.

Hva har skjedd med Ramberg?? Ikke at jeg noen gang har vært blant hans argeste kritikere, men han så jo uforskamma frisk og fin ut, var på akkurat riktig sted til akkurat riktig tid... og så fikk jeg jaggu se at han er kaptein i dag òg!

Med PC'n på lydløst, Newton på TV'n og bading av familiens nyeste medlem, var det begrensa hva jeg fikk med meg av resten av omgangen, men det så jo ikke så halvgæli ut! Smile

---------------------------

Hater hat!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 mar 09, 19:01
Endret: 22 mar 09, 19:02
Endret av: Holters

Ramberg er en merkelig kar. Fra å slenge fra et totalt umotivert halvvolleyforsøk, der det tydelig skinte igjennom at han selv ikke hadde trua, til å score 1-0 med et flott trygt hodestøt. Han er virkelig i god form for tida. Vår beste spiller i treningskampene og en god sesongstart (akkurat som i fjor!) så langt.

Nydelig innlegg av Thomassen. Han har faktisk et ganske bra innleggsbein og pasningsfot. Var involvert i ganske mange målgivende relativt til spilletid i fjor. Moro å se at han får starte igjen.

Det er også moro at Ramberg scorer, men kan ikke si at jeg er beroliget når jeg ser hvilken spissduo vi må mestre i dag. Håper de resterende spillerne kommer fortere enn forventet tilbake fra skader.

Synes også Kvisvik er frisk i dag. En god kamp av veteranen så langt. I tillegg fortsetter Shabani å imponere på høyrebacken, og Martinsen gjør seg slettes ikke bort sentralt.

Blir Piiroja benket når Gerrbrand kommer tilbake? ;-))

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 22 mar 09, 19:09

Fy som jeg ha... sorry, misliker tromme på fotballkamper!

---------------------------

Hater hat!


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 22 mar 09, 19:30

Hoho, stakkars Strømsgodset-spillern som havnet under Kvisvik:D 


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 mar 09, 19:39

Noen grunn til at TV2 var kreative nok til å skrive Pachajyan om til Paitsaijan eller hva de kom opp med?

Kjedelig andreomgang. Savner sprudlende spillet fra første... Upresis og dårlig tempo.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 22 mar 09, 19:48

2. omgang er jo ingen höjdare, akkurat. Litt temperatur nå de siste minuttene, riktignok.

Men Aftenpostens web-TV funker fint. :-)

---------------------------

Hater hat!


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 22 mar 09, 19:55

Yes!!!

---------------------------

Hvem F er Rami?


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 22 mar 09, 19:56

Tegan!!! Laughing

Det var jo i hvert fall åpenbart hvilket lag som var best i dag. Og dét er jo hyggelig etter denne vinteren!

---------------------------

Hater hat!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 22 mar 09, 19:58

Dårlig liv på og utenfor banen! Skuffende at det kun er 10100 tilskuere på årets første hjemmekamp!

Tegström viser seg igjen,noe som er deilig... La han få starte en kamp snart?? Vil gjerne se to spisser på topp snart  Smile

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 22 mar 09, 19:58

Er godt fornøyd med denne sesongåpningen. Vår elendige forsesong tatt i betraktning er jo dette riktig bra. Vi må heller ikke glemme at det var et skadeskutt lag som spilte i dag - og at forsterkninger er på vei. JOhoo! 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3