Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligarunde 2

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 mar 09, 16:00

Litt uvant med kampstart kl 16.00 på lørdagenm men men.. :-) Syns det er veldig glissent på Ullevåll, kan vel ikke være mer en 8000 og knapt nok det...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 21 mar 09, 16:32
Endret: 21 mar 09, 16:35
Endret av: Fredd

Ikke mye folk på Ullevaal nei. Selv i det fine været. Temperaturen er vel ikke så høy. Rotete kamp i begynnelsen. Enga har vært best og gikk akkurat i ledelsen ved Bengt Sæternes.

Og der var det 1-1 etter et meget pent skudd av Kopteff.

---------------------------

Fredd


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 mar 09, 16:35

Og der var det 1-1, og for et mål...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 mar 09, 19:07

1-1 og martin Andressen må forsatt leve med: er han god nok i rollen som alt mulig mann i VIF Laughing 

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Jegærn

Knøttespiller
Ble medlem: 09 apr 07
Innlegg: 29

Lagt til: 21 mar 09, 19:31

Håper at MA blir så lenge at VIF havner i vikar ligaen. Helt rett mann til jobben mener nå jeg. Wink


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 21 mar 09, 23:11

Hehe, fullstendig enig. MA er til de grader rett man for en klubb som enga...Andresen er ekstremt provoserende i væremåten, mangler fullstendig ydmykhet. ALDRI mulig å ta selvkritikk, ALLTID andre faktorer som førte til poengtap etc....

For oss var det bra med U, aafk er ingen trussel for oss tabellmessig, men enga kan samle nok poeng til å havne på øvre halvdel.

Ellers var demba leigh bra for enga, dog virker han å ha begrensninger hvis han ikke for mye plass på vingen 1 mot 1.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 22 mar 09, 01:53

håper de fleste kamper ender uavgjort jeg. er jo suverent for oss.  ellers håper jeg at martin andresen har jobben så lenge som mulig, trur det blir for mange oppgaver for han. trives så lenge enga gjør det dårlig.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 22 mar 09, 21:19

Morsomt. Wink

På Aftenpostens live(web-TV)-tjeneste kan man akkurat nå, i kampen mellom Brann og Stabæk velge mellom å høre en nøytral kommentator eller en ekstremt plagsom bergenser. Det sistnevnte er nesten som å se på TV2.

---------------------------

Hater hat!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 22 mar 09, 22:09

Virka som om David Nielsen prøvde å leke gud på Brann stadion!! Undecided

Fikk en real skallebank,og skulle likevel spille.. Eneste han gjorde,var å vimse rundt med turban!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 22 mar 09, 22:12

Ikke for å skryte men fikk faktisk inn 4kamper med riktig resultat!Cool artig!Takk Diskerud!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 23 mar 09, 19:30

Og Rosenborg fortsetter å gjøre det bra... 2-0 på snømatta i Tromsø nå.

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 23 mar 09, 20:15

4-0 nå dette er brutalt.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mar 09, 20:54

Tromsø - BRK 2-4 litt penere, men RBK skulle ikke hatt mål nr 3 og tromsø ikke straffe

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 mar 09, 21:59

Var RBK virkelig så gode? Så referatet og så ut som de scora på alle sjansene sine... Faen, liker ikke hvis de støgge bartene skal bli gode i år...

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 23 mar 09, 23:22

Rævbk blir nok farlige gode i år. 4-2 borte mot en medaljekandidat lar seg absolutt høre. Per dags dato virker Rbk som en soleklar gullkandidat. Tromsø, Molde, Stabæk og Viking er de nærmeste utfrodrerne i mine øyne. Bak der igjen finner vi vårt kjære ffk og noe mindre kjære lsk.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 23 mar 09, 23:40

Forstår ikke hvorfor Molde brått skal være en gullkandidat.?

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 24 mar 09, 00:04

Opprinnelig postet av Liraren

Forstår ikke hvorfor Molde brått skal være en gullkandidat.?

enig der. skjønner ikke hvorfor tromsø er det heller egentlig. mente før sesongstart at vi bare har en gull kandidat. å det står jeg for enda. rosenborg er det klart beste laget i tippeligaen nå.

molde har jeg hatt trua på før sesongstart. men er ikke noe gull kandidat. blir nok bedre enn i fjor med en plass mellom 5 og 8 tipper jeg.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 24 mar 09, 01:44

Opprinnelig postet av Husgutt

Var RBK virkelig så gode? Så referatet og så ut som de scora på alle sjansene sine... Faen, liker ikke hvis de støgge bartene skal bli gode i år...

Alle 4 var jo drittmål som delvis kan skyldes på baneforholdene óg. Dessuten er 3-0 en soleklar annullering. Tromsø hadde jo hvertfall like mange sjanser som RBK i tillegg til et stolpeskudd.

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet - http://www.rodhvitelite.com


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 mar 09, 12:53

En liten forklaring på hvorfor Molde og Tromsø forventes "der oppe" av meg. Molde's svakeste punkt det seneste år i Jan Kjell Larsen virker endelig å være en habil TL keeper, backrekka med jevne Vattshaug på hbacken, stortalentet Forren og rutinerte Andreasson eller Steen som stopper, og talentet Rindarøy på vback utgjør et knallsterkt forsvar. På midtbanen har de solide spillere som Berg Hestad, Hoseth og ryddegutten Holm. Samt det nye "stjerneskuddet" fra Sparta i Thioune. Vingene er kanskje en svakhet, Ertsås er veldig ung, mens svensken(husker ikke navnet) er så der. Helt fremme har de måltjuven Mota som kan veksle på å ha med seg Mame Biram Diouf eller Pate Diouf, to meget spennende senegalesere. Bredden vil alltid være den største svakheten for et lag som Molde, men skal nevnes at sist kamp startet både playmaker hoseth og goalgetter mota på benken....

 

Tromsø har et av TLs beste forsvar. Ramovic vanligvis solid i kassa, Høgli TLs beste hback, Reginiussen lovende og en av de beste stopperne i ligaen, Koppinen også, Yndestad leverer jevnt og trutt på vbacken. Dette bare bekrefter hvor vanvittig sterk RBKs seier igår var....Midtbanen er det svakeste punktet i TIL. Gutan har playmakeren Knarvik, ryddegutten Haugen, spennende Yttergård Jensen på vvingen, mens Lindpere ofte tar den andre vingen. Helt fremme har de 2stk spisser som vil levere flere mål i år: Rushfeldt og Moldskred.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24