Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK 2-tråden 2009

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 16 2

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 21 apr 09, 14:47

Lagoppstilling? Håper på spilletid til Totte og Gardar slik at de får verdifull matchtrening før Aafk kampen. Hvor mange kan man benytte seg av fra A-laget? Hva med spillere som Thomassen, Kvisvik, Elvestad, Trulsen og Adiyiah.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 21 apr 09, 15:36

Opprinnelig postet av bateman

Lagoppstilling?

Her er laget.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 apr 09, 16:44

Tegström har ordnet 1-0 til pause.

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 apr 09, 16:57

Opprinnelig postet av Costanza
Tegström har ordnet 1-0 til pause.

Tegan med 2-0 også. :)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 apr 09, 17:45

4-0... to mål av Tegström, ett av Adiyiah og ett av "Togos Joe Cole". Flott resultat!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 apr 09, 18:13

Hvorfor spilte ikke Gardar?


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 apr 09, 18:58

Opprinnelig postet av Costanza

4-0... to mål av Tegström, ett av Adiyiah og ett av "Togos Joe Cole". Flott resultat!

 

Hvordan er inntrykket av Lala? Har jo putta to mål på to kamper. Greit at han bare er 17, men nekter å tro at han er dårligere enn f.eks Levon.. Tror ekspertene her inne han nærmer seg a laget? Forresten herlig med seier idag og at Tegstrøm er i form. Krysser fingrene for Tegstrøm og Everton på topp mot Ålesund.

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 apr 09, 19:06

Opprinnelig postet av Costanza

4-0... to mål av Tegström, ett av Adiyiah og ett av "Togos Joe Cole". Flott resultat!

Det er jo rett og slett perfekt at disse tre putter! Godt for selvtilliten!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 21 apr 09, 19:30

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Hvorfor spilte ikke Gardar?

Mulig det har noe med overenskommelsen fra i fjor om at det ikke skal være mer enn syv a-lagsspillere i kamptroppen. Vet ikke om den gjelder enda. Men vi hadde i tilfelle syv spillere med a-lagserfaring i dag i tillegg til Lala.

Opprinnelig postet av Husgutt

Hvordan er inntrykket av Lala? Har jo putta to mål på to kamper. Greit at han bare er 17, men nekter å tro at han er dårligere enn f.eks Levon.. Tror ekspertene her inne han nærmer seg a laget?

Inntrykket er absolutt positivt, men han er nok ikke klar for a-laget enda. Relativt anonym i første omgang i dag men viser en herlig teknikk når han skaffer straffe og vet et par andre raid nedover høyrekanten i andre omgang. Men da begynte Nest-Sotra å bli slitne, så vanskelig å si hvordan han vil ta Tippeliganivået. Er nok alt for tidlig. I tillegg hadde han en stygg tendens til å takle med to strake ben i dag. Heldigvis traff han ikke med tacklingene.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 21 apr 09, 19:49

Gardar spilte ikke fordi han er syk...

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 21 apr 09, 20:14

Lala er en spiller som kan bli veldig bra og en spiller for fremtiden.Så dette er en spiller jeg håper FFK sikrer seg til sommeren selvom han kanskje ikke er klar for 1.laget ennå. Men etter å ha vært på stadion idag syntes jeg Trulsen er så langt unna tippeliganivå at jeg ikke skjønner at han blir sett på som et talent og god nok for 1.lags troppen. Han hever ikke 2.laget engang


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 21 apr 09, 21:13
Endret: 21 apr 09, 21:13
Endret av: FFK pra sempre

Enig angående Trulsen, tviler på om han noen gang tar nivået.
Jeg forstår lite av å hente en fyr som Adiyiah helt fra Ghana hvis han ikke satses på.
Hans talent er åpentbart, han har debutert på sitt lands a-landslag og er snart 20 år.
Og som jeg har sagt før, han scoret et par veldig bra mål i vinter.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 21 apr 09, 22:06

Flott at Tegan putter 2, har virkelig troa på ham. Langt mer effektiv og målfarlig enn drible/skjerme ballen kongen Everton. Ellers synd Gardar ikke fikk matchtrening, en spiller FFK definitivt trenger slik at vi kan spille offensiv fotball på flere strenger. Fin start av andrelaget med 2seire, satser på at A-laget også skjerper seg noe kraftig etter hva jeg mener er 5 svake kamper, især den siste.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 apr 09, 22:54

Martin Elvestad klart banens beste! Veldig god i dag. Moro.

Ellers var Lala spennende og Tegan var god.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 22 apr 09, 11:35

Opprinnelig postet av ffkmufc

Martin Elvestad klart banens beste! Veldig god i dag. Moro.

Kanskje på tide å la ham få spille isteden for Kasey? Kasey er jo råtten om dagen...


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 22 apr 09, 11:47
Endret: 22 apr 09, 11:52
Endret av: thorsen

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 apr 09, 11:57

Opprinnelig postet av thorsen

f-bTV: Høydepunkter FFK2 - Nest-Sotra fra SRS

Simen Rafn så spennende ut. Sier som Ronny som kommenterte: Veldig fotrapp Simen!

Ellers er det jo vanskelig å danne seg et bilde av dette her. Nest-Sotra så jo helt tragiske ut.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 apr 09, 13:18

Herlig raid av Lalawele da han fikk straffe også. Nesten som LP Hansen i en kamp for en del år siden, bare at Biffen var en anelse mindre fotrapp og hadde 16 skuddmuligheter ;)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 22 apr 09, 18:10

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av ffkmufc

Martin Elvestad klart banens beste! Veldig god i dag. Moro.

Kanskje på tide å la ham få spille isteden for Kasey? Kasey er jo råtten om dagen...

Jøss, er jeg ikke alene om å mene det lenger?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 22 apr 09, 20:53

Skulle gjerne sett enda flere unge FFK-ere få prøve seg i TL, kanskje bare et innhopp i ny og ne. Elvestad kan da ikke være så mye dårligere enn Kasey mtp sistnevnes grusomme form? Det lille jeg har sett av Martin er relativt spennende, men det er utrolig mange som ser lovende ut, men som allikevel i tar steget helt opp.

Forøvrig vanskelig å danne seg noe bilde av spillerne via et kort sammendrag på 5min...Sitter igjen med at Tegan er goalgetter og bør starte mot Aafk-uavhengig av formasjon. Utvilsomt vår beste spiss per dags dato. Ellers registrerte jeg som dere andre den enorme farten til Rafn. Det som imponerer mest dog er viljen til å gå rett på kassa, fullstendig uredd og svært offensivt innstilt! Det er virkelig noe FFK laget savner sårt, der har vi i grunn kun Tegstrøm og Gashi som er såpåss "tøffe i trynet".

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 16 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24