Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK 2-tråden 2009

Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 16 16

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 24 okt 09, 15:41

Kvik-Halden leder 2-0 i horten nå, men MÅ score ett mål til. Om så ikke skjer er FFK sannsynligvis det ENESTE laget i fra Østfold i 2. divisjon neste år.

5 minutter igjen....

 

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 24 okt 09, 15:57

"Kvik kjørte over Ørn Horten, vant sjansestatistikken smått utrolig 15-0 og kampen 2-0, men likevel er det Ørn Horten som spiller i 2.divisjon neste år."

 

http://www.ha-halden.no/artikkel.asp?Artid=217160

---------------------------

Svaberget for alltid!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 07 jun 10, 22:32
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Jeg forstår at bruken kan diskuteres, men å kalle det slavedrift og lignede er ubrukelig. Det er tross alt en ting som teller nå som både jr lag og reserve lag har sikret sine plasser er at det viktigeste laget også sikrer sin plass..

Det er ikke kun nå i de siste kampene at FFK2 har stilt opp med rent juniorlag. Og det var vel ikke før i siste serierunde for juniorlaget mot Lørenskog at plassen ble sikret heller. Er det riktig å drive rovdrift på juniorspillerne for å risikere at juniorlaget rykker ned?

Bare litt nysgjerrig, plankekæll? Synes du det er greit nå?

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 07 jun 10, 22:40

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Jeg forstår at bruken kan diskuteres, men å kalle det slavedrift og lignede er ubrukelig. Det er tross alt en ting som teller nå som både jr lag og reserve lag har sikret sine plasser er at det viktigeste laget også sikrer sin plass..

Det er ikke kun nå i de siste kampene at FFK2 har stilt opp med rent juniorlag. Og det var vel ikke før i siste serierunde for juniorlaget mot Lørenskog at plassen ble sikret heller. Er det riktig å drive rovdrift på juniorspillerne for å risikere at juniorlaget rykker ned?

Bare litt nysgjerrig, plankekæll? Synes du det er greit nå?

Hva mener dere om dette da ?

Er det riktig å ha 2.lag i seriesystemet eller bør man tenke litt nytt ?

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 07 jun 10, 22:51

Jeg liker forslaget til Jan Rafn.

Det blir stort sett alltid skjev fordeling og urettferdighet når det er 2.lag representert. Det er ikke rettferdig for de andre rene 3.divisjonslagene.

Når det gjelder juniorer på FFK2 i år så er det litt annerledes enn i fjor. Stort sett alle reservene på A-laget er bare unggutter+juniorer, og vi har rett og slett ikke spillere nok til å fylle opp FFK2 med seniorspillere. Men jeg vil heller ikke i år at juniorspillerne skal drives rovdrift på. Men jeg synes det er bedring å spore her. I tillegg er ikke belastningen like stor i 3.divisjon som det var i 2.divisjon i fjor. Det er faktisk stor forskjell på de to divisjonene.

Ja til egen avdeling for rekruttlagene!!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 07 jun 10, 23:02

Jeg forstår at klubben ikke har noe valg i år. Alternativer er å trekke enten jr eller 2 lag fra serien, noe som ikke er noe altrnativ egentlig. Men rovdriften, slavedriften og ødelegging av jr spillere som ble så voldsomt diskutert for bare noen få mnd siden er nå ikke tema. Hvorfor? Ja, 2 div er ikke like hardt som 3 div. Samtidig tror jeg det går mot at jr spillerene blir nødt til å spille enda fler kamper i år enn ifjor....

  


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 jun 10, 23:20

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Samtidig tror jeg det går mot at jr spillerene blir nødt til å spille enda fler kamper i år enn ifjor....

Mindre reising i år.

For øvrig bør det være en selvfølge at A-lagsspillere som ikke spiller A-kamper skal stille opp for rekruttlaget.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 07 jun 10, 23:30
Jeg her veldig sansen for forslaget til Rafn, tror også en slik serie kunne fått litt publikumsoppmøte også.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 08 jun 10, 08:57
Uten at jeg skal dra det lenger, så er selvfølgelig poenget mitt at i fjor høst var dem fleste her mest interresert i å ta mannen og ikke ballen. Og som fotballelsker synes jeg vi skal ta ballen......

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 jun 10, 09:56

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Uten at jeg skal dra det lenger, så er selvfølgelig poenget mitt at i fjor høst var dem fleste her mest interresert i å ta mannen og ikke ballen. Og som fotballelsker synes jeg vi skal ta ballen......

Ok. Da skal jeg dra den lenger for deg.

Jeg er motstander av at giddaløse A-lagsspillere som sitter på benken ikke skal spille på 2.laget fordi det er så "kjedelig", "slitsomt" eller "langt" å reise. De SKAL representere FFK2, ferdig med det!

Når det gjelder å ta ballen - jeg er så treg at den ballen får jeg aldri tak i uansett...


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 08 jun 10, 10:19

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Uten at jeg skal dra det lenger, så er selvfølgelig poenget mitt at i fjor høst var dem fleste her mest interresert i å ta mannen og ikke ballen. Og som fotballelsker synes jeg vi skal ta ballen......

Ok. Da skal jeg dra den lenger for deg.

Jeg er motstander av at giddaløse A-lagsspillere som sitter på benken ikke skal spille på 2.laget fordi det er så "kjedelig", "slitsomt" eller "langt" å reise. De SKAL representere FFK2, ferdig med det!

Når det gjelder å ta ballen - jeg er så treg at den ballen får jeg aldri tak i uansett...

Enig i det. Det var flere som kunne spilt igår som satt på benken mot Moss. Men man prioriterer cup kampen mot Strømmen, forståelig nok. Like forståelig synes jeg det var når man prioriterte å beholde plassen ifjor høst... Så hvorfor ikke innlegg om slavedrift, rovdrift og overbelastning av jr spillere i år? Eller er alt greit fordi man har rykket ned en divisjon, eller er det sånn at nå er ikke Nordlie trener?



Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 16 16

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f