Husk meg
Brukernavn
Passord

TV 2 sin griskhetstabell.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 19 mar 09, 20:59
Endret: 19 mar 09, 21:00
Endret av: Lemmy

TV2hjelperdeg.no har kåret Brann som den griskeste klubben i Norge, med FFK på 2 plass.

Se link: http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/article2633655.ece

 

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Simone

Bedriftsspiller

Ble medlem: 17 mar 09
Innlegg: 9

Lagt til: 19 mar 09, 21:07

Så akkurat programmet, og det eneste man kan si er vel at fredrikstadsupportere ikke bryr seg så mye om pengene det koster. Respekt.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 19 mar 09, 21:31

er jo dessverre slik i et fritt marked at markedet selv bestemmer. Og folk i fredrikstad er villig til å betale så mye, jeg er nok også en av de. sann er nok bare livet.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 mar 09, 21:46

Opprinnelig postet av Simone
Så akkurat programmet, og det eneste man kan si er vel at fredrikstadsupportere ikke bryr seg så mye om pengene det koster. Respekt.

De bør ikke pushe den grensen noe lengre nå. Jeg tror vi begynner å nå et metningspunkt. Og hvis folk først begynner å miste interessen, så får de flere med seg. Bikker prisene over bristepunktet, så vil vi nok oppleve en publikumssvikt. Og når de først har mistet trofaste tilskuere, så tror jeg de skal slite med å få de tilbake.

Tippeligaen er ikke lengre nytt for fredrikstadfolk, dette er sjette sesongen vi er der oppe. Sportslig suksess er heller ikke helt nytt etter sølvet i år. Med mer bråk, høyere priser, de samme prestasjonene og enda flere spillere man ikke kan uttale navnet på, så tror jeg faktisk at både FFK og andre klubber vil få sin blåmandag om ikke altfor lenge. Boblen er i ferd med å sprekke. Folk finner seg i det meste inntil et bestemt punkt, etter dette er de så lei at de ikke kommer tilbake igjen.

FFK bør allerede nå begynne å tenke på hvordan de skal holde på tilskuerne sine i årene fremover, ikke surfe på bølgen og ta de 11 000 som møter opp på stadion annenhver søndag forgitt og fortsette å strekke strikken lengre og lengre for hver sesong.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 mar 09, 22:48

amen i kjerka!

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


‰-kungen

Knøttespiller
Ble medlem: 30 sep 08
Innlegg: 69

Lagt til: 20 mar 09, 01:42

Jeg vet ihvertfall at jeg er på mitt siste sesongkort med mindre FFK får særdeles mye bedre ordninger for familier. Og da snakker jeg ikke om elendige plasser i hjørnene eller tilsvarende.

Sånn det er nå koster det jo 19000 i året for en familie på 5 på langsidene. Det er helt uaktuelt, og det er kjipt å måtte bestemme at bare én av ungene kan være med hver gang, siden vi bare har 2 sesongkort. I tillegg er det er umulig å få kampbiletter ved siden av de plassene hvis vi har lyst til å dra alle mann.

Så da satser jeg heller på god tv-dekning hjemme isteden, og en og annen storkamp hvor hele familien drar. Synd for oss som liker live-fotball best, og synd på FFK som taper inntekter og fremtidige supportere. 

(Hvor mange ganger var egentlig stadion utsolgt ifjor? 2?)


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 20 mar 09, 07:31

Nå er det gjerne sånn at med unger så må man prioritere annerledes. Det gjelder i CD-hylla, film-samlinga, feriereiser, HIFI-avdelingen og annet. Med unger, som skal være med på "alt" medfører kanskje at man må finne seg i å ikke sitte på kremplassen på sirkus, men på en litt mer økonomisk korrekt plass.

Med tre unger, har to og tredje på vei, ser vi jo at vi ikke kan velge og vrake hvor vi skal på ferie; da blir det å følge et budsjett og se hva man kan få for det.

Men, når det er sagt, så er det selvsagt rom for FFK å bidra litt, for å bidra til å sikre at fotballinteressen og FFK-støtten stimuleres i ung alder.

F.eks. kunne de bidratt til familierabatt der f.eks. husstanden har flere medlemmer:

1. sesongkort = 100%
2. sesongkort = 80% rabatt
3. sesongkort = 70% rabatt
4. sesongkort = 70% ..
5. sesongkort = 70% ..

eller tilsvarende. Det må selvsagt være mulig for dem å etterprøve og/eller kontrollere på kampdag, slik at ikke det blir gitt til venner/kjente som vil ha billig plass.

Eller ved at man kan kjøpe "familiepass" på hhv 3,4 eller 5 plasser, der man må møte opp for å få billetten.Det er iallefall mulig å gjøre noe for å stimulere situasjonen for de med småbarn som skal være med på kamp.

Men jeg vet om folk som drar på 7 dagers tur med sin samboer til 30.000 og som sutrer over hvor utrolig dyrt det er med sesongkort...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3